Met een paar hakken sta je al droog toch?quote:
Zal sjoef wel goed staanquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een paar hakken sta je al droog toch?
5 fok-maten diep denk ik zo, dus bommetjequote:Op woensdag 20 januari 2016 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een paar hakken sta je al droog toch?
Dat zijn 2 etages te weinig.... nu heb je alleen de begane grond, 1e en 2e verdieping... ik mis de 3e en de 4e nogquote:
In het zwart zijn ze mooier.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Zal sjoef wel goed staan
[ afbeelding ]
Ze zijn spuuglelijkquote:
Heb je Sjoef's warrior pak wel eens goed gezien? Staat toch het beste met deze eronder.quote:
Dan is rood wel beter ja.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je Sjoef's warrior pak wel eens goed gezien? Staat toch het beste met deze eronder.
De emmer van L2B komt dan ook mooier uit.quote:
Ik wil ze niet aanquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze zijn er ook met plateauzolen.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:00 schreef Mickeys het volgende:
Time to go in Snoezelmodes.... morgen vroeg op... intakegesprek voor mogelijke werving & selectie sollicitatie toestanden...
![]()
![]()
![]()
Piet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:01 schreef just me het volgende:
[..]
daar is vast iemand anders blij mee
Truste, succes.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:00 schreef Mickeys het volgende:
Time to go in Snoezelmodes.... morgen vroeg op... intakegesprek voor mogelijke werving & selectie sollicitatie toestanden...
![]()
![]()
![]()
Mijn vader zei vroeger altijd als je ermee onder de trein komt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja, als ie gaat zwemmen, verzuipt ie waarschijnlijk.
Succesquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:00 schreef Mickeys het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sas heeft momenteel even wat anders aan haar hoofd...quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:58 schreef Leandra het volgende:
Zeg Sas, kun je niet eens een dienstmededeling doen dat Kingstown zich moet melden?
Dat zijn pas écht hoerige laarzenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Zal sjoef wel goed staan
[ afbeelding ]
Oh dear.... ik ga wel even teruglezen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sas heeft momenteel even wat anders aan haar hoofd...
was het nou de galblaas van haar schoonma of was het iets anders?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sas heeft momenteel even wat anders aan haar hoofd...
Het staat wel ergens, het is in elk geval schoonma die in het ziekenhuis ligt, daar moestquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh dear.... ik ga wel even teruglezen.
Het hoefde niet direct trouwens, hij zit inmiddels ook al twee weken naar een heropend 40+ te kijken zonder te posten, dus dat kan nog wel een paar dagen.
Ja dat, maar waarschijnlijk is er meer kapotquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
was het nou de galblaas van haar schoonma of was het iets anders?
Ja daarom zei ik het alquote:
Laten we hopen van niet Chuf, ik weet het niet...quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat, maar waarschijnlijk is er meer kapot
De flikkerse toestand ontstoken iig...quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik het alik weet niet meer precies wat het was, ik dacht galblaas, maar zeker
weten doe ik het niet....
dan is het niet zo best ben ik bangquote:Op woensdag 20 januari 2016 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
De flikkerse toestand ontstoken iig...
Ik denk dat niemand daar erg dol op is Piet.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kan erg slecht tegen die ziekenhuistoestanden.
Hebben meer mensen last vanquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn bloeddruk gaat al over de veilige grens wanneer ik op bezoek ga.
Ik ga het hout hakken en stapelen nog een keer kijken, mijn muts zat er tussendoor de 1e keer.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Hebben meer mensen last vanen als je bloeddruk dan gemeten wordt is het mis
![]()
maar eigenlijk is er dan niks mis...
maar ja doe je weinig aan....
g'een idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga het hout hakken en stapelen nog een keer kijken, mijn muts zat er tussendoor de 1e keer.
Bomen omhakken en dan het gezaagde spul stapelen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
oké weet ik nog niks, zal wel iets op TV zijn dan....
Ja dát snapte ik nog welquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bomen omhakken en dan het gezaagde spul stapelen.
en je kan er planken van zagenquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee valt mee, dik hout duurt langer voordat het fikt.
het bestáát ook nogquote:Op donderdag 21 januari 2016 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/de-man-en-het-hout/9200000040281103/
quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:45 schreef FANN het volgende:
en ik ga geen YT plaatsen van Van Dik Hout
Ik zal checken, je Fok!plek, ben benieuwd.quote:
Die staat er al bij.quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal checken, je Fok!plek, ben benieuwd.
Niet?![]()
Had ik net even gemist, ziet eruit zoals ik had verwacht.quote:
Chaos,.quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had ik net even gemist, ziet eruit zoals ik had verwacht.
Enige plek die bij mij echt chaos is, is mijn hoofd.quote:
Ik heb het omgekeerde.quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Enige plek die bij mij echt chaos is, is mijn hoofd.
Heb het geduld niet voor series.quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor ik keek ditte![]()
Ray Donovan (TV Series 2013– ) - IMDb
Ben je weer uit bed gevallen?quote:Op donderdag 21 januari 2016 02:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor ik keek ditte![]()
Ray Donovan (TV Series 2013– ) - IMDb
Ik lag er nog niet eens inquote:
Ja, dat heb ik écht gekeken, 2 afleveringen is dat zo raar?quote:Op donderdag 21 januari 2016 03:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je echt was aan het kijken.![]()
Dat woord, wegtrekker, ik hoorde het via jou voor het eerst, daarvoor nog nooit van gehoord, maar ik denk dat ik weet wat je bedoeld.quote:Op donderdag 21 januari 2016 03:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lag er nog niet eens inik had na mijn broodje zalmsalade even een wegtrekker, toen heb
ik een uurtje geslapen
Niet de hele serie in één keer neequote:Op donderdag 21 januari 2016 03:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb het geduld niet voor series.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 03:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fann kan niet te lang liggen.
Jij lijkt mij ook niet het type om 10 uur in je bed te liggen eigenlijkquote:
Heb een keer alle afleveringen van deel 1 Lost achter elkaar gekeken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 03:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik écht gekeken, 2 afleveringen is dat zo raar?
ik weet niet of het een officiëel woord is eigenlijkquote:Op donderdag 21 januari 2016 03:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat woord, wegtrekker, ik hoorde het via jou voor het eerst, daarvoor nog nooit van gehoord, maar ik denk dat ik weet wat je bedoeld.
Hoeveel uur was dat?quote:Op donderdag 21 januari 2016 03:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb een keer alle afleveringen van deel 1 Lost achter elkaar gekeken.
Er klopte ook geen reet van als je het achter elkaar kijkt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 03:12 schreef FANN het volgende:
[..]
24 uur dus... neh dat red ik niet, niet zonder weg te trekken tussendoor in elk geval
Je bent waarschijnlijk de draad kwijt geraakt na zoveel urenquote:Op donderdag 21 januari 2016 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er klopte ook geen reet van als je het achter elkaar kijkt.
Scheelt een hoop teruglezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |