Ik lag er nog niet eens inquote:
Ja, dat heb ik écht gekeken, 2 afleveringen is dat zo raar?quote:Op donderdag 21 januari 2016 03:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je echt was aan het kijken.![]()
Dat woord, wegtrekker, ik hoorde het via jou voor het eerst, daarvoor nog nooit van gehoord, maar ik denk dat ik weet wat je bedoeld.quote:Op donderdag 21 januari 2016 03:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik lag er nog niet eens inik had na mijn broodje zalmsalade even een wegtrekker, toen heb
ik een uurtje geslapen
Niet de hele serie in één keer neequote:Op donderdag 21 januari 2016 03:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb het geduld niet voor series.
quote:Op donderdag 21 januari 2016 03:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fann kan niet te lang liggen.
Jij lijkt mij ook niet het type om 10 uur in je bed te liggen eigenlijkquote:
Heb een keer alle afleveringen van deel 1 Lost achter elkaar gekeken.quote:Op donderdag 21 januari 2016 03:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik écht gekeken, 2 afleveringen is dat zo raar?
ik weet niet of het een officiëel woord is eigenlijkquote:Op donderdag 21 januari 2016 03:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat woord, wegtrekker, ik hoorde het via jou voor het eerst, daarvoor nog nooit van gehoord, maar ik denk dat ik weet wat je bedoeld.
Hoeveel uur was dat?quote:Op donderdag 21 januari 2016 03:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb een keer alle afleveringen van deel 1 Lost achter elkaar gekeken.
Er klopte ook geen reet van als je het achter elkaar kijkt.quote:Op donderdag 21 januari 2016 03:12 schreef FANN het volgende:
[..]
24 uur dus... neh dat red ik niet, niet zonder weg te trekken tussendoor in elk geval
Je bent waarschijnlijk de draad kwijt geraakt na zoveel urenquote:Op donderdag 21 januari 2016 03:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er klopte ook geen reet van als je het achter elkaar kijkt.
Scheelt een hoop teruglezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |