Met een paar hakken sta je al droog toch?quote:
Zal sjoef wel goed staanquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een paar hakken sta je al droog toch?
5 fok-maten diep denk ik zo, dus bommetjequote:Op woensdag 20 januari 2016 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een paar hakken sta je al droog toch?
Dat zijn 2 etages te weinig.... nu heb je alleen de begane grond, 1e en 2e verdieping... ik mis de 3e en de 4e nogquote:
In het zwart zijn ze mooier.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Zal sjoef wel goed staan
[ afbeelding ]
Ze zijn spuuglelijkquote:
Heb je Sjoef's warrior pak wel eens goed gezien? Staat toch het beste met deze eronder.quote:
Dan is rood wel beter ja.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je Sjoef's warrior pak wel eens goed gezien? Staat toch het beste met deze eronder.
De emmer van L2B komt dan ook mooier uit.quote:
Ik wil ze niet aanquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze zijn er ook met plateauzolen.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:00 schreef Mickeys het volgende:
Time to go in Snoezelmodes.... morgen vroeg op... intakegesprek voor mogelijke werving & selectie sollicitatie toestanden...
![]()
![]()
![]()
Piet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 18:01 schreef just me het volgende:
[..]
daar is vast iemand anders blij mee
Truste, succes.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:00 schreef Mickeys het volgende:
Time to go in Snoezelmodes.... morgen vroeg op... intakegesprek voor mogelijke werving & selectie sollicitatie toestanden...
![]()
![]()
![]()
Mijn vader zei vroeger altijd als je ermee onder de trein komt.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja, als ie gaat zwemmen, verzuipt ie waarschijnlijk.
Succesquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:00 schreef Mickeys het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sas heeft momenteel even wat anders aan haar hoofd...quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:58 schreef Leandra het volgende:
Zeg Sas, kun je niet eens een dienstmededeling doen dat Kingstown zich moet melden?
Dat zijn pas écht hoerige laarzenquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Zal sjoef wel goed staan
[ afbeelding ]
Oh dear.... ik ga wel even teruglezen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sas heeft momenteel even wat anders aan haar hoofd...
was het nou de galblaas van haar schoonma of was het iets anders?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sas heeft momenteel even wat anders aan haar hoofd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |