Bij de AH?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niks gratis, ben geen zwerver.
En was ¤ 31,42 kwijt, incl vlaai.
Ik heb een vrij goed beeld van wat ik uitgeef aan boodschappen, en ik bezuinig niet echt ergens op.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zal eens zien wat ik morgen of overmorgen kwijt ben als ik weer boodschappen moet doen. Wel is gehakt in de aanbieding dus ik ben iets meer kwijt dan anders vermoed ik
Ik had ook nog 6 sixpacks, aanbieding.quote:
Ik drink bijna alleen maar koffie en/of water.... weekend neem ik een glas Martini Royale en dat zijn dan mijn "uitspattingen" qua drankquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had ook nog 6 sixpacks, aanbieding.
Iesj gratiesj, gesjellieg.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier staan er altijd buitenlands uitziende mannen, ik drink daar geen koffie.
Nee zoveel kan ik niet dragen, ik ging met de bus terug en dan moet ik ook nog een stukkie lopenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had ook nog 6 sixpacks, aanbieding.
De plakjes cake stonden naast de koffieautomaat.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iesj gratiesj, gesjellieg.
Weil jaj koekies acsjepteren?
Baklava? Andere zsjoetigheid?
Baklava heb ik al héél lang niet gegeten, maar is wél lekkerquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iesj gratiesj, gesjellieg.
Wiel jaj koekies acsjepteren?
Baklava? And're zsjoetigheid?
als ze dat gaan doen loopt het uit de hand ben ik bangquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De plakjes cake stonden naast de koffieautomaat.
Ik weiger dat te pakken... je weet nooit waar de persoon voor je, met zijn takken aan/in/op heeft gezeten... brrrrquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
als ze dat gaan doen loopt het uit de hand ben ik bang
Altijd aan beide zijden een tas aan mijn stuur en een zak kattenzand achterop.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee zoveel kan ik niet dragen, ik ging met de bus terug en dan moet ik ook nog een stukkie lopen
was best een klus trouwens... pfffffffff
Dat dus, god mag weten wie er met zijn klauwen aangezeten heeft...quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik weiger dat te pakken... je weet nooit waar de persoon voor je, met zijn takken aan/in/op heeft gezeten... brrrr
Gisteren nog toen mw. MM even een wandelingetje had gemaakt en met dat spul terug kwam.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Baklava heb ik al héél lang niet gegeten, maar is wél lekker![]()
alleen wel errug zoet...
Ja, je weet maar nooit wie er met 'n tengels aan heeft gezeten...quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dus, god mag weten wie er met zijn klauwen aangezeten heeft...
Alles voor de gezelligheid.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, je weet maar nooit wie er met 'n tengels aan heeft gezeten...
Het lijkt hier wel een koffiekransje,,,
ja maak me ff lekker met al die zoetigheid, ik probeer een beetje af te kickenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren nog toen mw. MM even een wandelingetje had gemaakt en met dat spul terug kwam.
Ik heb vandaag maar makarons voor haar gehaald...
Ik heb net pizza's besteld, ter compensatie...quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja maak me ff lekker met al die zoetigheid, ik probeer een beetje af te kicken
Nou hier niet hoor, maar ik loop wel altijd langs de vers afdeling om te kijken of ze stukjes kaas en of worts hebben liggenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De plakjes cake stonden naast de koffieautomaat.
op de markt op zaterdagquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou hier niet hoor, maar ik loop wel altijd langs de vers afdeling om te kijken of ze stukjes kaas en of worts hebben liggen
Geen Lidl chocolade meer op voorraad?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja maak me ff lekker met al die zoetigheid, ik probeer een beetje af te kicken
quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net pizza's besteld, ter compensatie...
nee, nog 1 reep Tony van de kerst, verder is het op. En het is niet makkelijk, maar ik probeer het wel weer.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen Lidl chocolade meer op voorraad?
Hier lag ook geen cake of wat dan ook hoor, dat zou ik ook weer niet nemen dan...quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou hier niet hoor, maar ik loop wel altijd langs de vers afdeling om te kijken of ze stukjes kaas en of worts hebben liggen
Ik heb alleeen nog Chocopasta en dat gebruik ik zeldenquote:Op woensdag 20 januari 2016 17:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, nog 1 reep Tony van de kerst, verder is het op. En het is niet makkelijk, maar ik probeer het wel weer.
daar is vast iemand anders blij meequote:Op woensdag 20 januari 2016 17:58 schreef FANN het volgende:
.
ik ben mijn zakkie sla verloren denk ikligt zeker in de bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |