Waar komt dit ineens vandaan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:04 schreef Catkiller het volgende:
Ik heet geen Stimo, dat is pas een trol met die vettige tieten van d'r.
Hij noemde mij een trol, dus ik geef aan wat een trol is.quote:
Racist.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent geen KLB SC'er, jij komt gewoon posten waar het je uitkomt.
Meeloper.quote:
Dat is gewoon altijd de regel geweest hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Gelaat vol mannenpaphoezo kinderachtig.
Daarnaast sta ik veeeeeeeeeeeeeel te laag met mijn UI
klb ers leven regels ook nooit na. Niks nieuwsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het jammer dat Regel 1 nog niet nageleefd is
Welke regel is dat ook alweer? Er zijn er zoveel...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het jammer dat Regel 1 nog niet nageleefd is
In elk topic van de Klaagbaak Slowchat (vanaf nu 'KLB SC'), het liefst op elke pagina, moet(en) er altijd één of meer vrouwelijke user(s) zijn die haar heerlijke malse tetjes of gelaat vol mannenpap post.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Welke regel is dat ook alweer? Er zijn er zoveel...
die met cijfertje 1quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Welke regel is dat ook alweer? Er zijn er zoveel...
Voor hoeveel posts per pagina geldt dit?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In elk topic van de Klaagbaak Slowchat (vanaf nu 'KLB SC'), het liefst op elke pagina, moet(en) er altijd één of meer vrouwelijke user(s) zijn die haar heerlijke malse tetjes of gelaat vol mannenpap post.
Ja of nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is gewoon altijd de regel geweest hoor.
25quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor hoeveel posts per pagina geldt dit?
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:25 schreef HPLC het volgende:
Die OPOnnodig kwetsend dit, ik kom hier nooit meer terug
Jij dacht zeker, ha ik ga nu snel posten, dit is een mooi moment voor definitieve topickill post?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:25 schreef HPLC het volgende:
Die OPOnnodig kwetsend dit, ik kom hier nooit meer terug
Dacht dat het om die vrouwonvriendelijke regel ging, maar je bent gewoon een zwakkeling die er bij wil horen. Jammer dit Hans.quote:
Jeetje, weet je hoe belangrijk dit voor mij is?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht dat het om die vrouwonvriendelijke regel ging, maar je bent gewoon een zwakkeling die er bij wil horen. Jammer dit Hans.
Nee, vergelijk het eens met andere belangrijke dingen op de wereld, misschien dat ik je dan snap.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje, weet je hoe belangrijk dit voor mij is?
waarom sta jij niet in de OP?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, vergelijk het eens met andere belangrijke dingen op de wereld, misschien dat ik je dan snap.
Omdat ik niet geassocieerd wil worden met de TS.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom sta jij niet in de OP?
Dat lijkt me stug, jij snapt policors toch niet ;squote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, vergelijk het eens met andere belangrijke dingen op de wereld, misschien dat ik je dan snap.
Ik dacht vanwege het woord "kwaliteitsusers"quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat ik niet geassocieerd wil worden met de TS.
Had ik rekening mee gehouden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat ik niet geassocieerd wil worden met de TS.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik dacht vanwege het woord "kwaliteitsusers"
Dit zou pijn doen als Etto zijn UI er niet tussen stond.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik dacht vanwege het woord "kwaliteitsusers"
Ik heb heel veel inlevingsvermogen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, jij snapt policors toch niet ;s
Etto is echt de vleesgeworden kwaliteit zelve.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit zou pijn doen als Etto zijn UI er niet tussen stond.
Kun je even een lijstje maken waren users onderverdeeld zijn in gutmensch en xenofoob. Ik raak vaak in de war nu.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, jij snapt policors toch niet ;s
Ja hallo, zo erg verveel ik me nou ook weer nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je even een lijstje maken waren users onderverdeeld zijn in gutmensch en xenofoob. Ik raak vaak in de war nu.
Is het zo zwart-wit hier?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je even een lijstje maken waren users onderverdeeld zijn in gutmensch en xenofoob. Ik raak vaak in de war nu.
Ha Gutmensch!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb heel veel inlevingsvermogen.
Alleen even alle xenofoben dan? dat is minder.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja hallo, zo erg verveel ik me nou ook weer niet
Dat is al genoeg voor mij.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
voor mij hoor je er wel bij hoor mijn kattekopje
Wat is Xenofood?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:35 schreef Catkiller het volgende:
Policor: HPLC, deadprez, Etto, Frozen-assassin
Xenofood: MAHL, JimmyDean, Catkiller, madelieff
Nazi: Working_Class_Hero
food? Dat klopt wel jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:35 schreef Catkiller het volgende:
Xenofoodquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:35 schreef Catkiller het volgende:
Ah thnxquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:35 schreef Catkiller het volgende:
Xenofoob: MAHL, JimmyDean, Catkiller, madelieff
Ghehequote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, niemand zou jou dan ook echt missen.
Ben jè eigenlijk blank? Of wat voor afkomstquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:37 schreef Catkiller het volgende:
Ik zet jullie wel bij de (spelling) nazi's dan.
Guus ben ik vergeten maar kan het hem niet aan doen om hem naast het hokje homo ook nog in een ander hokje te duwen.
Ja, ik maak deel uit van de minderheid hier.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ben jè eigenlijk blank? Of wat voor afkomst
?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ben jè eigenlijk blank? Of wat voor afkomst
ik wist t niet. Ik leef met je mee welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, ik maak deel uit van de minderheid hier.
ah tyf opquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik wist t niet. Ik leef met je mee wel
true. Nah Omdat hij me racist noemde laatstquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
?
Vanwaar deze vraag? Heb Catkiller nog nooit de mist in zien gaan met verwijswoorden.
Oh dan wil ik wel graag vrienden met je worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, ik maak deel uit van de minderheid hier.
quote:
Dan ben je automatisch zwart?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
true. Nah Omdat hij me racist noemde laatst
Omdat ik blank ben? Boks. Fuck die gutmenschen hier haha.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh dan wil ik wel graag vrienden met je worden.
Praatte gewoon zo'n ander na die je zo noemde, en iets met shag rokende tokkie.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
true. Nah Omdat hij me racist noemde laatst
Nee omdat je minderheid bent. Ik kom op voor minderheden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat ik blank ben? Boks. Fuck die gutmenschen hier haha.
Nee je had er 70 jaar geleden een hoop.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik ben niet de enige nazi toch???
Wat vliegt de tijd tochquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee je had er 70 jaar geleden een hoop.
Nou Jimmy is eigenlijk verkeerd ingedeeld, en GhpH is gewoon vergetenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik ben niet de enige nazi toch???
Lijkt mij best kut voor WCH om elke keer te moeten lezen dat er weer een oude maat van hem voor de rechter moet komen voor zijn misdaden in de oorlog.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee je had er 70 jaar geleden een hoop.
... there are others?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:51 schreef HPLC het volgende:
En natuurlijk Lichtkogel nog, maar die komt niet in KLB
Twee keer de helft.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
hoeveel geld heeft frass betaald om 2x in de OP te mogen?
jammer, dat kan ik niet betalenquote:
1kg saffraan, echt fantastisch!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
Deed pijn om houses er niet in te zetten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer, dat kan ik niet betalen
wel jammer dat Willoow er niet instaat, nu voelt het alsof ze nooit meer terugkomt
Vind wel mooi dat je Toot daar uitlacht.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
Goed topic wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:59 schreef Catkiller het volgende:
Dat topic van met een Chinees trouwen.
Ik zou ze gewoon een paar kamelen geven van Crip d'r kamelenboerderij.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:59 schreef defokkingfoker het volgende:
Zijn dat Crip haar matties bij de huishoudelijke regels?
HAHAHA IEMAND ERKENT DAT ER NOG MEER VROUWEN MET HOOFDDOEKEN ZIJN NET ZOALS ÉÉN VAN DE GEBRUIKERS HIER EEN HOOFDDOEK GRAAGT AHAHHAAquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind wel mooi dat je Toot daar uitlacht.
Dat wel. Ik snap niet dat er vrouwen zijn die niet uit die cultuur komen die het ook maar goed vinden. Volgens mij glijden ze van hun stoel af bij de gedachte dat een man voor hun zou moeten 'betalen' als ze ook zulke ouders hadden.quote:
Mijn zus draagt een hoofddoek.. geen pics helaasquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
HAHAHA IEMAND ERKENT DAT ER NOG MEER VROUWEN MET HOOFDDOEKEN ZIJN NET ZOALS ÉÉN VAN DE GEBRUIKERS HIER EEN HOOFDDOEK GRAAGT AHAHHAA
doe je caps uitquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
HAHAHA IEMAND ERKENT DAT ER NOG MEER VROUWEN MET HOOFDDOEKEN ZIJN NET ZOALS ÉÉN VAN DE GEBRUIKERS HIER EEN HOOFDDOEK GRAAGT AHAHHAA
Wel pics zonder hoofddoek?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Mijn zus draagt een hoofddoek.. geen pics helaas
Even gelurkt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die lurken in je fobo maar zelf een tantoeleeg fobo hebben waar je ook niet op kan reageren
Hommos
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die lurken in je fobo maar zelf een tantoeleeg fobo hebben waar je ook niet op kan reageren
Hommos
Gelurktquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Hommos
waarom sta ik er niet in, mongoolquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deed pijn om houses er niet in te zetten.
Ik ga toch niet klikken vlassnorretje.quote:
welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ga toch niet klikken vlassnorretje.
Over twee topics is het toch alweer vergeten enzoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
TARDIS. ik zou wel even de code in de OP zetten
anders gebruikt niemand anders het enzo
ik heet helemaal geen enzo, Hansquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Over twee topics is het toch alweer vergeten enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:04 schreef defokkingfoker het volgende:
In het weekend maak ik even een nieuwe UI, die mag er dan in
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus, doe eens rustigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik flikker gelijk je UI de OP uit als ik de kans krijg, misselijk manneke
ja ik wil niet echt zeggen dat ik zijn oma heb geneukt en hij heeft vgm geen snor dus daar kan ik ook geen grapjes over makenquote:
Geeft niets, dat overkomt de besten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik schaam mij DIEP vriend. Echt fucking diep.
Je staat er niet in omdat ik een mongool ben.
jij bent geen klb scer vriendquote:
Hij is gewoon bi-curious, is de leeftijd.quote:
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij hoort op de Frontpage, Weblog en de Fobo, dan ben je toch geen KLB'er
Boeiend.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij bent een SC hoer
Ja dat boeit, je mag alleen in de OP met volledige toewijding tot deze SC.quote:
Neen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je mag alleen in de OP als je alle andere SC's verlaat
Je was in je eentje verantwoordelijk voor de originele banparade uit '15quote:
Hjb over mijn oma's snorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik wil niet echt zeggen dat ik zijn oma heb geneukt en hij heeft vgm geen snor dus daar kan ik ook geen grapjes over maken
Ik zal je even toevoegen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
Een OP in de KLB SC___________!
En staan die in de OP?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
zijn wel meerdere users die in meerdere sc's posten
noem er 10quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha ik rij op je oma's snorfiets
Ken alleen een aardappel die dat doet, maar verder nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon onder je naam toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:16 schreef Stompzinnig het volgende:
teringtyfus reTARD waar is mijn ui
hou je bek manquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
Een OP in de KLB SC___________!
Ik prop kiezelstenen in je anus en dan naai ik hem dicht. Kijken hie lang het duurt voor je ze opboert.quote:
Om te vergelijken met je eigen score?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:19 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik prop kiezelstenen in je anus en dan naai ik hem dicht. Kijken hie lang het duurt voor je ze opboert.
FF opgezocht..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, pas nadat je een jaar hier actief bent geweest
Dat was een reactie op:quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:40 schreef defokkingfoker het volgende:
Je moeder is goor
Macaroni met euroshopper kaas![]()
quote:
Kunt U het een beetje beleefder houden? Dank U wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:19 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik prop kiezelstenen in je anus en dan naai ik hem dicht. Kijken hie lang het duurt voor je ze opboert.
7 augustus 2016 krijg jij dus een mooi plekje in de OPquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:21 schreef defokkingfoker het volgende:
FF opgezocht..
Mijn eerste post in deze SC was:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Om te vergelijken met je eigen score?
Wat emogif je mijn goede vriend Guus_Pech7?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
FF opgezocht..
Mijn eerste post in deze SC was:
[..]
Dat was een reactie op:
[..]![]()
![]()
MAar mijn eerste post was een Guus bashquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
7 augustus 2016 krijg jij dus een mooi plekje in de OP
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Om te vergelijken met je eigen score?
7 augustus 2017 dan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
MAar mijn eerste post was een Guus bash![]()
Hij vindt macaroni goor jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat emogif je mijn goede vriend Guus_Pech7?
maar nu weten we dat Guus een homo is dus het was een hatecrimequote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
MAar mijn eerste post was een Guus bash![]()
Kurovskiquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:23 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?
dat ben ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Degene die het langst in de sc mag beslissen vind ik
ben het hier mee eens maar de teller vervalt na een maand niet gepost te hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Als vrouwen alle beslissingen mochten maken zou de wereld nu al vergaan zijn.quote:
Zal yvonne zo even dm'enquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
piemelquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Kunt U het een beetje beleefder houden? Dank U wel.
Lange bans goor vinden maar zelf lange bans uitdelenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:06 schreef yvonne het volgende:
Klacht:
plaatjes
Niet meer dus, zet ze maar hier, niet in topics, in topics is een ban van op z'n minst 1 maand en eik geef ik liever 3 maanden
Nog meer klacht,
kut A
Plaatjes
Talpa
Lange bans
HarveySpecterquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:23 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?
carbsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Regel jij de macaroni,regel ik de cheese
no man grapje ben hier sinds 2012quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je een kloon bent of je hebt een ander account..
Allure, is that u?
Ja jeetje, ga haar nog even lokquoten enzoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Lange bans goor vinden maar zelf lange bans uitdelen![]()
![]()
![]()
Nietussquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben het hier mee eens maar de teller vervalt na een maand niet gepost te hebben
Is o.a. Ambipurquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je een kloon bent of je hebt een ander account..
Allure, is that u?
stond je er toen niet in dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
Alleen was die toen gevuld met leukere users en ook nog eens veel meer van dat kaliber
Ik blijf sceptischquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
no man grapje ben hier sinds 2012
padum tssjjjquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stond je er toen niet in dan?
ahahahah
wrm ik niet homoquote:
je moeder is een trolquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:04 schreef Catkiller het volgende:
Ik heet geen Stimo, dat is pas een trol met die vettige tieten van d'r.
niels heeft permquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
Allure_ post nog wel, maar dan onder account niels0
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja jeetje, ga haar nog even lokquoten enzo
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Heb je weer commentaar op de inhoud, m'n jongen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
Alleen was die toen gevuld met leukere users en ook nog eens veel meer van dat kaliber
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
Allure_ post nog wel, maar dan onder account niels0
Enige goede user die je toen kon missen dat was ik, helaas heb ik al die kneusjes ook mee genomen toen ik eenmaal hier kwam.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
Vind je dat je hier kwaliteit post?quote:
Niet gewoon een privébibliotheek hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Maarja ik ga weer eens richting de OBA... morgen mijn laatste toets
baby, I'm all qualityquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind je dat je hier kwaliteit post?
Okéquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Maarja ik ga weer eens richting de OBA... morgen mijn laatste toets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |