... there are others?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:51 schreef HPLC het volgende:
En natuurlijk Lichtkogel nog, maar die komt niet in KLB
Twee keer de helft.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
hoeveel geld heeft frass betaald om 2x in de OP te mogen?
jammer, dat kan ik niet betalenquote:
1kg saffraan, echt fantastisch!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
Deed pijn om houses er niet in te zetten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer, dat kan ik niet betalen
wel jammer dat Willoow er niet instaat, nu voelt het alsof ze nooit meer terugkomt
Vind wel mooi dat je Toot daar uitlacht.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
Goed topic wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:59 schreef Catkiller het volgende:
Dat topic van met een Chinees trouwen.
Ik zou ze gewoon een paar kamelen geven van Crip d'r kamelenboerderij.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:59 schreef defokkingfoker het volgende:
Zijn dat Crip haar matties bij de huishoudelijke regels?
HAHAHA IEMAND ERKENT DAT ER NOG MEER VROUWEN MET HOOFDDOEKEN ZIJN NET ZOALS ÉÉN VAN DE GEBRUIKERS HIER EEN HOOFDDOEK GRAAGT AHAHHAAquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind wel mooi dat je Toot daar uitlacht.
Dat wel. Ik snap niet dat er vrouwen zijn die niet uit die cultuur komen die het ook maar goed vinden. Volgens mij glijden ze van hun stoel af bij de gedachte dat een man voor hun zou moeten 'betalen' als ze ook zulke ouders hadden.quote:
Mijn zus draagt een hoofddoek.. geen pics helaasquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
HAHAHA IEMAND ERKENT DAT ER NOG MEER VROUWEN MET HOOFDDOEKEN ZIJN NET ZOALS ÉÉN VAN DE GEBRUIKERS HIER EEN HOOFDDOEK GRAAGT AHAHHAA
doe je caps uitquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
HAHAHA IEMAND ERKENT DAT ER NOG MEER VROUWEN MET HOOFDDOEKEN ZIJN NET ZOALS ÉÉN VAN DE GEBRUIKERS HIER EEN HOOFDDOEK GRAAGT AHAHHAA
Wel pics zonder hoofddoek?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Mijn zus draagt een hoofddoek.. geen pics helaas
Even gelurkt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die lurken in je fobo maar zelf een tantoeleeg fobo hebben waar je ook niet op kan reageren
Hommos
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die lurken in je fobo maar zelf een tantoeleeg fobo hebben waar je ook niet op kan reageren
Hommos
Gelurktquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Hommos
waarom sta ik er niet in, mongoolquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deed pijn om houses er niet in te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |