Ik ben gewoon een allround hoer, dus je moet gewoon je bolle kikkerkut houden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar jij bent gewoon een aandachtshoer, dus pot verwijt de ketel.
Bolle kikkerkut, haha wat grappig, nieuw woordje dat je ergens opgepikt hebt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een allround hoer, dus je moet gewoon je bolle kikkerkut houden.
Nee doe maar gewoon niet Argo.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Bolle kikkerkut, haha wat grappig, nieuw woordje dat je ergens opgepikt hebt.
Ik heb er ook een voor jou, Godskeleertejezuschristustietjanboerehondelul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:46 schreef PeZu het volgende:
eens met de klacht, persoonlijk heb ik hier altijd ook erg veellast van, users die dat doen doen zwaar inbreuk op mijn bestaan ja.OgossieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken mijn vrienden meestal wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet ik nie, ik ken je niet lieve vriend.
Hoeren kennen iedereen maar toch niemand.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ken mijn vrienden meestal wel.
Als jij dan stopt met je bolle kitterkut gedoe, want het woord slaat nergens op, bezig dan een term die wat beter weg komt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |