Ik ben gewoon een allround hoer, dus je moet gewoon je bolle kikkerkut houden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar jij bent gewoon een aandachtshoer, dus pot verwijt de ketel.
Bolle kikkerkut, haha wat grappig, nieuw woordje dat je ergens opgepikt hebt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een allround hoer, dus je moet gewoon je bolle kikkerkut houden.
Nee doe maar gewoon niet Argo.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Bolle kikkerkut, haha wat grappig, nieuw woordje dat je ergens opgepikt hebt.
Ik heb er ook een voor jou, Godskeleertejezuschristustietjanboerehondelul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:46 schreef PeZu het volgende:
eens met de klacht, persoonlijk heb ik hier altijd ook erg veellast van, users die dat doen doen zwaar inbreuk op mijn bestaan ja.OgossieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken mijn vrienden meestal wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet ik nie, ik ken je niet lieve vriend.
Hoeren kennen iedereen maar toch niemand.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ken mijn vrienden meestal wel.
Als jij dan stopt met je bolle kitterkut gedoe, want het woord slaat nergens op, bezig dan een term die wat beter weg komt.quote:
Jij kan het weten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoeren kennen iedereen maar toch niemand.
Hoeveelste topic is dit dat jij weer gaat huilen. Ga hulp zoeken voor je autisme argo.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Als jij dan stopt met je bolle kitterkut gedoe, want het woord slaat nergens op, bezig dan een term die wat beter weg komt.
En je blijft gewoon een aandachtshoer van hoog statuur, de post count krikkers komen vast te dicht bij je tippelzone nee?
Ik huil niet, ik breng enkel de waarheid. Je bent gewoon een aandachtshoer, en je roept hier weer om aandacht en ik geef jou die gretig. Alleen wil je niet het soort aandacht dat ik je geef. Wat jij wil is dat een of andere vent weer bij je in je broekje wil komen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoeveelste topic is dit dat jij weer gaat huilen. Ga hulp zoeken voor je autisme argo.
Ondertussen lees ik je betoogjes niet meer Argo. Niet huilen gewoon.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik huil niet, ik breng enkel de waarheid. Je bent gewoon een aandachtshoer, en je roept hier weer om aandacht en ik geef jou die gretig. Alleen wil je niet het soort aandacht dat ik je geef. Wat jij wil is dat een of andere vent weer bij je in je broekje wil komen.Maar goed ik laat dit feestje wel aan jou over, als kerels hier gek genoeg zijn.
Vooral een zeiktopic richting andere users. 2016 was toch het jaar van de positiviteit?quote:
Heb je een glazen bol of fluistert Allah je dat allemaal in?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ondertussen lees ik je betoogjes niet meer Argo. Niet huilen gewoon.
Positiviteit... Alsof dat lukt, als je dat even zo roept. 2017 maar het jaar van geen verkrachtingen maken? Alsof mensen opeens iets volgen als je een term aan een jaar koppelt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vooral een zeiktopic richting andere users. 2016 was toch het jaar van de positiviteit?
dat en niet alles kan altijd maar positief zijn, beetje naive gedachtequote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Positiviteit... Alsof dat lukt, als je dat even zo roept. 2017 maar het jaar van geen verkrachtingen maken? Alsof mensen opeens iets volgen als je een term aan een jaar koppelt.
Dat zeg ik niet, maar dat was toch het motto voor 2016 "positiviteit"!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:54 schreef Argo het volgende:
[..]
Positiviteit... Alsof dat lukt, als je dat even zo roept. 2017 maar het jaar van geen verkrachtingen maken? Alsof mensen opeens iets volgen als je een term aan een jaar koppelt.
Ach meid, dit is klaagbaak. Overigens hoef je ook niet alles zo intens serieus te nemen hier.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar dat was toch het motto voor 2016 "positiviteit"!
Het motto van de regering was "bruggen slaan". Nou, eerlijk is eerlijk. Ze hebben die bruggen goed kapot geslagen.
Daar zit de wereld vol mee, hypocrisie en naïviteit, dit topic is daar een groot voorbeeld van. En ook ik ontkom niet aan de hypocrisie. Want ik ben het door en door, maar fuck er is niemand die zuiver op de graat is, er is niemand die helemaal zuiver is. Wellicht was die er ooit, maar niet hier in dit tijdperk.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat en niet alles kan altijd maar positief zijn, beetje naive gedachte
Ja nou ja fuck it man, ik maak dit jaar het jaar van de alcohol.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar dat was toch het motto voor 2016 "positiviteit"!
Het motto van de regering was "bruggen slaan". Nou, eerlijk is eerlijk. Ze hebben die bruggen goed kapot geslagen.
Dat hoef ik welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ach meid, dit is klaagbaak. Overigens hoef je ook niet alles zo intens serieus te nemen hier.
Daar kan ik wel mee leven.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja nou ja fuck it man, ik maak dit jaar het jaar van de alcohol.
Adele, ben jij het?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb een zwaar met me gebracht verder niks, ik zal voor je vechten.
Waarom niet ter plekke kopen? Scheelt gewicht en dus benzinekosten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Twee kratjes bier achterin en van Groningen naar Maastricht of andersom, dat is leven man.
Omdat je Geert Glas moet opvolgen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom niet ter plekke kopen? Scheelt gewicht en dus benzinekosten.
How much?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een allround hoer, dus je moet gewoon je bolle kikkerkut houden.
hahaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:41 schreef Crip het volgende:
En vaak alleen om hun postcount te uppen. Maakt niet uit waar je komt je ziet ze met hun inhoudsloze reacties alles onder spammen. Nee niet alleen 1 dagje even voor de lol maar echt altijd.
Kom op ik snap dat FOK! gezellig is en alles, maar why.
inb4 postcounthoeren die komen zeiken.
Maar Argo, ik ben er toch nog?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Daar zit de wereld vol mee, hypocrisie en naïviteit, dit topic is daar een groot voorbeeld van. En ook ik ontkom niet aan de hypocrisie. Want ik ben het door en door, maar fuck er is niemand die zuiver op de graat is, er is niemand die helemaal zuiver is. Wellicht was die er ooit, maar niet hier in dit tijdperk.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:42 schreef spiritusbus het volgende:
Een aandachtshoer die voornamelijk in de slowchat zit vind ik persoonlijk treuriger.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:28 schreef Deuce92 het volgende:
Van die aandachtshoeren die in KLB, US, en de GYM SC posten.
Lenny77quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar Argo, ik ben er toch nog?
Komt allen tot mij
Leuk dat je het vraagt.quote:
Gaat wel goed, ze is een beetje opstandig. Maja ik had nooit moeten trouwen met Orga binnekort scheiden, daarom gaat het goed met haar. De slet weet gewoon dat ik alimentatie moet gaan betalen fuck.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:16 schreef Nachtwens het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt.Met mij prima. En met Orga?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |