... there are others?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:51 schreef HPLC het volgende:
En natuurlijk Lichtkogel nog, maar die komt niet in KLB
Twee keer de helft.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
hoeveel geld heeft frass betaald om 2x in de OP te mogen?
jammer, dat kan ik niet betalenquote:
1kg saffraan, echt fantastisch!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
Deed pijn om houses er niet in te zetten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer, dat kan ik niet betalen
wel jammer dat Willoow er niet instaat, nu voelt het alsof ze nooit meer terugkomt
Vind wel mooi dat je Toot daar uitlacht.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
Goed topic wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:59 schreef Catkiller het volgende:
Dat topic van met een Chinees trouwen.
Ik zou ze gewoon een paar kamelen geven van Crip d'r kamelenboerderij.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:59 schreef defokkingfoker het volgende:
Zijn dat Crip haar matties bij de huishoudelijke regels?
HAHAHA IEMAND ERKENT DAT ER NOG MEER VROUWEN MET HOOFDDOEKEN ZIJN NET ZOALS ÉÉN VAN DE GEBRUIKERS HIER EEN HOOFDDOEK GRAAGT AHAHHAAquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind wel mooi dat je Toot daar uitlacht.
Dat wel. Ik snap niet dat er vrouwen zijn die niet uit die cultuur komen die het ook maar goed vinden. Volgens mij glijden ze van hun stoel af bij de gedachte dat een man voor hun zou moeten 'betalen' als ze ook zulke ouders hadden.quote:
Mijn zus draagt een hoofddoek.. geen pics helaasquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
HAHAHA IEMAND ERKENT DAT ER NOG MEER VROUWEN MET HOOFDDOEKEN ZIJN NET ZOALS ÉÉN VAN DE GEBRUIKERS HIER EEN HOOFDDOEK GRAAGT AHAHHAA
doe je caps uitquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
HAHAHA IEMAND ERKENT DAT ER NOG MEER VROUWEN MET HOOFDDOEKEN ZIJN NET ZOALS ÉÉN VAN DE GEBRUIKERS HIER EEN HOOFDDOEK GRAAGT AHAHHAA
Wel pics zonder hoofddoek?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Mijn zus draagt een hoofddoek.. geen pics helaas
Even gelurkt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die lurken in je fobo maar zelf een tantoeleeg fobo hebben waar je ook niet op kan reageren
Hommos
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die lurken in je fobo maar zelf een tantoeleeg fobo hebben waar je ook niet op kan reageren
Hommos
Gelurktquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Hommos
waarom sta ik er niet in, mongoolquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Deed pijn om houses er niet in te zetten.
Ik ga toch niet klikken vlassnorretje.quote:
welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ga toch niet klikken vlassnorretje.
Over twee topics is het toch alweer vergeten enzoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
TARDIS. ik zou wel even de code in de OP zetten
anders gebruikt niemand anders het enzo
ik heet helemaal geen enzo, Hansquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Over twee topics is het toch alweer vergeten enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:04 schreef defokkingfoker het volgende:
In het weekend maak ik even een nieuwe UI, die mag er dan in
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus, doe eens rustigquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik flikker gelijk je UI de OP uit als ik de kans krijg, misselijk manneke
ja ik wil niet echt zeggen dat ik zijn oma heb geneukt en hij heeft vgm geen snor dus daar kan ik ook geen grapjes over makenquote:
Geeft niets, dat overkomt de besten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik schaam mij DIEP vriend. Echt fucking diep.
Je staat er niet in omdat ik een mongool ben.
jij bent geen klb scer vriendquote:
Hij is gewoon bi-curious, is de leeftijd.quote:
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij hoort op de Frontpage, Weblog en de Fobo, dan ben je toch geen KLB'er
Boeiend.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij bent een SC hoer
Ja dat boeit, je mag alleen in de OP met volledige toewijding tot deze SC.quote:
Neen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je mag alleen in de OP als je alle andere SC's verlaat
Je was in je eentje verantwoordelijk voor de originele banparade uit '15quote:
Hjb over mijn oma's snorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ik wil niet echt zeggen dat ik zijn oma heb geneukt en hij heeft vgm geen snor dus daar kan ik ook geen grapjes over maken
Ik zal je even toevoegen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
Een OP in de KLB SC___________!
En staan die in de OP?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
zijn wel meerdere users die in meerdere sc's posten
noem er 10quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha ik rij op je oma's snorfiets
Ken alleen een aardappel die dat doet, maar verder nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon onder je naam toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:16 schreef Stompzinnig het volgende:
teringtyfus reTARD waar is mijn ui
hou je bek manquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:15 schreef datismijnmening het volgende:
Een OP in de KLB SC___________!
Ik prop kiezelstenen in je anus en dan naai ik hem dicht. Kijken hie lang het duurt voor je ze opboert.quote:
Om te vergelijken met je eigen score?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:19 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik prop kiezelstenen in je anus en dan naai ik hem dicht. Kijken hie lang het duurt voor je ze opboert.
FF opgezocht..quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, pas nadat je een jaar hier actief bent geweest
Dat was een reactie op:quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 17:40 schreef defokkingfoker het volgende:
Je moeder is goor
Macaroni met euroshopper kaas![]()
quote:
Kunt U het een beetje beleefder houden? Dank U wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:19 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik prop kiezelstenen in je anus en dan naai ik hem dicht. Kijken hie lang het duurt voor je ze opboert.
7 augustus 2016 krijg jij dus een mooi plekje in de OPquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:21 schreef defokkingfoker het volgende:
FF opgezocht..
Mijn eerste post in deze SC was:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Om te vergelijken met je eigen score?
Wat emogif je mijn goede vriend Guus_Pech7?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
FF opgezocht..
Mijn eerste post in deze SC was:
[..]
Dat was een reactie op:
[..]![]()
![]()
MAar mijn eerste post was een Guus bashquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
7 augustus 2016 krijg jij dus een mooi plekje in de OP
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Om te vergelijken met je eigen score?
7 augustus 2017 dan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
MAar mijn eerste post was een Guus bash![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |