Dit zou pijn doen als Etto zijn UI er niet tussen stond.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik dacht vanwege het woord "kwaliteitsusers"
Ik heb heel veel inlevingsvermogen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, jij snapt policors toch niet ;s
Etto is echt de vleesgeworden kwaliteit zelve.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit zou pijn doen als Etto zijn UI er niet tussen stond.
Kun je even een lijstje maken waren users onderverdeeld zijn in gutmensch en xenofoob. Ik raak vaak in de war nu.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, jij snapt policors toch niet ;s
Ja hallo, zo erg verveel ik me nou ook weer nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je even een lijstje maken waren users onderverdeeld zijn in gutmensch en xenofoob. Ik raak vaak in de war nu.
Is het zo zwart-wit hier?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je even een lijstje maken waren users onderverdeeld zijn in gutmensch en xenofoob. Ik raak vaak in de war nu.
Ha Gutmensch!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb heel veel inlevingsvermogen.
Alleen even alle xenofoben dan? dat is minder.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja hallo, zo erg verveel ik me nou ook weer niet
Dat is al genoeg voor mij.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
voor mij hoor je er wel bij hoor mijn kattekopje
Wat is Xenofood?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:35 schreef Catkiller het volgende:
Policor: HPLC, deadprez, Etto, Frozen-assassin
Xenofood: MAHL, JimmyDean, Catkiller, madelieff
Nazi: Working_Class_Hero
food? Dat klopt wel jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:35 schreef Catkiller het volgende:
Xenofoodquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:35 schreef Catkiller het volgende:
Ah thnxquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:35 schreef Catkiller het volgende:
Xenofoob: MAHL, JimmyDean, Catkiller, madelieff
Ghehequote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, niemand zou jou dan ook echt missen.
Ben jè eigenlijk blank? Of wat voor afkomstquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:37 schreef Catkiller het volgende:
Ik zet jullie wel bij de (spelling) nazi's dan.
Guus ben ik vergeten maar kan het hem niet aan doen om hem naast het hokje homo ook nog in een ander hokje te duwen.
Ja, ik maak deel uit van de minderheid hier.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ben jè eigenlijk blank? Of wat voor afkomst
?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ben jè eigenlijk blank? Of wat voor afkomst
ik wist t niet. Ik leef met je mee welquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, ik maak deel uit van de minderheid hier.
ah tyf opquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik wist t niet. Ik leef met je mee wel
true. Nah Omdat hij me racist noemde laatstquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:40 schreef Chai het volgende:
[..]
?
Vanwaar deze vraag? Heb Catkiller nog nooit de mist in zien gaan met verwijswoorden.
Oh dan wil ik wel graag vrienden met je worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, ik maak deel uit van de minderheid hier.
quote:
Dan ben je automatisch zwart?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
true. Nah Omdat hij me racist noemde laatst
Omdat ik blank ben? Boks. Fuck die gutmenschen hier haha.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh dan wil ik wel graag vrienden met je worden.
Praatte gewoon zo'n ander na die je zo noemde, en iets met shag rokende tokkie.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
true. Nah Omdat hij me racist noemde laatst
Nee omdat je minderheid bent. Ik kom op voor minderheden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat ik blank ben? Boks. Fuck die gutmenschen hier haha.
Nee je had er 70 jaar geleden een hoop.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik ben niet de enige nazi toch???
Wat vliegt de tijd tochquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee je had er 70 jaar geleden een hoop.
Nou Jimmy is eigenlijk verkeerd ingedeeld, en GhpH is gewoon vergetenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik ben niet de enige nazi toch???
Lijkt mij best kut voor WCH om elke keer te moeten lezen dat er weer een oude maat van hem voor de rechter moet komen voor zijn misdaden in de oorlog.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee je had er 70 jaar geleden een hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |