Waar komt dit ineens vandaan?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:04 schreef Catkiller het volgende:
Ik heet geen Stimo, dat is pas een trol met die vettige tieten van d'r.
Hij noemde mij een trol, dus ik geef aan wat een trol is.quote:
Racist.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent geen KLB SC'er, jij komt gewoon posten waar het je uitkomt.
Meeloper.quote:
Dat is gewoon altijd de regel geweest hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Gelaat vol mannenpaphoezo kinderachtig.
Daarnaast sta ik veeeeeeeeeeeeeel te laag met mijn UI
klb ers leven regels ook nooit na. Niks nieuwsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het jammer dat Regel 1 nog niet nageleefd is
Welke regel is dat ook alweer? Er zijn er zoveel...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het jammer dat Regel 1 nog niet nageleefd is
In elk topic van de Klaagbaak Slowchat (vanaf nu 'KLB SC'), het liefst op elke pagina, moet(en) er altijd één of meer vrouwelijke user(s) zijn die haar heerlijke malse tetjes of gelaat vol mannenpap post.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Welke regel is dat ook alweer? Er zijn er zoveel...
die met cijfertje 1quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Welke regel is dat ook alweer? Er zijn er zoveel...
Voor hoeveel posts per pagina geldt dit?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In elk topic van de Klaagbaak Slowchat (vanaf nu 'KLB SC'), het liefst op elke pagina, moet(en) er altijd één of meer vrouwelijke user(s) zijn die haar heerlijke malse tetjes of gelaat vol mannenpap post.
Ja of nietquote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is gewoon altijd de regel geweest hoor.
25quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor hoeveel posts per pagina geldt dit?
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:25 schreef HPLC het volgende:
Die OPOnnodig kwetsend dit, ik kom hier nooit meer terug
Jij dacht zeker, ha ik ga nu snel posten, dit is een mooi moment voor definitieve topickill post?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:25 schreef HPLC het volgende:
Die OPOnnodig kwetsend dit, ik kom hier nooit meer terug
Dacht dat het om die vrouwonvriendelijke regel ging, maar je bent gewoon een zwakkeling die er bij wil horen. Jammer dit Hans.quote:
Jeetje, weet je hoe belangrijk dit voor mij is?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht dat het om die vrouwonvriendelijke regel ging, maar je bent gewoon een zwakkeling die er bij wil horen. Jammer dit Hans.
Nee, vergelijk het eens met andere belangrijke dingen op de wereld, misschien dat ik je dan snap.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jeetje, weet je hoe belangrijk dit voor mij is?
waarom sta jij niet in de OP?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, vergelijk het eens met andere belangrijke dingen op de wereld, misschien dat ik je dan snap.
Omdat ik niet geassocieerd wil worden met de TS.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom sta jij niet in de OP?
Dat lijkt me stug, jij snapt policors toch niet ;squote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, vergelijk het eens met andere belangrijke dingen op de wereld, misschien dat ik je dan snap.
Ik dacht vanwege het woord "kwaliteitsusers"quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat ik niet geassocieerd wil worden met de TS.
Had ik rekening mee gehouden.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat ik niet geassocieerd wil worden met de TS.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik dacht vanwege het woord "kwaliteitsusers"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |