Hij vindt macaroni goor jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat emogif je mijn goede vriend Guus_Pech7?
maar nu weten we dat Guus een homo is dus het was een hatecrimequote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
MAar mijn eerste post was een Guus bash![]()
Kurovskiquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:23 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?
dat ben ikquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Degene die het langst in de sc mag beslissen vind ik
ben het hier mee eens maar de teller vervalt na een maand niet gepost te hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Als vrouwen alle beslissingen mochten maken zou de wereld nu al vergaan zijn.quote:
Zal yvonne zo even dm'enquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
piemelquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Kunt U het een beetje beleefder houden? Dank U wel.
Lange bans goor vinden maar zelf lange bans uitdelenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:06 schreef yvonne het volgende:
Klacht:
plaatjes
Niet meer dus, zet ze maar hier, niet in topics, in topics is een ban van op z'n minst 1 maand en eik geef ik liever 3 maanden
Nog meer klacht,
kut A
Plaatjes
Talpa
Lange bans
HarveySpecterquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:23 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een kloon?
carbsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Regel jij de macaroni,regel ik de cheese
no man grapje ben hier sinds 2012quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je een kloon bent of je hebt een ander account..
Allure, is that u?
Ja jeetje, ga haar nog even lokquoten enzoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Lange bans goor vinden maar zelf lange bans uitdelen![]()
![]()
![]()
Nietussquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben het hier mee eens maar de teller vervalt na een maand niet gepost te hebben
Is o.a. Ambipurquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je een kloon bent of je hebt een ander account..
Allure, is that u?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |