Heeft je moeder je onderhand niet duidelijk gemaakt dat je niet zo kieskeurig moet zijn w.b.t. uiterlijk in jouw geval? Die zal het onderhand ook wel tijd vinden dat je gaat settelen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
Pics van de moeder van je kinderen, I'll wait. Ze is vast niet zo knap hè?
quote:
Boeiequote:Op maandag 18 januari 2016 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vandaag boerenkool met spek en rookworst op
Dat is etenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Watquote:
Daar verlang ik zo naar he. Maar dat gaat niet als je vriendin vegetariër is.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ZEG JIJquote:Op maandag 18 januari 2016 20:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heeft je moeder je onderhand niet duidelijk gemaakt dat je niet zo kieskeurig moet zijn w.b.t. uiterlijk in jouw geval? Die zal het onderhand ook wel tijd vinden dat je gaat settelen.
Bek houden, bolle kikkerkutquote:Op maandag 18 januari 2016 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zal jou eens boeie met je varkensneus
awh je had wel hier mogen etenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar verlang ik zo naar he. Maar dat gaat niet als je vriendin vegetariër is.
sorry stimorol, ik ben een lul... meende er niks van, ben gewoon labiel enzo.quote:
Is goedquote:Op maandag 18 januari 2016 20:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Chloro
Zullen we samen iemand vermoorden
verkeerd gekozen dusquote:Op maandag 18 januari 2016 20:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar verlang ik zo naar he. Maar dat gaat niet als je vriendin vegetariër is.
Kusquote:
Ik mag gewoon de mening van je moeder delen hoor. Verstandige vrouw als ze mijn mening deelt.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
ZEG JIJ![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry hoor maar ;D![]()
Jij kan daar NIETS over zeggen, lmao.
HAHAHA_!
Waarom hijquote:
Durf te wedden dat ik al meer complimenten heb geoogst van complete vreemden in het afgelopen jaar dan jij in je hele leven joh.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoink die het over uiterlijk heeft gewoon![]()
![]()
. Ik moet even een potje Halo spelen, ik kan niet meer jongens.
Deze onzekere jongenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoink die het over uiterlijk heeft gewoon![]()
![]()
. Ik moet even een potje Halo spelen, ik kan niet meer jongens.
gelachenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
vraag me af of jullie allemaal Niels zijn
Jajaja het zal welquote:Op maandag 18 januari 2016 20:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Durf te wedden dat ik al meer complimenten heb geoogst van complete vreemden in het afgelopen jaar dan jij in je hele leven joh.
Wat voor'n complimenten dan?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Durf te wedden dat ik al meer complimenten heb geoogst van complete vreemden in het afgelopen jaar dan jij in je hele leven joh.
Artquote:Op maandag 18 januari 2016 20:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Art rooijakkers bijvoorbeels
?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
goed, ik denk da...
MONGO!!!!!!!!!!!!!! BLIJF VAN DIE VAZEN AF!!!!!!!!!!!!!!!
MONGO!!!!!!!!!!!!!
MONGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...
brb
kamerling vond ik ook prima hoor, geen spijtgevoelens ofzoquote:Op maandag 18 januari 2016 20:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het jaar uitgaan met art rooijakkers, pls
Liever pleegde hij zelfmoord ipv die kamerling
Daar heb je het mis denk ik. Hij krijgt al een compliment als hij zelf zijn veters heeft gestrikt.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
oh wowquote:Op maandag 18 januari 2016 20:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Daar heb je het mis denk ik. Hij krijgt al een compliment als hij zelf zijn veters heeft gestrikt.
Heb klittenband, ga jij ff de mist in.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Daar heb je het mis denk ik. Hij krijgt al een compliment als hij zelf zijn veters heeft gestrikt.
hjb ga je bemoeien met dat kneuzengevecht pas je wel bijquote:Op maandag 18 januari 2016 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kamerling vond ik ook prima hoor, geen spijtgevoelens ofzo
Ze had het niet over je haarquote:Op maandag 18 januari 2016 20:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb klittenband, ga jij ff de mist in.
Ik kom binnen en meteen deze overweldigende comeback op mijn scherm.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb klittenband, ga jij ff de mist in.
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ze had het niet over je haar
Wat valt er op jou aan te merken dan, verder? "Goh, mooie blauwe polo." Kijk, ik ben me er van bewust dat er genoeg mensen zijn die jouw mening delen. Boeit me verder ook geen flikker, want anders had ik er wel iets aan gedaan.quote:
Als je moeite hebt met het identificeren van sarcasme dan zie je al snel heel wat sarcastische opmerkingen aan voor complimenten.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
jeetjequote:Op maandag 18 januari 2016 20:24 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja eergisteren twee vrouwen geneukt voel me goed, jij dan
Etto neem je pilletjequote:Op maandag 18 januari 2016 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
goed, ik denk da...
MONGO!!!!!!!!!!!!!! BLIJF VAN DIE VAZEN AF!!!!!!!!!!!!!!!
MONGO!!!!!!!!!!!!!
MONGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...
brb
Ha, krentenbaard. Lekker gelurkt of ben je opgeroepen?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:25 schreef chroestjov het volgende:
Als je moeite hebt met het identificeren van sarcasme dan zie je al snel heel wat sarcastische opmerkingen aan voor complimenten.
KOM DAN! IK SLOOP JE!quote:Op maandag 18 januari 2016 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
zou 'm klappen
en stoppen met zuipen
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als je moeite hebt met het identificeren van sarcasme dan zie je al snel heel wat sarcastische opmerkingen aan voor complimenten.
Je bent b est klein, dus ik geloof je ook nog,.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef Crip het volgende:
[..]
ja heb niet eens 's alles op kunnen eten rip
Vraag ik eens beleefd aan je hoe het met je gaat geef je dit als antwoord, dan toch niet jonge gvdquote:
nee man, veel te drinkenk, drond,.drquote:
was onder de indruk van die twee vrouwen man, laat me even bezinkenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vraag ik eens beleefd aan je hoe het met je gaat geef je dit als antwoord, dan toch niet jonge gvd
het klonk gewoon ietwat ongeloofwaardigquote:Op maandag 18 januari 2016 20:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vraag ik eens beleefd aan je hoe het met je gaat geef je dit als antwoord, dan toch niet jonge gvd
Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Het is minder beschamend om een DM'tje van jou te krijgen om te horen dat er weer gezeken wordt, dan dat hij gewoon dagen mee zit te lezen en pas op het moment reageert dat jij op mij probeert af te geven.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Feit dat je je dit afvraagt zegt al genoeg als jij en je holmaatjes tegelijk online komen.
net gegeten, doe rustigquote:Op maandag 18 januari 2016 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kut, die dikke is er.
Daar gaat onze popcorn.
doe even normaal joh flikkerquote:Op maandag 18 januari 2016 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kut, die dikke is er.
Daar gaat onze popcorn.
Krijg een pop up op mijn iPhone als jij hoink quote.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Feit dat je je dit afvraagt zegt al genoeg als jij en je holmaatjes tegelijk online komen.
Oh nee... ik ben ECHT de weg kwijt aan het raken, bro!quote:Op maandag 18 januari 2016 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Etto, je was voorheen een prima user. Maar ik begin je laatste tijd beetje vreemd vinden. Alsof je beetje de weg kwijt bent. Of is dat gewoon een act.
Gewoon benieuwd
Hoop niet dat ik dat punt in m'n leven bereik dat ik zo reageer als een volwassen (onbekende?) man online komt, terwijl ik thuis zit met vrouw en kinderen. Het zal je maar gebeuren, zeg.quote:
Neem een glas water meequote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Chloroform het volgende:
Heb een elektrische deken gekocht, kan niet wachten tot ik in bed lig
Kritiek mag, maar ik ga aangifte tegen u doen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe even normaal joh flikker
sexy Etto, geilste man van het heelalquote:Op maandag 18 januari 2016 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heerlijke DerMann, man van mijn dromen![]()
![]()
neequote:
Nee art rooijakkers boeit me geen kutquote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij neemt mijn moordinventatie niet serieus begrijp ik
Iemand die zelf geen volwaardige baard kan groeien, moet dit soort woorden gewoon niet in de mond nemen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ha, krentenbaard. Lekker gelurkt of ben je opgeroepen?
Scheelt dat je nooit een vrouw zal krijgenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoop niet dat ik dat punt in m'n leven bereik dat ik zo reageer als een volwassen (onbekende?) man online komt, terwijl ik thuis zit met vrouw en kinderen. Het zal je maar gebeuren, zeg.
wehehehehequote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kritiek mag, maar ik ga aangifte tegen u doen.
Is het dan niet misschien slimmer om tot actie over te gaan, dan hier te blijven posten onder het drinken Etto?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh nee... ik ben ECHT de weg kwijt aan het raken, bro!
![]()
![]()
![]()
Je zult maar een zuurpruim zijn zoals die MMMYMMASMDMSADMMRMDGMFMMMUMMCMMCBN joh.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoop niet dat ik dat punt in m'n leven bereik dat ik zo reageer als een volwassen (onbekende?) man online komt, terwijl ik thuis zit met vrouw en kinderen. Het zal je maar gebeuren, zeg.
ik straks mijn eerste nachtje met een nieuw matrasquote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Chloroform het volgende:
Straks gebeuren er nog ongelukken meequote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Chloroform het volgende:
Voel me als een echte playah Nelis, alleen dit was gratisquote:Op maandag 18 januari 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was onder de indruk van die twee vrouwen man, laat me even bezinken
Denk niet dat jij daar bang voor hoef te zijn dat je dat punt gaat bereiken.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
terwijl ik thuis zit met vrouw en kinderen. Het zal je maar gebeuren, zeg.
Hoe was het avontuur in de grote boze buitenwereld?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik straks mijn eerste nachtje met een nieuw matras
Wrom zoquote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Neem een glas water mee
wie wel dan ari boomsma?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee art rooijakkers boeit me geen kut
valt mij wel op dat jij heel volwassen reageert op alles jaquote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welnee, gezellig toch?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is het dan niet misschien slimmer om tot actie over te gaan, dan hier te blijven posten onder het drinken Etto?
In bed stappen als die aan staat voelt echt als een orgasmequote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Chloroform het volgende:
Ja, want jij wel natuurlijkquote:Op maandag 18 januari 2016 20:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Denk niet dat jij daar bang voor hoef te zijn dat je dat punt gaat bereiken.
Leuk, heb je nieuwe vriendinquote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik straks mijn eerste nachtje met een nieuw matras
heb ik een paar uur geleden al gepost natnekquote:Op maandag 18 januari 2016 20:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe was het avontuur in de grote boze buitenwereld?
Jij vindt het al ongeloofwaardig wanneer ik vertel dat ik niet dik benquote:Op maandag 18 januari 2016 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
het klonk gewoon ietwat ongeloofwaardig
Oh, je hangt weer de trieste mongool uit zie ik?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou wch wel tussen paar planken willen zienquote:Op maandag 18 januari 2016 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie wel dan ari boomsma?
Is dat nu hip in tilburg ja?quote:
jeetjequote:Op maandag 18 januari 2016 20:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou wch wel tussen paar planken willen zien
Ja best wel jaquote:Op maandag 18 januari 2016 20:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij vindt het al ongeloofwaardig wanneer ik vertel dat ik niet dik ben
Ik hou van orgasmesquote:Op maandag 18 januari 2016 20:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
In bed stappen als die aan staat voelt echt als een orgasme
Ja, dat riedeltje kennen we onderhand wel. Kom chroestjov, niet weer hetgeen van vorig jaar gaan recyclen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef chroestjov het volgende:
Iemand die zelf geen volwaardige baard kan groeien, moet dit soort woorden gewoon niet in de mond nemen.
Ik ging met de cursor over de laatst geplaatste post en signaleerde toen een gevecht.
Hoe warm wil je het hebbenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
In bed stappen als die aan staat voelt echt als een orgasme
hij heeft kind, is zielig voor zn popkequote:Op maandag 18 januari 2016 20:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou wch wel tussen paar planken willen zien
Kreeg jij die harttransplantatie vergoed of heb je gespaard?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij heeft kind, is zielig voor zn popke
Heb srs wel angst dat ik levend gebakken word straksquote:Op maandag 18 januari 2016 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Straks gebeuren er nog ongelukken mee.
Wow wat gevoelig van jequote:Op maandag 18 januari 2016 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij heeft kind, is zielig voor zn popke
Jij hebt geen idee wat een kamper is vriendquote:Op maandag 18 januari 2016 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Je leek me al een rondreizende kamper idd, met je clowneske snor.
Heb een medewerker van Delta aan de lijn.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bier, het meest veelzijdige stukje gerst, bier!
Wow on so many levels.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb srs wel angst dat ik levend gebakken word straks
Kunnen we iig wel alle vluchtelingen voeden.
Ohnee, varkensvlees is haram
ben donor je mag pakken wat je pakken kanquote:Op maandag 18 januari 2016 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kreeg jij die harttransplantatie vergoed of heb je gespaard?
zijn de handdoeken naar wens gevouwen?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Puik hotel dit.
Wil iemand nog eten?
Waarom niet? Vorig jaar was dit genoeg om je mad te krijgen, die ravage groeit nog altijd op je bovenlip.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, dat riedeltje kennen we onderhand wel. Kom chroestjov, niet weer hetgeen van vorig jaar gaan recyclen.
Supergoeie grap zelden zo gelachenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Of hop, of iets anders van die meuk... zolang er maar geen graancirkel in m'n flesje zit, wehehe.
ah staat je goed hoorquote:Op maandag 18 januari 2016 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben donor je mag pakken wat je pakken kan
Wat :squote:
toen met die pic van mij tochquote:Op maandag 18 januari 2016 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Supergoeie grap zelden zo gelachen
Alsof jij uit een hogere sociale klasse komtquote:Op maandag 18 januari 2016 20:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee wat een kamper is vriend.
Hoe is dat een diss, "hou jij je maar bezig met het leven in de grote stad"quote:Hou jij je nu maar gewoon bezig met hipsters die je frustreren, toeristen en andere randverschijnselen van het leven in de grootstad.
Hij is goed he?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Supergoeie grap zelden zo gelachen
Daarom is er niets veranderd inderdaad. Ik heb de woorden mad en jelly al een tijdje niet gehoord trouwens. Volgens mij is het alweer uit de mode.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:35 schreef chroestjov het volgende:
Waarom niet? Vorig jaar was dit genoeg om je mad te krijgen, die ravage groeit nog altijd op je bovenlip.
Vouw jij ook van die figuren in de handdoeken?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn de handdoeken naar wens gevouwen?
mad, jelly, diepquote:Op maandag 18 januari 2016 20:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarom is er niets veranderd inderdaad. Ik heb de woorden mad en jelly al een tijdje niet gehoord trouwens. Volgens mij is het alweer uit de mode.
Drie dagen niet kunnen kakkenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
toen met die pic van mij toch
Die snor van je is nooit in de mode geweest.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarom is er niets veranderd inderdaad. Ik heb de woorden mad en jelly al een tijdje niet gehoord trouwens. Volgens mij is het alweer uit de mode.
word ik niet genoeg voor betaald johquote:Op maandag 18 januari 2016 20:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vouw jij ook van die figuren in de handdoeken?
[ afbeelding ]
Hermann vouwt alleen piemelsquote:Op maandag 18 januari 2016 20:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vouw jij ook van die figuren in de handdoeken?
[ afbeelding ]
Zou slechte review achterlaten.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
word ik niet genoeg voor betaald joh
lsdquote:Op maandag 18 januari 2016 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Etto, je was voorheen een prima user. Maar ik begin je laatste tijd beetje vreemd vinden. Alsof je beetje de weg kwijt bent. Of is dat gewoon een act.
Gewoon benieuwd
of dat je zo vaak online bent terwijl je thuis een heel gezin hebt. Vind dat best zielig voor ze.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
waarom zou je in hemelsnaam een piemel vouwenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hermann vouwt alleen piemels
Ja, binnenkort weer en dan wil mdma meenemenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja best wel ja
waren ze lekker?
om zachtjes aan te rakenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou je in hemelsnaam een piemel vouwen
k kom deze keer ook meequote:Op maandag 18 januari 2016 20:38 schreef TARDIS. het volgende:
Hoink wanneer gaan we weer op de golfclub sigaar roken en roddelen over internetgebruikers onder het genot van een lekkere whisky.
Precies! Blij dat iemand anders het een keer zegtquote:Op maandag 18 januari 2016 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
of dat je zo vaak online bent terwijl je thuis een heel gezin hebt. Vind dat best zielig voor ze.
Dat is ook geen dis. Een vriendelijk advies dat je je absoluut niet moet bemoeien met fenomenen die zich buiten je belevingswereld afspelen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Alsof jij uit een hogere sociale klasse komt.
Hoe is dat een diss, "hou jij je maar bezig met het leven in de grote stad". Euh, oké?
is het verplicht om 24/7 met je familie door te brengen? waarom wist ik dit nietquote:Op maandag 18 januari 2016 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
of dat je zo vaak online bent terwijl je thuis een heel gezin hebt. Vind dat best zielig voor ze.
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Precies! Blij dat iemand net zo zielig is als dat ik dat ben.
Je bent te autistisch en hebt derhalve een vrijstelling gekregen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het verplicht om 24/7 met je familie door te brengen? waarom wist ik dit niet
Je hebt geen familiequote:Op maandag 18 januari 2016 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het verplicht om 24/7 met je familie door te brengen? waarom wist ik dit niet
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Vanillekwark het volgende:
Online klagen over het feit dat andere mensen online zijn
He boys zal ik aanschuiven? Heb vanaf morgen de leaseslet van papa weer ter beschikking.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:38 schreef TARDIS. het volgende:
Hoink wanneer gaan we weer op de golfclub sigaar roken en roddelen over internetgebruikers onder het genot van een lekkere whisky.
enige wat bij mij over het randje gaat is het water als ik in bad stapquote:Op maandag 18 januari 2016 20:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA KUTHERMAN. GODVERDOMME ECHT HE. Altijd over het randje.
Niet 24/7, maar hij is hier wel erg vaak. Te vaak voor als je een gezin hebt.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bent te autistisch en hebt derhalve een vrijstelling gekregen.
ok bedankt jongensquote:
Dat offline doen is ook weer zoiets.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Vanillekwark het volgende:
Online klagen over het feit dat andere mensen online zijn
vind dat wel meevallen eigenlijkquote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet 24/7, maar hij is hier wel erg vaak. Te vaak voor als je een gezin hebt.
Zou hij ze verwaarlozen? Denk het wel eerlijk gezegdquote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent hier ook vaak en hebt naar mijn weten ook gewoon een vriend.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Z'n kleine zal allang in bed liggen. Maar dat zal wel niet relevant zijn voor je?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oei, dit taalgebruik is niet geschikt voor de doelgroep hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is ook geen dis. Een vriendelijk advies dat je je absoluut niet moet bemoeien met fenomenen die zich buiten je belevingswereld afspelen.
True, maar die heeft dan ook een KUT rooster waarin hij 's avonds werktquote:Op maandag 18 januari 2016 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent hier ook vaak en hebt naar mijn weten ook gewoon een vriend.
helemaal fantastisch meidquote:Op maandag 18 januari 2016 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
OMG MIJN FITBIT IS NU CONNECTED MET MIJN MYFITNESSPAL
zit nu onder de dekens Pokemon op zijn gameboy te spelen hoop ikquote:Op maandag 18 januari 2016 20:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Z'n kleine zal allang in bed liggen. Maar dat zal wel niet relevant zijn voor je?
Wat voor auto mag dit wezen?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
He boys zal ik aanschuiven? Heb vanaf morgen de leaseslet van papa weer ter beschikking.
Ok, dat zuigt wel jaquote:Op maandag 18 januari 2016 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
True, maar die heeft dan ook een KUT rooster waarin hij 's avonds werkt![]()
![]()
![]()
mmgy en hoink en nog paar andere mensen die random joinenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wie maakt fittie ze moer ik maak em af
hoe meer zielen hoe meer fittievreugdquote:Op maandag 18 januari 2016 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
mmgy en hoink en nog paar andere mensen die random joinen
Daar ga ik wel van uit ja.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit nu onder de dekens Pokemon op zijn gameboy te spelen hoop ik
In zijn familie hangen 5 jarigen nu nog op straat rond, bij Stimo zitten ze in de prostitutie, dus dan maak je sowieso uren... allemaal een kader hequote:Op maandag 18 januari 2016 20:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Z'n kleine zal allang in bed liggen. Maar dat zal wel niet relevant zijn voor je?
Fittie is een gezelschapsspel.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe meer zielen hoe meer fittievreugd
Die hoink leeft hier zn leven gekke gastquote:Op maandag 18 januari 2016 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerst ben ik een geforceerd hipster figuur en nu ga je me beledigen door te zeggen dat iets wat ik doe niet mainstream is?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die snor van je is nooit in de mode geweest.
Denk nou eens na man. Doe nu eens je best om nu echt eens iets te zeggen waar mee je me in een verbale klem zet.quote:
Goed punt, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In zijn familie hangen 5 jarigen nu nog op straat rond, bij Stimo zitten ze in de prostitutie, dus dan maak je sowieso uren... allemaal een kader he
Hey hey ik begon met mmgyquote:Op maandag 18 januari 2016 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Kut hoor, in de onderlaag levenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goed punt, zo had ik het nog niet bekeken.
En dan komt hij s nachts in bed met z'n koude lijf terwijl jij eindelijk opgewarmd en in slaap bentquote:Op maandag 18 januari 2016 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
True, maar die heeft dan ook een KUT rooster waarin hij 's avonds werkt![]()
![]()
![]()
Deep blue oceanquote:Op maandag 18 januari 2016 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, met jou wil ik dat wel. Ze zeggen dat je large bent.
En ik ben diep. snap je.
ga dan zelf ook in de avonden werken, niet zo egoïstischquote:Op maandag 18 januari 2016 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast, ik meen het. Zijn rooster is gewoon kut. Werkt zelfs weekenden.![]()
DAT DIT NOG WERKT
Maar ik geef mijn neefjes en nichtjes meer aandacht dan jouw kinderen krijgen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In zijn familie hangen 5 jarigen nu nog op straat rond, bij Stimo zitten ze in de prostitutie, dus dan maak je sowieso uren... allemaal een kader he
echt hequote:Op maandag 18 januari 2016 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe meer zielen hoe meer fittievreugd
Reageer je nou 2x op dezelfde post?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Denk nou eens na man. Doe nu eens je best om nu echt eens iets te zeggen waar mee je me in een verbale klem zet.
bedoelde het liefquote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat het niet caren om dat soort dingen zo gevoelig lag.
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar ik geef mijn neefjes en nichtjes meer aandacht dan jouw kinderen krijgen.
Waarschijnlijk fok je nog net voor het slapen ipv je wijf te neuken?
quote:
dit klopt, ze ging eerder vandaag nog voor ons pizzas ophalen bij Dominosquote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Der_Mann heeft anders een hele lieve zorgzame moeder. Zo zijn ze allemaal in Roosendaal.
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kut hoor, in de onderlaag leven
Hey iemand die mij snapt. ik hoef jou niets meer uit te leggen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan komt hij s nachts in bed met z'n koude lijf terwijl jij eindelijk opgewarmd en in slaap bent
Zo'n haat aan dat
Okéquote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Der_Mann heeft anders een hele lieve zorgzame moeder. Zo zijn ze allemaal in Roosendaal.
Nu voorover bukken, billen uit elkaar trekken en daar je FITBIT heel diep inbrengen. Als hij het dan nog doet, is het een goed product.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
OMG MIJN FITBIT IS NU CONNECTED MET MIJN MYFITNESSPAL
Heb je jezelf nog gespot op tv?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]daar zou eens een serious request voor moeten komen!
In een gezonde langdurige relatie heb je echt niet constant de behoefte elke vrije minuut met elkaar te spenderen, en heb je ook je eigen interesses en activiteiten die je graag doet. Maar ik snap dat jij daar nog geen ervaring mee hebt.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
heb het net gedaan. Voelt heerliujk en hij doet het nogquote:Op maandag 18 januari 2016 20:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu voorover bukken, billen uit elkaar trekken en daar je FITBIT heel diep inbrengen. Als hij het dan nog doet, is het een goed product.
Lijkt me eerder iets voor je vriend als hij niet in BBW is.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe moet ik anders notes krijgen?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:46 schreef Che_ het volgende:
Wat gaan jullie online ruzie maken sukkels
wat lief dat jij het voor je maatje opneemtquote:Op maandag 18 januari 2016 20:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In een gezonde langdurige relatie heb je echt niet constant de behoefte elke vrije minuut met elkaar te spenderen, en heb je ook je eigen interesses en activiteiten die je graag doet. Maar ik snap dat jij daar nog geen ervaring mee hebt.
Maar uiteindelijk is hij natuurlijk binnen twee seconden warm en heb je je kacheltje weer in bed en dan lekker kroelen en snoezelen en dat is wel beste ooit.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey iemand die mij snapt. ik hoef jou niets meer uit te leggen.
Ga nou eens één keer op de inhoud in, maak eens een argument als een echte volwassen man.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Reageer je nou 2x op dezelfde post?Helemaal van het padje jij.
Krijg eerst maar eens ballen a mietjequote:Op maandag 18 januari 2016 20:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders notes krijgen?
Leven en laten levenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat lief dat jij het voor je maatje opneemtMaar wederom, in een gezonde relatie zit je niet constant online.
vind dit toch wel de beste comeback van de avond tot nu toequote:Op maandag 18 januari 2016 20:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Krijg eerst maar eens ballen a mietje
Oh men, als hij je dan nog even diep knuffelt en omhelst en jij je helemaal verliefd voelt.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk is hij natuurlijk binnen twee seconden warm en heb je je kacheltje weer in bed en dan lekker kroelen en snoezelen en dat is wel beste ooit.
Wat lief dat je achterlijk bentquote:Op maandag 18 januari 2016 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat lief dat jij het voor je maatje opneemtMaar wederom, in een gezonde relatie zit je niet constant online.
Kom vechten dan.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
doe maar stoer met je tablet en bank en plezierquote:Op maandag 18 januari 2016 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat lief dat je achterlijk bent![]()
Ik zit ook nu, met de tablet, op de bank, terwijl mn vriendin een of ander programma kijkt wat me werkelijk geen fuck boeit. Heb gewoon interactie met d'r, en we doen allebei iets wat we leuk vinden.
Nou boehoe wat een schande
Jij mag wel over mijn rug komen hoorquote:Op maandag 18 januari 2016 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind dit toch wel de beste comeback van de avond tot nu toe
Schatje, die man vraagt er gewoon om.quote:
Ik had het dan ook niet tegen jou.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat lief dat je achterlijk bent![]()
Ik zit ook nu, met de tablet, op de bank, terwijl mn vriendin een of ander programma kijkt wat me werkelijk geen fuck boeit. Heb gewoon interactie met d'r, en we doen allebei iets wat we leuk vinden.
Nou boehoe wat een schande
Ik snap wel waarom dat jij een jaar na je afstuderen nog steeds geen baan op je eigenlijke niveau hebt.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
Reageer je nou 2x op dezelfde post?Helemaal van het padje jij.
Surface Pro masterrace.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe maar stoer met je tablet en bank en plezier
of dat je na een jaar ban hier nog hangtquote:Op maandag 18 januari 2016 20:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom dat jij een jaar na je afstuderen nog steeds geen baan op je eigenlijke niveau hebt.
donderstraal toch een eind op gekke ventquote:Op maandag 18 januari 2016 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij mag wel over mijn rug komen hoor
Bohh ja en zo'n klein kusje op je schouder of in je nek omg heavenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh men, als hij je dan nog even diep knuffelt en omhelst en jij je helemaal verliefd voelt.
Lekker laten zitten daar.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
heb het net gedaan. Voelt heerliujk en hij doet het nog
Mn billetjes danquote:Op maandag 18 januari 2016 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
donderstraal toch een eind op gekke vent
Dat deplorabele niveau?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom dat jij een jaar na je afstuderen nog steeds geen baan op je eigenlijke niveau hebt.
Oh een laptop?! Ja dan is het schandaligquote:Op maandag 18 januari 2016 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bij mij is het een laptop, wat is het verschil
Deerniswekkend.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou, zeg dat... het is gewoon abject.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |