Heeft je moeder je onderhand niet duidelijk gemaakt dat je niet zo kieskeurig moet zijn w.b.t. uiterlijk in jouw geval? Die zal het onderhand ook wel tijd vinden dat je gaat settelen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
Pics van de moeder van je kinderen, I'll wait. Ze is vast niet zo knap hè?
quote:
Boeiequote:Op maandag 18 januari 2016 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vandaag boerenkool met spek en rookworst op
Dat is etenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Watquote:
Daar verlang ik zo naar he. Maar dat gaat niet als je vriendin vegetariër is.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ZEG JIJquote:Op maandag 18 januari 2016 20:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heeft je moeder je onderhand niet duidelijk gemaakt dat je niet zo kieskeurig moet zijn w.b.t. uiterlijk in jouw geval? Die zal het onderhand ook wel tijd vinden dat je gaat settelen.
Bek houden, bolle kikkerkutquote:Op maandag 18 januari 2016 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zal jou eens boeie met je varkensneus
awh je had wel hier mogen etenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar verlang ik zo naar he. Maar dat gaat niet als je vriendin vegetariër is.
sorry stimorol, ik ben een lul... meende er niks van, ben gewoon labiel enzo.quote:
Is goedquote:Op maandag 18 januari 2016 20:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Chloro
Zullen we samen iemand vermoorden
verkeerd gekozen dusquote:Op maandag 18 januari 2016 20:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar verlang ik zo naar he. Maar dat gaat niet als je vriendin vegetariër is.
Kusquote:
Ik mag gewoon de mening van je moeder delen hoor. Verstandige vrouw als ze mijn mening deelt.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
ZEG JIJ![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry hoor maar ;D![]()
Jij kan daar NIETS over zeggen, lmao.
HAHAHA_!
Waarom hijquote:
Durf te wedden dat ik al meer complimenten heb geoogst van complete vreemden in het afgelopen jaar dan jij in je hele leven joh.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoink die het over uiterlijk heeft gewoon![]()
![]()
. Ik moet even een potje Halo spelen, ik kan niet meer jongens.
Deze onzekere jongenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hoink die het over uiterlijk heeft gewoon![]()
![]()
. Ik moet even een potje Halo spelen, ik kan niet meer jongens.
gelachenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
vraag me af of jullie allemaal Niels zijn
Jajaja het zal welquote:Op maandag 18 januari 2016 20:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Durf te wedden dat ik al meer complimenten heb geoogst van complete vreemden in het afgelopen jaar dan jij in je hele leven joh.
Wat voor'n complimenten dan?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Durf te wedden dat ik al meer complimenten heb geoogst van complete vreemden in het afgelopen jaar dan jij in je hele leven joh.
Artquote:Op maandag 18 januari 2016 20:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Art rooijakkers bijvoorbeels
?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
goed, ik denk da...
MONGO!!!!!!!!!!!!!! BLIJF VAN DIE VAZEN AF!!!!!!!!!!!!!!!
MONGO!!!!!!!!!!!!!
MONGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...
brb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |