Krijg een pop up op mijn iPhone als jij hoink quote.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Feit dat je je dit afvraagt zegt al genoeg als jij en je holmaatjes tegelijk online komen.
Oh nee... ik ben ECHT de weg kwijt aan het raken, bro!quote:Op maandag 18 januari 2016 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Etto, je was voorheen een prima user. Maar ik begin je laatste tijd beetje vreemd vinden. Alsof je beetje de weg kwijt bent. Of is dat gewoon een act.
Gewoon benieuwd
Hoop niet dat ik dat punt in m'n leven bereik dat ik zo reageer als een volwassen (onbekende?) man online komt, terwijl ik thuis zit met vrouw en kinderen. Het zal je maar gebeuren, zeg.quote:
Neem een glas water meequote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Chloroform het volgende:
Heb een elektrische deken gekocht, kan niet wachten tot ik in bed lig
Kritiek mag, maar ik ga aangifte tegen u doen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe even normaal joh flikker
sexy Etto, geilste man van het heelalquote:Op maandag 18 januari 2016 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heerlijke DerMann, man van mijn dromen![]()
![]()
neequote:
Nee art rooijakkers boeit me geen kutquote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij neemt mijn moordinventatie niet serieus begrijp ik
Iemand die zelf geen volwaardige baard kan groeien, moet dit soort woorden gewoon niet in de mond nemen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ha, krentenbaard. Lekker gelurkt of ben je opgeroepen?
Scheelt dat je nooit een vrouw zal krijgenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoop niet dat ik dat punt in m'n leven bereik dat ik zo reageer als een volwassen (onbekende?) man online komt, terwijl ik thuis zit met vrouw en kinderen. Het zal je maar gebeuren, zeg.
wehehehehequote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kritiek mag, maar ik ga aangifte tegen u doen.
Is het dan niet misschien slimmer om tot actie over te gaan, dan hier te blijven posten onder het drinken Etto?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh nee... ik ben ECHT de weg kwijt aan het raken, bro!
![]()
![]()
![]()
Je zult maar een zuurpruim zijn zoals die MMMYMMASMDMSADMMRMDGMFMMMUMMCMMCBN joh.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoop niet dat ik dat punt in m'n leven bereik dat ik zo reageer als een volwassen (onbekende?) man online komt, terwijl ik thuis zit met vrouw en kinderen. Het zal je maar gebeuren, zeg.
ik straks mijn eerste nachtje met een nieuw matrasquote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Chloroform het volgende:
Straks gebeuren er nog ongelukken meequote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Chloroform het volgende:
Voel me als een echte playah Nelis, alleen dit was gratisquote:Op maandag 18 januari 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was onder de indruk van die twee vrouwen man, laat me even bezinken
Denk niet dat jij daar bang voor hoef te zijn dat je dat punt gaat bereiken.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
terwijl ik thuis zit met vrouw en kinderen. Het zal je maar gebeuren, zeg.
Hoe was het avontuur in de grote boze buitenwereld?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik straks mijn eerste nachtje met een nieuw matras
Wrom zoquote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Neem een glas water mee
wie wel dan ari boomsma?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee art rooijakkers boeit me geen kut
valt mij wel op dat jij heel volwassen reageert op alles jaquote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welnee, gezellig toch?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is het dan niet misschien slimmer om tot actie over te gaan, dan hier te blijven posten onder het drinken Etto?
In bed stappen als die aan staat voelt echt als een orgasmequote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Chloroform het volgende:
Ja, want jij wel natuurlijkquote:Op maandag 18 januari 2016 20:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Denk niet dat jij daar bang voor hoef te zijn dat je dat punt gaat bereiken.
Leuk, heb je nieuwe vriendinquote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik straks mijn eerste nachtje met een nieuw matras
heb ik een paar uur geleden al gepost natnekquote:Op maandag 18 januari 2016 20:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe was het avontuur in de grote boze buitenwereld?
Jij vindt het al ongeloofwaardig wanneer ik vertel dat ik niet dik benquote:Op maandag 18 januari 2016 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
het klonk gewoon ietwat ongeloofwaardig
Oh, je hangt weer de trieste mongool uit zie ik?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou wch wel tussen paar planken willen zienquote:Op maandag 18 januari 2016 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie wel dan ari boomsma?
Is dat nu hip in tilburg ja?quote:
jeetjequote:Op maandag 18 januari 2016 20:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou wch wel tussen paar planken willen zien
Ja best wel jaquote:Op maandag 18 januari 2016 20:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij vindt het al ongeloofwaardig wanneer ik vertel dat ik niet dik ben
Ik hou van orgasmesquote:Op maandag 18 januari 2016 20:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
In bed stappen als die aan staat voelt echt als een orgasme
Ja, dat riedeltje kennen we onderhand wel. Kom chroestjov, niet weer hetgeen van vorig jaar gaan recyclen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef chroestjov het volgende:
Iemand die zelf geen volwaardige baard kan groeien, moet dit soort woorden gewoon niet in de mond nemen.
Ik ging met de cursor over de laatst geplaatste post en signaleerde toen een gevecht.
Hoe warm wil je het hebbenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:31 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
In bed stappen als die aan staat voelt echt als een orgasme
hij heeft kind, is zielig voor zn popkequote:Op maandag 18 januari 2016 20:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou wch wel tussen paar planken willen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |