KOM DAN! IK SLOOP JE!quote:Op maandag 18 januari 2016 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
zou 'm klappen
en stoppen met zuipen
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Als je moeite hebt met het identificeren van sarcasme dan zie je al snel heel wat sarcastische opmerkingen aan voor complimenten.
Je bent b est klein, dus ik geloof je ook nog,.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef Crip het volgende:
[..]
ja heb niet eens 's alles op kunnen eten rip
Vraag ik eens beleefd aan je hoe het met je gaat geef je dit als antwoord, dan toch niet jonge gvdquote:
nee man, veel te drinkenk, drond,.drquote:
was onder de indruk van die twee vrouwen man, laat me even bezinkenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vraag ik eens beleefd aan je hoe het met je gaat geef je dit als antwoord, dan toch niet jonge gvd
het klonk gewoon ietwat ongeloofwaardigquote:Op maandag 18 januari 2016 20:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vraag ik eens beleefd aan je hoe het met je gaat geef je dit als antwoord, dan toch niet jonge gvd
Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Het is minder beschamend om een DM'tje van jou te krijgen om te horen dat er weer gezeken wordt, dan dat hij gewoon dagen mee zit te lezen en pas op het moment reageert dat jij op mij probeert af te geven.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Feit dat je je dit afvraagt zegt al genoeg als jij en je holmaatjes tegelijk online komen.
net gegeten, doe rustigquote:Op maandag 18 januari 2016 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kut, die dikke is er.
Daar gaat onze popcorn.
doe even normaal joh flikkerquote:Op maandag 18 januari 2016 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kut, die dikke is er.
Daar gaat onze popcorn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |