quote:Op maandag 18 januari 2016 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Precies! Blij dat iemand net zo zielig is als dat ik dat ben.
Je bent te autistisch en hebt derhalve een vrijstelling gekregen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het verplicht om 24/7 met je familie door te brengen? waarom wist ik dit niet
Je hebt geen familiequote:Op maandag 18 januari 2016 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het verplicht om 24/7 met je familie door te brengen? waarom wist ik dit niet
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Vanillekwark het volgende:
Online klagen over het feit dat andere mensen online zijn
He boys zal ik aanschuiven? Heb vanaf morgen de leaseslet van papa weer ter beschikking.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:38 schreef TARDIS. het volgende:
Hoink wanneer gaan we weer op de golfclub sigaar roken en roddelen over internetgebruikers onder het genot van een lekkere whisky.
enige wat bij mij over het randje gaat is het water als ik in bad stapquote:Op maandag 18 januari 2016 20:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA KUTHERMAN. GODVERDOMME ECHT HE. Altijd over het randje.
Niet 24/7, maar hij is hier wel erg vaak. Te vaak voor als je een gezin hebt.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bent te autistisch en hebt derhalve een vrijstelling gekregen.
ok bedankt jongensquote:
Dat offline doen is ook weer zoiets.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Vanillekwark het volgende:
Online klagen over het feit dat andere mensen online zijn
vind dat wel meevallen eigenlijkquote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet 24/7, maar hij is hier wel erg vaak. Te vaak voor als je een gezin hebt.
Zou hij ze verwaarlozen? Denk het wel eerlijk gezegdquote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent hier ook vaak en hebt naar mijn weten ook gewoon een vriend.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Z'n kleine zal allang in bed liggen. Maar dat zal wel niet relevant zijn voor je?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oei, dit taalgebruik is niet geschikt voor de doelgroep hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is ook geen dis. Een vriendelijk advies dat je je absoluut niet moet bemoeien met fenomenen die zich buiten je belevingswereld afspelen.
True, maar die heeft dan ook een KUT rooster waarin hij 's avonds werktquote:Op maandag 18 januari 2016 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent hier ook vaak en hebt naar mijn weten ook gewoon een vriend.
helemaal fantastisch meidquote:Op maandag 18 januari 2016 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
OMG MIJN FITBIT IS NU CONNECTED MET MIJN MYFITNESSPAL
zit nu onder de dekens Pokemon op zijn gameboy te spelen hoop ikquote:Op maandag 18 januari 2016 20:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Z'n kleine zal allang in bed liggen. Maar dat zal wel niet relevant zijn voor je?
Wat voor auto mag dit wezen?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
He boys zal ik aanschuiven? Heb vanaf morgen de leaseslet van papa weer ter beschikking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |