quote:Op maandag 18 januari 2016 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Precies! Blij dat iemand net zo zielig is als dat ik dat ben.
Je bent te autistisch en hebt derhalve een vrijstelling gekregen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het verplicht om 24/7 met je familie door te brengen? waarom wist ik dit niet
Je hebt geen familiequote:Op maandag 18 januari 2016 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is het verplicht om 24/7 met je familie door te brengen? waarom wist ik dit niet
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Vanillekwark het volgende:
Online klagen over het feit dat andere mensen online zijn
He boys zal ik aanschuiven? Heb vanaf morgen de leaseslet van papa weer ter beschikking.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:38 schreef TARDIS. het volgende:
Hoink wanneer gaan we weer op de golfclub sigaar roken en roddelen over internetgebruikers onder het genot van een lekkere whisky.
enige wat bij mij over het randje gaat is het water als ik in bad stapquote:Op maandag 18 januari 2016 20:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA KUTHERMAN. GODVERDOMME ECHT HE. Altijd over het randje.
Niet 24/7, maar hij is hier wel erg vaak. Te vaak voor als je een gezin hebt.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bent te autistisch en hebt derhalve een vrijstelling gekregen.
ok bedankt jongensquote:
Dat offline doen is ook weer zoiets.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Vanillekwark het volgende:
Online klagen over het feit dat andere mensen online zijn
vind dat wel meevallen eigenlijkquote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet 24/7, maar hij is hier wel erg vaak. Te vaak voor als je een gezin hebt.
Zou hij ze verwaarlozen? Denk het wel eerlijk gezegdquote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent hier ook vaak en hebt naar mijn weten ook gewoon een vriend.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Z'n kleine zal allang in bed liggen. Maar dat zal wel niet relevant zijn voor je?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oei, dit taalgebruik is niet geschikt voor de doelgroep hoor.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is ook geen dis. Een vriendelijk advies dat je je absoluut niet moet bemoeien met fenomenen die zich buiten je belevingswereld afspelen.
True, maar die heeft dan ook een KUT rooster waarin hij 's avonds werktquote:Op maandag 18 januari 2016 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent hier ook vaak en hebt naar mijn weten ook gewoon een vriend.
helemaal fantastisch meidquote:Op maandag 18 januari 2016 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
OMG MIJN FITBIT IS NU CONNECTED MET MIJN MYFITNESSPAL
zit nu onder de dekens Pokemon op zijn gameboy te spelen hoop ikquote:Op maandag 18 januari 2016 20:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Z'n kleine zal allang in bed liggen. Maar dat zal wel niet relevant zijn voor je?
Wat voor auto mag dit wezen?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
He boys zal ik aanschuiven? Heb vanaf morgen de leaseslet van papa weer ter beschikking.
Ok, dat zuigt wel jaquote:Op maandag 18 januari 2016 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
True, maar die heeft dan ook een KUT rooster waarin hij 's avonds werkt![]()
![]()
![]()
mmgy en hoink en nog paar andere mensen die random joinenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wie maakt fittie ze moer ik maak em af
hoe meer zielen hoe meer fittievreugdquote:Op maandag 18 januari 2016 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
mmgy en hoink en nog paar andere mensen die random joinen
Daar ga ik wel van uit ja.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit nu onder de dekens Pokemon op zijn gameboy te spelen hoop ik
In zijn familie hangen 5 jarigen nu nog op straat rond, bij Stimo zitten ze in de prostitutie, dus dan maak je sowieso uren... allemaal een kader hequote:Op maandag 18 januari 2016 20:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Z'n kleine zal allang in bed liggen. Maar dat zal wel niet relevant zijn voor je?
Fittie is een gezelschapsspel.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe meer zielen hoe meer fittievreugd
Die hoink leeft hier zn leven gekke gastquote:Op maandag 18 januari 2016 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerst ben ik een geforceerd hipster figuur en nu ga je me beledigen door te zeggen dat iets wat ik doe niet mainstream is?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die snor van je is nooit in de mode geweest.
Denk nou eens na man. Doe nu eens je best om nu echt eens iets te zeggen waar mee je me in een verbale klem zet.quote:
Goed punt, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In zijn familie hangen 5 jarigen nu nog op straat rond, bij Stimo zitten ze in de prostitutie, dus dan maak je sowieso uren... allemaal een kader he
Hey hey ik begon met mmgyquote:Op maandag 18 januari 2016 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Kut hoor, in de onderlaag levenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goed punt, zo had ik het nog niet bekeken.
En dan komt hij s nachts in bed met z'n koude lijf terwijl jij eindelijk opgewarmd en in slaap bentquote:Op maandag 18 januari 2016 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
True, maar die heeft dan ook een KUT rooster waarin hij 's avonds werkt![]()
![]()
![]()
Deep blue oceanquote:Op maandag 18 januari 2016 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, met jou wil ik dat wel. Ze zeggen dat je large bent.
En ik ben diep. snap je.
ga dan zelf ook in de avonden werken, niet zo egoïstischquote:Op maandag 18 januari 2016 20:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast, ik meen het. Zijn rooster is gewoon kut. Werkt zelfs weekenden.![]()
DAT DIT NOG WERKT
Maar ik geef mijn neefjes en nichtjes meer aandacht dan jouw kinderen krijgen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In zijn familie hangen 5 jarigen nu nog op straat rond, bij Stimo zitten ze in de prostitutie, dus dan maak je sowieso uren... allemaal een kader he
echt hequote:Op maandag 18 januari 2016 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe meer zielen hoe meer fittievreugd
Reageer je nou 2x op dezelfde post?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Denk nou eens na man. Doe nu eens je best om nu echt eens iets te zeggen waar mee je me in een verbale klem zet.
bedoelde het liefquote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat het niet caren om dat soort dingen zo gevoelig lag.
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar ik geef mijn neefjes en nichtjes meer aandacht dan jouw kinderen krijgen.
Waarschijnlijk fok je nog net voor het slapen ipv je wijf te neuken?
quote:
dit klopt, ze ging eerder vandaag nog voor ons pizzas ophalen bij Dominosquote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Der_Mann heeft anders een hele lieve zorgzame moeder. Zo zijn ze allemaal in Roosendaal.
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kut hoor, in de onderlaag leven
Hey iemand die mij snapt. ik hoef jou niets meer uit te leggen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dan komt hij s nachts in bed met z'n koude lijf terwijl jij eindelijk opgewarmd en in slaap bent
Zo'n haat aan dat
Okéquote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Der_Mann heeft anders een hele lieve zorgzame moeder. Zo zijn ze allemaal in Roosendaal.
Nu voorover bukken, billen uit elkaar trekken en daar je FITBIT heel diep inbrengen. Als hij het dan nog doet, is het een goed product.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
OMG MIJN FITBIT IS NU CONNECTED MET MIJN MYFITNESSPAL
Heb je jezelf nog gespot op tv?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]daar zou eens een serious request voor moeten komen!
In een gezonde langdurige relatie heb je echt niet constant de behoefte elke vrije minuut met elkaar te spenderen, en heb je ook je eigen interesses en activiteiten die je graag doet. Maar ik snap dat jij daar nog geen ervaring mee hebt.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
heb het net gedaan. Voelt heerliujk en hij doet het nogquote:Op maandag 18 januari 2016 20:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu voorover bukken, billen uit elkaar trekken en daar je FITBIT heel diep inbrengen. Als hij het dan nog doet, is het een goed product.
Lijkt me eerder iets voor je vriend als hij niet in BBW is.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe moet ik anders notes krijgen?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:46 schreef Che_ het volgende:
Wat gaan jullie online ruzie maken sukkels
wat lief dat jij het voor je maatje opneemtquote:Op maandag 18 januari 2016 20:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
In een gezonde langdurige relatie heb je echt niet constant de behoefte elke vrije minuut met elkaar te spenderen, en heb je ook je eigen interesses en activiteiten die je graag doet. Maar ik snap dat jij daar nog geen ervaring mee hebt.
Maar uiteindelijk is hij natuurlijk binnen twee seconden warm en heb je je kacheltje weer in bed en dan lekker kroelen en snoezelen en dat is wel beste ooit.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey iemand die mij snapt. ik hoef jou niets meer uit te leggen.
Ga nou eens één keer op de inhoud in, maak eens een argument als een echte volwassen man.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Reageer je nou 2x op dezelfde post?Helemaal van het padje jij.
Krijg eerst maar eens ballen a mietjequote:Op maandag 18 januari 2016 20:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders notes krijgen?
Leven en laten levenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat lief dat jij het voor je maatje opneemtMaar wederom, in een gezonde relatie zit je niet constant online.
vind dit toch wel de beste comeback van de avond tot nu toequote:Op maandag 18 januari 2016 20:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Krijg eerst maar eens ballen a mietje
Oh men, als hij je dan nog even diep knuffelt en omhelst en jij je helemaal verliefd voelt.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk is hij natuurlijk binnen twee seconden warm en heb je je kacheltje weer in bed en dan lekker kroelen en snoezelen en dat is wel beste ooit.
Wat lief dat je achterlijk bentquote:Op maandag 18 januari 2016 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat lief dat jij het voor je maatje opneemtMaar wederom, in een gezonde relatie zit je niet constant online.
Kom vechten dan.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
doe maar stoer met je tablet en bank en plezierquote:Op maandag 18 januari 2016 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat lief dat je achterlijk bent![]()
Ik zit ook nu, met de tablet, op de bank, terwijl mn vriendin een of ander programma kijkt wat me werkelijk geen fuck boeit. Heb gewoon interactie met d'r, en we doen allebei iets wat we leuk vinden.
Nou boehoe wat een schande
Jij mag wel over mijn rug komen hoorquote:Op maandag 18 januari 2016 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind dit toch wel de beste comeback van de avond tot nu toe
Schatje, die man vraagt er gewoon om.quote:
Ik had het dan ook niet tegen jou.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat lief dat je achterlijk bent![]()
Ik zit ook nu, met de tablet, op de bank, terwijl mn vriendin een of ander programma kijkt wat me werkelijk geen fuck boeit. Heb gewoon interactie met d'r, en we doen allebei iets wat we leuk vinden.
Nou boehoe wat een schande
Ik snap wel waarom dat jij een jaar na je afstuderen nog steeds geen baan op je eigenlijke niveau hebt.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
Reageer je nou 2x op dezelfde post?Helemaal van het padje jij.
Surface Pro masterrace.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe maar stoer met je tablet en bank en plezier
of dat je na een jaar ban hier nog hangtquote:Op maandag 18 januari 2016 20:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom dat jij een jaar na je afstuderen nog steeds geen baan op je eigenlijke niveau hebt.
donderstraal toch een eind op gekke ventquote:Op maandag 18 januari 2016 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij mag wel over mijn rug komen hoor
Bohh ja en zo'n klein kusje op je schouder of in je nek omg heavenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh men, als hij je dan nog even diep knuffelt en omhelst en jij je helemaal verliefd voelt.
Lekker laten zitten daar.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
heb het net gedaan. Voelt heerliujk en hij doet het nog
Mn billetjes danquote:Op maandag 18 januari 2016 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
donderstraal toch een eind op gekke vent
Dat deplorabele niveau?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom dat jij een jaar na je afstuderen nog steeds geen baan op je eigenlijke niveau hebt.
Oh een laptop?! Ja dan is het schandaligquote:Op maandag 18 januari 2016 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bij mij is het een laptop, wat is het verschil
Deerniswekkend.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou, zeg dat... het is gewoon abject.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |