Kreeg jij die harttransplantatie vergoed of heb je gespaard?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij heeft kind, is zielig voor zn popke
Heb srs wel angst dat ik levend gebakken word straksquote:Op maandag 18 januari 2016 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Straks gebeuren er nog ongelukken mee.
Wow wat gevoelig van jequote:Op maandag 18 januari 2016 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij heeft kind, is zielig voor zn popke
Jij hebt geen idee wat een kamper is vriendquote:Op maandag 18 januari 2016 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Je leek me al een rondreizende kamper idd, met je clowneske snor.
Heb een medewerker van Delta aan de lijn.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bier, het meest veelzijdige stukje gerst, bier!
Wow on so many levels.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb srs wel angst dat ik levend gebakken word straks
Kunnen we iig wel alle vluchtelingen voeden.
Ohnee, varkensvlees is haram
ben donor je mag pakken wat je pakken kanquote:Op maandag 18 januari 2016 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kreeg jij die harttransplantatie vergoed of heb je gespaard?
zijn de handdoeken naar wens gevouwen?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Puik hotel dit.
Wil iemand nog eten?
Waarom niet? Vorig jaar was dit genoeg om je mad te krijgen, die ravage groeit nog altijd op je bovenlip.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, dat riedeltje kennen we onderhand wel. Kom chroestjov, niet weer hetgeen van vorig jaar gaan recyclen.
Supergoeie grap zelden zo gelachenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Of hop, of iets anders van die meuk... zolang er maar geen graancirkel in m'n flesje zit, wehehe.
ah staat je goed hoorquote:Op maandag 18 januari 2016 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben donor je mag pakken wat je pakken kan
Wat :squote:
toen met die pic van mij tochquote:Op maandag 18 januari 2016 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Supergoeie grap zelden zo gelachen
Alsof jij uit een hogere sociale klasse komtquote:Op maandag 18 januari 2016 20:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee wat een kamper is vriend.
Hoe is dat een diss, "hou jij je maar bezig met het leven in de grote stad"quote:Hou jij je nu maar gewoon bezig met hipsters die je frustreren, toeristen en andere randverschijnselen van het leven in de grootstad.
Hij is goed he?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Supergoeie grap zelden zo gelachen
Daarom is er niets veranderd inderdaad. Ik heb de woorden mad en jelly al een tijdje niet gehoord trouwens. Volgens mij is het alweer uit de mode.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:35 schreef chroestjov het volgende:
Waarom niet? Vorig jaar was dit genoeg om je mad te krijgen, die ravage groeit nog altijd op je bovenlip.
Vouw jij ook van die figuren in de handdoeken?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn de handdoeken naar wens gevouwen?
mad, jelly, diepquote:Op maandag 18 januari 2016 20:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarom is er niets veranderd inderdaad. Ik heb de woorden mad en jelly al een tijdje niet gehoord trouwens. Volgens mij is het alweer uit de mode.
Drie dagen niet kunnen kakkenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
toen met die pic van mij toch
Die snor van je is nooit in de mode geweest.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarom is er niets veranderd inderdaad. Ik heb de woorden mad en jelly al een tijdje niet gehoord trouwens. Volgens mij is het alweer uit de mode.
word ik niet genoeg voor betaald johquote:Op maandag 18 januari 2016 20:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vouw jij ook van die figuren in de handdoeken?
[ afbeelding ]
Hermann vouwt alleen piemelsquote:Op maandag 18 januari 2016 20:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vouw jij ook van die figuren in de handdoeken?
[ afbeelding ]
Zou slechte review achterlaten.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
word ik niet genoeg voor betaald joh
lsdquote:Op maandag 18 januari 2016 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Etto, je was voorheen een prima user. Maar ik begin je laatste tijd beetje vreemd vinden. Alsof je beetje de weg kwijt bent. Of is dat gewoon een act.
Gewoon benieuwd
of dat je zo vaak online bent terwijl je thuis een heel gezin hebt. Vind dat best zielig voor ze.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoop niet dat ik dat punt in m'n leven bereik dat ik zo reageer als een volwassen (onbekende?) man online komt, terwijl ik thuis zit met vrouw en kinderen. Het zal je maar gebeuren, zeg.
waarom zou je in hemelsnaam een piemel vouwenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hermann vouwt alleen piemels
Ja, binnenkort weer en dan wil mdma meenemenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja best wel ja
waren ze lekker?
om zachtjes aan te rakenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou je in hemelsnaam een piemel vouwen
k kom deze keer ook meequote:Op maandag 18 januari 2016 20:38 schreef TARDIS. het volgende:
Hoink wanneer gaan we weer op de golfclub sigaar roken en roddelen over internetgebruikers onder het genot van een lekkere whisky.
Precies! Blij dat iemand anders het een keer zegtquote:Op maandag 18 januari 2016 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
of dat je zo vaak online bent terwijl je thuis een heel gezin hebt. Vind dat best zielig voor ze.
Dat is ook geen dis. Een vriendelijk advies dat je je absoluut niet moet bemoeien met fenomenen die zich buiten je belevingswereld afspelen.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Alsof jij uit een hogere sociale klasse komt.
Hoe is dat een diss, "hou jij je maar bezig met het leven in de grote stad". Euh, oké?
is het verplicht om 24/7 met je familie door te brengen? waarom wist ik dit nietquote:Op maandag 18 januari 2016 20:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
of dat je zo vaak online bent terwijl je thuis een heel gezin hebt. Vind dat best zielig voor ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |