Oh men, als hij je dan nog even diep knuffelt en omhelst en jij je helemaal verliefd voelt.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk is hij natuurlijk binnen twee seconden warm en heb je je kacheltje weer in bed en dan lekker kroelen en snoezelen en dat is wel beste ooit.
Wat lief dat je achterlijk bentquote:Op maandag 18 januari 2016 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
wat lief dat jij het voor je maatje opneemtMaar wederom, in een gezonde relatie zit je niet constant online.
Kom vechten dan.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Krijg eerst maar eens ballen a mietje
quote:Op maandag 18 januari 2016 20:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Krijg eerst maar eens ballen a mietje
doe maar stoer met je tablet en bank en plezierquote:Op maandag 18 januari 2016 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat lief dat je achterlijk bent![]()
Ik zit ook nu, met de tablet, op de bank, terwijl mn vriendin een of ander programma kijkt wat me werkelijk geen fuck boeit. Heb gewoon interactie met d'r, en we doen allebei iets wat we leuk vinden.
Nou boehoe wat een schande
Jij mag wel over mijn rug komen hoorquote:Op maandag 18 januari 2016 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind dit toch wel de beste comeback van de avond tot nu toe
Schatje, die man vraagt er gewoon om.quote:
Ik had het dan ook niet tegen jou.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat lief dat je achterlijk bent![]()
Ik zit ook nu, met de tablet, op de bank, terwijl mn vriendin een of ander programma kijkt wat me werkelijk geen fuck boeit. Heb gewoon interactie met d'r, en we doen allebei iets wat we leuk vinden.
Nou boehoe wat een schande
Ik snap wel waarom dat jij een jaar na je afstuderen nog steeds geen baan op je eigenlijke niveau hebt.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
Reageer je nou 2x op dezelfde post?Helemaal van het padje jij.
Surface Pro masterrace.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe maar stoer met je tablet en bank en plezier
of dat je na een jaar ban hier nog hangtquote:Op maandag 18 januari 2016 20:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom dat jij een jaar na je afstuderen nog steeds geen baan op je eigenlijke niveau hebt.
donderstraal toch een eind op gekke ventquote:Op maandag 18 januari 2016 20:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij mag wel over mijn rug komen hoor
Bohh ja en zo'n klein kusje op je schouder of in je nek omg heavenquote:Op maandag 18 januari 2016 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh men, als hij je dan nog even diep knuffelt en omhelst en jij je helemaal verliefd voelt.
Lekker laten zitten daar.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:46 schreef Stimorol- het volgende:
heb het net gedaan. Voelt heerliujk en hij doet het nog
Mn billetjes danquote:Op maandag 18 januari 2016 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
donderstraal toch een eind op gekke vent
Dat deplorabele niveau?quote:Op maandag 18 januari 2016 20:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom dat jij een jaar na je afstuderen nog steeds geen baan op je eigenlijke niveau hebt.
Oh een laptop?! Ja dan is het schandaligquote:Op maandag 18 januari 2016 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bij mij is het een laptop, wat is het verschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |