Lekker hoorquote:Op zondag 17 januari 2016 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit er klaar voor
en ik heb een toetje
Vergeet Guardado, de beste speler van de eredivisie, niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:02 schreef Cavaliers het volgende:
Pereiro is een speler die in dit soort wedstrijden opstaat met een doorslaggevend doelpunt of een doorslaggevende assist.
Als hij zich echt wil onderscheiden zal hij een doelpunt moeten maken.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:02 schreef Cavaliers het volgende:
Pereiro is een speler die in dit soort wedstrijden opstaat met een doorslaggevend doelpunt of een doorslaggevende assist.
El Ahmadi is gelijkwaardig, Serero is beter.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet Guardado, de beste speler van de eredivisie, niet.
Hey haagsquote:Op zondag 17 januari 2016 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou jongens, eerste speelronde 2016. Het zal mij benieuwen of racistische leuzen nu echt definitief tot het verleden behoren.
Pereiro is geen egoïstische speler. Als een ploegmaat er beter voorstaat, laat hij het doelpunt aan hem.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als hij zich echt wil onderscheiden zal hij een doelpunt moeten maken.
Maak er maar een grapje van. Kansloze ADO tokkiesquote:Op zondag 17 januari 2016 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou jongens, eerste speelronde 2016. Het zal mij benieuwen of racistische leuzen nu echt definitief tot het verleden behoren.
Ik denk dat Arias een 2e geel krijgt. Anders laten ze zo'n kaart niet zien.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ze ook alle gele kaarten gaan uitzenden zal het wel een saaie wedstrijd zijn geweest
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:04 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Maak er maar een grapje van. Kansloze ADO tokkies
Die rooie kaart is niet ver meer nee.quote:
Nou nou, doe eens aardig tegen haags.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:04 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Maak er maar een grapje van. Kansloze ADO tokkies
Het kampioenschap voor Feyenoord welquote:Op zondag 17 januari 2016 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die rooie kaart is niet ver meer nee.
Echt hé ::Nquote:Op zondag 17 januari 2016 19:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou nou, doe eens aardig tegen haags.
We moeten fel optreden tegen racisme.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou nou, doe eens aardig tegen haags.
Dat weten we nog niet, als ze deze wedstrijd winnen zetten ze een belangrijke stap richting de Coolsingel.quote:
Gelukkig heeft Cavaliers mijn posts tijdens Cambuur - Vitesse niet gelezen.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We moeten fel optreden tegen racisme.
Stel dat mensen het nobele Colombiaanse ras zouden beledigen, dan zou je toch ook gaan koken van woede?
Kazim maakt alles af wat hij tegenkomtquote:
Oh jaquote:Op zondag 17 januari 2016 19:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, als ze deze wedstrijd winnen zetten ze een belangrijke stap richting de Coolsingel.
Ik ben het eens met dat de daders stevig aangepakt moeten worden. Maar ik kots op de media die er weer iets groots van maken.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We moeten fel optreden tegen racisme.
Stel dat mensen het nobele Colombiaanse ras zouden beledigen, dan zou je toch ook gaan koken van woede?
Bagatelliseer het anders lekker en geef de media de schuldquote:Op zondag 17 januari 2016 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben het eens met dat de daders stevig aangepakt moeten worden. Maar ik kots op de media die er weer iets groots van maken.
Je kan de MSM niet meer vertrouwen, dat hebben we in Keulen gezien. Ik geef die jongens van ADO voorlopig het voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:08 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Bagatelliseer het anders lekker en geef de media de schuld
Simpele ziel
Ga door, ga door. Ik genietquote:Op zondag 17 januari 2016 19:08 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Bagatelliseer het anders lekker en geef de media de schuld
Simpele ziel
Het is weer wat anders dan de gebruikelijke ruitjes blousjes in Sassenheim.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:08 schreef Mani89 het volgende:
Die negers kleden zich altijd heel apart.
Wij zijn een degelijk volk.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is weer wat anders dan de gebruikelijke ruitjes blousjes in Sassenheim.
Het begrip Haagse tietuh, soooowww dat was velen malen erger dan Keulen man.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kan de MSM niet meer vertrouwen, dat hebben we in Keulen gezien. Ik geef die jongens van ADO voorlopig het voordeel van de twijfel.
Ik hoop dat je lekker slaapt vannachtquote:Op zondag 17 januari 2016 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga door, ga door. Ik geniet
Wat een ongepaste opmerkingquote:Op zondag 17 januari 2016 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Hahahaha die apen op de tribune. Ik geniet er altijd zo van.
Laat je nou niet kennen, hij probeert je te trollen.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wedstrijden in de ArenA en in de Kuip beslist.
Wereldspeler.
Over Pereiro moet je geen verkeerde dingen zeggen, want dan word ik echt kwaad.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat je nou niet kennen, hij probeert je te trollen.
Kun je dit even quoten??quote:Op zondag 17 januari 2016 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
HMF gaf PSV de schuld van het opstootje met Elia. Ze moesten niet het doelpunt vieren.
Ik probeerde niet te zeggen dat alle blanke tokkies op apen lijken hoor.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een ongepaste opmerking
Dat vind je geen onderwerp voor satire begrijp ik.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Over Pereiro moet je geen verkeerde dingen zeggen, want dan word ik echt kwaad.
Begrijpelijk. Wie gaat er nou een doelpunt vieren? Zo respectloos jegens je tegenstander. Bah.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
HMF gaf PSV de schuld van het opstootje met Elia. Ze moesten niet het doelpunt vieren.
Dat ze uberhaupt een doelpunt durven maken. De brutaliteit.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is dat echt zo?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
HMF, davy beschuldigt jou hier ergens van en voordat ik conclusies trek zou ik eerst jouw kant van het verhaal willen horen.quote:
TR.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik probeerde niet te zeggen dat alle blanke tokkies op apen lijken hoor.
Inderdaad. Neem het als advies.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vind je geen onderwerp voor satire begrijp ik.
Zo hebben wij allemaal wel een onderwerp dat niet voor satire vatbaar is.quote:
Nee, omdat ie teringslecht isquote:Op zondag 17 januari 2016 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
Pereiro was natuurlijk moe omdat hij het team op zijn rug moest dragen.
Ja hoorquote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:39 schreef Helpmefok het volgende:
Verder een beetje kinderachtig, dat balletje beethouden door PSV na de 1-0 om tijd te rekken
quote:Op zondag 17 januari 2016 17:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat opzichtige "bal uit de goal vissen, in de cirkel drukken en maar lang genoeg de tijd door laten tikken" dat je in Nederland ziet vaak erg vermoeiend. Het bewuste tijdrekkerige, beetje jammerlijk.
Mijn onderwerp is dan de Lord of the Rings. Dat is pure kwaliteit.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo hebben wij allemaal wel een onderwerp dat niet voor satire vatbaar is.
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:15 schreef VXXLL het volgende:
De Kuip valt stil
Dat was het al 84 minuten
Begrijpend lezen blijkt toch altijd weer lastig te zijn voor je.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar het is helemaal geen 0-3. Dus die persoon moet zijn glazen bol eens poetsen.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:15 schreef Cavaliers het volgende:
De man die 0-3 heeft voorspeld is echt een ziener.
De kopbal van de Jong tel ik gewoon als doelpunt hoor.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar het is helemaal geen 0-3. Dus die persoon moet zijn glazen bol eens poetsen.
Inderdaad. Ik vind het tijdrekken in algemene zin treurig, maar als het wordt toegestaan moet je er gebruik/misbruik van maken. Als Feyenoord het doet als ze 1-0 voor staan tegen Barcelona juich je het ook toequote:Op zondag 17 januari 2016 19:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Begrijpend lezen blijkt toch altijd weer lastig te zijn voor je.
Gaat het over Cillessen?quote:
Nee. Sterker nog, ik uitte dat Elia zich als een totaaldebiel gedroeg.quote:
Haha.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Feyenoord het doet als ze 1-0 voor staan tegen Barcelona juich je het ook toe
Ik snap dat dit scenario niet zo realistisch is, want Barcelona speelt elk jaar CL en Feyenoord nooit, maar tochquote:
Je mag wel iets bozer reageren hoor.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ook dat is selectief en gewoonweg fout citeren.
Dat is lief van jou.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Davy is echter niet in staat om met zijn beperkte geestelijke vermogens de inhoud van mijn boodschap te ontcijferen. Dat blijft lastig voor hem, geeft niets. Vertel ik het gewoon nog een keer.
Zelfs als ze ooit tegen elkaar spelen gaat Feyenoord nooit 1-0 voor staanquote:Op zondag 17 januari 2016 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dat dit scenario niet zo realistisch is, want Barcelona speelt elk jaar CL en Feyenoord nooit, maar toch
We willen die lieve jongen nog niet kwijt hequote:Op zondag 17 januari 2016 19:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je mag wel iets bozer reageren hoor.
Met het nieuwe banbeleid heeft HMF weer 9 levens.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We willen die lieve jongen nog niet kwijt he
Ajax kon ook met 1-0 voor komen tegen Barcelona.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Zelfs als ze ooit tegen elkaar spelen gaat Feyenoord nooit 1-0 voor staan
Mexicanobakker begrijpt het. Ik zou dan waarschijnlijk ook juichen, omdat het mijn team ten goede komt, maar ik blijf het storend vinden en zou het niet erg vinden als men in Nederlander consequenter gaat fluiten tegen tijdrektactiekenquote:Op zondag 17 januari 2016 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind het tijdrekken in algemene zin treurig, maar als het wordt toegestaan moet je er gebruik/misbruik van maken. Als Feyenoord het doet als ze 1-0 voor staan tegen Barcelona juich je het ook toe
Hij laat je alle hoeken van de kamer zien.quote:
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 17 januari 2016 19:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij laat je alle hoeken van de kamer zien.
Ik lag zelf anders helemaal in een deuk.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ook al en toen moest er ook niemand lachen.
Zolang hij er zelf maar lol om heeft!quote:Op zondag 17 januari 2016 19:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ook al en toen moest er ook niemand lachen.
Ik zou dat eigenlijk alleen toejuichen als het in heel Europa gebeurt. We verliezen het op Europees niveau al op fysiek en mentaliteit, dus als wij heel erg voor tijdrekken gaan fluiten maar de rest van de wereld geen flikker erom geeft vind ik dan niet verstandig.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mexicanobakker begrijpt het. Ik zou dan waarschijnlijk ook juichen, omdat het mijn team ten goede komt, maar ik blijf het storend vinden en zou het niet erg vinden als men in Nederlander consequenter gaat fluiten tegen tijdrektactieken.
We waren een matchquote:Op zondag 17 januari 2016 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ene jongen op tinder had wel wat Fischer trekjes dacht ik
Ik wil het dan ook in Europees verband zien ja: Ik erger me, zoals gezegd, in de algehele voetballerij aan dat gedrag. Fijn dat we het met elkaar eens zijn.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou dat eigenlijk alleen toejuichen als het in heel Europa gebeurt. We verliezen het op Europees niveau al op fysiek en mentaliteit, dus als wij heel erg voor tijdrekken gaan fluiten maar de rest van de wereld geen flikker erom geeft vind ik dan niet verstandig.
Maar het is wel een irritant fenomeen inderdaad, dat ben ik met je eens. Ook zo'n keeper die 10 jaar doet over een uittrap of dat slenteren bij een wissel, frustrerend.
Helaas vinden jij en andere mensen (René) het nodig om te TR'en alsof je ervoor betaald wordt.quote:
Ik? Laat eens zien.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Helaas vinden jij en andere mensen (René) het nodig om te TR'en alsof je ervoor betaald wordt.
Het is dan ook een erg gevoelige jongen.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:25 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Omdat je toen altijd huilend een mod erbij kon halen
Ik wacht even het onderzoek af, bij ado spelen namelijk ook donkere spelers.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:24 schreef VXXLL het volgende:
Volgens haags_kwartiertje was er niet zoveel aan de hand en komen de oerwoudgeluiden door de media
Als ik me irriteer aan gedrag dat niet toegestaan is TR ik ja.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Helaas vinden jij en andere mensen (René) het nodig om te TR'en alsof je ervoor betaald wordt.
Vroeger zongen jullie nog ''Adolf Hitler'' en ''Bommen op Rotterdam''quote:Op zondag 17 januari 2016 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wacht even het onderzoek af, bij ado spelen namelijk ook donkere spelers.
In het netje.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, hoe wil je hem eigenlijk hebben?
Jammer dat je mij vals beschuldigd.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dacht je dat ik verder ook maar een seconde tijd aan jou ging verspillen?
*beschuldigtquote:Op zondag 17 januari 2016 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat je mij vals beschuldigd.
TR
hamas hamas alle joden aan het gas-genot.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vroeger zongen jullie nog ''Adolf Hitler'' en ''Bommen op Rotterdam''
Was veel origineler
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat riep ik op de basisschool wel eens als ik de discussie met een ajacied niet kon winnen.
Zuiderparkquote:Op zondag 17 januari 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hamas hamas alle joden aan het gas-genot.
Ook met dat genot er bij?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat riep ik op de basisschool wel eens als ik de discussie met een ajacied niet kon winnen.
Koeien eten gras!quote:Op zondag 17 januari 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stoer dit.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was niet altijd een lief jongetje. Ik ben er wel eens door uit de klas gezet.quote:
Natuurlijk nietquote:
Die mensen spreken nauwelijks ABN, het is nogal onrealistisch om van hen te verwachten dat ze Engels begrijpen.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Hebben die supporters de "Say No To Racism" reclame niet gezien?
Jij denkt echt dat ik dat zelf niet door heb? Misschien wist ik wel niet wat het betekende, behalve dat het heel erg was, want er waren net wat supporters voor bestraft?quote:
Overschat spelertje.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Volgende week Haller in actie zien voor de tweede keer dit seizoen. Genieten.
Jij kunt sarcasme niet herkennen.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik dat zelf niet door heb? Misschien wist ik wel niet wat het betekende, behalve dat het heel erg was, want er waren net wat supporters voor bestraft?
Niet omdat het moet maar omdat het kan.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom hebben we in NL allemaal scheidsrechters die er niks van kunnen?
Waarom wil je hem terwijl je hem haat?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopelijk doet Roelfs () Groningen - Utrecht.
SPOILERSquote:Op zondag 17 januari 2016 19:34 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat FC Grunn niet naar verwachting speelde.
Ze hebben een cursus gevolgd in de Bossen van Zeist.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom hebben we in NL allemaal scheidsrechters die er niks van kunnen?
en de goalquote:Op zondag 17 januari 2016 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom wil je hem terwijl je hem haat?
Bij Ruud Bossen?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze hebben een cursus gevolgd in de Bossen van Zeist.
6.4/10.0quote:Op zondag 17 januari 2016 19:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ze zagen door de bomen het bos niet meer.
Hoi Roland,quote:
incidentjequote:Op zondag 17 januari 2016 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi Roland,
Bayern Munchen heeft zich compleet belachelijk gemaakt gister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |