Ik snap dat dit scenario niet zo realistisch is, want Barcelona speelt elk jaar CL en Feyenoord nooit, maar tochquote:
Je mag wel iets bozer reageren hoor.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ook dat is selectief en gewoonweg fout citeren.
Dat is lief van jou.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Davy is echter niet in staat om met zijn beperkte geestelijke vermogens de inhoud van mijn boodschap te ontcijferen. Dat blijft lastig voor hem, geeft niets. Vertel ik het gewoon nog een keer.
Zelfs als ze ooit tegen elkaar spelen gaat Feyenoord nooit 1-0 voor staanquote:Op zondag 17 januari 2016 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dat dit scenario niet zo realistisch is, want Barcelona speelt elk jaar CL en Feyenoord nooit, maar toch
We willen die lieve jongen nog niet kwijt hequote:Op zondag 17 januari 2016 19:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je mag wel iets bozer reageren hoor.
Met het nieuwe banbeleid heeft HMF weer 9 levens.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We willen die lieve jongen nog niet kwijt he
Ajax kon ook met 1-0 voor komen tegen Barcelona.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Zelfs als ze ooit tegen elkaar spelen gaat Feyenoord nooit 1-0 voor staan
Mexicanobakker begrijpt het. Ik zou dan waarschijnlijk ook juichen, omdat het mijn team ten goede komt, maar ik blijf het storend vinden en zou het niet erg vinden als men in Nederlander consequenter gaat fluiten tegen tijdrektactiekenquote:Op zondag 17 januari 2016 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind het tijdrekken in algemene zin treurig, maar als het wordt toegestaan moet je er gebruik/misbruik van maken. Als Feyenoord het doet als ze 1-0 voor staan tegen Barcelona juich je het ook toe
Hij laat je alle hoeken van de kamer zien.quote:
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 17 januari 2016 19:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij laat je alle hoeken van de kamer zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |