quote:Op zondag 17 januari 2016 19:15 schreef VXXLL het volgende:
De Kuip valt stil
Dat was het al 84 minuten
Begrijpend lezen blijkt toch altijd weer lastig te zijn voor je.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
HMF gaf PSV de schuld van het opstootje met Elia. Ze moesten niet het doelpunt vieren.
Maar het is helemaal geen 0-3. Dus die persoon moet zijn glazen bol eens poetsen.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:15 schreef Cavaliers het volgende:
De man die 0-3 heeft voorspeld is echt een ziener.
De kopbal van de Jong tel ik gewoon als doelpunt hoor.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar het is helemaal geen 0-3. Dus die persoon moet zijn glazen bol eens poetsen.
Inderdaad. Ik vind het tijdrekken in algemene zin treurig, maar als het wordt toegestaan moet je er gebruik/misbruik van maken. Als Feyenoord het doet als ze 1-0 voor staan tegen Barcelona juich je het ook toequote:Op zondag 17 januari 2016 19:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Begrijpend lezen blijkt toch altijd weer lastig te zijn voor je.
Gaat het over Cillessen?quote:
Nee. Sterker nog, ik uitte dat Elia zich als een totaaldebiel gedroeg.quote:
Haha.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Feyenoord het doet als ze 1-0 voor staan tegen Barcelona juich je het ook toe
Ik snap dat dit scenario niet zo realistisch is, want Barcelona speelt elk jaar CL en Feyenoord nooit, maar tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |