Ik was niet altijd een lief jongetje. Ik ben er wel eens door uit de klas gezet.quote:
Natuurlijk nietquote:
Die mensen spreken nauwelijks ABN, het is nogal onrealistisch om van hen te verwachten dat ze Engels begrijpen.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Hebben die supporters de "Say No To Racism" reclame niet gezien?
Jij denkt echt dat ik dat zelf niet door heb? Misschien wist ik wel niet wat het betekende, behalve dat het heel erg was, want er waren net wat supporters voor bestraft?quote:
Overschat spelertje.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Volgende week Haller in actie zien voor de tweede keer dit seizoen. Genieten.
Jij kunt sarcasme niet herkennen.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik dat zelf niet door heb? Misschien wist ik wel niet wat het betekende, behalve dat het heel erg was, want er waren net wat supporters voor bestraft?
Niet omdat het moet maar omdat het kan.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom hebben we in NL allemaal scheidsrechters die er niks van kunnen?
Waarom wil je hem terwijl je hem haat?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopelijk doet Roelfs () Groningen - Utrecht.
SPOILERSquote:Op zondag 17 januari 2016 19:34 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat FC Grunn niet naar verwachting speelde.
Ze hebben een cursus gevolgd in de Bossen van Zeist.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom hebben we in NL allemaal scheidsrechters die er niks van kunnen?
en de goalquote:Op zondag 17 januari 2016 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom wil je hem terwijl je hem haat?
Bij Ruud Bossen?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze hebben een cursus gevolgd in de Bossen van Zeist.
6.4/10.0quote:Op zondag 17 januari 2016 19:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ze zagen door de bomen het bos niet meer.
Hoi Roland,quote:
incidentjequote:Op zondag 17 januari 2016 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi Roland,
Bayern Munchen heeft zich compleet belachelijk gemaakt gister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |