Vroeger zongen jullie nog ''Adolf Hitler'' en ''Bommen op Rotterdam''quote:Op zondag 17 januari 2016 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wacht even het onderzoek af, bij ado spelen namelijk ook donkere spelers.
In het netje.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, hoe wil je hem eigenlijk hebben?
Jammer dat je mij vals beschuldigd.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dacht je dat ik verder ook maar een seconde tijd aan jou ging verspillen?
*beschuldigtquote:Op zondag 17 januari 2016 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat je mij vals beschuldigd.
TR
hamas hamas alle joden aan het gas-genot.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vroeger zongen jullie nog ''Adolf Hitler'' en ''Bommen op Rotterdam''
Was veel origineler
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat riep ik op de basisschool wel eens als ik de discussie met een ajacied niet kon winnen.
Zuiderparkquote:Op zondag 17 januari 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hamas hamas alle joden aan het gas-genot.
Ook met dat genot er bij?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat riep ik op de basisschool wel eens als ik de discussie met een ajacied niet kon winnen.
Koeien eten gras!quote:Op zondag 17 januari 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stoer dit.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |