Ik wil het dan ook in Europees verband zien ja: Ik erger me, zoals gezegd, in de algehele voetballerij aan dat gedrag. Fijn dat we het met elkaar eens zijn.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou dat eigenlijk alleen toejuichen als het in heel Europa gebeurt. We verliezen het op Europees niveau al op fysiek en mentaliteit, dus als wij heel erg voor tijdrekken gaan fluiten maar de rest van de wereld geen flikker erom geeft vind ik dan niet verstandig.
Maar het is wel een irritant fenomeen inderdaad, dat ben ik met je eens. Ook zo'n keeper die 10 jaar doet over een uittrap of dat slenteren bij een wissel, frustrerend.
Helaas vinden jij en andere mensen (René) het nodig om te TR'en alsof je ervoor betaald wordt.quote:
Ik? Laat eens zien.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Helaas vinden jij en andere mensen (René) het nodig om te TR'en alsof je ervoor betaald wordt.
Het is dan ook een erg gevoelige jongen.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:25 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Omdat je toen altijd huilend een mod erbij kon halen
Ik wacht even het onderzoek af, bij ado spelen namelijk ook donkere spelers.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:24 schreef VXXLL het volgende:
Volgens haags_kwartiertje was er niet zoveel aan de hand en komen de oerwoudgeluiden door de media
Als ik me irriteer aan gedrag dat niet toegestaan is TR ik ja.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Helaas vinden jij en andere mensen (René) het nodig om te TR'en alsof je ervoor betaald wordt.
Vroeger zongen jullie nog ''Adolf Hitler'' en ''Bommen op Rotterdam''quote:Op zondag 17 januari 2016 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wacht even het onderzoek af, bij ado spelen namelijk ook donkere spelers.
In het netje.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, hoe wil je hem eigenlijk hebben?
Jammer dat je mij vals beschuldigd.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dacht je dat ik verder ook maar een seconde tijd aan jou ging verspillen?
*beschuldigtquote:Op zondag 17 januari 2016 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat je mij vals beschuldigd.
TR
hamas hamas alle joden aan het gas-genot.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vroeger zongen jullie nog ''Adolf Hitler'' en ''Bommen op Rotterdam''
Was veel origineler
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat riep ik op de basisschool wel eens als ik de discussie met een ajacied niet kon winnen.
Zuiderparkquote:Op zondag 17 januari 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hamas hamas alle joden aan het gas-genot.
Ook met dat genot er bij?quote:Op zondag 17 januari 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat riep ik op de basisschool wel eens als ik de discussie met een ajacied niet kon winnen.
Koeien eten gras!quote:Op zondag 17 januari 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stoer dit.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |