Geen idee.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Als je voor de centen trouwt met zo'n kerel, die je eerste dochter niet eens wilde erkennen omdat-ie geen zin had in "al dat gezeik", dan moet je toch niet serieus verbaasd zijn dat hij wel eens buiten de deur neukt of wat.
Niets.quote:
Ik zat in die van Vilhena. En die van Achahbar.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:33 schreef Typisch het volgende:
Tonnygod.
Mensen die in de fanclub van Jean-Paul Boëtius zaten en niet in die van #DeTon.
Achahbar > Kramer. Maar is ook niet de oplossing.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zat in die van Vilhena. En die van Achahbar.
Beide.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:33 schreef Typisch het volgende:
Tonnygod.
Mensen die in de fanclub van Jean-Paul Boëtius zaten en niet in die van #DeTon.
Hij heeft nooit echt de kans gehad. Ik vind het derhalve niet eerlijk om te zeggen dat hij niet de oplossing is. Zou hem graag eens bezig willen zien.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Achahbar > Kramer. Maar is ook niet de oplossing.
quote:Gerucht - Turkse media berichten vanavond dat Feyenoord geïnteresseerd zou zijn in een oud ploeggenoot van Dirk Kuijt bij Fenerbahce. Mehmet Topal, een 29-jarige middenvelder van de Turkse club zou in de belangstelling staan van Feyenoord. Vooral de transfervrije status van de verdedigende middenvelder zou voor Feyenoord aanleiding zijn te handelen.
Topal staat sinds 2012 onder contract bij de ploeg waar momenteel Robin van Persie onder contract staat. De speler die uitkomt voor de Turkse nationale ploeg speelde eerder onder andere bij de Turkse grootmacht Galatasaray en Valencia (Spanje). Een overstap naar Feyenoord lijkt onwaarschijnlijk, Topal vertegenwoordigt volgens transfermarkt.de een waarde van twaalf miljoen euro, hetgeen voor Feyenoord hoge barrières zou opwerpen wat betreft tekengeld en salaris.
Euh ja, zou een mooie zijn voor de Eredivisie, maar lijkt me een broodje aap. Die gozer verlengt zijn contract niet omdat hij weet dat hij ergens veel tekengeld en salaris kan vragen. Die komt echt niet naar de Eredivisie.quote:
Werkelijk waar geen idee, ken de gozer niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Euh ja, zou een mooie zijn voor de Eredivisie, maar lijkt me een broodje aap. Die gozer verlengt zijn contract niet omdat hij weet dat hij ergens veel tekengeld en salaris kan vragen. Die komt echt niet naar de Eredivisie.
En zo wel, dan zou het een hele goede catch zijn. Tactisch geen geweldenaar, maar wel een goede voetballer.
Lekker slim ook van Eliaquote:Op zondag 17 januari 2016 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De instagram niet meer geloof ik, maar hier: http://www.offside.nl/nie(...)elia-uitgelekt-.html
Daarom heeft ie nu 3 of 4 kinderen?quote:Op zondag 17 januari 2016 20:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Als je voor de centen trouwt met zo'n kerel, die je eerste dochter niet eens wilde erkennen omdat-ie geen zin had in "al dat gezeik", dan moet je toch niet serieus verbaasd zijn dat hij wel eens buiten de deur neukt of wat.
Moeilijk te zeggen. Op het EK u17 was hij echt top. Alleen heeft een spits van Feyenoord wat fysiek nodig. Heeft puur met de manier van spelen te maken. Hij heeft onmiskenbaar kwaliteiten, maar 4 trainers op rij die hem geen kans bieden wil toch wat zeggen. Maar ik blijf geloof houden.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij heeft nooit echt de kans gehad. Ik vind het derhalve niet eerlijk om te zeggen dat hij niet de oplossing is. Zou hem graag eens bezig willen zien.
Meen je niet Hans.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Euh ja, zou een mooie zijn voor de Eredivisie, maar lijkt me een broodje aap. Die gozer verlengt zijn contract niet omdat hij weet dat hij ergens veel tekengeld en salaris kan vragen. Die komt echt niet naar de Eredivisie.
En zo wel, dan zou het een hele goede catch zijn. Tactisch geen geweldenaar, maar wel een goede voetballer.
Dat regel jij gewoon evenquote:
Ik hoop zo dat hij volgende week in de basis start.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij heeft nooit echt de kans gehad. Ik vind het derhalve niet eerlijk om te zeggen dat hij niet de oplossing is. Zou hem graag eens bezig willen zien.
Tuurlijk niet. Van Bronckhorst gaat nog 10 wedstrijden aankloten met Kramer ofzo totdat het echt niet meer kan.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:09 schreef eight het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat hij volgende week in de basis start.
Helaas wel. Achahbar zou zoveel meer bijdragen aan het combinatievoetbal, los van zijn technische kwaliteiten om er zelf nog een paar in te prikken. Kramer kan echt niet meer.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Van Bronckhorst gaat nog 10 wedstrijden aankloten met Kramer ofzo totdat het echt niet meer kan.
Lekker boeiend. Weet je allemaal van tevoren als je die kerel haalt, maar is wel de enige die van cornervlag tot cornervlag loopt te sleuren. Lekker zo laten.quote:
Volgens mij ging hij alvast op zn knieen bidden dat het geen doelpunt zou worden, toen hij narsingh op zich af zag komen...quote:Op zondag 17 januari 2016 21:47 schreef Ramboetan het volgende:
Veijnovic zou ik ook lekker laten banken. en dan Vilhena, el Ahmadi en Gustafson op het middenveld.
En wat was er in hemelsnaam met van Beek aan de hand?
Op de knieën gaan voor narsinghquote:Op zondag 17 januari 2016 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Van Beek kan echt niet he jongens.
Het is triest gesteld. Die Kuijt ook vandaag je zou je kapot schamen hoe die over dat veld sleurt.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Op de knieën gaan voor narsingh
Kuijt speelde prima blinde.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is triest gesteld. Die Kuijt ook vandaag je zou je kapot schamen hoe die over dat veld sleurt.
Laten we nog meer middelmaat kopen jaquote:Op zondag 17 januari 2016 23:49 schreef Henrys het volgende:
Die Santos van NEC kost ook maar 3 ton, kan nooit slechter zijn dan wat we nu hebben
En waarom is Rutten de enige die Achahbar een eerlijke kans gaf?
Dipt behoorlijk dit seizoen helaas.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Van Beek kan echt niet he jongens.
Veel meer valt er uit die beroerde zin niet te destilleren jochie.quote:Op zondag 17 januari 2016 23:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet. Lees het eens goed.
Leuke geschiedvervalsing, hij vond hem goed genoeg voor een return. In tegenstelling tot een hoop anderen. Volgens mij is het inmiddels duidelijk dat ie beter is dan Kramer.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:12 schreef Helpmefok het volgende:
Welke gek hier had ik ook alweer de discussie mee over Guidetti trouwens? Die vond feyenoord een betere carrièremove dan Celta Vigo
Ik denk dat wel meer mensen op basis van zijn oude kwaliteiten hadden durven gokken op John Het Kanon, maar ik denk dat ook iedereen het erover eens was dat Guidetti een te groot financieel risico was. Had die kerel nooit meer fatsoenlijk een bal geraakt had het ook niemand verbaasd.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Leuke geschiedvervalsing, hij vond hem goed genoeg voor een return. In tegenstelling tot een hoop anderen. Volgens mij is het inmiddels duidelijk dat ie beter is dan Kramer.
Ja, dat is dom. Maar je gaat gewoon spontaan janken als je die slungel rond ziet hobbelen. En toch hebben we ons weer laten verleiden tot het hopen op een titel. De resultaten hebben een hoop gebrek aan kwaliteit verbloemd.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat wel meer mensen op basis van zijn oude kwaliteiten hadden durven gokken op John Het Kanon, maar ik denk dat ook iedereen het erover eens was dat Guidetti een te groot financieel risico was. Had die kerel nooit meer fatsoenlijk een bal geraakt had het ook niemand verbaasd.
Kramer was natuurlijk nog debieler geld weggooien, maar dat wisten we toen nog niet.
Verder was het geen geschiedvervalsing hoor: ik kan de topics erbij halen waarin hij zegt dat Feyenoord een betere optie was dan een nietszeggende club uit Spanje. Nou, ze draaien lekker mee rond de Europese plaatsing so far
Nouja, dat was ook wel de verwachting van de meesten meen ik. Maar inderdaad, wat de meesten ook vonden was dat Guidetti een te groot risico zou zijn. Sta ik nog steeds wel achter. En ik vind ook nog steeds dat we niks hadden moeten halen als er niks fatsoenlijk beschikbaar was.quote:Op maandag 18 januari 2016 00:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat wel meer mensen op basis van zijn oude kwaliteiten hadden durven gokken op John Het Kanon, maar ik denk dat ook iedereen het erover eens was dat Guidetti een te groot financieel risico was. Had die kerel nooit meer fatsoenlijk een bal geraakt had het ook niemand verbaasd.
Kramer was natuurlijk nog debieler geld weggooien, maar dat wisten we toen nog niet.
Verder was het geen geschiedvervalsing hoor: ik kan de topics erbij halen waarin hij zegt dat Feyenoord een betere optie was dan een nietszeggende club uit Spanje. Nou, ze draaien lekker mee rond de Europese plaatsing so far
Inderdaad, die Vejinovic is het gewoon niet. En Vilhena in deze vorm moet zeker basis.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:47 schreef Ramboetan het volgende:
Veijnovic zou ik ook lekker laten banken. en dan Vilhena, el Ahmadi en Gustafson op het middenveld.
En wat was er in hemelsnaam met van Beek aan de hand?
Vergeef me mijn autisme, maar ik mag toch hopen dat dit sarcasme is?quote:Op maandag 18 januari 2016 00:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zo verwonderlijk is dit toch niet?quote:Op maandag 18 januari 2016 06:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Koop je zoveel spelers in de zomer.
Dan denk je dit gaat wat worden. Blijken de spelers toch niet zo goed
En half januari is het alweer over
pfffff
Mediatraining FTW!quote:Anass Achahbar hoopt dat Colin Kazim-Richards weer in genade wordt aangenomen bij Feyenoord, nadat de Turkse spits vrijdag uit de selectie werd gezet vanwege het bedreigen van een journalist.
"Persoonlijk zou ik het heel jammer vinden als hij vertrekt. Ik vind Colin een geweldige gozer en heb een goede band met hem", aldus Achahbar tegen NU.nl.
De 22-jarige Achahbar zegt ook weinig te begrijpen van het verhaal in het AD over het gedrag van Kazim-Richards, die moeite zou hebben met zijn reserverol in De Kuip. Het artikel was voor Kazim-Richards aanleiding om de schrijver van het stuk, Mikos Gouka, vrijdag te bedreigen in de perskamer.
"Ik weet niet wat er vrijdag precies gebeurd is. Dat is ook niet aan mij. Colin is een emotionele jongen, die handelt vanuit zijn gevoel. Maar hij is zeker geen onruststoker binnen onze groep. Hij gaat met iedereen goed om."
Roda JC
De afwezigheid van de 29-jarige Kazim-Richards, die maandag op het matje moet komen bij de clubleiding, zorgde er zondag wel voor dat Achahbar weer eens bij de selectie zat tijdens de topper tegen PSV (2-0 verlies). Dertien minuten voor tijd viel hij in.
"Het was lekker om eindelijk weer eens te spelen. De afgelopen maanden speelde ik wel steeds bij Jong Feyenoord, maar dat is een wereld van verschil met zo'n wedstrijd. Hopelijk volgen er meer duels in het eerste."
Achahbar zegt zich dan ook op Feyenoord te richten, hoewel Roda JC onlangs liet weten hem graag te huren van de Rotterdamse club.
"Ik houd me niet bezig met interesse van andere clubs, dat laat ik aan mijn zaakwaarnemer. Ik richt me op de wedstrijden bij Feyenoord, ik wil hier meer speeltijd afdwingen."
Het apenrots-syndroom.quote:Op maandag 18 januari 2016 08:57 schreef Caland het volgende:
Ik geloof ook wel dat Kazim goed in de groep ligt hoor. Maar dat heeft er meer mee te maken dat het merendeel van de voetballers te dom is om te poepen. Dan dwingt dergelijk gedrag nog wel respect af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |