PSV heeft dit hele seizoen in de Eredivisie nog geen wedstrijd op de counter gespeeld. Zelfs Ajax werd in de Arena gewoon weggecombineerd.quote:Op zondag 17 januari 2016 18:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Oh ja vergeten, tot de 0-1 gaf psv een wervelende show weg..
Maakt toch geen teer uit. Dr kracht van Psv zit in de counter, tot in puntjes beheerst en terecht gewonnen. Voor rust leek het sowieso van twee kanten amper op voetbal.
Rot opquote:Op zondag 17 januari 2016 19:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV heeft dit hele seizoen in de Eredivisie nog geen wedstrijd op de counter gespeeld. Zelfs Ajax werd in de Arena gewoon weggecombineerd.
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rot op. PSV speelt al jaren op de counter, ook dit seizoen. Genoeg PSV gezien dit jaar om dat te concluderen.
quote:Op zondag 17 januari 2016 19:10 schreef BadderHaring het volgende:
PSV heeft dit hele seizoen in de Eredivisie nog geen wedstrijd op de counter gespeeld. Zelfs Ajax werd in de Arena gewoon weggecombineerd.
[..]
Nee hoor, volgende ronde kansloos er af. Maar als je nog verder over PSV wilt praten, dan ben je altijd welkom in het PSV-topic!quote:Op zondag 17 januari 2016 19:17 schreef Scrummie het volgende:
In de belevingswereld van Badder heeft PSV ook een hele grote kans op de CL dit jaar.
Rot gewoon eens op uit dit topic. Geen zin om iedere keer dat gezeik van je te lezenquote:Op zondag 17 januari 2016 19:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee hoor, volgende ronde kansloos er af. Maar als je nog verder over PSV wilt praten, dan ben je altijd welkom in het PSV-topic!
Doe eens niet zo vijandig joh. Het is maar een spelletje.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Rot gewoon eens op uit dit topic. Geen zin om iedere keer dat gezeik van je te lezen
Dat badder en iedereen hier nog steeds zo denigrerend doen over op de counter spelen, is juist het failliet van het Nederlandse voetbal. Niets mis met counteren, deden wij dat maar weer eens goed.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rot op. PSV speelt al jaren op de counter, ook dit seizoen. Genoeg PSV gezien dit jaar om dat te concluderen.
Klopt ja. Het had ook een schedelbasisfractuur mogen wegen, was een van de dingen die ik een van de users van hier hoorde zeggen.quote:
[..]
Natuurlijk was het geen wervelende show voor de 0-1, de tactiek van Gio werkte redelijk om er een behoorlijke anti-show van te maken.
Ik doe niet denigrerend over counteren. PSV heeft er vorig jaar heel veel punten mee gehaald in met name de eerste seizoenshelft. Maar als je PSV echt volgt dan kun je duidelijk merken dat ze een andere tactiek aan het inbouwen zijn, zoals het hierboven geplaatste Catenaccio-stuk heel mooi uitlegt.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:32 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat badder en iedereen hier nog steeds zo denigrerend doen over op de counter spelen, is juist het failliet van het Nederlandse voetbal. Niets mis met counteren, deden wij dat maar weer eens goed.
Dat is wel een belangrijke nuance van je. In dat geval maak je inderdaad een goed punt. PSV speelt dit jaar bij vlagen fantastisch voetbal, denk wel dat ze kampioen worden.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik doe niet denigrerend over counteren. PSV heeft er vorig jaar heel veel punten mee gehaald in met name de eerste seizoenshelft. Maar als je PSV echt volgt dan kun je duidelijk merken dat ze een andere tactiek aan het inbouwen zijn, zoals het hierboven geplaatste Catenaccio-stuk heel mooi uitlegt.
Sowieso ontstaat het denigrerende stuk bij velen vooral doordat ze niet begrijpen dat niet elke snelle omschakeling 'op de counter spelen is'. Een ploeg die echt op de counter speelt heeft per definitie (veel) minder balbezit dan zijn tegenstander. Een ploeg die op balbezit speelt maar ook snel kan omschakelen (zoals PSV dit seizoen) is iets totaal anders dan een counterploeg.
Aan echte pure counterploegen die alleen maar de bus parkeren en hopen op een uitbraak, heb ik een hekel, maar snel kunnen omschakelen is de basis van het voetbal.
Tegen Feyenoord in de Kuip hoeft het ook niet mooi. Maar toch wel een aantal mooie dingen gezien, al blijf ik erbij dat je qua voetbal veel mist als je in het stadion zit. Net de samenvatting gekeken en dan zie je pas hoe slecht het op sommige momenten (van beide kanten) was.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is wel een belangrijke nuance van je. In dat geval maak je inderdaad een goed punt. PSV speelt dit jaar bij vlagen fantastisch voetbal, denk wel dat ze kampioen worden.
(vandaag vond ik het trouwens niet zo fantastisch)
Vandaag was het gewoon een zaadwedstrijd, waarbij PSV op de juiste momenten de kansen creëerde en Feyenoord eigenlijk helemaal niets creëerde. Volwassen gespeeld dus van PSV, Feyenoord ontbeert gewoon kwaliteit om van dit PSV te winnen.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord in de Kuip hoeft het ook niet mooi. Maar toch wel een aantal mooie dingen gezien, al blijf ik erbij dat je qua voetbal veel mist als je in het stadion zit. Net de samenvatting gekeken en dan zie je pas hoe slecht het op sommige momenten (van beide kanten) was.
Zoals ik hierboven al aangaf was het doel van Feyenoord vooral om het combinatiespel er uit te halen, dat zag je heel duidelijk. Kennelijk snapt Gio wel dat PSV geen counterploeg is, want die tactiek van hem werkte behoorlijk goed. Maar, zoals je aangeeft, ontbreekt het bij Feyenoord gewoon aan kwaliteit om vervolgens gebruik te maken van de chaos die ze zelf creëren.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vandaag was het gewoon een zaadwedstrijd, waarbij PSV op de juiste momenten de kansen creëerde en Feyenoord eigenlijk helemaal niets creëerde. Volwassen gespeeld dus van PSV, Feyenoord ontbeert gewoon kwaliteit om van dit PSV te winnen.
Hoe jammer het ook is.
de traditionele top 3 wedstrijden vallen de laatste jaren flink tegen qua niveau.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
. Net de samenvatting gekeken en dan zie je pas hoe slecht het op sommige momenten (van beide kanten) was.
Ik vond Ajax-PSV dit jaar een hele goede wedstrijd en PSV-Feyenoord was qua voetbal ook best aardig. Verder heb je gelijk. De spanning is altijd goed, maar qua spel valt het vaak tegen.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:54 schreef eight het volgende:
[..]
de traditionele top 3 wedstrijden vallen de laatste jaren flink tegen qua niveau.
Hmja, je weet het aardig te brengenquote:Op zondag 17 januari 2016 19:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al aangaf was het doel van Feyenoord vooral om het combinatiespel er uit te halen, dat zag je heel duidelijk. Kennelijk snapt Gio wel dat PSV geen counterploeg is, want die tactiek van hem werkte behoorlijk goed. Maar, zoals je aangeeft, ontbreekt het bij Feyenoord gewoon aan kwaliteit om vervolgens gebruik te maken van de chaos die ze zelf creëren.
Kramer was de oplossing tochquote:Op zondag 17 januari 2016 19:57 schreef Maastoren het volgende:
Tering wat hebben we een hoop matige spelers
Zijn we mooi klaar mee. Kramer is niet goed genoeg, Kazim hoort op een sociale werkplaats thuis en Achabar krijgt geen kans. Vejinovic kan niet beter dan hij nu laat zien vrees ik. Vd Heijdenquote:Op zondag 17 januari 2016 19:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kramer was de oplossing toch
Ik ga de TT zelf maar reggen denk ik.
Vilhena was een genot idd. Enige hoogtepuntje van de dag.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:12 schreef Grifte het volgende:
Man man man wat zijn die Kramer en Vejinovic beperkte voetballers.
Vilhena
Laat hem maar eerst een handjevol wedstrijden goed spelen voor we met zijn allen weer beginnen te toeteren hoe zonde het is. Hij heeft nooit écht weten te overtuigen.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vilhena was een genot idd. Enige hoogtepuntje van de dag.
En dan te bedenken dat hij straks gewoon gratis de deur uitloopt
Eens hoor. Maar vanmiddag was hij wel het hoogtepuntje.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Laat hem maar eerst een handjevol wedstrijden goed spelen voor we met zijn allen weer beginnen te toeteren hoe zonde het is. Hij heeft nooit écht weten te overtuigen.
Dat klopt.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar vanmiddag was hij wel het hoogtepuntje.
Dat vergeet je toch als je op het veld staat.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:13 schreef Scrummie het volgende:
Zou de wanprestatie en het domme gedoe van Elia te maken hebben met die (ex)vriendin van 'm?
Geen idee, iemand als Elia zie ik daar wel last van hebben eerlijk gezegdquote:Op zondag 17 januari 2016 20:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat vergeet je toch als je op het veld staat.
Spanningen bij mensen kunnen soms onderhuids zitten en op de meest vreemde momenten naar buiten komen.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat vergeet je toch als je op het veld staat.
Staat er nog iets van dat hele gedoe online? Heb eigenlijk maar 1 screenshot gezien en vond het niet zo heftig ofzo. Als hij door z'n vrouw uit huis getrapt is dan kan dat inderdaad wel meespelen ja.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee, iemand als Elia zie ik daar wel last van hebben eerlijk gezegd
Het zou kunnen. Het hoeft niet perse. Je kan ook gewoon 1 wedstrijd of een serie wedstrijden kut spelen. Daar hoeft niet altijd iets achter te zitten toch.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Spanningen bij mensen kunnen soms onderhuids zitten en op de meest vreemde momenten naar buiten komen.
De instagram niet meer geloof ik, maar hier: http://www.offside.nl/nie(...)elia-uitgelekt-.htmlquote:Op zondag 17 januari 2016 20:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Staat er nog iets van dat hele gedoe online? Heb eigenlijk maar 1 screenshot gezien en vond het niet zo heftig ofzo. Als hij door z'n vrouw uit huis getrapt is dan kan dat inderdaad wel meespelen ja.
Oh ik vond het ook vergezocht hoorquote:Op zondag 17 januari 2016 20:20 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het zou kunnen. Het hoeft niet perse. Je kan ook gewoon 1 wedstrijd of een serie wedstrijden kut spelen. Daar hoeft niet altijd iets achter te zitten toch.
Daarnaast ziet hij er uit als de eigenaar van een goedlopende kebabzaak. Ook niet geheel onbelangrijk.quote:Op zondag 17 januari 2016 19:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk omdat ik het wíl zien, maar er komt 'schwung' in het elftal als hakkebar erin speelt.
Wat doet zijn uiterlijk er toe?quote:Op zondag 17 januari 2016 20:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daarnaast ziet hij er uit als de eigenaar van een goedlopende kebabzaak. Ook niet geheel onbelangrijk.
Elia spreekt.quote:Colin Kazim-Richards moet zich maandag verder verantwoorden bij Feyenoord voor de intimidatie van AD-journalist Mikos Gouka. Eljero Elia hoopt dat de spits ondanks alle commotie mag blijven. ''Dankzij hem is het balletje gaan rollen en speel ik nu bij Feyenoord'', vertelt Elia op de website van Metronieuws.nl.
Beide spelers kwamen elkaar tegen in Dubai en zijn sindsdien dikke vrienden. ''Ik hoop in ieder geval dat Colin snel weer aan voetballen toekomt'', zegt Elia. ''En dan maakt het niet uit of dat bij Feyenoord of ergens anders is. Het belangrijkste is dat hij ergens is waar hij een gelukkig leven heeft met zijn familie.''
''Al hoop ik natuurlijk dat hij bij ons blijft. Hij zorgt voor positieve energie in de kleedkamer, hij schudt de jonge jongens wakker. En als er iets kleins in de kleedkamer voorvalt, is Colin een van de eerste die er iets van zegt. Maar dat soort dingen wordt niet gezien door de buitenwereld.''
Als je voor de centen trouwt met zo'n kerel, die je eerste dochter niet eens wilde erkennen omdat-ie geen zin had in "al dat gezeik", dan moet je toch niet serieus verbaasd zijn dat hij wel eens buiten de deur neukt of wat.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De instagram niet meer geloof ik, maar hier: http://www.offside.nl/nie(...)elia-uitgelekt-.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |