Geen idee.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Als je voor de centen trouwt met zo'n kerel, die je eerste dochter niet eens wilde erkennen omdat-ie geen zin had in "al dat gezeik", dan moet je toch niet serieus verbaasd zijn dat hij wel eens buiten de deur neukt of wat.
Niets.quote:
Ik zat in die van Vilhena. En die van Achahbar.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:33 schreef Typisch het volgende:
Tonnygod.
Mensen die in de fanclub van Jean-Paul Boėtius zaten en niet in die van #DeTon.
Achahbar > Kramer. Maar is ook niet de oplossing.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zat in die van Vilhena. En die van Achahbar.
Beide.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:33 schreef Typisch het volgende:
Tonnygod.
Mensen die in de fanclub van Jean-Paul Boėtius zaten en niet in die van #DeTon.
Hij heeft nooit echt de kans gehad. Ik vind het derhalve niet eerlijk om te zeggen dat hij niet de oplossing is. Zou hem graag eens bezig willen zien.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Achahbar > Kramer. Maar is ook niet de oplossing.
quote:Gerucht - Turkse media berichten vanavond dat Feyenoord geļnteresseerd zou zijn in een oud ploeggenoot van Dirk Kuijt bij Fenerbahce. Mehmet Topal, een 29-jarige middenvelder van de Turkse club zou in de belangstelling staan van Feyenoord. Vooral de transfervrije status van de verdedigende middenvelder zou voor Feyenoord aanleiding zijn te handelen.
Topal staat sinds 2012 onder contract bij de ploeg waar momenteel Robin van Persie onder contract staat. De speler die uitkomt voor de Turkse nationale ploeg speelde eerder onder andere bij de Turkse grootmacht Galatasaray en Valencia (Spanje). Een overstap naar Feyenoord lijkt onwaarschijnlijk, Topal vertegenwoordigt volgens transfermarkt.de een waarde van twaalf miljoen euro, hetgeen voor Feyenoord hoge barričres zou opwerpen wat betreft tekengeld en salaris.
Euh ja, zou een mooie zijn voor de Eredivisie, maar lijkt me een broodje aap. Die gozer verlengt zijn contract niet omdat hij weet dat hij ergens veel tekengeld en salaris kan vragen. Die komt echt niet naar de Eredivisie.quote:
Werkelijk waar geen idee, ken de gozer niet.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Euh ja, zou een mooie zijn voor de Eredivisie, maar lijkt me een broodje aap. Die gozer verlengt zijn contract niet omdat hij weet dat hij ergens veel tekengeld en salaris kan vragen. Die komt echt niet naar de Eredivisie.
En zo wel, dan zou het een hele goede catch zijn. Tactisch geen geweldenaar, maar wel een goede voetballer.
Lekker slim ook van Eliaquote:Op zondag 17 januari 2016 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De instagram niet meer geloof ik, maar hier: http://www.offside.nl/nie(...)elia-uitgelekt-.html
Daarom heeft ie nu 3 of 4 kinderen?quote:Op zondag 17 januari 2016 20:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Als je voor de centen trouwt met zo'n kerel, die je eerste dochter niet eens wilde erkennen omdat-ie geen zin had in "al dat gezeik", dan moet je toch niet serieus verbaasd zijn dat hij wel eens buiten de deur neukt of wat.
Moeilijk te zeggen. Op het EK u17 was hij echt top. Alleen heeft een spits van Feyenoord wat fysiek nodig. Heeft puur met de manier van spelen te maken. Hij heeft onmiskenbaar kwaliteiten, maar 4 trainers op rij die hem geen kans bieden wil toch wat zeggen. Maar ik blijf geloof houden.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij heeft nooit echt de kans gehad. Ik vind het derhalve niet eerlijk om te zeggen dat hij niet de oplossing is. Zou hem graag eens bezig willen zien.
Meen je niet Hans.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Euh ja, zou een mooie zijn voor de Eredivisie, maar lijkt me een broodje aap. Die gozer verlengt zijn contract niet omdat hij weet dat hij ergens veel tekengeld en salaris kan vragen. Die komt echt niet naar de Eredivisie.
En zo wel, dan zou het een hele goede catch zijn. Tactisch geen geweldenaar, maar wel een goede voetballer.
Dat regel jij gewoon evenquote:
Ik hoop zo dat hij volgende week in de basis start.quote:Op zondag 17 januari 2016 20:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij heeft nooit echt de kans gehad. Ik vind het derhalve niet eerlijk om te zeggen dat hij niet de oplossing is. Zou hem graag eens bezig willen zien.
Tuurlijk niet. Van Bronckhorst gaat nog 10 wedstrijden aankloten met Kramer ofzo totdat het echt niet meer kan.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:09 schreef eight het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat hij volgende week in de basis start.
Helaas wel. Achahbar zou zoveel meer bijdragen aan het combinatievoetbal, los van zijn technische kwaliteiten om er zelf nog een paar in te prikken. Kramer kan echt niet meer.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Van Bronckhorst gaat nog 10 wedstrijden aankloten met Kramer ofzo totdat het echt niet meer kan.
Lekker boeiend. Weet je allemaal van tevoren als je die kerel haalt, maar is wel de enige die van cornervlag tot cornervlag loopt te sleuren. Lekker zo laten.quote:
Volgens mij ging hij alvast op zn knieen bidden dat het geen doelpunt zou worden, toen hij narsingh op zich af zag komen...quote:Op zondag 17 januari 2016 21:47 schreef Ramboetan het volgende:
Veijnovic zou ik ook lekker laten banken. en dan Vilhena, el Ahmadi en Gustafson op het middenveld.
En wat was er in hemelsnaam met van Beek aan de hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |