SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Het café anthem!
**************************************************************************************************************************************************
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Bonusmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Rochefort!quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb keuzen stress!![]()
Help me Geerd!
[ afbeelding ]
Wanneer je ze gewoon plat legt kan het dubbele er nog bij!!quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb keuzen stress!![]()
Help me Geerd!
[ afbeelding ]
Ik vond dit esthetisch gezien mooier uitzien. In de twee garage koelkasten heb ik gewoon alles plat liggen!quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer je ze gewoon plat legt kan het dubbele er nog bij!!
Is het meer een verzameling of drink je ze ook op ?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond dit esthetisch gezien mooier uitzien. In de twee garage koelkasten heb ik gewoon alles plat liggen!
Sowieso drink ik ze ook op. Heb wel van alle biertjes die ik ooit gedronken heb uit fles een leeg, omgespoeld flesje staan als bewijs van mijn uitgebreide kennis van verschillende bierenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is het meer een verzameling of drink je ze ook op ?
Ja net gedaan. Maar gaat mij te snel man.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Iedereen wa, kom je nog hoi zeggen
Dat zij je moe ook alquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja net gedaan. Maar gaat mij te snel man.
Ik dacht het een koelkast op je werk wasquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso drink ik ze ook op. Heb wel van alle biertjes die ik ooit gedronken heb uit fles een leeg, omgespoeld flesje staan als bewijs van mijn uitgebreide kennis van verschillende bieren
Hebben we eindelijk iemand gevonden die Geerd niet zou doen?quote:
Op werk hebben we lage koelkasten. Werkt makkelijker tijdens drukke avonden!quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik dacht het een koelkast op je werk was
Je bierverzamelingquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op werk hebben we lage koelkasten. Werkt makkelijker tijdens drukke avonden!
Laat dat nu net mijn moeder zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Hebben we eindelijk iemand gevonden die Geerd niet zou doen?
Gewoon plaatje van google af getrokken, maar onze koelkast ziet er over het algemeen wel ongeveer zo uit. Meestal wel gevuld met 4/5 verschillende biertjesquote:
Gastquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
van google af getrokken, maar onze koelkast ziet er over het algemeen wel ongeveer zo uit. Meestal wel gevuld met 4/5 verschillende
Van internet afgetrokken! Al dat respect dat ik had! KAPOT GEMAAKT!quote:
Wachten op die ekte plaatjequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef Geerd het volgende:
Nou zal ik morgen een ekte plaatje maken !!!
Sorry. Als de koelkast weer gevuld is zal ik een foto uploaden!quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Van internet afgetrokken! Al dat respect dat ik had! KAPOT GEMAAKT!
Altijd terechte linkdumpquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:53 schreef renwan het volgende:
Kraantje Pappie
http://vocaroo.com/i/s0g1Y4wgmWGW
Je had ze bij de buren gestald ? Moet je steeds aankloppen en shitquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:16 schreef Scuidward het volgende:
Ik dacht eraan om mijn kratjes voortaan buiten koud te zetten. Scheelt lopen.
Nee maar het is wel 6 meter naar de keuken en het is 50 centimeter naar buiten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je had ze bij de buren gestald ? Moet je steeds aankloppen en shit
Ben der niet zo van bier buiten zetten, blijft nooit constant.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee maar het is wel 6 meter naar de keuken en het is 50 centimeter naar buiten.
Nee, maar in de winter is het wel te doen, als het toch nooit warmer is dan 8 graden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben der niet zo van bier buiten zetten, blijft nooit constant.
Ik houd wel van een koud pilsje hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:33 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee, maar in de winter is het wel te doen, als het toch nooit warmer is dan 8 graden.
Het moet hier wel een beetje levend blijven natuurlijk!quote:
Ja dat dacht ik al.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik houd wel van een koud pilsje hoor
Godver verkeerde quote ! Die broer van wiebelkontje zat te zeuren dat die der uit was,quote:
Een grote familie lees ik al.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Godver verkeerde quote ! Die broer van wiebelkontje zat te zeuren dat die der uit was,
Ik kijken hij is er helemaal niet uit
Ben nog niet in de verleiding gekomen om te lekken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat gebeurt in Geerd SC op WA blijft in Geerd sc of wa
Niemand hierquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ben nog niet in de verleiding gekomen om te lekken.
Die ene keer toen pietje zei dat hij met de zus van jantje in bed lag en die pics ... toen bijna ...quote:
Klopt maar dat maakt niet uit dat was een onder onsje !!!quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Die ene keer toen pietje zei dat hij met de zus van jantje in bed lag en die pics ... toen bijna ...
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Die ene keer toen pietje zei dat hij met de zus van jantje in bed lag en die pics ... toen bijna ...
Klopt renwan heeft met haar gezoend !!!quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Baasquote:Op vrijdag 15 januari 2016 01:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Rustaaag.
Ik ga slapen, drukke dag gehad, 7 uur 3 kwartier non-stop gewerkt.
Denk niet dat veel mensen je missenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:07 schreef defokkingfoker het volgende:
Trouwens jongens... moet wat bekennen...
De reden dat ik hier veeeeelll minder post is dat ik ben overgestapt naar klb![]()
![]()
JE HEBT DAAR GVD BIERDRINKENDE ALBINO FAGGS EN GEILE MAROKKAANSE, NEDERLANDSE EN ALBINO CHICKS!!!!
Ga leren man.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:31 schreef defokkingfoker het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]]
wat gaat er gebeuren?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 05:35 schreef Geerd het volgende:
Met al die dames straks, moet ik mij maar even gedragen
Dm je nummer dan naar Geerd, Mono of mijquote:
Gastquote:Op vrijdag 15 januari 2016 07:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Dm je nummer dan naar Geerd, Mono of mij
Dan moet ik iedere ochtend door nog meer berichten heenquote:
Gisterenavond toen ik thuis kwam van werken 836 berichten gemist.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet ik iedere ochtend door nog meer berichten heen
Komt wel heel dichtbij zoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:57 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Gisterenavond toen ik thuis kwam van werken 836 berichten gemist.
Okééé...
Je gaat het toch niet echt lezen, hè?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komt wel heel dichtbij zo![]()
Ik ben bang dat als ik strak thuis kom na werk ik ook 3 miljoen berichten door moet
Nee, kijk alleen soms de media bestanden door, zoveel berichten lezen is niet te doenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:04 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je gaat het toch niet echt lezen, hè?
Ik lees altijd terugquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, kijk alleen soms de media bestanden door, zoveel berichten lezen is niet te doen
Mischien ga ik vanavond wel even terug lezen als ik lekker onder de baas zijn tijd zit te schijtenquote:
Niet alleen maar het goede leeft leven zoals Geerd ons leertquote:
De bank! morgen weer 16.19!!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Baas! Waar gaat de reis heen vandaag?
Juist !!!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Chill! Lekker op de bank in de boxer zitten, pils drinken en hoer roepen naar de TV
Ik moet zo nog een boodschap doen. Allicht dat ik nog een paar gele rakkers haal.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Juist !!!
Even paar pilsjes tot 22.00
Denk dat ik ook ff snel nog wat haal misschien paar alcohol vrij biertjes wel lekker straks denk ik !!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet zo nog een boodschap doen. Allicht dat ik nog een paar gele rakkers haal.
Jij gaat voor HC zie ik @!!!!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:46 schreef Scuidward het volgende:
Lol, dus ik kijken hoe mijn Facebookprofiel er uitzag voor het publiek, dus mensen zonder connecties.
Dit i.v.m. sollicitaties etc. Zie ik ineens mijn banner.
[ afbeelding ]
Zou dit opvallen?
Of zo iets elk station heeft zijn eigen afkorting DR LC GN LW ZL AH UT RSD GR HT GDM etc etcquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jeetje. Je mag wel een talenknobbel hebben wil je bij de NS excelleren.
U riep?quote:
Hé ho wat?\quote:
NIeuwe game?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:35 schreef Argo het volgende:
FUCK DRAGONS DOGMA IS UIT IK GA BIER PAKKEN EN SPELEN
LOLquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:01 schreef Argo het volgende:
Godver mijn hart opgegeten door een draak brutaal spel.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:20 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo wiebelkonten!
Oh die mongool, zou er zo uitzettenquote:
Gewoon schijt aan alles hebben. Prachtig dat soort mensenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Oh die mongool, zou er zo uitzetten
Op je eerste werkdag een aanrijding krijgen !!!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:32 schreef Simterklaas het volgende:
Rellen in de trein op renwan zijn eerst werkdag als HC
IK TYFSTRAAL JULLIE ER ALLEMAAL UITquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:32 schreef Simterklaas het volgende:
Rellen in de trein op renwan zijn eerst werkdag als HC
Dat is meer mijn gelukquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Op je eerste werkdag een aanrijding krijgen !!!
Niet gaan meerellenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:35 schreef renwan het volgende:
[..]
IK TYFSTRAAL JULLIE ER ALLEMAAL UIT
Op je eerste dag als HC een trein slopenquote:
Eerste en laatste dagquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Op je eerste dag als HC een trein slopen
OP JE MUIL GAUWquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:38 schreef Simterklaas het volgende:
Geerd, hoe ga jij met agressief gedrag om?
Je heb net 600 euro gehad bij die ehh... Oh! Hop, optyfen, gauw!quote:
Beetje hoe ik over die mensen op werk denk die op gedeelde kamers slapenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:47 schreef Simterklaas het volgende:
Elke zweetneus van je sokken krijg iedereen.
Allemaal vuilniszakken, joh.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Beetje hoe ik over die mensen op werk denk die op gedeelde kamers slapen
Alweer bijna 7,5 jaar op de trein, eigenlijk nog nooit agressie meegemaakt, je moet gewoon weglopen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:38 schreef Simterklaas het volgende:
Geerd, hoe ga jij met agressief gedrag om?
Wat dan als ze gaan slaan o.i.d.?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Alweer bijna 7,5 jaar op de trein, eigenlijk nog nooit agressie meegemaakt, je moet gewoon weglopen.
Kom je toevallig op een groter station waar VenS aanwezig is bel je gewoon op, laat de machinist de deuren even dicht houden.
Vangen v en s hem of haar wel op
Huilend wegrennenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:58 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wat dan als ze gaan slaan o.i.d.?
Achteruit lopen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:58 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wat dan als ze gaan slaan o.i.d.?
Kom ik aanlopen met m'n 1.74quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Achteruit lopen?
En daarbij ik heb mijn lengte wel iets mee he 1.96 110 kg ofzo 90 % is korter dan mij
Ja inprincipe wel, als jij thuis zit 2 weken zegt je baas tegen je waarom liep je niet gewoon weg?quote:
Gewoon vol een hoek geven, ken jou het schelenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Achteruit lopen?
En daarbij ik heb mijn lengte wel iets mee he 1.96 110 kg ofzo 90 % is korter dan mij
Dag boa dag baan dag huisquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:02 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
[..]
Gewoon vol een hoek geven, ken jou het schelen
Krijgen ze alleen stijfje vanquote:
Gewoon niet moeilijk doenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:05 schreef Geerd het volgende:
Maar 98% heeft gewoon een kaartje 1% heeft ook een kaartje maar is vergeten in te checken,
of hebben geld bij zich maar het loket is dicht.
Die mogen gratis mee van mij, zo kansloos beetje zoals een cagfe open houden maar niks schenken
Dat wil je baas ook niet, ns boeit die kaartjes echt niet hoor.quote:
Een ander spel dan RL spelenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:21 schreef Argo het volgende:
Godver dit spel ios lastig... Geklapt worden is er niks bij.
Deed die hond agressief dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:25 schreef Geerd het volgende:
Mag niet liegen 1x wel hele rare situatie meegemaakt.
Gozer had geen kaartje, ik vraag van goh hoe komt dat etc, slaat tie letterlijk zijn paspoort op mijn arm.
JIJ GAAT NU SCHRIJVEN GODVERDOMME etc, normaal was ik ook gewoon weggelopen alleen deze vriend had zijn hont bij zo een vecht beest.
Ik dacht kut, ik weet niet wat die hont doet weet je.
Dus gewoon rustig geschreven niks gezegd gewoon laten tieren.
Was op Schiedam Centrum ook aangifte gedaan voor bedreiging,
Pa en ma nooit verteld vooral ma die maakt zich meteen zorgen
Honden zijn gevaarlijk man...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:25 schreef Geerd het volgende:
Mag niet liegen 1x wel hele rare situatie meegemaakt.
Gozer had geen kaartje, ik vraag van goh hoe komt dat etc, slaat tie letterlijk zijn paspoort op mijn arm.
JIJ GAAT NU SCHRIJVEN GODVERDOMME etc, normaal was ik ook gewoon weggelopen alleen deze vriend had zijn hont bij zo een vecht beest.
Ik dacht kut, ik weet niet wat die hont doet weet je.
Dus gewoon rustig geschreven niks gezegd gewoon laten tieren.
Was op Schiedam Centrum ook aangifte gedaan voor bedreiging,
Pa en ma nooit verteld vooral ma die maakt zich meteen zorgen
Niet elke hond die blaft is meteen agressief. Je moet hun lichaamstaal kennen.quote:
Je weet niet wat die kan he, risico moet je wel inschatten je kunt wel weglopen maar dan heb je dat beest in je poten hangen misscihienquote:
Ze kunnen gevaarlijk zijn laat ik het zo zeggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:27 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Niet elke hond die blaft is meteen agressief. Je moet hun lichaamstaal kennen.
Ik kom ook wel eens bij een adres waar bijna altijd zo'n grote hond in de tuin rondloopt. Dat beest blaft wat in de rondte als je aankomt, maar doet verder niets. Het is meer een territoriale blaf.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je weet niet wat die kan he, risico moet je wel inschatten je kunt wel weglopen maar dan heb je dat beest in je poten hangen misscihien
Neuh daar zou ik ook zo niet van schrikken maar als die hem opgevoed heeft als kill attack heb je hem wel in je strot hangenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:29 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens bij een adres waar bijna altijd zo'n grote hond in de tuin rondloopt. Dat beest blaft wat in de rondte als je aankomt, maar doet verder niets.
Mechelse herdersquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neuh daar zou ik ook zo niet van schrikken maar als die hem opgevoed heeft als kill attack heb je hem wel in je strot hangen
Wij hadden een kruising boevjee mechelse herder !!!quote:
Die zouden een kogel voor je vangen zo trouw zijn die beesten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wij hadden een kruising boevjee mechelse herder !!!
Zie WA voor picquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:36 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die zouden een kogel voor je vangen zo trouw zijn die beesten.
Luie flikkerquote:
Ooit eens een wolfshont gehad in de trein, tering groot!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:48 schreef Remqo het volgende:
Ik heb een kruising van een wolfshond en een Anatolische herder gehad, nu alweer 3 jaar dood
Leuke hond was dat
Die van mij was ook echt een kalf met een schrootschaar, maar een ontzettend lief beest.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ooit eens een wolfshont gehad in de trein, tering groot!!!
Ze trainden die beesten, ze zij zelf ook van deze kan ik wel zo meenemen maar die andere gaat helemaal locaa
Das godverdomme een lieve hont jonguh !!!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die van mij was ook echt een kalf met een schrootschaar, maar een ontzettend lief beest.
Wel een beetje wild met stoeien
[ afbeelding ]
Hij was loeisterk, gelukkig heb ik hem nooit boos meegemaaktquote:
Dat overleef je nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij was loeisterk, gelukkig heb ik hem nooit boos meegemaakt
Ik misschien wel, maar een ander denk ik nietquote:
Zou aaien!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die van mij was ook echt een kalf met een schrootschaar, maar een ontzettend lief beest.
Wel een beetje wild met stoeien
[ afbeelding ]
Jij bent dan ook een eindbaas !!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik misschien wel, maar een ander denk ik niet
M'n armen zaten vaak onder de krassen na het stoeien; hij was voorzichtig
Dat valt ook wel weer meequote:
Ahwwwwwquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:12 schreef Simterklaas het volgende:
Hier kan je toch niet boos op worden.
Volgens mij ben ik nog echt gemeend boos geworden op mijn hond. Wel eens een tik gegeven, maar meer niet.
heb jij een hont sim?>quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:12 schreef Simterklaas het volgende:
Hier kan je toch niet boos op worden.
Volgens mij ben ik nog echt gemeend boos geworden op mijn hond. Wel eens een tik gegeven, maar meer niet.
Vroeger eentje thuis gehad, ja. Die is toen in 2013 overleden, 1 dag voor Dierendag. Ik zal 'm nooit vergetenquote:
Ik voel met je mee, altijd vervelend als je maatje overlijdtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:20 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Vroeger eentje thuis gehad, ja. Die is toen in 2013 overleden, 1 dag voor Dierendag. Ik zal 'm nooit vergeten
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, altijd vervelend als je maatje overlijdt
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, altijd vervelend als je maatje overlijdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:25 schreef Simterklaas het volgende:
[..]Mooie hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:25 schreef Simterklaas het volgende:
[..]Boh gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Heel wat meegemaakt met dat beest. Altijd een taaie geweest, maar op het laatst helaas kapot gegaan aan de kanker. Ik ontdekte een keer een bultje ergens bij zijn kont. Mijn vader is toen naar de dierenarts gegaan, die man kijkt amper: "Ja, is een vetbultje". Ongeveer een jaar later nog een keer teruggegaan, "Kanker". Haal het dan meteen weg, verdomme!quote:
Ik weet man Frits had het ook zoietsquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:33 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heel wat meegemaakt met dat beest. Altijd een taaie geweest, maar op het laatst helaas kapot gegaan aan de kanker. Ik ontdekte een keer een bultje ergens bij zijn kont. Mijn vader is toen naar de dierenarts gegaan, die man kijkt amper: "Ja, is een vetbultje". Ongeveer een jaar later nog een keer teruggegaan, "Kanker". Haal het dan meteen weg, verdomme!
Vanaf toen heb ik 'm alleen maar verder achteruit zien gaan. Moeilijk om te zien.
Bekend verhaal, bij Rex heeft het eerst z'n staart ook nog gekost.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:33 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heel wat meegemaakt met dat beest. Altijd een taaie geweest, maar op het laatst helaas kapot gegaan aan de kanker. Ik ontdekte een keer een bultje ergens bij zijn kont. Mijn vader is toen naar de dierenarts gegaan, die man kijkt amper: "Ja, is een vetbultje". Ongeveer een jaar later nog een keer teruggegaan, "Kanker". Haal het dan meteen weg, verdomme!
Vanaf toen heb ik 'm alleen maar verder achteruit zien gaan. Moeilijk om te zien.
Dat heeft mijn vader dan weer niet gedaan, omdat 'ie daar echt op tegen is. Persoonlijk zou ik echt niet weten wat ik dan zou doen, die keuze is te moeilijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bekend verhaal, bij Rex heeft het eerst z'n staart ook nog gekost.
De laatste 2 weken was hij helemaal uitgeteld, moest huilen als een baby toen hij ingeslapen werd![]()
Goed plan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:44 schreef Simterklaas het volgende:
Maar ik word hier een beetje down van, dus laten we weer over iets anders praten
Welk topic?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:51 schreef Remqo het volgende:
Dat stukje op de Weblog loopt beter dan mijn topic in KLB
Tetten!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:48 schreef renwan het volgende:
Ik help jullie wel uit de brand!
[ afbeelding ]
renwan is dan ook een echte BarBaas die altijd te hulp schiet waar mensen in nood zijnquote:
Oke, nu kom je in aanmerking voor een banquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:06 schreef Argo het volgende:
fuck sinds ik geerd drenk is mijn drankgebruik met 200% gestegen.
MET OIF ZONDER KLOTE PROEFTIJD!?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oke, nu kom je in aanmerking voor een ban
Kweenie, maar kloon ergo banquote:
Welnee man, dit is de originele, de kloon gebruik ik niet.. Nouja vanmiddag per ongeluk. Sowieso ben ik nu hierop omdat mijn ban is opgehouden op deze... Gek genoeg.quote:
Dan kun je eronderuit komen zolang je van je 'kloon' afblijft. Onder het nieuw beleid zijn ze denk ik wat milder geworden!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Welnee man, dit is de originele, de kloon gebruik ik niet.. Nouja vanmiddag per ongeluk. Sowieso ben ik nu hierop omdat mijn ban is opgehouden op deze... Gek genoeg.
Ja geen idee man ik denk het zit wel goed.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kun je eronderuit komen zolang je van je 'kloon' afblijft. Onder het nieuw beleid zijn ze denk ik wat milder geworden!
Ik hoop van wel, maar welkom terug!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja geen idee man ik denk het zit wel goed.
Fappen en slapenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:39 schreef noodgang het volgende:
Vrijdagavond en het is al meer dan een uur leeg in café Geerd
In bed nog even een docu kijken ofzo, lekker biertjes gedronken mooi geweestquote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
er zit weinig anders op he
Vroeg naar bed voor jou doen?!
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
In bed nog even een docu kijken ofzo, lekker biertjes gedronken mooi geweest
pff draai ik nog ff om man 16.19 naar kampen wekker 1530quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee, dadelijk ook naar bed, morgen weer rond 9 op
Dan kun je nog mooi 14,5 slapenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
pff draai ik nog ff om man 16.19 naar kampen wekker 1530
Wel ja! Dat is wel nice!! Ik probeer mn 8 uur te halen, soms 9, maar 11 is wel erg veelquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Slaap altijd wel 11 uur ofzo heerlijk man
Wilde ze ook bij jou doen, maar het leven naait je al genoeg.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die gooien ze toch van het dak af bij jullie?
Als dat alles is heb ik niks te klagen !!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Wilde ze ook bij jou doen, maar het leven naait je al genoeg.
Alleen omdat je gay bent hoef je je niet nichterig te gedragen, take a joke.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als dat alles is heb ik niks te klagen !!
Blijf gewoon weg joh ga lekker in KLB klieren
Het is wel een issue he? Homo's?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Alleen omdat je gay bent hoef je je niet nichterig te gedragen, take a joke.
Nee ik hou van mijn LGBT community.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het is wel een issue he? Homo's?
Ze gelooft in een verzonnen figuur en de religie van de vrede. Neem haar niet zo serieus johquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als dat alles is heb ik niks te klagen !!
Blijf gewoon weg joh ga lekker in KLB klieren
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:20 schreef Calcio het volgende:
[..]
Ze gelooft in een verzonnen figuur en de religie van de vrede. Neem haar niet zo serieus joh
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Door mensen als jou gaat FOK! kapot.
quote:
Hé Geerd, niet alleen FOK!, maar de wereld ook. Maar islam is vrede hoor, mensenrechten staan hoog in het vaandel bij moslims!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Door mensen als jou gaat FOK! kapot.
Ang3lquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil Ang3l weer vragen om couscous bij me te komen eten.
inderdaad, mensen als Crip zijn gehersenspoeld en geloven in iets wat niet bestaat. Ziek.quote:
Ik heb al genoeg aan je paquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:25 schreef dopfles1 het volgende:
Crip je krijgt niet de 50 maagden omdat je make up draagt
Door al die tolerantie zijn we heel veel opgeschoten ja wat een mooie wereldquote:
Wat een woede, meid. Kom je morgen mee naar Yoga?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:26 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
De intelligentie straalt ervan af. Laat me raden, vmbo!
Krijg je door die inteelt.
Is de waarheid, iets dat jij niet kent.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat een woede, meid. Kom je morgen mee naar Yoga?
Dat is het plan, kan ook dood gaan in mijn slaap. Who knows, right? Het leven zit vol met onverwachtse wendingen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
niet zoveel, blijven ademen, morgenvroeg weer wakker worden?
*insert booslim reacte*quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:28 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Is de waarheid, iets dat jij niet kent.
Onzin, Allah zal jou altijd beschermen!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is het plan, kan ook dood gaan in mijn slaap. Who knows, right? Het leven zit vol met onverwachtse wendingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |