OP JE MUIL GAUWquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:38 schreef Simterklaas het volgende:
Geerd, hoe ga jij met agressief gedrag om?
Je heb net 600 euro gehad bij die ehh... Oh! Hop, optyfen, gauw!quote:
Beetje hoe ik over die mensen op werk denk die op gedeelde kamers slapenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:47 schreef Simterklaas het volgende:
Elke zweetneus van je sokken krijg iedereen.
Allemaal vuilniszakken, joh.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Beetje hoe ik over die mensen op werk denk die op gedeelde kamers slapen
Alweer bijna 7,5 jaar op de trein, eigenlijk nog nooit agressie meegemaakt, je moet gewoon weglopen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:38 schreef Simterklaas het volgende:
Geerd, hoe ga jij met agressief gedrag om?
Wat dan als ze gaan slaan o.i.d.?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Alweer bijna 7,5 jaar op de trein, eigenlijk nog nooit agressie meegemaakt, je moet gewoon weglopen.
Kom je toevallig op een groter station waar VenS aanwezig is bel je gewoon op, laat de machinist de deuren even dicht houden.
Vangen v en s hem of haar wel op
Huilend wegrennenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:58 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wat dan als ze gaan slaan o.i.d.?
Achteruit lopen?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:58 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wat dan als ze gaan slaan o.i.d.?
Kom ik aanlopen met m'n 1.74quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Achteruit lopen?
En daarbij ik heb mijn lengte wel iets mee he 1.96 110 kg ofzo 90 % is korter dan mij
Ja inprincipe wel, als jij thuis zit 2 weken zegt je baas tegen je waarom liep je niet gewoon weg?quote:
Gewoon vol een hoek geven, ken jou het schelenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Achteruit lopen?
En daarbij ik heb mijn lengte wel iets mee he 1.96 110 kg ofzo 90 % is korter dan mij
Dag boa dag baan dag huisquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:02 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
[..]
Gewoon vol een hoek geven, ken jou het schelen
Krijgen ze alleen stijfje vanquote:
Gewoon niet moeilijk doenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:05 schreef Geerd het volgende:
Maar 98% heeft gewoon een kaartje 1% heeft ook een kaartje maar is vergeten in te checken,
of hebben geld bij zich maar het loket is dicht.
Die mogen gratis mee van mij, zo kansloos beetje zoals een cagfe open houden maar niks schenken
Dat wil je baas ook niet, ns boeit die kaartjes echt niet hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |