Niet alleen maar het goede leeft leven zoals Geerd ons leertquote:
De bank! morgen weer 16.19!!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Baas! Waar gaat de reis heen vandaag?
Juist !!!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Chill! Lekker op de bank in de boxer zitten, pils drinken en hoer roepen naar de TV
Ik moet zo nog een boodschap doen. Allicht dat ik nog een paar gele rakkers haal.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Juist !!!
Even paar pilsjes tot 22.00
Denk dat ik ook ff snel nog wat haal misschien paar alcohol vrij biertjes wel lekker straks denk ik !!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet zo nog een boodschap doen. Allicht dat ik nog een paar gele rakkers haal.
Jij gaat voor HC zie ik @!!!!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:46 schreef Scuidward het volgende:
Lol, dus ik kijken hoe mijn Facebookprofiel er uitzag voor het publiek, dus mensen zonder connecties.
Dit i.v.m. sollicitaties etc. Zie ik ineens mijn banner.
[ afbeelding ]
Zou dit opvallen?
Of zo iets elk station heeft zijn eigen afkorting DR LC GN LW ZL AH UT RSD GR HT GDM etc etcquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jeetje. Je mag wel een talenknobbel hebben wil je bij de NS excelleren.
U riep?quote:
Hé ho wat?\quote:
NIeuwe game?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:35 schreef Argo het volgende:
FUCK DRAGONS DOGMA IS UIT IK GA BIER PAKKEN EN SPELEN
LOLquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:01 schreef Argo het volgende:
Godver mijn hart opgegeten door een draak brutaal spel.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:20 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo wiebelkonten!
Oh die mongool, zou er zo uitzettenquote:
Gewoon schijt aan alles hebben. Prachtig dat soort mensenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Oh die mongool, zou er zo uitzetten
Op je eerste werkdag een aanrijding krijgen !!!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:32 schreef Simterklaas het volgende:
Rellen in de trein op renwan zijn eerst werkdag als HC
IK TYFSTRAAL JULLIE ER ALLEMAAL UITquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:32 schreef Simterklaas het volgende:
Rellen in de trein op renwan zijn eerst werkdag als HC
Dat is meer mijn gelukquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Op je eerste werkdag een aanrijding krijgen !!!
Niet gaan meerellenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:35 schreef renwan het volgende:
[..]
IK TYFSTRAAL JULLIE ER ALLEMAAL UIT
Op je eerste dag als HC een trein slopenquote:
Eerste en laatste dagquote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Op je eerste dag als HC een trein slopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |