SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Het café anthem!
**************************************************************************************************************************************************
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Bonusmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**************************************************************************************************************************************************
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Rochefort!quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb keuzen stress!![]()
Help me Geerd!
[ afbeelding ]
Wanneer je ze gewoon plat legt kan het dubbele er nog bij!!quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb keuzen stress!![]()
Help me Geerd!
[ afbeelding ]
Ik vond dit esthetisch gezien mooier uitzien. In de twee garage koelkasten heb ik gewoon alles plat liggen!quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer je ze gewoon plat legt kan het dubbele er nog bij!!
Is het meer een verzameling of drink je ze ook op ?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond dit esthetisch gezien mooier uitzien. In de twee garage koelkasten heb ik gewoon alles plat liggen!
Sowieso drink ik ze ook op. Heb wel van alle biertjes die ik ooit gedronken heb uit fles een leeg, omgespoeld flesje staan als bewijs van mijn uitgebreide kennis van verschillende bierenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is het meer een verzameling of drink je ze ook op ?
Ja net gedaan. Maar gaat mij te snel man.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Iedereen wa, kom je nog hoi zeggen
Dat zij je moe ook alquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja net gedaan. Maar gaat mij te snel man.
Ik dacht het een koelkast op je werk wasquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso drink ik ze ook op. Heb wel van alle biertjes die ik ooit gedronken heb uit fles een leeg, omgespoeld flesje staan als bewijs van mijn uitgebreide kennis van verschillende bieren
Hebben we eindelijk iemand gevonden die Geerd niet zou doen?quote:
Op werk hebben we lage koelkasten. Werkt makkelijker tijdens drukke avonden!quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik dacht het een koelkast op je werk was
Je bierverzamelingquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op werk hebben we lage koelkasten. Werkt makkelijker tijdens drukke avonden!
Laat dat nu net mijn moeder zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Hebben we eindelijk iemand gevonden die Geerd niet zou doen?
Gewoon plaatje van google af getrokken, maar onze koelkast ziet er over het algemeen wel ongeveer zo uit. Meestal wel gevuld met 4/5 verschillende biertjesquote:
Gastquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
van google af getrokken, maar onze koelkast ziet er over het algemeen wel ongeveer zo uit. Meestal wel gevuld met 4/5 verschillende
Van internet afgetrokken! Al dat respect dat ik had! KAPOT GEMAAKT!quote:
Wachten op die ekte plaatjequote:Op donderdag 14 januari 2016 22:41 schreef Geerd het volgende:
Nou zal ik morgen een ekte plaatje maken !!!
Sorry. Als de koelkast weer gevuld is zal ik een foto uploaden!quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Van internet afgetrokken! Al dat respect dat ik had! KAPOT GEMAAKT!
Altijd terechte linkdumpquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:53 schreef renwan het volgende:
Kraantje Pappie
http://vocaroo.com/i/s0g1Y4wgmWGW
Je had ze bij de buren gestald ? Moet je steeds aankloppen en shitquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:16 schreef Scuidward het volgende:
Ik dacht eraan om mijn kratjes voortaan buiten koud te zetten. Scheelt lopen.
Nee maar het is wel 6 meter naar de keuken en het is 50 centimeter naar buiten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je had ze bij de buren gestald ? Moet je steeds aankloppen en shit
Ben der niet zo van bier buiten zetten, blijft nooit constant.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee maar het is wel 6 meter naar de keuken en het is 50 centimeter naar buiten.
Nee, maar in de winter is het wel te doen, als het toch nooit warmer is dan 8 graden.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben der niet zo van bier buiten zetten, blijft nooit constant.
Ik houd wel van een koud pilsje hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:33 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee, maar in de winter is het wel te doen, als het toch nooit warmer is dan 8 graden.
Het moet hier wel een beetje levend blijven natuurlijk!quote:
Ja dat dacht ik al.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik houd wel van een koud pilsje hoor
Godver verkeerde quote ! Die broer van wiebelkontje zat te zeuren dat die der uit was,quote:
Een grote familie lees ik al.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Godver verkeerde quote ! Die broer van wiebelkontje zat te zeuren dat die der uit was,
Ik kijken hij is er helemaal niet uit
Ben nog niet in de verleiding gekomen om te lekken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat gebeurt in Geerd SC op WA blijft in Geerd sc of wa
Niemand hierquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ben nog niet in de verleiding gekomen om te lekken.
Die ene keer toen pietje zei dat hij met de zus van jantje in bed lag en die pics ... toen bijna ...quote:
Klopt maar dat maakt niet uit dat was een onder onsje !!!quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Die ene keer toen pietje zei dat hij met de zus van jantje in bed lag en die pics ... toen bijna ...
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Die ene keer toen pietje zei dat hij met de zus van jantje in bed lag en die pics ... toen bijna ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |