Een ander spel dan RL spelenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:21 schreef Argo het volgende:
Godver dit spel ios lastig... Geklapt worden is er niks bij.
Deed die hond agressief dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:25 schreef Geerd het volgende:
Mag niet liegen 1x wel hele rare situatie meegemaakt.
Gozer had geen kaartje, ik vraag van goh hoe komt dat etc, slaat tie letterlijk zijn paspoort op mijn arm.
JIJ GAAT NU SCHRIJVEN GODVERDOMME etc, normaal was ik ook gewoon weggelopen alleen deze vriend had zijn hont bij zo een vecht beest.
Ik dacht kut, ik weet niet wat die hont doet weet je.
Dus gewoon rustig geschreven niks gezegd gewoon laten tieren.
Was op Schiedam Centrum ook aangifte gedaan voor bedreiging,
Pa en ma nooit verteld vooral ma die maakt zich meteen zorgen
Honden zijn gevaarlijk man...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:25 schreef Geerd het volgende:
Mag niet liegen 1x wel hele rare situatie meegemaakt.
Gozer had geen kaartje, ik vraag van goh hoe komt dat etc, slaat tie letterlijk zijn paspoort op mijn arm.
JIJ GAAT NU SCHRIJVEN GODVERDOMME etc, normaal was ik ook gewoon weggelopen alleen deze vriend had zijn hont bij zo een vecht beest.
Ik dacht kut, ik weet niet wat die hont doet weet je.
Dus gewoon rustig geschreven niks gezegd gewoon laten tieren.
Was op Schiedam Centrum ook aangifte gedaan voor bedreiging,
Pa en ma nooit verteld vooral ma die maakt zich meteen zorgen
Niet elke hond die blaft is meteen agressief. Je moet hun lichaamstaal kennen.quote:
Je weet niet wat die kan he, risico moet je wel inschatten je kunt wel weglopen maar dan heb je dat beest in je poten hangen misscihienquote:
Ze kunnen gevaarlijk zijn laat ik het zo zeggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:27 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Niet elke hond die blaft is meteen agressief. Je moet hun lichaamstaal kennen.
Ik kom ook wel eens bij een adres waar bijna altijd zo'n grote hond in de tuin rondloopt. Dat beest blaft wat in de rondte als je aankomt, maar doet verder niets. Het is meer een territoriale blaf.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je weet niet wat die kan he, risico moet je wel inschatten je kunt wel weglopen maar dan heb je dat beest in je poten hangen misscihien
Neuh daar zou ik ook zo niet van schrikken maar als die hem opgevoed heeft als kill attack heb je hem wel in je strot hangenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:29 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens bij een adres waar bijna altijd zo'n grote hond in de tuin rondloopt. Dat beest blaft wat in de rondte als je aankomt, maar doet verder niets.
Mechelse herdersquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neuh daar zou ik ook zo niet van schrikken maar als die hem opgevoed heeft als kill attack heb je hem wel in je strot hangen
Wij hadden een kruising boevjee mechelse herder !!!quote:
Die zouden een kogel voor je vangen zo trouw zijn die beesten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wij hadden een kruising boevjee mechelse herder !!!
Zie WA voor picquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:36 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die zouden een kogel voor je vangen zo trouw zijn die beesten.
Luie flikkerquote:
Ooit eens een wolfshont gehad in de trein, tering groot!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:48 schreef Remqo het volgende:
Ik heb een kruising van een wolfshond en een Anatolische herder gehad, nu alweer 3 jaar dood
Leuke hond was dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |