quote:
Hé Geerd, niet alleen FOK!, maar de wereld ook. Maar islam is vrede hoor, mensenrechten staan hoog in het vaandel bij moslims!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Door mensen als jou gaat FOK! kapot.
Ang3lquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil Ang3l weer vragen om couscous bij me te komen eten.
inderdaad, mensen als Crip zijn gehersenspoeld en geloven in iets wat niet bestaat. Ziek.quote:
Ik heb al genoeg aan je paquote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:25 schreef dopfles1 het volgende:
Crip je krijgt niet de 50 maagden omdat je make up draagt
Wat een woede, meid. Kom je morgen mee naar Yoga?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:26 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
De intelligentie straalt ervan af. Laat me raden, vmbo!
Krijg je door die inteelt.
Is de waarheid, iets dat jij niet kent.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat een woede, meid. Kom je morgen mee naar Yoga?
Dat is het plan, kan ook dood gaan in mijn slaap. Who knows, right? Het leven zit vol met onverwachtse wendingen.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
niet zoveel, blijven ademen, morgenvroeg weer wakker worden?
*insert booslim reacte*quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:28 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Is de waarheid, iets dat jij niet kent.
Onzin, Allah zal jou altijd beschermen!quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is het plan, kan ook dood gaan in mijn slaap. Who knows, right? Het leven zit vol met onverwachtse wendingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |