Goed plan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:44 schreef Simterklaas het volgende:
Maar ik word hier een beetje down van, dus laten we weer over iets anders praten
Welk topic?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:51 schreef Remqo het volgende:
Dat stukje op de Weblog loopt beter dan mijn topic in KLB
Tetten!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:48 schreef renwan het volgende:
Ik help jullie wel uit de brand!
[ afbeelding ]
renwan is dan ook een echte BarBaas die altijd te hulp schiet waar mensen in nood zijnquote:
Oke, nu kom je in aanmerking voor een banquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:06 schreef Argo het volgende:
fuck sinds ik geerd drenk is mijn drankgebruik met 200% gestegen.
MET OIF ZONDER KLOTE PROEFTIJD!?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oke, nu kom je in aanmerking voor een ban
Kweenie, maar kloon ergo banquote:
Welnee man, dit is de originele, de kloon gebruik ik niet.. Nouja vanmiddag per ongeluk. Sowieso ben ik nu hierop omdat mijn ban is opgehouden op deze... Gek genoeg.quote:
Dan kun je eronderuit komen zolang je van je 'kloon' afblijft. Onder het nieuw beleid zijn ze denk ik wat milder geworden!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:10 schreef Argo het volgende:
[..]
Welnee man, dit is de originele, de kloon gebruik ik niet.. Nouja vanmiddag per ongeluk. Sowieso ben ik nu hierop omdat mijn ban is opgehouden op deze... Gek genoeg.
Ja geen idee man ik denk het zit wel goed.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kun je eronderuit komen zolang je van je 'kloon' afblijft. Onder het nieuw beleid zijn ze denk ik wat milder geworden!
Ik hoop van wel, maar welkom terug!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja geen idee man ik denk het zit wel goed.
Fappen en slapenquote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:39 schreef noodgang het volgende:
Vrijdagavond en het is al meer dan een uur leeg in café Geerd
In bed nog even een docu kijken ofzo, lekker biertjes gedronken mooi geweestquote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
er zit weinig anders op he
Vroeg naar bed voor jou doen?!
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 00:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
In bed nog even een docu kijken ofzo, lekker biertjes gedronken mooi geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |