Die van mij was ook echt een kalf met een schrootschaar, maar een ontzettend lief beest.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ooit eens een wolfshont gehad in de trein, tering groot!!!
Ze trainden die beesten, ze zij zelf ook van deze kan ik wel zo meenemen maar die andere gaat helemaal locaa
Das godverdomme een lieve hont jonguh !!!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die van mij was ook echt een kalf met een schrootschaar, maar een ontzettend lief beest.
Wel een beetje wild met stoeien
[ afbeelding ]
Hij was loeisterk, gelukkig heb ik hem nooit boos meegemaaktquote:
Dat overleef je nietquote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij was loeisterk, gelukkig heb ik hem nooit boos meegemaakt
Ik misschien wel, maar een ander denk ik nietquote:
Zou aaien!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die van mij was ook echt een kalf met een schrootschaar, maar een ontzettend lief beest.
Wel een beetje wild met stoeien
[ afbeelding ]
Jij bent dan ook een eindbaas !!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik misschien wel, maar een ander denk ik niet
M'n armen zaten vaak onder de krassen na het stoeien; hij was voorzichtig
Dat valt ook wel weer meequote:
Ahwwwwwquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:12 schreef Simterklaas het volgende:
Hier kan je toch niet boos op worden.
Volgens mij ben ik nog echt gemeend boos geworden op mijn hond. Wel eens een tik gegeven, maar meer niet.
heb jij een hont sim?>quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:12 schreef Simterklaas het volgende:
Hier kan je toch niet boos op worden.
Volgens mij ben ik nog echt gemeend boos geworden op mijn hond. Wel eens een tik gegeven, maar meer niet.
Vroeger eentje thuis gehad, ja. Die is toen in 2013 overleden, 1 dag voor Dierendag. Ik zal 'm nooit vergetenquote:
Ik voel met je mee, altijd vervelend als je maatje overlijdtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:20 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Vroeger eentje thuis gehad, ja. Die is toen in 2013 overleden, 1 dag voor Dierendag. Ik zal 'm nooit vergeten
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, altijd vervelend als je maatje overlijdt
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, altijd vervelend als je maatje overlijdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:25 schreef Simterklaas het volgende:
[..]Mooie hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:25 schreef Simterklaas het volgende:
[..]Boh gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel wat meegemaakt met dat beest. Altijd een taaie geweest, maar op het laatst helaas kapot gegaan aan de kanker. Ik ontdekte een keer een bultje ergens bij zijn kont. Mijn vader is toen naar de dierenarts gegaan, die man kijkt amper: "Ja, is een vetbultje". Ongeveer een jaar later nog een keer teruggegaan, "Kanker". Haal het dan meteen weg, verdomme!quote:
Ik weet man Frits had het ook zoietsquote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:33 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heel wat meegemaakt met dat beest. Altijd een taaie geweest, maar op het laatst helaas kapot gegaan aan de kanker. Ik ontdekte een keer een bultje ergens bij zijn kont. Mijn vader is toen naar de dierenarts gegaan, die man kijkt amper: "Ja, is een vetbultje". Ongeveer een jaar later nog een keer teruggegaan, "Kanker". Haal het dan meteen weg, verdomme!
Vanaf toen heb ik 'm alleen maar verder achteruit zien gaan. Moeilijk om te zien.
Bekend verhaal, bij Rex heeft het eerst z'n staart ook nog gekost.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:33 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heel wat meegemaakt met dat beest. Altijd een taaie geweest, maar op het laatst helaas kapot gegaan aan de kanker. Ik ontdekte een keer een bultje ergens bij zijn kont. Mijn vader is toen naar de dierenarts gegaan, die man kijkt amper: "Ja, is een vetbultje". Ongeveer een jaar later nog een keer teruggegaan, "Kanker". Haal het dan meteen weg, verdomme!
Vanaf toen heb ik 'm alleen maar verder achteruit zien gaan. Moeilijk om te zien.
Dat heeft mijn vader dan weer niet gedaan, omdat 'ie daar echt op tegen is. Persoonlijk zou ik echt niet weten wat ik dan zou doen, die keuze is te moeilijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bekend verhaal, bij Rex heeft het eerst z'n staart ook nog gekost.
De laatste 2 weken was hij helemaal uitgeteld, moest huilen als een baby toen hij ingeslapen werd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |