Ja manquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:40 schreef richolio het volgende:
Sterrenstof is wel oprecht eennummer
Eerste 2 albums zijn wel een lollige gimmick, daarna gingen ze zichzelf helaas serieus nemen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Dit is toch vreselijk.![]()
Een uit de hand gelopen grap na het succes van Watskeburt denk ik.
Om te zingen denk ikquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:41 schreef KingRoland het volgende:
Waarom zit Glennis Grace aan tafel?
Glennis ook ?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:41 schreef GGMM het volgende:
Mensen die De Jeugd van Tegenwoordig goed vinden hebben vaak een kleine piemel.
Draagt Glennis Grace daarom een petje ter overcompensatie?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:41 schreef GGMM het volgende:
Ik vind De Jeugd gemiddeld. Wat zegt dit over mijn piemel?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:41 schreef GGMM het volgende:
Verdommequote:Op woensdag 13 januari 2016 19:41 schreef GGMM het volgende:
Kapitale fout. Dat is hetzelfde als Led Zeppelin metalmuziek noemen.quote:
Microscopisch klein.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:42 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vind De Jeugd gemiddeld. Wat zegt dit over mijn piemel?
quote:
Dat zal vooraf zijn geweest of onder invloedquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:42 schreef luckass het volgende:
Heeft de jeugd hier toestemming voor gegeven?
Tijd voor Erik Hulzeboschgodquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verlang naar liedjes over Friese schaatshelden.
Ik heb er het een en ander voor over om dat te zien jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die gasten zitten nu thuis te kijken met zo'n bek![]()
![]()
zak centjes van de POquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Toch vreemd hoe iemand als Nico die vroeger alles wat verkeerd was op tv helemaal kapotschreef daar nu alles geweldig zit te vinden.
Dan wordt hij weer uitgenodigd en krijgt hij centjes, niks mis meequote:Op woensdag 13 januari 2016 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Toch vreemd hoe iemand als Nico die vroeger alles wat verkeerd was op tv helemaal kapotschreef daar nu alles geweldig zit te vinden.
Hij vult ook leuk zijn zakken de laatste jaren, zonder nieuwe dingen. Wel knap moet ik zeggen.quote:
Flink gekeuld inderdaadquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:46 schreef Tem het volgende:
Wat een groepsverkrachting van De Jeugd....
Excuus Braboquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:46 schreef KingRoland het volgende:
Guus Meeuwis moet altijd het zuiden vertegenwoordigen.
Dat kon je over allemaal toch zeggen? En toch wisten Replay en Glennis het te flikkenquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:47 schreef GGMM het volgende:
Beetje laf van Guus om een nummer te kiezen dat je toch al niet meer erger kan verneuken dan het origineel.
Dit was echt heel matig hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben ik de enige die Guus niet eens zo slecht vindt?
Ik bedoel, het is absoluut niet goed en lachwekkend, maar dit is verdraagbaar.
Ellende.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:50 schreef TheReflex het volgende:
Waar zat ik in hemelsnaam naar te kijken/luisteren?
Guus Meeuwis en Nielsen die een liedje van De Jeugd van Tegenwoordig coverdenquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:50 schreef TheReflex het volgende:
Waar zat ik in hemelsnaam naar te kijken/luisteren?
Het was absoluut niet goed en lachwekkend, maar dat was de hele typesetting en niet het al dan niet zuiver zingen van Guus.quote:
Ondank dat ik verder niet gepost heb hier, vind ik het oprecht leuk dat ik zo hartelijk word ontvangen.quote:
Het laatste ging wel imo, tot Guus begonquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was absoluut niet goed en lachwekkend, maar dat was de hele typesetting en niet het al dan niet zuiver zingen van Guus.
Ik kijk naar de Slimste Mens denk ik.quote:
Leuke tip, misschien kijk ik ook mee.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk naar de Slimste Mens denk ik.
twitter:AlexanderNL twitterde op donderdag 14-01-2016 om 12:56:37Vanavond DWDD over Silicon Valley. Misschien mis ik nog dingen: wat zijn de beste stukken die je las over de ontwikkelingen de laatst jaren? reageer retweet
dat gezichtquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:00 schreef showtimer het volgende:
twitter:AlexanderNL twitterde op donderdag 14-01-2016 om 12:56:37Vanavond DWDD over Silicon Valley. Misschien mis ik nog dingen: wat zijn de beste stukken die je las over de ontwikkelingen de laatst jaren? reageer retweet
quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:00 schreef showtimer het volgende:
Halina met der lekkere ............quote:
Droge kutquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:07 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Halina met der lekkere ............
Halina IS nepquote:
ass showen heet datquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:23 schreef Zipportal het volgende:
Halina heeft nog nooit op de kleuterschool geleerd, dat je je stoel moet aanschuiven als je gaat zitten? Met haar geacteerde reet op het puntje van de stoel zitten.
Jammer dat ze nog nooit met haar kin tegen de tafel is gevallen.
Halina is na d'r 16e geestelijk niet meer ontwikkeldquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zap en het eerste wat ik zie is het bhbandje van HalinaMet haar achterlijke poses.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:28 schreef Snowsquall het volgende:
jammer dat ze toch een bh aan heeft. Aan die blote rug hebben we natuurlijk niks
Valt me ook nu pas opquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zap en het eerste wat ik zie is het bhbandje van HalinaMet haar achterlijke poses.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:36 schreef Kroelo het volgende:
die man die die beenwijf mop maakte heeft verlamde benen?
Ja, zoon van Maurice.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:36 schreef Kroelo het volgende:
Ja. Daarom was het funnyquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:36 schreef Kroelo het volgende:
Oh dequote:Op donderdag 14 januari 2016 19:39 schreef Kroelo het volgende:
[..]
o, zat niet echt te luisteren naar de inleiding
Wie is dat dan? In eerste instantie wilde ik zeggen, die Nederrap lijkt allemaal op elkaar, maar het muziekje op het laatst vond ik toch wel leuk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:38 schreef Rickertman96 het volgende:
Hmm stem kwam me al bekend voor van die kale
Dankjequote:Op donderdag 14 januari 2016 19:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tjeerd Bomhof (van Voicst / Dazzled Kid)
Sticksquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie is dat dan? In eerste instantie wilde ik zeggen, die Nederrap lijkt allemaal op elkaar, maar het muziekje op het laatst vond ik toch wel leuk.
Wil net zeggen, de meeste ken ik niet eens. Revenant wel, die heb ik gezien. De rest ben ik alweer vergeten die voorbij kwamen.quote:
klopt, hij mag er zeker nog steeds zijnquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vergat nog wat betreffende Barry.
Barry
Ja.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:42 schreef Badr_Harry het volgende:
Birdman was echt vet kut en overrated
Ik heb the Martian in de Asylum versie gezienquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bridge of Spies gezien. Goede film
The Martian, ook goed
The Revenant hoor ik wisselende verhalen over.
Die heb ik na een half uur afgezet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:42 schreef Badr_Harry het volgende:
Birdman was echt vet kut en overrated
Daar zou ik niet eens de moeite voor nemenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb the Martian in de Asylum versie gezien![]()
Martian Land (2015) - IMDb
Jij durft.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb de tieten van Jennifer Lawrence gezien.
Korreltje zout en dan zijn ze prima te doen hoorquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daar zou ik niet eens de moeite voor nemen
Neequote:Op donderdag 14 januari 2016 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Korreltje zout en dan zijn ze prima te doen hoor
007 moet stoppen. Wat een baggerfilms zijn dat.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:46 schreef richolio het volgende:
Fassbender moet de nieuwe 007 worden
Die laatste was best oké en Skyfall was wel echt goed. Laat ze lekker lopen joh, is toch goed vermaakquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
007 moet stoppen. Wat een baggerfilms zijn dat.
Als ze kappen met dat debiele gehype van die matige reeks, dan vind ik het prima.quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Die laatste was best oké en Skyfall was wel echt goed. Laat ze lekker lopen joh, is toch goed vermaak
Dat is juist die status die 007 moet hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als ze kappen met dat debiele gehype van die matige reeks, dan vind ik het prima.
quote:Sesamstraat 40 jaar: Bert en Ernie
Sesamstraat bestaat 40 jaar en dat gaan we vieren! Al sinds 1976 wonen de ietwat kribbige Bert en de altijd vrolijke Ernie in de leukste straat van Nederland. Ondanks hun verschillende karakters zijn ze een ijzersterk duo. Daarom zitten vanavond de enige echte Bert en Ernie bij ons aan tafel. En speciaal is dit zeker, want het zal hun allereerste live tv-interview ooit worden. Samen met de twee vriendjes blikken we terug op de allermooiste momenten.
Wie niet ?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb de tieten van Jennifer Lawrence gezien.
Wie?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:16 schreef Confetti het volgende:
Eduard snapt niet dat mensen het niet willen. Niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |