Ja manquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:40 schreef richolio het volgende:
Sterrenstof is wel oprecht eennummer
Eerste 2 albums zijn wel een lollige gimmick, daarna gingen ze zichzelf helaas serieus nemen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Dit is toch vreselijk.![]()
Een uit de hand gelopen grap na het succes van Watskeburt denk ik.
Om te zingen denk ikquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:41 schreef KingRoland het volgende:
Waarom zit Glennis Grace aan tafel?
Glennis ook ?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:41 schreef GGMM het volgende:
Mensen die De Jeugd van Tegenwoordig goed vinden hebben vaak een kleine piemel.
Draagt Glennis Grace daarom een petje ter overcompensatie?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:41 schreef GGMM het volgende:
Ik vind De Jeugd gemiddeld. Wat zegt dit over mijn piemel?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:41 schreef GGMM het volgende:
Verdommequote:Op woensdag 13 januari 2016 19:41 schreef GGMM het volgende:
Kapitale fout. Dat is hetzelfde als Led Zeppelin metalmuziek noemen.quote:
Microscopisch klein.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:42 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vind De Jeugd gemiddeld. Wat zegt dit over mijn piemel?
quote:
Dat zal vooraf zijn geweest of onder invloedquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:42 schreef luckass het volgende:
Heeft de jeugd hier toestemming voor gegeven?
Tijd voor Erik Hulzeboschgodquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik verlang naar liedjes over Friese schaatshelden.
Ik heb er het een en ander voor over om dat te zien jaquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die gasten zitten nu thuis te kijken met zo'n bek![]()
![]()
zak centjes van de POquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Toch vreemd hoe iemand als Nico die vroeger alles wat verkeerd was op tv helemaal kapotschreef daar nu alles geweldig zit te vinden.
Dan wordt hij weer uitgenodigd en krijgt hij centjes, niks mis meequote:Op woensdag 13 januari 2016 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Toch vreemd hoe iemand als Nico die vroeger alles wat verkeerd was op tv helemaal kapotschreef daar nu alles geweldig zit te vinden.
Hij vult ook leuk zijn zakken de laatste jaren, zonder nieuwe dingen. Wel knap moet ik zeggen.quote:
Flink gekeuld inderdaadquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:46 schreef Tem het volgende:
Wat een groepsverkrachting van De Jeugd....
Excuus Braboquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:46 schreef KingRoland het volgende:
Guus Meeuwis moet altijd het zuiden vertegenwoordigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |