En je kan ze ook op voorhand al weigeren. Bij tokkies die terugkomen van hun all-in vakantie gaat dat helaas nog wat lastig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet-Nederlanders kunnen sowieso al uitgewezen worden, zelfs op de vrij vage grond dat ze een "bedreiging voor de openbare orde" vormen, dus dat verandert niets aan de huidige situatie.
Ik vind dat ook, daarom laat ik me niet principes van onze rechtsstaat weggooien voor onderbuikgevoelens en sensationele mediaberichten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar dan stap je dus van het principe van rechtsgelijkheid af. Dat kan natuurlijk, maar dan moet de discussie daar over gaan. Dat zou ik overigens wel een opvallende move vinden van veel progressieven.
Het is niet gek dat staatsburgers andere straffen krijgen dan illegalen of asielzoekers.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar dan stap je dus van het principe van rechtsgelijkheid af. Dat kan natuurlijk, maar dan moet de discussie daar over gaan. Dat zou ik overigens wel een opvallende move vinden van veel progressieven.
Onderbuikgevoelens en sensationele mediaberichten. Dit zeg je met droge ogen, terwijl vaststaat dat vrouwen aangerand zijn en homo's gepest, beiden door, helaas, asielzoekers? Moeten we het dan maar laten gebeuren, jammer dan voor de vrouwen en de homo's?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind dat ook, daarom laat ik me niet principes van onze rechtsstaat weggooien voor onderbuikgevoelens en sensationele mediaberichten.
In Nederland geldt hetzelfde. Uitkeringen en daarmee de koopkracht van onze onderlaag zullen dalen door de toenemende druk op uitkeringen door de bijstanders die nu binnengehaald worden. En dan hebben we het nog niet over sociale huurwoningen. Het zal de verschillen binnen Nederland vergroten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind dat ook, daarom laat ik me niet principes van onze rechtsstaat weggooien voor onderbuikgevoelens en sensationele mediaberichten.
Ik denk het wel. Ze zijn bovendien niet zo duur meer, als je even rondkijkt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:45 schreef Kowloon het volgende:
Zou het lonen om een SSD te kopen voor mijn PostgreSQL database? Ik ben nu al 16 uur om een bestand te importeren.
Nee Disana, wanneer honderden vrouwen worden aangerand en je daar niet je mond over houdt is het vuige roddeljournalistiek van de sensatiemedia.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Onderbuikgevoelens en sensationele mediaberichten. Dit zeg je met droge ogen, terwijl vaststaat dat vrouwen aangerand zijn en homo's gepest, beiden door, helaas, asielzoekers? Moeten we het dan maar laten gebeuren, jammer dan voor de vrouwen en de homo's?
Dat is lang geleden. Wat je op die foto ziet, bestaat niet meer. Dat is nu dit:quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:37 schreef Kowloon het volgende:
Speciaal voor Koos! Met een foto die aansluit bij het huidige weer:
[ afbeelding ]
Ben ik nou gek?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee Disana, wanneer honderden vrouwen worden aangerand en je daar niet je mond over houdt is het vuige roddeljournalistiek van de sensatiemedia.
Correct, daarom hebben Heilwasser en ik geen probleem met migranten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In Nederland geldt hetzelfde. Uitkeringen en daarmee de koopkracht van onze onderlaag zullen dalen door de toenemende druk op uitkeringen door de bijstanders die nu binnengehaald worden. En dan hebben we het nog niet over sociale huurwoningen. Het zal de verschillen binnen Nederland vergroten.
Enigen die baat hebben bij asielzoekers zijn kapitalisten.
Naar mijn idee moet straffen zoals bij echte Nederlanders. En valt het vergrijp niet onder het strafrecht, dan lijkt mij dat er helemaal geen basis is om mensen het land uit te zetten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:42 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Het is niet gek dat staatsburgers andere straffen krijgen dan illegalen of asielzoekers.
Hoe groot is statistisch het percentage aanranders onder de vluchtelingen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Onderbuikgevoelens en sensationele mediaberichten. Dit zeg je met droge ogen, terwijl vaststaat dat vrouwen aangerand zijn en homo's gepest, beiden door, helaas, asielzoekers? Moeten we het dan maar laten gebeuren, jammer dan voor de vrouwen en de homo's?
Haha, ICT helpdesk Disana.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ze zijn bovendien niet zo duur meer, als je even rondkijkt.
Ik dus wel, maar ik ben dan ook te links/sociaal om de negatieve invloed op onze onderklasse en vrouwen goed te keuren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Correct, daarom hebben Heilwasser en ik geen probleem met migranten.
Jezus Robin, wat mankeert je. Moet ik nou voor de tweede keer zeggen dat het gros van de asielzoekers zich normaal gedraagt en dus niet voor straf in aanmerking komt? Ik snap je niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe groot is statistisch het percentage aanranders onder de vluchtelingen?
Gisteren in DWDD hoorde ik weer dat uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat het percentage tyfushoog is.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe groot is statistisch het percentage aanranders onder de vluchtelingen?
Het is user Confetti maarquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
Gelukkig vaart de journalistiek wel bij het asielgeneuzel.
Zwakkeling.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik dus wel, maar ik ben dan ook te links/sociaal om de negatieve invloed op onze onderklasse en vrouwen goed te keuren.
Ik weet dat omdat ik zelf laatst zat te dubben of ik een externe SSD zou kopen of een paar USB-sticks. Omdat ik ook een herstelstation moest maken, heb ik uiteindelijk voor de sticks gekozen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha, ICT helpdesk Disana.Ik denk dat ik er inderdaad eentje aan geschaffen. Samsung Evo 850 denk ik dan aan.
Waar?quote:
Dus jullie hebben de parel van de stad gesloopt?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is lang geleden. Wat je op die foto ziet, bestaat niet meer. Dat is nu dit:
[ afbeelding ]
Wow sorry Disana.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Jezus Robin, wat mankeert je. Moet ik nou voor de tweede keer zeggen dat het gros van de asielzoekers zich normaal gedraagt en dus niet voor straf in aanmerking komt? Ik snap je niet.
Aanrader om te lezen, op dit vlak:quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gisteren in DWDD hoorde ik weer dat uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat het percentage tyfushoog is.
Dat is helaas wel zo. Maar die asielzoekers zijn net zo goed slachtoffers van het kapitalisme als ieder ander.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In Nederland geldt hetzelfde. Uitkeringen en daarmee de koopkracht van onze onderlaag zullen dalen door de toenemende druk op uitkeringen door de bijstanders die nu binnengehaald worden. En dan hebben we het nog niet over sociale huurwoningen. Het zal de verschillen binnen Nederland vergroten.
Gevangenisstraffen dan ook maar afschaffen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:53 schreef robin007bond het volgende:
Als iemand achteraf onschuldig blijkt te zijn is het heel naar dat iemand wordt uitgezet.
¤66 voor 120GB, dat is per GB net zo duur als HDD's een jaar of tien geleden.quote:
De dag erna heeft hij zich geëxcuseerd voor onjuist cijfergebruik.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gisteren in DWDD hoorde ik weer dat uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat het percentage tyfushoog is.
Ik snap wat je zegt, maar ik denk dat we de problemen voor moeten zijn om te voorkomen dat we onszelf weer in de nesten werken zoals met bontkraagjes wel is gebeurd. En ik denk dat ik het niet in percentages zie omdat ik zelf een vrouw ben: aanranding is geen pretje. Datzelfde geldt wat mij betreft voor homo's: elk pestgeval is er een te veel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow sorry Disana.Ik denk alleen niet dat je zulke rigoureuze maatregelen moet nemen door een klein percentage vluchtelingen op het geheel die dit doet. Als iemand achteraf onschuldig blijkt te zijn is het heel naar dat iemand wordt uitgezet.
Maar jij maakt de situatie dus bewust erger voor onze allerarmsten die al naar de voedselbank moeten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is helaas wel zo. Maar die asielzoekers zijn net zo goed slachtoffers van het kapitalisme als ieder ander.![]()
Eigenlijk zou je Saudi-Arabië moeten dwingen er veel op te vangen.
Je hebt gradaties. Maar het is een goede reden om mensen bijvoorbeeld niet te martelen in de gevangenis.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gevangenisstraffen dan ook maar afschaffen.
Haha, ja inderdaad. Ik ga dan denk ik voor de 250 GB van 88 Euro. 120 GB is net wat krap vrees is.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
¤66 voor 120GB, dat is per GB net zo duur als HDD's een jaar of tien geleden.
Die had ik even gemist.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
NWS / Arnold Karskens: "In mei breekt hier de revolutie uit". #3
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar jij maakt de situatie dus bewust erger voor onze allerarmsten die al naar de voedselbank moeten.
Een betaalbare prijs.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha, ja inderdaad. Ik ga dan denk ik voor de 250 GB van 88 Euro. 120 GB is net wat krap vrees is.
Feiten benoemen is het nieuwe wegkijken, zoals je weet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die had ik even gemist.
Maar goed, het is natuurlijk niet leuk als anderen niet meegaan in je onheilsgelul. Ook mooi dat je direct een wegkijker bent wanneer je niet beaamt dat de wereld naar de kanker gaat.
De asielzoekers zelf?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
De asielzoekers zelf?We vangen die mensen niet op omdat het zo leuk of profitabel is, maar omdat we mensen in nood moeten helpen. Dat lijkt iedereen vergeten.
Tsja, ik snap het wel. Het liefst wil je elke aanranding natuurlijk voorkomen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt, maar ik denk dat we de problemen voor moeten zijn om te voorkomen dat we onszelf weer in de nesten werken zoals met bontkraagjes wel is gebeurd. En ik denk dat ik het niet in percentages zie omdat ik zelf een vrouw ben: aanranding is geen pretje. Datzelfde geldt wat mij betreft voor homo's: elk pestgeval is er een te veel.
Oh, ik dacht dat we asielzoekers konden gebruiken als alternatieve energiebron. Wat is anders de reden dat we ze hierheen halen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
De asielzoekers zelf?We vangen die mensen niet op omdat het zo leuk of profitabel is, maar omdat we mensen in nood moeten helpen. Dat lijkt iedereen vergeten.
Wie in nood is moeten we ook gewoon tijdelijke hulp aanbieden, maar het is maar de vraag welk percentage van die groep werkelijk in nood is en wie die hulp beantwoordt met gedrag dat hier niet thuishoort mag gewoon zo snel mogelijk weer weg nu het nog kan. Want de prijs die je voor de hulp aan zij die het wél nodig hebben betaalt (meer ongelijkheid in Nederland bijvoorbeeld) is al hoog genoeg, zolang onze hulp nog redelijk is.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar zijn, naar mijn mening, betere redenen voor dan dat het onomkeerbaar isquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt gradaties. Maar het is een goede reden om mensen bijvoorbeeld niet te martelen in de gevangenis.
Toen ik het een paar weken geleden aankaartte was ik een xenofobe racist.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, ik snap het wel. Het liefst wil je elke aanranding natuurlijk voorkomen.
Eigenlijk vind ik het jammer dat er nu pas zoveel aandacht is voor het onderwerp.
Jij baalt er natuurlijk gewoon van dat vluchtelingen niet in jouw billen willen knijpen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wie in nood is moeten we ook gewoon tijdelijke hulp aanbieden, maar het is maar de vraag welk percentage van die groep werkelijk in nood is en wie die hulp beantwoordt met gedrag dat hier niet thuishoort mag gewoon zo snel mogelijk weer weg nu het nog kan. Want de prijs die je voor de hulp aan zij die het wél nodig hebben betalen (meer ongelijkheid in Nederland bijvoorbeeld) is al hoog genoeg, zolang onze hulp nog redelijk is.
Voor de zionistische heilstaat gelden nou eenmaal andere regels.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:03 schreef robin007bond het volgende:
Waarom moet Israël eigenlijk geen vluchtelingen opvangen?
Blijkbaar ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Voor de zionistische heilstaat gelden nou eenmaal andere regels.
God heeft voor Israël een uitzondering gemaakt. In plaats daarvan vangt Amstelveen en Buitenveldert nu wat extra op.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:03 schreef robin007bond het volgende:
Voor de doelgroep aldaar juist erg logisch. Heb gisteravond ook weer een leuke delegatie van dat type live mogen aanschouwen. Dat plaatst het weer mooi in perspectief.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
In NWS word ik dus gewoon beschimpt en uitgelachen omdat ik vertrouwen heb in de toekomst.
Bizar eigenlijk.
Israël en moslims opvangen... ik zie het niet gebeuren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:03 schreef robin007bond het volgende:
Mij interesseert ongelijkheid in uitkomsten vrij weinig, maar dat maakt het niet minder waar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:05 schreef robin007bond het volgende:
Kaas-, vind je het raar dat ik je zorgen om de ongelijkheid niet serieus neem als je het buiten deze discussie om er nooit over hebt?
Tsja, die zijn niet de uitverkorenen voor Het Beloofde Land.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
God heeft voor Israël een uitzondering gemaakt. In plaats daarvan vangt Amstelveen en Buitenveldert nu wat extra op.
Ja, hoe was dat eigenlijk? Werd er nog gescholden?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor de doelgroep aldaar juist erg logisch. Heb gisteravond ook weer een leuke delegatie van dat type live mogen aanschouwen. Dat plaatst het weer mooi in perspectief.
Ze zoeken het ook maar lekker uit. Ik ga binnenkort lekker op wintersport met mijn welvarende westerse reet. Ik zie geen reden om continu te zuurbekken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor de doelgroep aldaar juist erg logisch. Heb gisteravond ook weer een leuke delegatie van dat type live mogen aanschouwen. Dat plaatst het weer mooi in perspectief.
Was redelijk beschaafd maar wel wat bomberjackies en opgeschoren koppies natuurlijk. Je hoorde de typische simpelrechtse argumenten dus ook weer voorbij komen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, hoe was dat eigenlijk? Werd er nog gescholden?
Dat je niet gestopt bent met nadenken na de lagere school helpt ook al een stuk. Dan plaats je het toch wat meer in perspectief en hoef je niet al het negatieve te koppelen aan de korting op je uitkering.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze zoeken het ook maar lekker uit. Ik ga binnenkort lekker op wintersport met mijn welvarende westerse reet. Ik zie geen reden om continu te zuurbekken.
Ik lees inderdaad nog wel eens wat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat je niet gestopt bent met nadenken na de lagere school helpt ook al een stuk. Dan plaats je het toch wat meer in perspectief en hoef je niet al het negatieve te koppelen aan de korting op je uitkering.
Omdat de betreffende vluchtelingen Israël/de joden dood wensen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:03 schreef robin007bond het volgende:
Alles is een dergelijke industrie.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is de uitgeverij ook al een jodenindustrie?
'Ze' houden ook niet van homo's, toch vangen wij ze op. Israël mag wel eens wat meer doen dus. Worden ze meteen opgevangen in de regio, wat iedereen zo graag wil.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:20 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Omdat de betreffende vluchtelingen Israël/de joden dood wensen.
Nederland moet die homohatende vluchtelingen niet opnemen. Geen enkel land in Europa moet dit doen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
'Ze' houden ook niet van homo's, toch vangen wij ze op. Israël mag wel eens wat meer doen dus. Worden ze meteen opgevangen in de regio, wat iedereen zo graag wil.
Correct, als je zoiets wilt ga je maar naar een achterlijk land als Saoudi-Arabië oid.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:24 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nederland moet die homohatende vluchtelingen niet opnemen. Geen enkel land in Europa moet dit doen.
Bovendien kunnen ze daar net zo vrijelijk vrouwen onheus bejegenen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct, als je zoiets wilt ga je maar naar een achterlijk land als Saoudi-Arabië oid.
Ze zijn al als kadootjes verpakt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:34 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Bovendien kunnen ze daar net zo vrijelijk vrouwen onheus bejegenen.
Mits ze uit onveilige buurlanden komen. Zo niet zijn het gewoon migranten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:32 schreef Tchock het volgende:
Natuurlijk moet Europa vluchtelingen opnemen.
Wat is dit voor malle verzonnen definitie?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Mits ze uit onveilige buurlanden komen. Zo niet zijn het gewoon migranten.
Je kunt niet vluchtelingen behandelen als vuil en dan verwachten dat ze niet verder trekken. Zolang de gemiddelde Syriër in Turkije zonder werk of opleiding op straat moet leven komen ze naar Europa.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:54 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Mits ze uit onveilige buurlanden komen. Zo niet zijn het gewoon migranten.
Het leven van iemand die zijn ogen alleen opent voor een vakantiefolder is een groot feest.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze zoeken het ook maar lekker uit. Ik ga binnenkort lekker op wintersport met mijn welvarende westerse reet. Ik zie geen reden om continu te zuurbekken.
Als iemand uit een veilig land komt is het geen vluchteling. Of wil je zeggen van wel?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat is dit voor malle verzonnen definitie?
Wat is er mis met een vakantie in eigen land?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar ze dan als economische migranten behandeld dienen te worden. Er leven namelijk 4.5 miljard mensen onder die omstandigheden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt niet vluchtelingen behandelen als vuil en dan verwachten dat ze niet verder trekken. Zolang de gemiddelde Syriër in Turkije zonder werk of opleiding op straat moet leven komen ze naar Europa.
Je beweert net dat enkel mensen uit buurlanden vluchteling kunnen zijn. Dat is toch echt een vrij mal idee.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als iemand uit een veilig land komt is het geen vluchteling. Of wil je zeggen van wel?
Ik snap 'm wel. Waarom nog doorreizen als je ook in Griekenland al veilig bent.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat is dit voor malle verzonnen definitie?
Wintersport is hier een tikje ingewikkeld momenteelquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat is er mis met een vakantie in eigen land?
Economische vluchtelingen kunnen overal vandaan komen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je beweert net dat enkel mensen uit buurlanden vluchteling kunnen zijn. Dat is toch echt een vrij mal idee.
Of in Turkije?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik snap 'm wel. Waarom nog doorreizen als je ook in Griekenland al veilig bent.
Du_ke snapt het ook.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wintersport is een ecologisch drama en zou verboden moeten worden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wintersport is hier een tikje ingewikkeld momenteel
Klinkklare onzin. Mensen niet toestaan om scholing te volgen of aan het werk te gaan als die mensen dat zelf willen is niet "normale" armoede zoals die helaas in een groot deel van de wereld heerst.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waar ze dan als economische migranten behandeld dienen te worden. Er leven namelijk 4.5 miljard mensen onder die omstandigheden.
Sinds wanneer ben je als liberaal voor verbieden??quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wintersport is een ecologisch drama en zou verboden moeten worden.
Ik ben steeds conservatiever aan het worden eigenlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je als liberaal voor verbieden??
Economische vluchtelingen zouden direct geweigerd moeten worden. Als je hier wil wonen dan dien je over perspectief en kapitaal te beschikken of hier iemand te kennen die economisch voor je garant staat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klinkklare onzin. Mensen niet toestaan om scholing te volgen of aan het werk te gaan als die mensen dat zelf willen is niet "normale" armoede zoals die helaas in een groot deel van de wereld heerst.
Het is in alle aspecten onrealistisch te verwachten dat alle vluchtelingen worden opgevangen in het eerste veilige stukje grond dat ze passeren. Nog afgezien van het feit dat het overgrote deel van de vluchtelingen alsnog in buurlanden opgevangen wordt.
Zulke users hebben we hier al genoeg.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben steeds conservatiever aan het worden eigenlijk.Maar om op je vraag in te gaan, ik had zin om een absurd standpunt in te nemen.
Ik kan me niet herinneren dat je ooit echt liberaal bent geweest.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben steeds conservatiever aan het worden eigenlijk.Maar om op je vraag in te gaan, ik had zin om een absurd standpunt in te nemen.
Zoals jij in het topic over Polen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zulke users hebben we hier al genoeg.
Ja, leuk, dat is geen reactie op mijn post. Zoals ik al zei: je kunt niet verwachten dat elke oorlogsvluchteling in het dichtstbijzijnde stukje veilige grond neerstrijkt, vooral omdat de buurlanden van Syrië net zo goed een teringzooi zijn. Kun je wel elke keer economische vluchteling roepen, maar dat is niet echt een goede discussietactiek.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Economische vluchtelingen zouden direct geweigerd moeten worden. Als je hier wil wonen dan dien je over perspectief en kapitaal te beschikken of hier iemand te kennen die economisch voor je garant staat.
Je leeft maar een keer. Lijkt mij vrij zinloos om de beperkte tijd die je hebt, te gebruiken om je continu zorgen te maken en zuur te zijn. Vooral als je Nederland woont, waar je over het algemeen weinig merkt van ellende.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:57 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het leven van iemand die zijn ogen alleen opent voor een vakantiefolder is een groot feest.
Hoe durf je. Ons hele land gaat naar de filistijnen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je leeft maar een keer. Lijkt mij vrij zinloos om de beperkte tijd die je hebt, te gebruiken om je continu zorgen te maken en zuur te zijn. Vooral als je Nederland woont, waar je over het algemeen weinig merkt van ellende.
Je hebt een punt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je leeft maar een keer. Lijkt mij vrij zinloos om de beperkte tijd die je hebt, te gebruiken om je continu zorgen te maken en zuur te zijn. Vooral als je Nederland woont, waar je over het algemeen weinig merkt van ellende.
Niet volgens de D66 definitie van liberalisme inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat je ooit echt liberaal bent geweest.
Dus?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:11 schreef Tchock het volgende:
Wisten jullie dat als elke Syriër op aarde naar Europa zou verhuizen, het aantal moslims zou groeien van 5% naar... 6%?
Liberalisme is in dit land weinig meer dan een woord.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Niet volgens de D66 definitie van liberalisme inderdaad.
Neemt overigens niet weg dat wintersport een vernietigende uitwerking heeft op sommige berglandschappen. En dat bedoel ik wel serieus.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zulke users hebben we hier al genoeg.
Heb je dat dwangmatig?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh niks. Sommige mensen roepen af en toe graag "tsunami", ik roep dat af en toe graag.
De aarde overleeft de mensheid wel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Neemt overigens niet weg dat wintersport een vernietigende uitwerking heeft op sommige berglandschappen. En dat bedoel ik wel serieus.
De aarde leeft niet, dus dat komt wel goed inderdaad. Alles wat wel leeft op aarde daarentegen...quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De aarde overleeft de mensheid wel.
Gebrek aan ambitie noem ik dat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De aarde overleeft de mensheid wel.
Als je 1 grens over bent, dan kan je volgens tijgertje geen echte vluchteling meer zijn. Ik vind dat een wat mal idee.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nou en.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Neemt overigens niet weg dat wintersport een vernietigende uitwerking heeft op sommige berglandschappen. En dat bedoel ik wel serieus.
Het is gewoon een makkelijke uitweg om élke vluchteling te kunnen afwijzen zonder jezelf in extreemrechts te drukken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als je 1 grens over bent, dan kan je volgens tijgertje geen echte vluchteling meer zijn. Ik vind dat een wat mal idee.
Uiteraard maar ik wil de heren zich nog wel even in bochten zien wringen om dat te ontkennenquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is gewoon een makkelijke uitweg om élke vluchteling te kunnen afwijzen zonder jezelf in extreemrechts te drukken.
De aarde leeft hartstikke. Wij zijn als mensen ook maar gewoon een onderdeel van de planeet. Zoals eens de dinosaurussen uitstierven zo zal ook eens de mens weer verdwijnen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
De aarde leeft niet, dus dat komt wel goed inderdaad. Alles wat wel leeft op aarde daarentegen...
Waarom hoor ik zulke dingen nou nooit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:30 schreef Kaas- het volgende:
http://m.telegraaf.nl/tv/(...)tm_campaign=facebook
Oh noes!
Dat gaat niet gebeuren. Daarbij weet jij ook wel dat ik gewoon gelijk heb. De waarheid is dat migranten heel veel hulpverleners aan het werk helpen. Op een keynesiaanse manier helpen ze onze economie.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uiteraard maar ik wil de heren zich nog wel even in bochten zien wringen om dat te ontkennen
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:30 schreef Kaas- het volgende:
Oh noes!
quote:The first angel sounded his trumpet, and there came hail and fire mixed with blood, and it was hurled down on the earth. A third of the earth was burned up, a third of the trees were burned up, and all the green grass was burned up.
The second angel sounded his trumpet, and something like a huge mountain, all ablaze, was thrown into the sea. A third of the sea turned into blood, a third of the living creatures in the sea died, and a third of the ships were destroyed.
The third angel sounded his trumpet, and a great star, blazing like a torch, fell from the sky on a third of the rivers and on the springs of water-- the name of the star is Wormwood.[a] A third of the waters turned bitter, and many people died from the waters that had become bitter.
The fourth angel sounded his trumpet, and a third of the sun was struck, a third of the moon, and a third of the stars, so that a third of them turned dark. A third of the day was without light, and also a third of the night.
De planeet leeft niet, en dat er leven óp de planeet is dat uit kan sterven verandert daar niets aan. De mens is juist keihard bezig hier een dode planeet van te maken. Al zal het leven na ons wel weer opkrabbelen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De aarde leeft hartstikke. Wij zijn als mensen ook maar gewoon een onderdeel van de planeet. Zoals eens de dinosaurussen uitstierven zo zal ook eens de mens weer verdwijnen.
Klinkt als een geluid uit War of the Worlds.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:30 schreef Kaas- het volgende:
Oh noes!
Dat moet het zijn!quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"The first angel sounded his trumpet, and there came hail and fire mixed with blood, and it was hurled down on the earth. A third of the earth was burned up, a third of the trees were burned up, and all the green grass was burned up."
Dat zeg ik. Niks om je druk over te maken. De aarde is beter af zonder ons.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
De planeet leeft niet, en dat er leven óp de planeet is dat uit kan sterven verandert daar niets aan. De mens is juist keihard bezig hier een dode planeet van te maken. Al zal het leven na ons wel weer opkrabbelen.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Klinkt als een geluid uit War of the Worlds.
Het grote complot wordt er weer bij verzonnen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Daarbij weet jij ook wel dat ik gewoon gelijk heb. De waarheid is dat migranten heel veel hulpverleners aan het werk helpen. Op een keynesiaanse manier helpen ze onze economie.
Veilig is veilig. De enige andere reden is een economische en zo moeten we er dan ook naar kijken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, leuk, dat is geen reactie op mijn post. Zoals ik al zei: je kunt niet verwachten dat elke oorlogsvluchteling in het dichtstbijzijnde stukje veilige grond neerstrijkt, vooral omdat de buurlanden van Syrië net zo goed een teringzooi zijn. Kun je wel elke keer economische vluchteling roepen, maar dat is niet echt een goede discussietactiek.
Heren?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uiteraard maar ik wil de heren zich nog wel even in bochten zien wringen om dat te ontkennen
Je standpunt herhalen is geen argument.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:41 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Veilig is veilig. De enige andere reden is een economische en zo moeten we er dan ook naar kijken.
Guido?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja hoor, de Turk wil natuurlijk weer de vrijheid van meningsuiting aan banden leggen.
Omdat je een nuchtere ingenieur bent.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom hoor ik zulke dingen nou nooit.
Vandaar. Toch maar eens vaker de Happinez lezen danquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Omdat je een nuchtere ingenieur bent.
Jep. Hij heeft gewoon een breed gezicht.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is de aspect ratio van die foto wel goed?
Hij stelde een dubbelvoorzitter voor; eentje die het gezicht naar buiten is en een technische voorzitter die de debatten voorzit. Lijkt me een topplan, want dan kun je Bosman als voorzitter verkiezen zonder gedonder met staatsbezoeken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja hoor, de Turk wil natuurlijk weer de vrijheid van meningsuiting aan banden leggen.
Tongquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:05 schreef xpompompomx het volgende:
NWS / Jacht op treinlafaard geopend.......
Hij is al lang gevonden. Hij heet Tchock.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:05 schreef xpompompomx het volgende:
NWS / Jacht op treinlafaard geopend.......
Vrachtje wijn bestellen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:07 schreef Reya het volgende:
Bel je met Oostenrijkers, krijg je ook echt Strauss als wachtmuziek.
Sorry, ik pak alleen je dochters zoals een goede allochtoon betaamd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:07 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hij is al lang gevonden. Hij heet Tchock.
Ik begrijp dat leven in een tentenkamp geen pretje is. Leven in een sloppenwijk is dat ook niet. De mensen die onder die omstandigheden leven zijn te betreuren. Ik hebber alle begrip voor dat ze naar westerse landen trekken om daar op zoek te gaan naar geluk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je standpunt herhalen is geen argument.
Die constructie doet mij aan België denken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij stelde een dubbelvoorzitter voor; eentje die het gezicht naar buiten is en een technische voorzitter die de debatten voorzit. Lijkt me een topplan, want dan kun je Bosman als voorzitter verkiezen zonder gedonder met staatsbezoeken.
Hahaquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat er vorst op komst is, inderdaad.
Ik zou je gelijk geven als er in Turkije faciliteiten waren, zelfs als de mensen daar in armoede wonen. Maar de meeste asielzoekers wonen op straat. Ze mogen niet werken, hun kinderen mogen niet naar school en ze worden niet opgevangen. Dat is geen asiel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik begrijp dat leven in een tentenkamp geen pretje is. Leven in een sloppenwijk is dat ook niet. De mensen die onder die omstandigheden leven zijn te betreuren. Ik hebber alle begrip voor dat ze naar westerse landen trekken om daar op zoek te gaan naar geluk.
Dat laatste is dan ook waar ze naar op zoek zijn. Asiel hadden ze immers al gevonden.
Oh. Dat lijkt me niet positief.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die constructie doet mij aan België denken.
Dat is niet jouw definitie van asielquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou je gelijk geven als er in Turkije faciliteiten waren, zelfs als de mensen daar in armoede wonen. Maar de meeste asielzoekers wonen op straat. Ze mogen niet werken, hun kinderen mogen niet naar school en ze worden niet opgevangen. Dat is geen asiel.
Ik ben het met Tchock eens en hoop dat Turkije met het door Europa gedoneerde geld de omstandigheden van vluchtelingen gaat verbeteren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat is niet jouw definitie van asiel
Iedereen is al om inderdaad. We nemen niemand meer op die al veilige grond gepasseerd is. Zelfs bij vluchtende Belgen wordt gekeken of de grensstreek niet veilig genoeg is om neer te strijken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:18 schreef Heilwasser het volgende:
Tchock probeert het tegen beter weten in toch recht te lullen.
Aandoenlijk hoor. Bovendien is iedereen al lang om.
Uiteraard, maar Reya verwees naar de glycol affaire in de Oostenrijkse wijnbouw.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt wel, ze verwachten vorst en sneeuw voor de komende week.
Dat hoop ik natuurlijk ook. Neemt niet weg dat je de mensen formeel niet als asielzoeker kan bestempelen. We zouden als welvarende mensheid overigens veel meer moeten doen om armoede te verminderen. Zo kan de EU om te beginnen eens stoppen met importheffingen zodat we arme mensen in staat stellen hun producten aan ons te verkopen. Verder stoppen met exportsubsidies zodat we de arme mensen niet oneerlijk gaan beconcurreren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het met Tchock eens en hoop dat Turkije met het door Europa gedoneerde geld de omstandigheden van vluchtelingen gaat verbeteren.
I know, maar ik wou het toch even met je delen omdat je vorige week jaloers op onze ijzel was.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Reya verwees naar de glycol affaire in de Oostenrijkse wijnbouw.
Dat ben ik met je eens, maar dat is een ander onderwerp. Ik vind dat mensen best verder mogen trekken als de omstandigheden in het buurland barbaars zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:26 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat hoop ik natuurlijk ook. Neemt niet weg dat je de mensen formeel niet als asielzoeker kan bestempelen. We zouden als welvarende mensheid overigens veel meer moeten doen om armoede te verminderen. Zo kan de EU om te beginnen eens stoppen met importheffingen zodat we arme mensen in staat stellen hun producten aan ons te verkopen. Verder stoppen met exportsubsidies zodat we de arme mensen niet oneerlijk gaan beconcurreren.
Volgens mij heb jij trouwens officieus de POL-award voor beste nieuwkomer in 2015 gewonnen, alleen is de uitslag nooit officieel bekend gemaakt omdat er niet zoveel reacties waren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedereen is al om inderdaad. We nemen niemand meer op die al veilige grond gepasseerd is. Zelfs bij vluchtende Belgen wordt gekeken of de grensstreek niet veilig genoeg is om neer te strijken.
Echt?quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij trouwens officieus de POL-award voor beste nieuwkomer in 2015 gewonnen, alleen is de uitslag nooit officieel bekend gemaakt omdat er niet zoveel reacties waren.
Toch prettig dat de traditionele familiewaarden nog gerespecteerd worden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet zo verwonderlijk als al je concurrentie uit homoseksuelen bestond.
Dat vind ik ook. Alleen mag je ze dan volledig terecht gelukzoekers noemen en als zodanig behandelen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar dat is een ander onderwerp. Ik vind dat mensen best verder mogen trekken als de omstandigheden in het buurland barbaars zijn.
Kijken of dat mens een beetje humor heeft zo.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:44 schreef Kowloon het volgende:
'U was directeur van een gevangenis. Nu wilt u Kamervoorzitter worden. Wat is het verschil?' aldus Ronald van Raak.
Gevangenen krijgen geen loon.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:44 schreef Kowloon het volgende:
'U was directeur van een gevangenis. Nu wilt u Kamervoorzitter worden. Wat is het verschil?' aldus Ronald van Raak.
Blijkbaar vindt men je aanwezigheid hier toch zo gek nog niet, al doet al het gescheld van de joodse users soms anders vermoeden.quote:
Dit komt op mij over alsof je er die naam aan geeft zodat je ze in het verdomhoekje kunt zetten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Alleen mag je ze dan volledig terecht gelukzoekers noemen en als zodanig behandelen.
Ik mis Guido en Mutant01, daarom ben ik continu geïrriteerd. Godse blanken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt men je aanwezigheid hier toch zo gek nog niet, al doet al het gescheld van de joodse users soms anders vermoeden.
Waarom mogen joodse users mij niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt men je aanwezigheid hier toch zo gek nog niet, al doet al het gescheld van de joodse users soms anders vermoeden.
Maak je geld over naar ze? Zo nee, heb je je antwoord.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom mogen joodse users mij niet.
Dat komt door hun haatkeppeltjes.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom mogen joodse users mij niet.
Laatst wel naar Ajax geweest. Telt dat niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maak je geld over naar ze? Zo nee, heb je je antwoord.
Voor mij als Rotterdammert wel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laatst wel naar Ajax geweest. Telt dat niet?
Maar dan ben je zelf een jood. Dat maakt de interactie met andere joden weer van een heel ander niveau.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laatst wel naar Ajax geweest. Telt dat niet?
Nee. Van een volledig terechte kwalificatie is een scheldwoord gemaakt. Ik vind dat ieder mens iedere kans op een beter leven verdient maar dat hij dat zelf moet waarmaken. Asielzoekers en gelukszoekers zijn gewoon niet hetzelfde.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit komt op mij over alsof je er die naam aan geeft zodat je ze in het verdomhoekje kunt zetten.
Ja, dat bedoel ik. Ik nam ook aan dat jij het niet op die manier uitlegt, maar feit is dat je het woord gelukszoeker niet meer neutraal kunt gebruiken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nee. Van een volledig terechte kwalificatie is een scheldwoord gemaakt. Ik vind dat ieder mens iedere kans op een beter leven verdient maar dat hij dat zelf moet waarmaken. Asielzoekers en gelukszoekers zijn gewoon niet hetzelfde.
Ho ho, zoals de D66-Twitter-etiquette mij leert ben ik in de eerste plaats Europeaan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat een dilemma moet dat zijn voor jou als Groningse Rotterdammer: voor of tegen gasboringen.
Ja dat bedoel ikquote:
Het is ook geen neutrale term. Gelukszoeker impliceert dat mensen hier niet komen omdat ze dingen nodig hebben, maar omdat ze méér willen dan ze eerst hadden. Het suggereert dat mensen relatieve luxe of in elk geval een voor een groot deel van de wereld vrij normaal bestaan verlaten om hier geluk te vinden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ik nam ook aan dat jij het niet op die manier uitlegt, maar feit is dat je het woord gelukszoeker niet meer neutraal kunt gebruiken.
Indoctrineren kunnen de zelfbenoemde democraten als de beste.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ho ho, zoals de D66-Twitter-etiquette mij leert ben ik in de eerste plaats Europeaan.
Jeetje, wil je dat ik dat allemaal lees? Het klinkt niet onaardig, maar die tekst gaat volgens mij alle kanten op.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Ik ben de dresscode zelf fuck het thema
Geen chick of fried chicken of de rookworst van de hema
Bloed aan de penis dit keer is het menens
Elisabeth verlies ik mezelf waar de rave is
Nou luister goed vriend ik ben niet je broeder
Doe dit sinds een jaar het kleine gastje van m'n moeder
Boven op de maat kom op het is toch niet zo moeilijk
Je luistert naar de beat en je rapt dat bedoel ik
In de streets met een milkshake en een whoppertje
M'n slet is de bom die van jou speelt verstoppertje
Jongens hef je game op ik ben onderweg
Jij staat in de weg en ik sta in mijn recht
Biggie biggie Simon ik ben in de mode
Je rept over beats maar die shit is niet nodig
Ik kom en ik pis op de scene hoognodig
Ja Dat Bedoel Ik
Ja Dat Bedoel Ik
Who the fuck is this?
Simon die gaat ampen laat in the morning
Verre van boring 30 61 Crooswiets Stalling
Ik ben never nooit verliefd nee iiiiin de wagen shotgun
Ik lig low stuurde je de binnenzak praat alleen dough
Jongen in de club met z'n zakje vol met drugs
Even voelen aan de pik headbanger op je ears
Biggie biggie Simon glimt als een diamond
Goed met woorden en dacht ik doe het rijmend
Jeugd de kankerlijers shutten als een mama
Back to the bluesbrothers in m'n pyjama
't Leven is een bitch maar ik geloof niet in karma
Houd van m'n ex want ik kick op drama
huh geef me 'n Mic en 'n Headphone
Boss à la D gladstone
Ja Dat Bedoel Ik
Clarks aan de voeten brak en veel chickies
Bonus plus kwak des te minder voor die pikkies
Simon is 'n jongen met een heleboel tikkies
Maar ik doe niet aan tikkes nee
Hang gewoon de vader uit voor ons alle twee
Wel met je dochter maar ik mocht niet mee nee
En in principe vind ik dat geen probleem
Nu zit ik thuis in de woonkamer helemaal alleen
Helemaal alleen met m'n stiefmoeders badkamer
Rukkend voor de buis of ik haal een kebab
Zo hard tussen neus en lippen door
Mijn hand op je kin kus de pastoor
Mijn tong op je arm tong op je ster
Vocabulair is te hard voor de kerk
Te hard voor de kitkat
Mars of 'n chipszak
Bounty of langerick
Glimt als een diamond
Ja Dat Bedoel Ik
Ja Dat Bedoel Ik
Ik vind dat een beetje haarkloverij. De suggestie die jij erin meent te zien, zie ik niet. Ik zie het als het ontbreken van geluk, en dat houdt voor mij ook in dat er geen welvaart is. Afgezien daarvan vind ik Syriërs die verder trekken richting Europa nog wel vluchtelingen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is ook geen neutrale term. Gelukszoeker impliceert dat mensen hier niet komen omdat ze dingen nodig hebben, maar omdat ze méér willen dan ze eerst hadden. Het suggereert dat mensen relatieve luxe of in elk geval een voor een groot deel van de wereld vrij normaal bestaan verlaten om hier geluk te vinden.
Nog een liedje voor jou:quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Ik ben de dresscode zelf fuck het thema
Geen chick of fried chicken of de rookworst van de hema
Bloed aan de penis dit keer is het menens
Elisabeth verlies ik mezelf waar de rave is
Nou luister goed vriend ik ben niet je broeder
Doe dit sinds een jaar het kleine gastje van m'n moeder
In de streets met een milkshake en een whoppertje
M'n slet is de bom die van jou speelt verstoppertje
Jongens hef je game op ik ben onderweg
Jij staat in de weg en ik sta in mijn recht
Biggie biggie Simon ik ben in de mode
Je rept over beats maar die shit is niet nodig
Ik kom en ik pis op de scene hoognodig
Ja Dat Bedoel Ik
Ja Dat Bedoel Ik
Who the fuck is this?
Simon die gaat ampen laat in the morning
Verre van boring 30 61 Crooswiets Stalling
Ik ben never nooit verliefd nee iiiiin de wagen shotgun
Ik lig low stuurde je de binnenzak praat alleen dough
Jongen in de club met z'n zakje vol met drugs
Even voelen aan de pik headbanger op je ears
Biggie biggie Simon glimt als een diamond
Goed met woorden en dacht ik doe het rijmend
Jeugd de kankerlijers shutten als een mama
Back to the bluesbrothers in m'n pyjama
't Leven is een bitch maar ik geloof niet in karma
Houd van m'n ex want ik kick op drama
huh geef me 'n Mic en 'n Headphone
Boss à la D gladstone
Ja Dat Bedoel Ik
Clarks aan de voeten brak en veel chickies
Bonus plus kwak des te minder voor die pikkies
Simon is 'n jongen met een heleboel tikkies
Maar ik doe niet aan tikkes nee
Hang gewoon de vader uit voor ons alle twee
Wel met je dochter maar ik mocht niet mee nee
En in principe vind ik dat geen probleem
Nu zit ik thuis in de woonkamer helemaal alleen
Helemaal alleen met m'n stiefmoeders badkamer
Rukkend voor de buis of ik haal een kebab
Zo hard tussen neus en lippen door
Mijn hand op je kin kus de pastoor
Mijn tong op je arm tong op je ster
Vocabulair is te hard voor de kerk
Te hard voor de kitkat
Mars of 'n chipszak
Bounty of langerick
Glimt als een diamond
Ja Dat Bedoel Ik
Ja Dat Bedoel Ik
quote:Oh my god you see that guy i want to let
him fuck me in my asshole, if he wants to - jesus christ he's so attractive
i'm not wearing any makeup, but my ass looks good
i think perhaps my cellphone should go off
and i should talk real loud and say i'm horny
maybe then he'll take me out and touch me underneath the table of my favorite restaraunt,
which is olive garden. oh my god
that feels so good i want to eat it off
his cock before he puts it in my anus
holy shit i want to suck that
sweet sweet sweet sweet sweet
sweet sweet sweet sweet sweet
cock - my god i see it in his trousers
i need to suck it, put it in my tiny mouth!
(1, 2, 3, 4!)
god i wanna party baby!
take me out and party baby
lick my ass, trick me, beat me,
rape me, nearly break me, fuck me.
why can't we just party baby?
fuck, i wanna party baby!
show me just a little bit of paradise before i die.
god i wanna party baby!
bring the disco, bring the party,
bring the motherfucking party
i dont want to die but if i have to die
then i'll die fucking underneath the disco ball
on ecstacy and maybe people play the records
let me dance and watch me die and don't be sorry
keep the fucking music going, fuck me when
i'm dead just fuck me. i dont want to
miss a beat of any party, anywhere
and i dont want to miss a drop from any cock
at any party, don't you fucking bury me
just take me to another party.
god i wanna party baby!
party baby.
party baby.
party baby
Het is kunst Disaan. En die rechtergozer die in het zwembad stapt is wel lekker.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Jeetje, wil je dat ik dat allemaal lees? Het klinkt niet onaardig, maar die tekst gaat volgens mij alle kanten op.
Oh, dan zal ik nog even wat beter kijken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is kunst Disaan. En die rechtergozer die in het zwembad stapt is wel lekker.
quote:
Weer een klap voor ons statistici, of niet soms Reya.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:11 schreef Reya het volgende:
De geest is helaas al uit de fles, maar:
http://stukroodvlees.nl/i(...)e-zedendelinquenten/
Dat soort figuren wordt alleen maar beter van klappen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Weer een klap voor ons statistici, of niet soms Reya.
Volgens mij is Sywert nog niet eens in staat geweest om een simpel alfa-opleidinkje af te ronden, dus een beetje statistiek gaat die jongen natuurlijk volledig boven de pet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Weer een klap voor ons statistici, of niet soms Reya.
Anderhalf miljoen mensen horen zijn onzin, tienduizend mensen lezen de blog met correctie, dikke winst. Onzin lullen loont.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:11 schreef Reya het volgende:
De geest is helaas al uit de fles, maar:
http://stukroodvlees.nl/i(...)e-zedendelinquenten/
Toch schijnt meneer we redelijk te hebben gescoord bij de Slimste mens.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is Sywert nog niet eens in staat geweest om een simpel alfa-opleidinkje af te ronden, dus een beetje statistiek gaat die jongen natuurlijk volledig boven de pet.
Nou, whoopdiewhoo. Laatst keek ik een aflevering waarin iemand verloor omdat hij zei dat Tasmanië een land in Afrika was.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Toch schijnt meneer we redelijk te hebben gescoord bij de Slimste mens.
Dat is ook gewoon een simpel pubquizje, over begrip van statistiek zegt het verder weinig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Baudet ging daar keihard af. Derhalve is die show geen goede weerspiegeling van wérkelijke intelligentie.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hij bedoelde natuurlijk Tanzania, begrijpelijke vergissing.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, whoopdiewhoo. Laatst keek ik een aflevering waarin iemand verloor omdat hij zei dat Tasmanië een land in Afrika was.
Zullen wel linkse onderwerpen zijn geweest.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Baudet ging daar keihard af. Derhalve is die show geen goede weerspiegeling van wérkelijke intelligentie.
Naja, het zegt wel iets over de mate waarin je data kan interpreteren. Dit was geen kwestie van statistiek maar gewoon lezen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een simpel pubquizje, over begrip van statistiek zegt het verder weinig.
Oproepen tot geweldquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat soort figuren wordt alleen maar beter van klappen.
Dat sowieso. Somalië lijkt me wel een geschikte bestemming voor hem.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:29 schreef Heilwasser het volgende:
Sywert moet samen met criminele vluchtelingen worden uitgezet.
Oproepen tot geweldquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat sowieso. Smalië lijkt me wel een geschikte bestemming voor hem.
Sywertquote:Op woensdag 13 januari 2016 16:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is Sywert nog niet eens in staat geweest om een simpel alfa-opleidinkje af te ronden, dus een beetje statistiek gaat die jongen natuurlijk volledig boven de pet.
Even afronden en dan begint mijn weekend.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is hier geen Brabant.
Verklaar gisteren dan!quote:
quote:
Torenburg of Elias.quote:
Absoluut mee eens, maar het gaat natuurlijk niet om de beste man op de taak zetten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoop niet Elias. Absoluut geen taak voor hem.
Bosma. De enige die Wilders in toom kan houden en tegelijkertijd de PVV verzwakt door zijn nieuwe onpartijdige rol.quote:
Doen ze denk ik niet. Het is natuurlijk een enorm manco dat hij een partij als de PVV achter zich heeft, vooral internationaal. Hoewel ik denk dat hij een uitstekende voorzitter zou zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Bosma. De enige die Wilders in toom kan houden en tegelijkertijd de PVV verzwakt door zijn nieuwe onpartijdige rol.
"De deskundigen" achtten hem onmogelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Bosma. De enige die Wilders in toom kan houden en tegelijkertijd de PVV verzwakt door zijn nieuwe onpartijdige rol.
Aangezien de helft van de Nederlanders niet eens op komt dagen voor verkiezingen betwijfel ik dat ten zeerste.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
Ben ik de enige die het geen ene reet kan schelen wie Kamervoorzitter wordt?
Neuh, het is vermaak meer niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
Ben ik de enige die het geen ene reet kan schelen wie Kamervoorzitter wordt?
Ach, de impact van een Kamervoorzitter is minimaal. Het is vergelijkbaar met heel gewichtig doen over wie een voetbalwedstrijd fluit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aangezien de helft van de Nederlanders niet eens op komt dagen voor verkiezingen betwijfel ik dat ten zeerste.
Ajax verliest immers toch wel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, de impact van een Kamervoorzitter is minimaal. Het is vergelijkbaar met heel gewichtig doen over wie een voetbalwedstrijd fluit.
quote:
Ik heb me 2,5 jaar aan Van Miltenburg gestoord dus zou het wel fijn vinden als er nu een aangename voorzitter wordt gekozen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, de impact van een Kamervoorzitter is minimaal. Het is vergelijkbaar met heel gewichtig doen over wie een voetbalwedstrijd fluit.
Er is trouwens maar een echte zwaargewicht voor de functie.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"De deskundigen" achtten hem onmogelijk.
Nee, nog lang niet, moet nog driekwart van de dozen uitpakken en er moet nog het een en ander bezorgd en aangesloten worden voordat ik kan koken.quote:
Vanavond weer iets gezonds uit de magnetron?quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, nog lang niet, moet nog driekwart van de dozen uitpakken en er moet nog het een en ander bezorgd en aangesloten worden voordat ik kan koken.
Zoals een wolf in schaapskleren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Vriendelijk, intelligent, scherpe humor.
Nou, niet per se. Maar het is wel een vastbijter volgens mij. Kan geen kwaad als voorzitter.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zoals een wolf in schaapskleren.
Ja, kippensoep met brood denk ik. En gister was het discount-dinsdag bij de New York Pizza tegenover mijn appartement.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vanavond weer iets gezonds uit de magnetron?
Wat zul je genieten van je eerste zelfgekookte maaltijd in je nieuwe huis.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, nog lang niet, moet nog driekwart van de dozen uitpakken en er moet nog het een en ander bezorgd en aangesloten worden voordat ik kan koken.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:18 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, kippensoep met brood denk ik. En gister was het discount-dinsdag bij de New York Pizza tegenover mijn appartement.
En voor morgen heb ik net een boerenkool met worst pingmaaltijd gekocht bij de AH.
Dat gaan we wel vieren met een biefstukje ja. Ik denk vrijdag.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat zul je genieten van je eerste zelfgekookte maaltijd in je nieuwe huis.
Mmm, lekker. En een stukje zalm voor de katten?quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat gaan we wel vieren met een biefstukje ja. Ik denk vrijdag.
Nee ik kook nooit voor mijn katten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Mmm, lekker. En een stukje zalm voor de katten?
Geld is van ondergeschikt belang.quote:
Praat me niet van in elkaar zetten. Ik heb een bureaustoel van Ikea gekocht online, vergetende dat ik die dan zelf in elkaar moet zetten. Nu zit ik met een gigantische doos in de gang die ik niet eens kan tillen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee ik kook nooit voor mijn katten.
Nu maar eens de Tärendö in elkaar zetten die ik gister bij een Zweedse meubelzaak heb gehaald.
Luieruitslagtwitter:SabineUitslag twitterde op woensdag 13-01-2016 om 15:16:57Voorstel aan Kruidvat gedaan voor onterecht gebruik van mijn foto in folder; 17.000 gratis Kruidvat luiers voor Babyhuis van Barbara Muller! reageer retweet
Doos uitpakken en in delen sjouwenquote:Op woensdag 13 januari 2016 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Praat me niet van in elkaar zetten. Ik heb een bureaustoel van Ikea gekocht online, vergetende dat ik die dan zelf in elkaar moet zetten. Nu zit ik met een gigantische doos in de gang die ik niet eens kan tillen.
Ik wacht liever tot de hulptroepen arriveren. Helaas is dat vrijdag pas.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Doos uitpakken en in delen sjouwen
quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wacht liever tot de hulptroepen arriveren. Helaas is dat vrijdag pas.
Och, het was een keuze.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je een felicitatie verdiend hebt?
Nu opperhoofd excel.quote:
Wat schuift het?quote:
Danku.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het altijd, maar dan toch van harte gefeliciteerd
Geen idee. Schaaltje erbij, dus 400-600?quote:
Wat waren de opkomstpercentages voor de TK-verkiezingen dan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aangezien de helft van de Nederlanders niet eens op komt dagen voor verkiezingen betwijfel ik dat ten zeerste.
Veel hoger kun je niet komen natuurlijk. Excel is briljant, vooral omdat allerlei mensen hun complete businessmodel erop bouwen zonder dat ze snappen hoe het programma werkt.quote:
Met z'n boekje over Zuid-Afrika.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Vriendelijk, intelligent, scherpe humor.
Ik snap er ook weinig van.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Veel hoger kun je niet komen natuurlijk. Excel is briljant, vooral omdat allerlei mensen hun complete businessmodel erop bouwen zonder dat ze snappen hoe het programma werkt.
Hulde. Dichterbij God kan niet.quote:
Dat is het mooiste. Ik heb er in iedere organisatie waar ik zat altijd voor gezorgd dat ik net iets meer wist dan alle anderen met wie ik direct te maken had.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik snap er ook weinig van.
Gewoon net genoeg.
Hmmm. Nice. Hoe krijg je het op.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Schaaltje erbij, dus 400-600?
74,57%.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat waren de opkomstpercentages voor de TK-verkiezingen dan?
In het onderwijs maken mensen hun tabellen nog met Word, toch?quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is het mooiste. Ik heb er in iedere organisatie waar ik zat altijd voor gezorgd dat ik net iets meer wist dan alle anderen met wie ik direct te maken had.
Inmiddels ben ik met die strategie de ultieme excelgoeroeïn geworden![]()
Belasting betalen, pensioenpremie en de huurverhoging. Op.quote:
Ja klopt, alhoewel er ook nog wel wat met een bord en een krijtje aan de slag gaat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In het onderwijs maken mensen hun tabellen nog met Word, toch?
IT'er in het onderwijs is ook echt voor uitgebluste mannelijke meesters die in '98 een keer een typcursus hebben gevolgd, gestopt zijn met bijleren en door digibeten van collega's alsnog meer computervaardigheden hebben dan de rest. Wat een baan, maar zeg jij er iets van tegen de rector dan is de school te klein.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja klopt, alhoewel er ook nog wel wat met een bord en een krijtje aan de slag gaat.
Of je dit gelooft of niet mag je zelf weten, maar (1) het landelijke systeem dat iedere school moet gebruiken om digitale examens in te roosteren werkt op basis van csv-bestanden, en (2) de IT-functionaris van onze school was niet in staat om ze op een makkelijke manier te editen en daarna een lijst met deelnemers en gebruikerscodes te genereren. Dus dat heb ik zelf maar gedaan.
En bij de verkiezingen voor het Europees Parlement was het toch wat minder dan de helft, en bij de Provinciale Staten net onder de helft. Daarom leek me dat wel een mooi gemiddelde.quote:
Die jongens proberen alleen maar op te komen voor onze vrouwen.quote:
Oh, en we zijn nu ook de voorzitter voor het EP en de PS aan het kiezen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
En bij de verkiezingen voor het Europees Parlement was het toch wat minder dan de helft, en bij de Provinciale Staten net onder de helft. Daarom leek me dat wel een mooi gemiddelde.
Mierenneuker.
Mijn nederige excuses.quote:Op woensdag 13 januari 2016 18:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh, en we zijn nu ook de voorzitter voor het EP en de PS aan het kiezen?
Nederland heeft wat de Tweede Kamer betreft een van de hoogste opkomstpercentages in de wereld, zonde om dat naar beneden te gaan praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |