TPO is idioot.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volkomen idioot dit trouwens. Wat. De. Fuck.
Omdat ze onderzoeken hoeveel iets kost?quote:
Op het niveau van A-M van Gaal onderzoek doen is die titel feitelijk niet waard.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Omdat ze onderzoeken hoeveel iets kost?
Publieke omroep verzelfstandigen en niet meer met belastinggeld bekostigen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:08 schreef Kaas- het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ign=shared%20content
Artikel niet gelezen. Maar de auteur heeft een groot hoofd, dus zal het wel weten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:08 schreef Kaas- het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ign=shared%20content
9-6... Jij workaholic.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaZit meteen aan gruwelijke dossiers en zelf met OM en rechtbanken bellen en mee naar zittingen en cliënten en zo, vermaak me kostelijk
Maak dagen van 9 tot 6-7 maar de tijd vliegt
Uurtjes schrijven =/= werken hè, GSbroeder.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
9-6... Jij workaholic.
Pas je wel op voor een burn-out?
Dus nog minder dan 8 uur ook?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Uurtjes schrijven =/= werken hè, GSbroeder.
Niets mis met een lunch van twee uur. Dat helpt bij het tegengaan van mentale vermoeidheid.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus nog minder dan 8 uur ook?
Zeker een liquid lunch van 2 uur en schrijven met de vork.
Mentale vermoeidheid, daarvoor moet je mentaal vermoeiende werkzaamheden verrichten. Onwaarschijnlijk in mijn professie.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Niets mis met een lunch van twee uur. Dat helpt bij het tegengaan van mentale vermoeidheid.
Nee ik probeer jouw standaard van 70u in de week enigszins te nuanceren.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus nog minder dan 8 uur ook?
Zeker een liquid lunch van 2 uur en schrijven met de vork.
Ik ben over 15 minuten thuis.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee ik probeer jouw standaard van 70u in de week enigszins te nuanceren.
Het dwergvarken moest naar de tandarts.quote:
Met de promotie in zicht zijn dit ook mijn tijden tegenwoordig.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
9-6... Jij workaholic.
Ook een topper van Hans.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met de promotie in zicht zijn dit ook mijn tijden tegenwoordig.
Ff luisteren. Vandaag ook de collega's hiermee lastiggevallen.quote:
Jij werkt toch voor gemeenten?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:06 schreef Ryon het volgende:
Voor 21.00 uur klaar zijn met werken![]()
Labbekakken.
Het is niet stressvol of hectisch werk. Ik heb geen verantwoordelijkheid en geen agenda.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
9-6... Jij workaholic.
Ala ik geluk heb. Maar het kan natuurlijk niet elke dag feest zijn.quote:
TR's schijnen er nogal irritant uit te zien.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:30 schreef Kaas- het volgende:
Elke keer als ik een TR in POL zet denk ik aan het chagrijnige gezicht van Tem die daar alleen maar mopperig van werd als moderator.
Dikke rode streep in je beeldscherm. Dat nodigt wel uit om hem op te lossen ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
TR's schijnen er nogal irritant uit te zien.
Zijn de PVV'ers weer bezig?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:30 schreef Kaas- het volgende:
Elke keer als ik een TR in POL zet denk ik aan het chagrijnige gezicht van Tem die daar alleen maar mopperig van werd als moderator.
Vandaar dus dat Tem er brommerig van werd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dikke rode streep in je beeldscherm. Dat nodigt wel uit om hem op te lossen ja.
D66'ers zijn de laatste tijd pas vervelend bezig. Daar ga ik morgen op een D66-avondje eens wat van zeggen, ben al een tekstje aan het voorbereiden.quote:
Is daar bij Tem natuurlijk niet veel voor nodig.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Vandaar dus dat Tem er brommerig van werd.
Dat is zijn charme.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is daar bij Tem natuurlijk niet veel voor nodig.
Verliefd!quote:
Zo'n zeikerd is het wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:42 schreef Tem het volgende:
Kaas- had ook altijd van die zeik-TR's. Ging nergens over 9 van de 10 keer, of was allang afgehandeld.
Disana kaalscheren en het land uitzetten!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:45 schreef Disana het volgende:
Volgens mij heb ik hier wel eens een TR wegens blote borsten gezet.
Werpt toch een ander licht op de houding van P_T.quote:De staat was voor de eerste christenen niet de leviathan, het tweekoppig monster waar uiteindelijk ieder voordeel bij heeft, maar een duivels instituut.
Terecht.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:45 schreef Disana het volgende:
Volgens mij heb ik hier wel eens een TR wegens blote borsten gezet.
Ik heb toch niemand aangerandquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Disana kaalscheren en het land uitzetten!
Doe eens niet zo eng man.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heulen met de vijand, is dat.
[ afbeelding ]
Ik zie een slachtofferloos kinderfeest.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heulen met de vijand, is dat.
[ afbeelding ]
Geen nare geluiden?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:57 schreef 99.999 het volgende:
. Ben sufgeluld maar was een goede bijeenkomst. Lekker druk.
Ook wel, negatief, positief, boos, blij, kritisch etc. Alles kwam voorbij maar de opzet was er prettig voor. Veel persoonlijke gesprekken om de zaken uit te leggen.quote:
Klinkt als een normale bijeenkomst met burgers. Waren er geen extreemrechtsen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook wel, negatief, positief, boos, blij, kritisch etc. Alles kwam voorbij maar de opzet was er prettig voor. Veel persoonlijke gesprekken om de zaken uit te leggen.
En ook eens een keer mensen van onder de veertig op een infoavond
Ik zag wel wat bomberjackjes e.d. Maar die wisten er geen stempel op te drukken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Klinkt als een normale bijeenkomst met burgers. Waren er geen extreemrechtsen?
Mooi. Denk je dat je iedereen gerust hebt kunnen stellen?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik zag wel wat bomberjackjes e.d. Maar die wisten er geen stempel op te drukken.
Allicht niet, zal ook nog wel wat gedoe rondom de raadsvergaderingen komen. En dit is pas het begin natuurlijk, het duurt nog wel even voor het AZC in bedrijf is. Zullen nog vele gesprekken volgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Denk je dat je iedereen gerust hebt kunnen stellen?
Dat geeft moed voor het vervolg, lijkt me.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Allicht niet, zal ook nog wel wat gedoe rondom de raadsvergaderingen komen. En dit is pas het begin natuurlijk, het duurt nog wel even voor het AZC in bedrijf is. Zullen nog vele gesprekken volgen.
Maar de algemen sfeer was redelijk positief.
Dan moet je Joop lezen, daar zitten allemaal vrouwelijke stukjesschrijfsters die zichzelf om het hardst wegcijferen om maar niet de indruk te wekken dat er iets met buitenlanders is. Daar word ik dus niet goed van.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:12 schreef KoosVogels het volgende:
Na Keulen is in de media even geen plaats meer voor nuance en optimisme, merk ik. Net ook weer een of ander NRC-opiniestuk gelezen waarin de auteur duidelijk maakte dat we dit alles vooral niet mogen relativeren.
Hoewel ik het daar tot op zekere hoogte wel mee eens, krijg ik wel een wat nare smaak van al die opinietypes die de afgelopen dagen van hun geloof zijn gevallen en zich verdringen om mee te huilen met de wolven.
Goed, dan ga je je lekker focussen op de positieve aspecten van deze volksverhuizing. Succes.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:12 schreef KoosVogels het volgende:
Na Keulen is in de media even geen plaats meer voor nuance en optimisme, merk ik. Net ook weer een of ander NRC-opiniestuk gelezen waarin de auteur duidelijk maakte dat we dit alles vooral niet mogen relativeren.
Hoewel ik het daar tot op zekere hoogte wel mee eens, krijg ik wel een wat nare smaak van al die opinietypes die de afgelopen dagen van hun geloof zijn gevallen en zich verdringen om mee te huilen met de wolven.
Inderdaad. Ik riep van te voren al dat moslims enkel voor problemen zorgen. Nu iedereen dat roept is de lol er wel een beetje vanaf.quote:
Tsja. Ben blij dat het kwartje meer en meer valt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:22 schreef KoosVogels het volgende:
Het heeft gewoon iets neps, al die figuren die plots het licht hebben gezien.
Maak je maar geen illusies. Indien zich geen verdere ellende voordoet en de storm enigszins gaat liggen, maken die types binnen no time weer een draai.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja. Ben blij dat het kwartje meer en meer valt.
Als we het gedegen aanpakken komt dat gelukkig wel goed inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat geeft moed voor het vervolg, lijkt me.
Ach het is ook dat er meer ruimte wordt geboden voor allerlei geroeptoeter. Gewoon over en weer open en eerlijk zijn wat mij betreft.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:22 schreef KoosVogels het volgende:
Het heeft gewoon iets neps, al die figuren die plots het licht hebben gezien.
De "Ik wil niet dat azielzoekers mijn vrouw en dochter verkrachten... oh wacht, die mevrouw is het niet met mij eens? DAAR MOET EEN PIEMEL IN!"-Steenbergers komen even in beeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
Verder heb ik geen moeite met pleiten voor het beperken van de instroom en het uitzetten van tuig dat zich niet weet te gedragen. Want dat er problemen zijn met die gasten, lijkt mij evident.
Het is alleen jammer dat het debat wordt gekaapt door extreme types die niet voor onze normen en waarden in de bres springen, maar gewoon een hekel hebben aan vreemdelingen.
Beter bekend als de zelfverklaarde hoeders van onze cultuur.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De "Ik wil niet dat azielzoekers mijn vrouw en dochter verkrachten... oh wacht, die mevrouw is het niet met mij eens? DAAR MOET EEN PIEMEL IN!"-Steenbergers komen even in beeld.
Wij hebben wat woonbootbewoners om de hoek van het toekomstig AZC. Daar zit ook bijzonder volk tussenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beter bekend als de zelfverklaarde hoeders van onze cultuur.
Jeroen Pauw is maar een rare aap, inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wij hebben wat woonbootbewoners om de hoek van het toekomstig AZC. Daar zit ook bijzonder volk tussen
Gewoon tyfusvolk, du_kie.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wij hebben wat woonbootbewoners om de hoek van het toekomstig AZC. Daar zit ook bijzonder volk tussen
Jan Roos?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:48 schreef Tem het volgende:
Helft van de posts in het topic (begint bij #28) heeft een vervelend en niet-opbouwend toontje
Gewoon een AZC bij het lokale kamp plaatsen. Dat gedeelte van de gemeente kan er toch niet meer op achteruit gaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hehe, dat hebben we niet echt op een serieuze schaalquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon een AZC bij het lokale kamp plaatsen. Dat gedeelte van de gemeente kan er toch niet meer op achteruit gaat.
We moeten eerst chaos en afbraak hebben voor we weer een heilstaat op kunnen bouwen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:48 schreef Tem het volgende:
Helft van de posts in het topic (begint bij #28) heeft een vervelend en niet-opbouwend toontje
Ben ergens wel benieuwd wat de gevolgen zouden zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hehe, dat hebben we niet echt op een serieuze schaal
Net zoals Herman Finkers met zijn laatste show?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:50 schreef Kowloon het volgende:
Ik kende David Bowie alleen van Let's Dance, niet echt mijn muziek immers. Maar dat laatste album in samenhang met zijn overlijden vind ik wel erg tof, fascinerend zelfs. In zekere zin heeft een 'planbaar' overlijden dus ook voordelen.
Steenbergen kwadraat.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ben ergens wel benieuwd wat de gevolgen zouden zijn.
Die volg ik even niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:51 schreef Euribob het volgende:
[..]
Net zoals Herman Finkers met zijn laatste show?
Finkers laatste shows (dus niet zijn oudejaarsconference) waren heel wat donkerder van toon en legden een hele andere Finkers bloot. Vond die gedaantewisseling persoonlijk zelf wel tof. Jammer wel dat ie er chronische leukemie voor nodig had.quote:
Met je lugubere interesses altijd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:50 schreef Kowloon het volgende:
Ik kende David Bowie alleen van Let's Dance, niet echt mijn muziek immers. Maar dat laatste album in samenhang met zijn overlijden vind ik wel erg tof, fascinerend zelfs. In zekere zin heeft een 'planbaar' overlijden dus ook voordelen.
Alleen na de pauze was wat donkerder. Kalm aan en rap een beetje en geen spatader veranderd waren nou niet echt donkerder van toon.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Finkers laatste shows (dus niet zijn oudejaarsconference) waren heel wat donkerder van toon en legden een hele andere Finkers bloot. Vond die gedaantewisseling persoonlijk zelf wel tof. Jammer wel dat ie er chronische leukemie voor nodig had.
Whehe.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Met je lugubere interesses altijd.
Die waren toch ook allebei van voordat het bij hem ontdekt was? Die zijn volgens mij geschreven voor het jaar 2000, en de diagnose kreeg hij rond 2002.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alleen na de pauze was wat donkerder. Kalm aan en rap een beetje en geen spatader veranderd waren nou niet echt donkerder van toon.
Ah, op die manier, dat heeft hij knap gedaan inderdaad. Maar dat vind ik wel verschillen van David Bowie. Die heeft eigenlijk iedereen een beetje voor de gek gehouden, daar moet hij toch wel lol in gehad hebben denk ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Finkers laatste shows (dus niet zijn oudejaarsconference) waren heel wat donkerder van toon en legden een hele andere Finkers bloot. Vond die gedaantewisseling persoonlijk zelf wel tof. Jammer wel dat ie er chronische leukemie voor nodig had.
Klopt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die waren toch ook allebei van voordat het bij hem ontdekt was? Die zijn volgens mij geschreven voor het jaar 2000, en de diagnose kreeg hij rond 2002.
Denk niet dat dat er nou achter zat. Als je Bowie een beetje kent loopt alles door elkaar. Dat laatste album is onderdeel van zijn artistieke afscheid en gaat wat verder dan mensen voor de gek te houden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ah, op die manier, dat heeft hij knap gedaan inderdaad. Maar dat vind ik wel verschillen van David Bowie. Die heeft eigenlijk iedereen een beetje voor de gek gehouden, daar moet hij toch wel lol in gehad hebben denk ik.
Aha, daarvoor ken ik zijn muziek niet goed genoeg om dat te beoordelen. Bovendien sluit het één het ander ook niet uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Denk niet dat dat er nou achter zat. Als je Bowie een beetje kent loopt alles door elkaar. Dat laatste album is onderdeel van zijn artistieke afscheid en gaat wat verder dan mensen voor de gek te houden.
Man man man, Bowie niet je muziek.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:50 schreef Kowloon het volgende:
Stopt ook aardig, loopt de bruine trekzalf niet weer uit je reet.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:16 schreef Kaas- het volgende:
Ben plotseling verslaafd aan Brinta. Fucking lekker om dat nu na een rondje hardlopen om de Kralingse Plas te eten.
Dat heeft na het rennen weinig nut.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Stopt ook aardig, loopt de bruine trekzalf niet weer uit je reet.
Had ik dan van tevoren moeten eten dan. Gaf af en toe wat extra gas zonder er harder van te gaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Detail.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat heeft na het rennen weinig nut.
Zo hoort dat ook bij een gezonde 'Hollandse' jongen. Boterham met pindakaas er nog bij.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:16 schreef Kaas- het volgende:
Ben plotseling verslaafd aan Brinta. Fucking lekker om dat nu na een rondje hardlopen om de Kralingse Plas te eten.
Verste boterham met pindakaas is wel gewoon serieus een van de lekkerste dingen die je maar eten kunt. Liefst Calvé met nootjes, met dat oranje dekseltje. En een van de twee boterhammen het kapje van het brood.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo hoort dat ook bij een gezonde 'Hollandse' jongen. Boterham met pindakaas er nog bij.
Niks mis mee inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Verste boterham met pindakaas is wel gewoon serieus een van de lekkerste dingen die je maar eten kunt. Liefst Calvé met nootjes, met dat oranje dekseltje. En een van de twee boterhammen het kapje van het brood.
Beetje suiker over de pindakaas. Godse goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Verste boterham met pindakaas is wel gewoon serieus een van de lekkerste dingen die je maar eten kunt. Liefst Calvé met nootjes, met dat oranje dekseltje. En een van de twee boterhammen het kapje van het brood.
De hoe tijd met samengeknepen billetjes proberen geen scheetje te latenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:20 schreef Tem het volgende:
Als kaas zegt dat hij gaat hardlopen zie ik iedere keer zo'n rood ongemakkelijk hoofd voor me.
Zat van de week bij iemand op de bank een beetje onderuit gezakt bier te drinken. Laat een vriend ineens een foto van me zien met "moet je zien hoe dik je vroeger was". Ik helemaal onder de indruk keihard lachen om dat ik zo'n plofkop had, zoomt die vent wat uit en bleek hij hem zojuist genomen te hebben.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:20 schreef Tem het volgende:
Als kaas zegt dat hij gaat hardlopen zie ik iedere keer zo'n rood ongemakkelijk hoofd voor me.
Bij hoge uitzondering ben ik het op het muzikale vlak een keer met Erik eens, hoewel Bowie natuurlijk zijn beste werk voor de jaren '80 heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dit schrijf je ook alleen maar omdat het jouw genre wel is.
Ik zat op 4,2 oid toen ik moest gaan afbetalen. Dat maar rap gedaan toenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:22 schreef Kowloon het volgende:
Rente op mijn studieschuld is tot en met 2019 op 0,12 % vastgeklikt. Benzine tanken voor 1,35 per liter. Het gaat goed met de wereld.
Serieus? Nooit geprobeerd. Liefst wel een redelijke hoeveelheid boter.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje suiker over de pindakaas. Godse goed.
Witbrood of bruinbrood? Die van Calvé vind ik te zoet. Maar bij de natuurwinkel haal ik altijd iets vergelijkbaar ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op geroosterd brood is ook lekker.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Serieus? Nooit geprobeerd. Liefst wel een redelijke hoeveelheid boter.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Suiker en vet combineert altijd. Stamt nog af van toen we holbewoners waren.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Serieus? Nooit geprobeerd. Liefst wel een redelijke hoeveelheid boter.
De natuurwinkel?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Witbrood of bruinbrood? Die van Calvé vind ik te zoet. Maar bij de natuurwinkel haal ik altijd iets vergelijkbaar ja.
Pindakaas aangemaakt met duurzaam gerecyclede motorolie, ik zou er niet aan beginnen. Dan liever Calvé met stukjes nootquote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De natuurwinkel?
Man man man, jij smeekt ook gewoon om een pak rammel.
Wat is er dan zo uniek aan? Ik ken meer artiesten die in tal van subgenres muziek gemaakt hebben, en die ook vooruitstrevend waren/zijn. In die zin komt het dus gewoon neer op smaak en die verschilt nu eenmaal van mens tot mens.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bij hoge uitzondering ben ik het op het muzikale vlak een keer met Erik eens, hoewel Bowie natuurlijk zijn beste werk voor de jaren '80 heeft gemaakt.
Beide (heb meestal of wit of volkoren). Vers brood is heerlijk en ik wissel het graag een beetje af.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Witbrood of bruinbrood? Die van Calvé vind ik te zoet. Maar bij de natuurwinkel haal ik altijd iets vergelijkbaar ja.
Er drijft inderdaad altijd zo'n laagje olie op als je het koopt ja. Maar ik ging er altijd vanuit dat dat van de pinda's was.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Pindakaas aangemaakt met duurzaam gerecyclede motorolie, ik zou er niet aan beginnen. Dan liever Calvé met stukjes noot
Heb vaak wat steviger brood, dat gaat prima. Maar sowieso is het veel beter dan van de supermarkt. En ik steun natuurlijk graag het lokale MKB. Hebben hier ook een erg fijne kaasboer, heel breed assortiment en eigenlijk spotgoedkoop.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bakt ie brood waar je niet direct een gat in smeert?
Dat is niet duurzaam genoeg, recycling staat hoog in de duurzaamheidsambties.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Er drijft inderdaad altijd zo'n laagje olie op als je het koopt ja. Maar ik ging er altijd vanuit dat dat van de pinda's was.
Finkers zei dat al: Onder een Eijk groeit niets.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:36 schreef 99.999 het volgende:
Gedonder in de Paapse kerk. http://www.volkskrant.nl/(...)schop-eijk~a4223408/
Ik zeg nergens dat het uniek is, maar het is gewoon goede muziek.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat is er dan zo uniek aan? Ik ken meer artiesten die in tal van subgenres muziek gemaakt hebben, en die ook vooruitstrevend waren/zijn. In die zin komt het dus gewoon neer op smaak en die verschilt nu eenmaal van mens tot mens.
Hij is veel kwaad bloed aan het zetten in de Nederlandse katholieke gemeenschap. Die is veelal ook veel minder conservatief dan de leiding van de kerk. Zo blijft de boel wel leeglopen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Finkers zei dat al: Onder een Eijk groeit niets.
Ook brood van de bakker vind ik dikwijls nog aan de slappe kant omdat ze ook kant en klare broodmixen gebruiken, net als bij de supermarktbroden. Fijn dus dat bij jullie wel een bakker zit die zijn vak verstaat, en dat moet beloond worden inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb vaak wat steviger brood, dat gaat prima. Maar sowieso is het veel beter dan van de supermarkt. En ik steun natuurlijk graag het lokale MKB. Hebben hier ook een erg fijne kaasboer, heel breed assortiment en eigenlijk spotgoedkoop.
Theroux?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:45 schreef Monolith het volgende:
Wel een bizarre documentaire over een 'pedofielen trailer park' in de VS op NPO 2.
Een deel van mijn familie gaat nog wel regelmatig naar de kerk, en zijn ook Rooms katholiek, en die klagen daar inderdaad ook met de zekere regelmaat over. De paus vinden ze fantastisch overigens.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij is veel kwaad bloed aan het zetten in de Nederlandse katholieke gemeenschap. Die is veelal ook veel minder conservatief dan de leiding van de kerk. Zo blijft de boel wel leeglopen.
Sjongejonge, net ingeschakeld. Wel een aaneenschakelingen van vrolijke verhalen, die eerste 30 seconden die ik zie.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:45 schreef Monolith het volgende:
Wel een bizarre documentaire over een 'pedofielen trailer park' in de VS op NPO 2.
Eindelijk is duidelijk waarom jij liefst christelijk stemt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een deel van mijn familie gaat nog wel regelmatig naar de kerk, en zijn ook Rooms katholiek, en die klagen daar inderdaad ook met de zekere regelmaat over. De paus vinden ze fantastisch overigens.
De huidige paus sluit ook matig aan bij het conservatievere profiel wat de rk kerk in Nederland zich aan lijkt te meten. Ben benieuwd hoe dat zich ontwikkeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een deel van mijn familie gaat nog wel regelmatig naar de kerk, en zijn ook Rooms katholiek, en die klagen daar inderdaad ook met de zekere regelmaat over. De paus vinden ze fantastisch overigens.
Hier zag ik vanochtend een hele grote tankwagen van Koopmans meel afleveren. Dit is redelijk ambachtelijk gelukkig.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ook brood van de bakker vind ik dikwijls nog aan de slappe kant omdat ze ook kant en klare broodmixen gebruiken, net als bij de supermarktbroden. Fijn dus dat bij jullie wel een bakker zit die zijn vak verstaat, en dat moet beloond worden inderdaad.
Hij is niet van Theroux nee, maar wel een aaneenschakeling van bizarre verhalen inderdaad.quote:
Klein Christelijk is wel van de verkeerde kaaant.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eindelijk is duidelijk waarom jij liefst christelijk stemt.
Dikke kans dat dat gewoon meel is. Die broodmixen zitten in grote zakken van 40 kilo ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hier zag ik vanochtend een hele grote tankwagen van Koopmans meel afleveren. Dit is redelijk ambachtelijk gelukkig.
Weinig katholieken die SGP stemmen, denk ik zo.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eindelijk is duidelijk waarom jij liefst christelijk stemt.
DOOFPOT!!!!!quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:17 schreef Tchock het volgende:
Vandaag twee doden bij een schietpartij in Den Haag. Waarom staat dat wel op de site van AD en Telegraaf, maar niet op de site van NRC en Volkskrant?
Nou ja ik wil niet cynisch doen maar het lijkt me toch behoorlijk nieuwswaardig, een schietpartij midden op straat in een woonwijk met twee doden.quote:
Behalve als het een stand-off was van Wilders tegen Rutte is het mijn inziens niet nieuwswaardig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja ik wil niet cynisch doen maar het lijkt me toch behoorlijk nieuwswaardig, een schietpartij midden op straat in een woonwijk met twee doden.
Pfft, gangsters onderling natuurlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:17 schreef Tchock het volgende:
Vandaag twee doden bij een schietpartij in Den Haag. Waarom staat dat wel op de site van AD en Telegraaf, maar niet op de site van NRC en Volkskrant?
Deze:quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:23 schreef Kaas- het volgende:
Ik leerde deze woensdag plotseling nog een mooi nummer van David Bowie kennen doordat de film The Martian ermee afsloot. Space man ofzo.
Heheh, kneuzenland. Opdat Zweden nog veel aanranders mag huisvesten.quote:De Zweedse minister van Buitenlandse Zaken Margot Wallström heeft opgeroepen tot een onafhankelijk onderzoek naar de beschuldiging dat Israël op buitengerechtelijke manier mensen ombrengt in de bijna dagelijkse strijd met Palestijnen.
Ik hecht persoonlijk wel waarde aan wat Annemarie te vertellen heeft en rekeningen opvragen en de bedragen bij elkaar optellen kan een onthutsend beeld geven wat niet helemaal in jouw straatje past inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Op het niveau van A-M van Gaal onderzoek doen is die titel feitelijk niet waard.
John is gewoon een goeie vent om een biertje mee te drinken en mee uit te hangen maar Annemarie heeft inhoud en visie. Topvrouw. Niet dat John dom is overigens. Verre van dat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:16 schreef GSbrder het volgende:
Annemarie van Gaal, wat een typetje is dat.
Net als John Williams.
Tsja, dat karakter, de inhoud en haar visie kan ik niet aflezen aan een tv-programma. Het typetje dat ze speelt wel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
John is gewoon een goeie vent om een biertje mee te drinken en mee uit te hangen maar Annemarie heeft inhoud en visie. Topvrouw. Niet dat John dom is overigens. Verre van dat.
Buitengerechtelijk mensen ombrengen is dan ook niet zo netjes en hoort niet in een land dat zichzelf democratisch noemt. Dus goed als dat onderzoek er komt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 06:15 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Heheh, kneuzenland. Opdat Zweden nog veel aanranders mag huisvesten.
Israël mag dat want zielig vanwege WOIIquote:Op woensdag 13 januari 2016 08:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Buitengerechtelijk mensen ombrengen is dan ook niet zo netjes en hoort niet in een land dat zichzelf democratisch noemt. Dus goed als dat onderzoek er komt.
Oh ja, dat vergeet ik steeds. Dom van me.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Israël mag dat want zielig vanwege WOII
What's in a name..quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Niet dat John dom is overigens. Verre van dat.
Paper, wat is er de laatste tijd opeens met je aan de hand? Nu ook plotseling zo'n gekke post in dat Polen-topic waarvan zelfs de meest knettergekke users uit POL direct zien dat het de grootstmogelijke onzin is.quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
John is gewoon een goeie vent om een biertje mee te drinken en mee uit te hangen maar Annemarie heeft inhoud en visie. Topvrouw. Niet dat John dom is overigens. Verre van dat.
Bron?quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:06 schreef Disana het volgende:
Leandra wast waht de oren
Goedemorgen.
P_T is er achter gekomen dat zijn SP stemmende buurman meer verdient dan hij als lolbertariër. Ofzo.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Paper, wat is er de laatste tijd opeens met je aan de hand? Nu ook plotseling zo'n gekke post in dat Polen-topic waarvan zelfs de meest knettergekke users uit POL direct zien dat het de grootstmogelijke onzin is.
Die post gaat over de EU. Jij leest kennelijk enkel iets over vluchtelingen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:12 schreef Kaas- het volgende:
Zelfs waht laat zijn posts nu al voor 80% over vluchtelingen gaan in topics die niet over vluchtelingen gaan zie ik (ook Polen-topic).
Jij bent de bitch van Leandra.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:12 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Die post gaat over de EU. Jij leest kennelijk enkel iets over vluchtelingen.
Polen zijn natuurlijk gewoon vluchtelingen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:12 schreef Kaas- het volgende:
Zelfs waht laat zijn posts nu al voor 80% over vluchtelingen gaan in topics die niet over vluchtelingen gaan zie ik (ook Polen-topic).
Nou nou, m'n wonden zelfs. Lekker dramatisch.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Schreef ik toch 'en verder'?
Ben je je wonden aan het likken?
Klopt gewoon, je wordt keihard gedist.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:16 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nou nou, m'n wonden zelfs. Lekker dramatisch.
Ik heb niet eerder meegemaakt dat jij op je nummer werd gezet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:16 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nou nou, m'n wonden zelfs. Lekker dramatisch.
Dit hoort in NWS thuis.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:58 schreef Kaas- het volgende:
Kijk, een Marokkaanse cultuurverrijker: http://www.dumpert.nl/med(...)n_k.o._in_trein.html .
Moet kunnen. Het slachtoffer is blank, de dader een linkse knuffelbeer.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:58 schreef Kaas- het volgende:
Kijk, een cultuurverrijker: http://www.dumpert.nl/med(...)n_k.o._in_trein.html .
Als ik zoiets zie word ik boos en moet ik moeite doen niet de hele groep te veroordelen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Veel leuker om in het hol van de leeuw te doen.
Gewoon even bedenken dat het reëel is dat die blanke nerderige jongen het waarschijnlijk zelf ook vaak bij die jongen met het petje doet en het dus wel eerlijk verdeeld is.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik zoiets zie word ik boos en moet ik moeite doen niet de hele groep te veroordelen.
Inderdaad. Hij vroeg er vast om. Wat heeft zo'n vaak toch al gestigmatiseerde lichtgetinte jongen anders voor reden om plotsklaps zonder goede reden fysiek geweld te gebruiken?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon even bedenken dat het reëel is dat die blanke nerderige jongen het waarschijnlijk zelf ook vaak bij die jongen met het petje doet en het dus wel eerlijk is.
Serieus, dit soort filmpjes wakkert de haat enorm aan. Maar ook het besef dat we een probleem hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon even bedenken dat het reëel is dat die blanke nerderige jongen het waarschijnlijk zelf ook vaak bij die jongen met het petje doet en het dus wel eerlijk verdeeld is.
Een beetje poseren met een fles Bacardi.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:25 schreef Heilwasser het volgende:
De dader is wel een schatje. Een 12-jarige rapper.
Hun cultuur. Accepteer het.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:27 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)eumensoord-1.5619516
Called it.
Ohoh, een 12-jarige jochie dat de furie des PVV en blank boos Nederland over zich heen heeft uitgeroepen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:25 schreef Heilwasser het volgende:
Arme knul heeft z'n kansen op puike stageplaatsen verspeeld.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ohoh, een 12-jarige jochie dat de furie des PVV en blank boos Nederland over zich heen heeft uitgeroepen.
Dat gaat niet goed komen.
Onrendabelenstad Delft ligt op de route, tenslotte.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:22 schreef Heilwasser het volgende:
Lijkt op het traject tussen Rotterdam en Den Haag. Zitten veel van dit soort aapjes.
Het 'slachtoffer' ziet er wel uit als studentje.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Onrendabelenstad Delft ligt op de route, tenslotte.
U hebt uw uiterlijk mee; het gemiddelde aapje denkt natuurlijk dat als gij u gaat lastigvallen, u even even al uw broers en neven erbij roept.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:34 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Het slachtoffer ziet er wel uit als studentje.
Als ze op de TU Delft 13-jarige aannemen ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:34 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Het 'slachtoffer' ziet er wel uit als studentje.
'Allahoeakbar' schreeuwen voordat je z'n keel opensnijdt helpt ook wel eens. Kan op veel respect uit vergelijkbare kringen rekenen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:35 schreef Reya het volgende:
[..]
U hebt uw uiterlijk mee; het gemiddelde aapje denkt natuurlijk dat als gij u gaat lastigvallen, u even even al uw broers en neven erbij roept.
twitter:Elsevier twitterde op woensdag 13-01-2016 om 11:35:32VNL loost 'disfunctionerende' Bram Moszkowicz https://t.co/2yjUSVcf1b https://t.co/LeQ0rrRHfm reageer retweet
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:39 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Elsevier twitterde op woensdag 13-01-2016 om 11:35:32VNL loost 'disfunctionerende' Bram Moszkowicz https://t.co/2yjUSVcf1b https://t.co/LeQ0rrRHfm reageer retweet
Ah, het kost de Dumpert nooit veel tijd om namen en rugnummers te achterhalen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:25 schreef Heilwasser het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:27 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)eumensoord-1.5619516
Called it.
Geen van beide; iedereen terugsturen die het verblijf van de lhbt'ers onmogelijk maakt. Dan hebben ze namelijk niets te zoeken in Nederland.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat vind jij Kaas, lgtb'ers apart opvangen of laten zitten met alle narigheid van dien?
Dat ben ik zonder meer met je eens. Het probleem is echter dat er geen aangifte wordt gedaan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen van beide; iedereen terugsturen die het verblijf van de lhbt'ers onmogelijk maakt. Dan hebben ze namelijk niets te zoeken in Nederland.
Dit is vrij duidelijk. Hoe meer we dit doen hoe beter we er in worden en krijgen we niet meer die standaardkritiek van 'boehoe het kan niet want dit en dat'.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen van beide; iedereen terugsturen die het verblijf van de lhbt'ers onmogelijk maakt. Dan hebben ze namelijk niets te zoeken in Nederland.
Waarom kunnen ze niet gewoon bestraft worden via de normale wegen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alsof Bram nog zo gek veel erbij te doen heeft.quote:Stassen zegt in Elsevier: 'Om politiek te slagen, moet je het ook echt willen. Bram wilde de politiek er een beetje bij doen.'
Bram wilde graag voor de camera, al dat werk achter de schermen boeit hem geenszins.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Alsof Bram nog zo gek veel erbij te doen heeft.
Maar goed, VNL heeft dus een uitgesproken talent om idioten aan te trekken. Als je binnen een jaar je hele partijtop moet vervangen gaat er toch iets niet goed.
Hoho, Stassen zit er nog.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Alsof Bram nog zo gek veel erbij te doen heeft.
Maar goed, VNL heeft dus een uitgesproken talent om idioten aan te trekken. Als je binnen een jaar je hele partijtop moet vervangen gaat er toch iets niet goed.
Dat is niet het enige probleem natuurlijk. Feitelijk zijn het soort pesterijen als iemands bed bevuilen niet echt misdrijven. Geweldpleging of bedreiging zijn dat natuurlijk wel, maar met name laatstgenoemde wordt vaak weer niet dusdanig zwaar bestraft dat het grond voor uitzetting is. Dijkhoff is al bezig om die grens te verlagen, maar wat mij betreft mag er ook best gekeken worden naar hoe je ook het soort stelselmatige pesterijen kunt laten leiden tot uitzetting. De ondertekening van de participatieverklaring lijkt mij vooralsnog een wassen neus, maar bij schending van die verklaring, waar in mijn ogen dit soort zaken onder geschaard kunnen worden, zou je wat mij betreft dezelfde consequenties kunnen hangen als een weigering om te tekenen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ben ik zonder meer met je eens. Het probleem is echter dat er geen aangifte wordt gedaan.
Of gewoon alle mensen die geen normale seks hebben het land uit. Stuk makkelijker. Ze passen zich maar aan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Straffen doe je om de samenleving veiliger te maken. Nederlandse burgers kan je niet wegsturen om het veiliger te maken, dus stop je die in een cel. Deze mensen kan je wel wegsturen, wat natuurlijk de veel efficiëntere optie is. We halen nu bewust mensen binnen die Nederland onveiliger zullen maken voor vrouwen en homo's.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom kunnen ze niet gewoon bestraft worden via de normale wegen?
Ja, ik las gisteren dat Dijkhoff ermee bezig is. Een goede zaak wat mij betreft. Maar dan blijft nog staan dat je mensen niet naar oorlogsgebieden uit kunt zetten. Terwijl in mijn ogen zulke pesters geen plek in Nederland verdienen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is niet het enige probleem natuurlijk. Feitelijk zijn het soort pesterijen als iemands bed bevuilen niet echt misdrijven. Geweldpleging of bedreiging zijn dat natuurlijk wel, maar met name laatstgenoemde wordt vaak weer niet dusdanig zwaar bestraft dat het grond voor uitzetting is. Dijkhoff is al bezig om die grens te verlagen, maar wat mij betreft mag er ook best gekeken worden naar hoe je ook het soort stelselmatige pesterijen kunt laten leiden tot uitzetting. De ondertekening van de participatieverklaring lijkt mij vooralsnog een wassen neus, maar bij schending van die verklaring, waar in mijn ogen dit soort zaken onder geschaard kunnen worden, zou je wat mij betreft dezelfde consequenties kunnen hangen als een weigering om te tekenen.
Dan is dwergenseks zeker ook verboden?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of gewoon alle mensen die geen normale seks hebben het land uit. Stuk makkelijker. Ze passen zich maar aan.
Hij zal vanavond bij Jinek wel zijn gal komen spuien over Van Klaverenquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:51 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Bram wilde graag voor de camera, al dat werk achter de schermen boeit hem geenszins.
Of hij gaat wat anders spuien over Jinek.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hij zal vanavond bij Jinek wel zijn gal komen spuien over Van Klaveren
Oh ja, dan zal ie wel bij Umberto zitten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:01 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Of hij gaat wat anders spuien over Jinek.
Zolang het mannetje en vrouwtje is uiteraard niet en dan niet de omgebouwde versies.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan is dwergenseks zeker ook verboden?
Redelijke kans dat door deze kwestie GroenLinks verdeeld raakt tussen het homokampen het asielzoekerskamp. Tofik Dibi gaat voortaan met een dubbele persoonlijkheid door het leven, om tot beide kampen te kunnen behoren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:48 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dit is vrij duidelijk. Hoe meer we dit doen hoe beter we er in worden en krijgen we niet meer die standaardkritiek van 'boehoe het kan niet want dit en dat'.
Hoe? Je kunt mensen volgens mij niet terugsturen naar een oorlogsgebied.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:56 schreef Kaas- het volgende:
Deze mensen kan je wel wegsturen, wat natuurlijk de veel efficiëntere optie is.
Uit cijfers van de vorige asielstromen in de jaren 90 (waar ook islamieten bij waren) blijkt dat gecorrigeerd op sociaaleconomische status niet meer delicten worden gepleegd. En zedenmisdrijven zaten er zelden tussen, vaker ging het om diefstal en dergelijke bijvoorbeeld. De asielstroom was in de jaren 90 ook flink, maar daar hebben de homo's en vrouwen volgens mij weinig van gemerkt.quote:We halen nu bewust mensen binnen die Nederland onveiliger zullen maken voor vrouwen en homo's.
Vals dilemma. Ten eerste heb je het nu over "onze eigen" vrouwen en homo's, terwijl je dit soort incidenten dus ook in AZC's naar andere vluchtelingen toe ziet.quote:Is jouw liefde voor criminelen dan groter dan voor onze eigen vrouwen en homo's?
Ze komen lang niet allemaal uit oorlogsgebieden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe? Je kunt mensen volgens mij niet terugsturen naar een oorlogsgebied.
Als het geen politieke vluchtelingen zijn kun je ze sowieso terugsturen lijkt mij.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze komen lang niet allemaal uit oorlogsgebieden.
Ik heb er persoonlijk weinig moeite mee dat mensen die zich hier ernstig misdragen worden teruggestuurd naar oorlogsgebied. Het zal inderdaad wel wat lastig gaan met internationale verdragen en ook het uitzetten zelf is in de praktijk weerbarstiger dan veel mensen denken, maar er kan op z'n minst werk van gemaakt worden om dat soort zaken mogelijk te maken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik las gisteren dat Dijkhoff ermee bezig is. Een goede zaak wat mij betreft. Maar dan blijft nog staan dat je mensen niet naar oorlogsgebieden uit kunt zetten. Terwijl in mijn ogen zulke pesters geen plek in Nederland verdienen.
Spijkerpoepende en wc-pot gooiende asielzoekers. Leuk programma voor SBS6.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:09 schreef Reya het volgende:
Het lijkt me een prima zaak dat bij een asielaanvraag ook acceptatie van de in Nederland geldende normen hoort. Als blijkt dat je in je gedrag deze normen schendt, zou wat mij betreft de hele asielprocedure geschorst mogen worden.
Soort van ontgroening.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Spijkerpoepende en wc-pot gooiende asielzoekers. Leuk programma voor SBS6.
Dat lijkt me in ieder geval een prima signaal.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb er persoonlijk weinig moeite mee dat mensen die zich hier ernstig misdragen worden teruggestuurd naar oorlogsgebied. Het zal inderdaad wel wat lastig gaan met internationale verdragen en ook het uitzetten zelf is in de praktijk weerbarstiger dan veel mensen denken, maar er kan op z'n minst werk van gemaakt worden om dat soort zaken mogelijk te maken.
Wat mij betreft wordt het wel mogelijk gemaakt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb er persoonlijk weinig moeite mee dat mensen die zich hier ernstig misdragen worden teruggestuurd naar oorlogsgebied. Het zal inderdaad wel wat lastig gaan met internationale verdragen en ook het uitzetten zelf is in de praktijk weerbarstiger dan veel mensen denken, maar er kan op z'n minst werk van gemaakt worden om dat soort zaken mogelijk te maken.
Moeten ze maar niet zo lomp doen in hun asielland.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Mensen terugsturen naar oorlogsgebied is in sommige gevallen een impliciet doodsvonnis.
Het lijkt mij dat iedereen, ook de asielzoeker, weet dat pestgedrag verkeerd is. De oplossing is dus simpel: handen thuis en je mag blijven.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Mensen terugsturen naar oorlogsgebied is in sommige gevallen een impliciet doodsvonnis.
Dan hebben we juristen nodig die het niet zo uitleggen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:11 schreef Pokkelmans het volgende:
In sommige gevallen wel ja, maar in veel gevallen ook niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:11 schreef Pokkelmans het volgende:
Matige comeback.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zolang het mannetje en vrouwtje is uiteraard niet en dan niet de omgebouwde versies.
En dat moet je met de dood bekopen? Dat vind ik nogal extreem.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat iedereen, ook de asielzoeker, weet dat pestgedrag verkeerd is. De oplossing is dus simpel: handen thuis en je mag blijven.
Dat maak jij ervan, maar dat staat helemaal niet vast.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dat moet je met de dood bekopen? Dat vind ik nogal extreem.
In sommige gevallen waarschijnlijk wel, anderen weer niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan, maar dat staat helemaal niet vast.
Ja, dus dat risico neem je als je het bed van een homo nat maakt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In sommige gevallen waarschijnlijk wel, anderen weer niet.
Gaskamersquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:19 schreef Kaas- het volgende:
Ik zie dat de asielzoekers inmiddels zo vervelend zijn dat men van links tot rechts redelijk soortgelijke oplossingen aandraagt. Wat verbroederend.
Ik maak trouwens ook wel eens bedden van homo's nat. Gelukkig heb ik al een Nederlands paspoort.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dus dat risico neem je als je het bed van een homo nat maakt.
Oneens.quote:
Ik wist dat er zoiets kon komenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik maak trouwens ook wel eens bedden van homo's nat. Gelukkig heb ik al een Nederlands paspoort.
Beetje extreem.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste. Maar zo gaan we het niet noemen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje extreem.
En hoe zit het overigens met de rest van de familie? Mag je dan wel in het kader van gezinshereniging nog overkomen als de rest van je familie uiteindelijk wél een verblijfsvergunning heeft? Of moeten die allemaal ook terug bij wijze van Sippenhaftung?
Je doet alsof ik het zelf bedacht heb en alle antwoorden heb. Dijkhoff is bezig met strengere regels en straffen, waarbij uitzetting ook een optie is. Ik vind dat niet verkeerd omdat ik het wangedrag heel ernstig vind voor mensen die te gast zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje extreem.
En hoe zit het overigens met de rest van de familie? Mag je dan wel in het kader van gezinshereniging nog overkomen als de rest van je familie uiteindelijk wél een verblijfsvergunning heeft? Of moeten die allemaal ook terug bij wijze van Sippenhaftung?
Dat vind ik niet bij een beschaafd land passen. Zowel het pesten van homo's, als mensen de dood insturen naar hun eigen land. Kunnen we achterlijkheid naar homo's en vrouwen niet gewoon hetzelfde aanpakken ongeacht de etniciteit? Ik snap niet waarom je zou verwachten dat bepaalde asielzoekers heel hun leven vervelend doen naar homo's toe. Als een Nederlander zoiets doet geven wij ook geen doodvonnis en denken we ook niet dat iemand daar heel zijn leven mee doorgaat. Ons strafrecht doet goed z'n best om recidive te voorkomen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk een vorm van rechtsongelijkheid. Een asielzoeker wordt zo zwaarder gestraft dan een Nederlander voor hetzelfde vergrijp.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jij graag zou zien dat het vorm wordt gegeven.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Je doet alsof ik het zelf bedacht heb en alle antwoorden heb. Dijkhoff is bezig met strengere regels en straffen, waarbij uitzetting ook een optie is. Ik vind dat niet verkeerd omdat ik het wangedrag heel ernstig vind voor mensen die te gast zijn.
Mee eens.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk een vorm van rechtsongelijkheid. Een asielzoeker wordt zo zwaarder gestraft dan een Nederlander voor hetzelfde vergrijp.
Tsja, als je mensen op internet letterlijk ziet verklaren dat het uitroeien van moslims best moet kunnen, dan krijg je dat.quote:
Asielzoekers zitten per definitie al in een rechtsongelijke positie. Zij genieten nauwelijks enige bescherming.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk een vorm van rechtsongelijkheid. Een asielzoeker wordt zo zwaarder gestraft dan een Nederlander voor hetzelfde vergrijp.
Waarom zou je criminelen tot staatsburgers maken, wanneer je dat nog kan voorkomen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar een beschaafd land moet dus wel zijn grenzen open zetten voor alle soorten van achterlijkheid? Ik zie dat niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vind ik niet bij een beschaafd land passen. Zowel het pesten van homo's, als mensen de dood insturen naar hun eigen land. Kunnen we achterlijkheid naar homo's en vrouwen niet gewoon hetzelfde aanpakken ongeacht de etniciteit? Ik snap niet waarom je zou verwachten dat bepaalde asielzoekers heel hun leven vervelend doen naar homo's toe. Als een Nederlander zoiets doet geven wij ook geen doodvonnis en denken we ook niet dat iemand daar heel zijn leven mee doorgaat. Ons strafrecht doet goed z'n best om recidive te voorkomen.
Zolang we het zelf niet doen, is het toch minder erg.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:25 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat laatste. Maar zo gaan we het niet noemen.
Het is niet per definitie crimineel om homo's te pesten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom zou je criminelen tot staatsburgers maken, wanneer je dat nog kan voorkomen?
Ik zou het niet verkeerd vinden als mogelijk werd gemaakt dat bij straffen vanaf een zekere hoogte uitzetting tot de mogelijkheden behoort. Maar ik begrijp dat dat heel lastig is.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jij graag zou zien dat het vorm wordt gegeven.
Dat hoort bij een ongelijke wereld. We gaan 7 miljard andere aardbewoners niet dezelfde rechten geven als een Nederlander. Helemaal niet als zij onze wetten overtreden terwijl ze van onze gastvrijheid profiteren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De principes van vrijheid en de principes van het iedereen maar verwelkomen en zichzelf laten zijn druisen vaak compleet tegen elkaar in.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar een beschaafd land moet dus wel zijn grenzen open zetten voor alle soorten van achterlijkheid? Ik zie dat niet.
Goed punt. Anders is het halve POL-café binnenkort ook aan de beurt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is niet per definitie crimineel om homo's te pesten.
Gaarne niet in de Sinaï dumpen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:31 schreef Reya het volgende:
Sowieso zal Egypte binnenkort naarstig op zoek zijn naar nieuwe inkomsten. We kunnen de Egyptenaren dan mooi betalen om asielzoekers op te nemen, en dat "ontwikkelingshulp" noemen. Iedereen blij.
En wie zegt dat het iets te maken had met het homo-zijn. Wellicht is het net zo'n irritantje zoals praktisch alle homo's.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:26 schreef Pokkelmans het volgende:
En kunnen we die homo's dan niet ook terugsturen wegens gebrek aan gevoel voor humor? Ik bedoel: wie schijt er nu niet regelmatig bij wijze van grap het bed van een ander vol?
Ik zit ook in een spagaat wat homo's en vrouwen betreft. Vind het heel lastig.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De principes van vrijheid en de principes van het iedereen maar verwelkomen en zichzelf laten zijn druisen vaak compleet tegen elkaar in.
Dat lijkt mij niet echt een argument tegen mijn analyse. Mensen terugsturen naar aanleiding van de crimineel vergrijp is rechtsongelijkheid ten opzichte van de normale Nederlander.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom zou je criminelen tot staatsburgers maken, wanneer je dat nog kan voorkomen?
Gewoon die grens wat beter in de gaten houden, Yitzhak.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:31 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Gaarne niet in de Sinaï dumpen.
Dat is een lastige kwestie. We moeten wel beseffen dat er ook genoeg mensen zijn die zich hier prima kunnen nestelen. Er zijn nota bene zelfs homoseksuele vluchtelingen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar een beschaafd land moet dus wel zijn grenzen open zetten voor alle soorten van achterlijkheid? Ik zie dat niet.
Geil idee wel dit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit ook in een spagaat wat homo's en vrouwen betreft. Vind het heel lastig.
Niet-Nederlanders kunnen sowieso al uitgewezen worden, zelfs op de vrij vage grond dat ze een "bedreiging voor de openbare orde" vormen, dus dat verandert niets aan de huidige situatie.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet echt een argument tegen mijn analyse. Mensen terugsturen naar aanleiding van de crimineel vergrijp is rechtsongelijkheid ten opzichte van de normale Nederlander.
Nee hoor, Nederlanders kan je ook terugsturen naar hun eigen land. Alleen valt dat niet zo op.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet echt een argument tegen mijn analyse. Mensen terugsturen naar aanleiding van de crimineel vergrijp is rechtsongelijkheid ten opzichte van de normale Nederlander.
Gebeurt al. Ik vreesde meer voor het Egyptische toerisme.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Gewoon die grens wat beter in de gaten houden, Yitzhak.
We scheren hier toch niet alle asielzoekers over een kam? Ik geloof net als jij dat het gros zich prima weet te gedragen. Het gaat hier over de mensen die dat niet doen, en nogmaals, ik neem aan dat die mensen uitstekend weten dat we hier pesten niet op prijs stellen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is een lastige kwestie. We moeten wel beseffen dat er ook genoeg mensen zijn die zich hier prima kunnen nestelen. Er zijn nota bene zelfs homoseksuele vluchtelingen.
En.. je hebt hetzelfde probleem met de doodstraf. Als iemand achteraf niet schuldig blijkt te zijn heb je iemands leven dus totaal verwoest bij zo'n uitzetting.
Maar dan stap je dus van het principe van rechtsgelijkheid af. Dat kan natuurlijk, maar dan moet de discussie daar over gaan. Dat zou ik overigens wel een opvallende move vinden van veel progressieven.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:29 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dat hoort bij een ongelijke wereld. We gaan 7 miljard andere aardbewoners niet dezelfde rechten geven als een Nederlander. Helemaal niet als zij onze wetten overtreden terwijl ze van onze gastvrijheid profiteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |