TPO is idioot.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volkomen idioot dit trouwens. Wat. De. Fuck.
Omdat ze onderzoeken hoeveel iets kost?quote:
Op het niveau van A-M van Gaal onderzoek doen is die titel feitelijk niet waard.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Omdat ze onderzoeken hoeveel iets kost?
Publieke omroep verzelfstandigen en niet meer met belastinggeld bekostigen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:08 schreef Kaas- het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ign=shared%20content
Artikel niet gelezen. Maar de auteur heeft een groot hoofd, dus zal het wel weten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:08 schreef Kaas- het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ign=shared%20content
9-6... Jij workaholic.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaZit meteen aan gruwelijke dossiers en zelf met OM en rechtbanken bellen en mee naar zittingen en cliënten en zo, vermaak me kostelijk
Maak dagen van 9 tot 6-7 maar de tijd vliegt
Uurtjes schrijven =/= werken hè, GSbroeder.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
9-6... Jij workaholic.
Pas je wel op voor een burn-out?
Dus nog minder dan 8 uur ook?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Uurtjes schrijven =/= werken hè, GSbroeder.
Niets mis met een lunch van twee uur. Dat helpt bij het tegengaan van mentale vermoeidheid.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus nog minder dan 8 uur ook?
Zeker een liquid lunch van 2 uur en schrijven met de vork.
Mentale vermoeidheid, daarvoor moet je mentaal vermoeiende werkzaamheden verrichten. Onwaarschijnlijk in mijn professie.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Niets mis met een lunch van twee uur. Dat helpt bij het tegengaan van mentale vermoeidheid.
Nee ik probeer jouw standaard van 70u in de week enigszins te nuanceren.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus nog minder dan 8 uur ook?
Zeker een liquid lunch van 2 uur en schrijven met de vork.
Ik ben over 15 minuten thuis.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee ik probeer jouw standaard van 70u in de week enigszins te nuanceren.
Het dwergvarken moest naar de tandarts.quote:
Met de promotie in zicht zijn dit ook mijn tijden tegenwoordig.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
9-6... Jij workaholic.
Ook een topper van Hans.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met de promotie in zicht zijn dit ook mijn tijden tegenwoordig.
Ff luisteren. Vandaag ook de collega's hiermee lastiggevallen.quote:
Jij werkt toch voor gemeenten?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:06 schreef Ryon het volgende:
Voor 21.00 uur klaar zijn met werken![]()
Labbekakken.
Het is niet stressvol of hectisch werk. Ik heb geen verantwoordelijkheid en geen agenda.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
9-6... Jij workaholic.
Ala ik geluk heb. Maar het kan natuurlijk niet elke dag feest zijn.quote:
TR's schijnen er nogal irritant uit te zien.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:30 schreef Kaas- het volgende:
Elke keer als ik een TR in POL zet denk ik aan het chagrijnige gezicht van Tem die daar alleen maar mopperig van werd als moderator.
Dikke rode streep in je beeldscherm. Dat nodigt wel uit om hem op te lossen ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
TR's schijnen er nogal irritant uit te zien.
Zijn de PVV'ers weer bezig?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:30 schreef Kaas- het volgende:
Elke keer als ik een TR in POL zet denk ik aan het chagrijnige gezicht van Tem die daar alleen maar mopperig van werd als moderator.
Vandaar dus dat Tem er brommerig van werd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dikke rode streep in je beeldscherm. Dat nodigt wel uit om hem op te lossen ja.
D66'ers zijn de laatste tijd pas vervelend bezig. Daar ga ik morgen op een D66-avondje eens wat van zeggen, ben al een tekstje aan het voorbereiden.quote:
Is daar bij Tem natuurlijk niet veel voor nodig.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Vandaar dus dat Tem er brommerig van werd.
Dat is zijn charme.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is daar bij Tem natuurlijk niet veel voor nodig.
Verliefd!quote:
Zo'n zeikerd is het wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:42 schreef Tem het volgende:
Kaas- had ook altijd van die zeik-TR's. Ging nergens over 9 van de 10 keer, of was allang afgehandeld.
Disana kaalscheren en het land uitzetten!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:45 schreef Disana het volgende:
Volgens mij heb ik hier wel eens een TR wegens blote borsten gezet.
Werpt toch een ander licht op de houding van P_T.quote:De staat was voor de eerste christenen niet de leviathan, het tweekoppig monster waar uiteindelijk ieder voordeel bij heeft, maar een duivels instituut.
Terecht.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:45 schreef Disana het volgende:
Volgens mij heb ik hier wel eens een TR wegens blote borsten gezet.
Ik heb toch niemand aangerandquote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Disana kaalscheren en het land uitzetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |