quote:Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen
'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'
De burgemeester van Keulen Henriette Reker (partijloos) heeft na afloop van een crisisvergadering dinsdag een persconferentie gegeven. Daarin vertelde zij welke afspraken zijn gemaakt met politie en justitie om nieuwe aanrandingen en diefstallen zoals tijdens afgelopen Oud en Nieuw-viering te voorkomen, bijvoorbeeld tijdens het carnaval dat binnenkort in Keulen losbarst. Belangrijkste voorstel: er komt een gedragscode voor vrouwen, waarin bijvoorbeeld zal staan dat ‘vrouwen het beste op armlengte afstand van vreemde mannen kunnen blijven’.
Letterlijk liet de burgemeester aan de pers weten dat “de stad een gedragscode voor jonge vrouwen online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens carnaval veiliger en zekerder voelen”.
De gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.
Tevens beloofde de burgemeester dat er “maatregelen worden genomen zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt” en dat met de politie wordt gewerkt aan “een speciaal veiligheidsconcept voor feesten, net als bij voetbalwedstrijden of grote demonstraties”.
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.
Ook belooft de politie meer cameratoezicht en zal er tijdens de carnavalviering veel politie aanwezig zijn, zowel zichtbaar als onzichtbaar in burger. De videobewaking zal er in de eerste plaats zijn voor controle en veiligheid, inplaats van voor bewijsvoering achteraf.
De politie liet tijdens de persconferentie verder weten dat de vijf mannen die zijn opgepakt niets met de aanrandingen te maken hebben. De politie bevestigde dat er aangifte is gedaan van een verkrachting.
Wederom maakte de politie duidelijk dat “vluchtelingen niets met deze zaak hebben te maken”.
“Het is absoluut ontoelaatbaar om een uit Noord-Afrika afkomstige etnische automatisch te verbinden met vluchtelingen. Er is geen aanwijzing dat mensen die asiel zoeken in Keulen de daders waren”, aldus Wolfgang Albers, de baas van de politie in Keulen.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gscode-voor-vrouwen/
quote:Oudejaarsaanrandingen Keulen - Politie bevestigt: 'Daders van Noord-Afrikaanse afkomst'
De politie van Keulen heeft maandag een persconferentie gegeven over de enorme hoeveelheid aanrandingen en berovingen van vrouwen tijdens de afgelopen Oud & Nieuw-viering in Keulen. De vrouwen werden aangerand en beroofd op het stationsplein voor het Centraal station en bij het plein voor de Dom.
Het onderzoek van de politie richt zich op een groep van maarliefst 1000(!) jongemannen. Binnen deze groep heeft een gedeelte zich schuldig gemaakt aan aanrandingen en berovingen. Het is echter nog onduidelijk om hoeveel daders het exact gaat. Wel zijn inmiddels vijf jonge mannen opgepakt.
Er zijn tot nu toe zestig aangiftes gedaan. Maar de politie gaat er van uit dat er zeker 80 slachtoffers zijn. Van alle vrouwen die aangifte hebben gedaan heeft ongeveer een kwart ook aangifte gedaan van aanranding, naast diefstal en beroving.
Vooralsnog zijn er dus tussen de vijftien en twintig slachtoffers van aanranding bekend. De meerderheid is alleen slachtoffer geworden van beroving. Wel heeft de politie laten weten dat het in sommige gevallen gaat om ernstige vergrijpen waarbij vrouwen zijn vastgehouden en betast.
Opvallend genoeg windt de Keulse politie er geen doekjes om als het gaat om de afkomst van de daders: "Deze misdrijven zijn gepleegd door een groep mannen die, afgaande op hun uiterlijk, voornamelijk van Noord-Afrikaanse, Arabische afkomst zijn", aldus Wolfgang Albers, het hoofd van de politie in Keulen.
http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ijk-80-slachtoffers/
Waarom bleef het zo lang stil?quote:Schokkende quotes: agente en slachtoffer vertellen over de aanrandingsnachtmerrie in Keulen
"Rond 23:00 uur kregen we de melding dat er een vechtpartij tussen 400 buitenlanders zou zijn uitgebroken op het centraal station. Toen we daar aankwamen zagen we bijna 2000 mensen die werden bekogeld met zwaar illegaal vuurwerk.
Nadat we meerdere gewonden constateerden besloten we het plein te ontruimen. Maar een groep jonge mannen leek geen enkel woord Duits te verstaan. We hebben ze uiteindelijk met fysiek geweld van het plein moeten verwijderen.
Kort na middernacht kwamen de eerste slachtoffers van aanranding naar ons toe. Huilende en geschokte meisjes die beschreven hoe ze door een grote groep mannen waren aangerand. We zijn toen in de menigte op zoek gegaan naar meer slachtoffers. We vonden een 20-jarig slachtoffer uit Stuttgart. Ze schreeuwde en huilde. De daders hadden haar slipje van haar lichaam gescheurd en ze hadden haar onderlichaam betast. Drie andere meisjes, vriendinnen van het slachtoffer, konden we niet uit de menigte redden omdat we zelf werden bekogeld met vuurwerk.
Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.
Wat die vrouwen daar hebben meegemaakt was gewoon verkrachting."
Bovenstaande quotes zijn het verbijsterende relaas van een Duitse politieagente die tijdens de oudejaarswisseling aanwezig was bij het centraal station in Keulen en daardoor één van de getuigen is van een massale aanranding en beroving van vooral jonge vrouwen door vooral Noord-Afrikaanse jonge mannen.
Maar het Duitse Magazine Express heeft niet alleen een politieagente gesproken over die dramatische nacht. Ook één van de vele jonge slachtoffers doet haar ontluisterende verhaal:
"Toen we uit het station kwamen waren we al verbaasd over de enorme groep jonge buitenlandse mannen. We moesten door de menigte heen en ik voelde een hand op mijn kont. Toen greep iemand mijn borsten vast. Daarna waren er handen overal op mijn lichaam, het was een nachtmerrie.
We schreeuwden en sloegen van ons af, maar het hield niet op. Ik denk dat ik tijdens een stukje van 200 meter zeker 100 keer ben betast.
De jongens riepen 'neuken, neuken' en scholden ons uit voor 'slet'.
Ik ben er kapot van, ik ben woedend en bang. Ik hoop dat de politie de daders pakt, want anders ga ik nooit meer naar festiviteiten in de stad."
http://nieuws.tpo.nl/2016/01/04/aanrandingen-keulen-citaten/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fade to Black
Helemaal geen onzin de feiten wijzen uit dat hoofdzakelijk om jonge mannen gaat. Schattingen zijn geen feiten en al helemaal niet van het 'partijdige' Duitsland.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:55 schreef riazop het volgende:
[..]
Onzin.
Duitsland schat zelf de vervolgmigratie (vooral vrouwenen kinderen) van 2015 in op 1,4 miljoen personen
Op dat niveau verlaag ik me niet, een voertuig wat me niks gedaan heeft te bekogelen!quote:Op maandag 11 januari 2016 12:54 schreef trabant het volgende:
[..]
Gooi eens zoiets lulligs als een waxinelichthouder naar een voertuig met 4 pk...
De twee jaar redt je wel.
Lezen aub:quote:Op maandag 11 januari 2016 13:19 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Helemaal geen onzin de feiten wijzen uit dat hoofdzakelijk om jonge mannen gaat. Schattingen zijn geen feiten en al helemaal niet van het 'partijdige' Duitsland.
Ja dat snappen we. Maar hoe komt het volgens jou dat al die dappere mannen hier heen gekomen zijn en hun vrouwen en kinderen in het thuisland hebben gelaten?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Lezen aub:
de VERVOLGMIGRATIE bestaat juist uit vrouwen en kinderen
ouders, broers en zussen mogen ook allemaal komen...quote:Op maandag 11 januari 2016 13:41 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja dat snappen we. Maar hoe komt het volgens jou dat al die dappere mannen hier heen gekomen zijn en hun vrouwen en kinderen in het thuisland hebben gelaten?
Daar kom ik niet bij als het hier onveilig(er) word, dan gaan die voor mij voordat ik denk aan vluchten.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:41 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja dat snappen we. Maar hoe komt het volgens jou dat al die dappere mannen hier heen gekomen zijn en hun vrouwen en kinderen in het thuisland hebben gelaten?
Als het daar zo onveilig is laat je je kinderen en vrouw daar niet achter, grootste kul in deze hele discussie. En kom nou niet aan met 'op verkenning' want onderweg is het niet onveiliger dan de (door hen genoemde) situatie aldaar.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Lezen aub:
Fijn dat iemand ze dat ook even verteld;quote:Op maandag 11 januari 2016 13:39 schreef riazop het volgende:
Lezen aub:
Die profiteren omdat hun net worth stijgt. De voordelen voor mensen met buy to let zijn overduidelijk, er zijn echter ook voordelen voor mensen met 1 huis, die kunnen bij "downsizen" (bijv ivm pensioen, kinderen uit huis) meer kapitaal uit hun huis trekken.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoezo profiteren die? Als ze gaan verhuizen moeten ze ook weer meer betalen voor een ander huis en stijgen hun woonlasten.
Dat is het neoliberale succesverhaal, het BNP groeit, maar de welvaart gaat er op achteruit door hogere woonlasten, de enigen die profiteren zijn de vastgoedspeculanten en makelaars. Maar de slachtoffers trappen erin en zijn blij met hun welvaartsachteruitgang, want ze hebben virtueel 'winst' geboekt.
Ze hebben waarschijnlijk niet geld voor de bootjes voor het hele gezin.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:50 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Als het daar zo onveilig is laat je je kinderen en vrouw daar niet achter, grootste kul in deze hele discussie. En kom nou niet aan met 'op verkenning' want onderweg is het niet onveiliger dan de (door hen genoemde) situatie aldaar.
Vluchtelingen hebben er recht op op grond van het EVRM: het recht op een gezinsleven. Volstrekt belachelijk en idioot dat je als land iemand van de bommen red en als dank nog tientallen lasten op je krijgt.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gezinshereniging is ook helemaal nooit bedoeld voor vluchtelingen. Het is geïntroduceerd voor gastarbeiders (die dus zelf werden uitgenodigd door ons), die uiteindelijk langer bleven dan gepland, waardoor zij hun gezin niet meer konden zien.
Als je echt moet vluchten voor je leven dan laat je je gezin niet achter natuurlijk.
En als het geen vluchtelingen meer zijn nadat ze tig veilige landen zijn doorkruist?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vluchtelingen hebben er recht op op grond van het EVRM: het recht op een gezinsleven. Volstrekt belachelijk en idioot dat je als land iemand van de bommen red en als dank nog tientallen lasten op je krijgt.
Dan stuur ik eerst mijn kinderen of vrouw, als niet geld hebben ervoor.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze hebben waarschijnlijk niet geld voor de bootjes voor het hele gezin.
Niet alle vluchtelingen komen per boot.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze hebben waarschijnlijk niet geld voor de bootjes voor het hele gezin.
Dat is waar en niet alle vluchtelingen gaan zonder gezin.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:55 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Niet alle vluchtelingen komen per boot.
Maar veruit de meesten wel.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is waar en niet alle vluchtelingen gaan zonder gezin.
Nee, slechts 80%. Ach ja, kleinigheidje hou je altijdquote:Op maandag 11 januari 2016 14:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
ik geloof er geen snars van. politieagenten die verzwijgen en nu opeens een boekje opendoen. Hoeveel aangiftes zijn er gedaan dan? helemaal in een land als zweden, waar je voor een handkusje al vervolgd wordt. Sterk ook van de telegraaf, dat ze niet ff doorvragen of achtergronden nazoeken.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:52 schreef empa1010 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tanden_Zweden__.html
Beerput die langzaam open lijkt te gaan
Zouden die jonge mannen wel een gezin hebben?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het was ook meer een aanvulling. Het zijn verreweg de meesten, downsizen gebeurt bijna niet. Iedereen moet wonen, dus als de prijs van wonen stijgt dan is dat in het algemeen welvaartsachteruitgang, die in het BNP terugkomt als groei.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:47 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Die profiteren omdat hun net worth stijgt. De voordelen voor mensen met buy to let zijn overduidelijk, er zijn echter ook voordelen voor mensen met 1 huis, die kunnen bij "downsizen" (bijv ivm pensioen, kinderen uit huis) meer kapitaal uit hun huis trekken.
Verder mbt "neoliberale succesverhaal", dat ben ik compleet met je eens. Sterker nog, dat was het punt van mijn post, de "elite" profiteert en de gewone burger (en ook zoals jij schrijft degene die willen "upsizen" qua huis) is de lul.
En het is ook wel lekker even weg zonder vrouw en kinderen, dan kun je je tenminste even lekker uitleven in de Europese steden, zo'n verzetje hebben ze wel verdiendquote:Op maandag 11 januari 2016 14:58 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Nee, slechts 80%. Ach ja, kleinigheidje hou je altijd
Telt een politie agent niet dubbel ten opzichte van een burger, daar ze beëdigd zijn?quote:Op maandag 11 januari 2016 14:59 schreef Sosa het volgende:
[..]
ik geloof er geen snars van. politieagenten die verzwijgen en nu opeens een boekje opendoen. Hoeveel aangiftes zijn er gedaan dan? helemaal in een land als zweden, waar je voor een handkusje al vervolgd wordt. Sterk ook van de telegraaf, dat ze niet ff doorvragen of achtergronden nazoeken.
Het is ook door Financial Times en Bloomberg gerapporteerd. Lijken me behoorlijk serieuze bronnen.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:59 schreef Sosa het volgende:
[..]
ik geloof er geen snars van. politieagenten die verzwijgen en nu opeens een boekje opendoen. Hoeveel aangiftes zijn er gedaan dan? helemaal in een land als zweden, waar je voor een handkusje al vervolgd wordt. Sterk ook van de telegraaf, dat ze niet ff doorvragen of achtergronden nazoeken.
naja, het is iig zeker een kwalijke zaak als agenten zulks verzwijgen.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Telt een politie agent niet dubbel ten opzichte van een burger, daar ze beëdigd zijn?
dan moeten ze die agenten eruit flikkeren. lafaards.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:14 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Het is ook door Financial Times en Bloomberg gerapporteerd. Lijken me behoorlijk serieuze bronnen.
https://news.google.com/n(...)7GMKHdJZAdsQqgIIKTAA
Die agenten of die welke hun de opdracht geven?quote:Op maandag 11 januari 2016 15:15 schreef Sosa het volgende:
[..]
dan moeten ze die agenten eruit flikkeren. lafaards.
iig die laatste lijkt me, of niet dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 15:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die agenten of die welke hun de opdracht geven?
Mij ook anders legde ik de nadruk er niet op.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:17 schreef Sosa het volgende:
[..]
iig die laatste lijkt me, of niet dan?
Weet je wat ik denk, dat ze misschien de verkeerden erop afrekenen?quote:Op maandag 11 januari 2016 15:19 schreef Onnoman het volgende:
mag het misschien niet denken en zeggen.. maar ik vind het eigenlijk wel goed dat er van die randdebielen zich hebben vergrepen op pakistanen en syriërs.. alleen al om een signaal te geven dat je met duitsers niet moet fucken
Alleen als je Julian Assange heet,quote:Op maandag 11 januari 2016 14:59 schreef Sosa het volgende:
helemaal in een land als zweden, waar je voor een handkusje al vervolgd wordt.
Merkel heeft ze uitgenodigd, wist je dat niet meer?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:41 schreef empa1010 het volgende:
[..]
true.. was beter geweest als het de daders zelf warenquote:Op maandag 11 januari 2016 15:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk, dat ze misschien de verkeerden erop afrekenen?
Oh johquote:Op maandag 11 januari 2016 15:27 schreef riazop het volgende:
[..]
Merkel heeft ze uitgenodigd, wist je dat niet meer?
Mijn persoonlijke mening, de oplossing zou uit die hoek moeten komen waar die ontstaan is, wil ik ermee afgemaakt zijn of niet?quote:Op maandag 11 januari 2016 15:27 schreef Onnoman het volgende:
[..]
true.. was beter geweest als het de daders zelf waren
Idd.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:19 schreef Onnoman het volgende:
mag het misschien niet denken en zeggen.. maar ik vind het eigenlijk wel goed dat er van die randdebielen zich hebben vergrepen op pakistanen en syriërs.. alleen al om een signaal te geven dat je met duitsers niet moet fucken
quote:Bundespolizei: Täglich Sex-Übergriffe durch Asylbewerber
Epoch Times, Montag, 11. Januar 2016 14:06
Einem Lagebericht der Bundespolizei nach gab es in Zügen und Bahnhöfen am letzten Wochenende 5 Sexualdelikten durch Asylbewerber.
Einem Geheimbericht der Bundespolizei nach gab es im Bereich der Deutschen Bahn am letzten Wochenende 5 Sexualdelikte.
Asylbewerber aus Afghanistan, Tunesien, Syrien und Russland seien an den Übergriffen beteiligt gewesen.
Laut BILD-Informationen registriert die Bundespolizei "fast täglich vergleichbare Delikte".
Solche Straftaten würden mit allen Mitteln verfolgt, so der Dieter Romann, Bundespolizei-Präsident, gegenüber Bild.
Zur Einordnung wichtig: In Deutschland werden täglich rund 130 sexuelle Übergriffe angezeigt, so Bild.
Der Anteil der Deutschen, unter den im Jahr 2014 verdächtigten Sexualstraftätern, lag 2014 laut Kriminalstatistik bei 18,4 Prozent.
Er komen nog anderhalf miljoen achteraan. en dan hebben we het nog niet over de golf van 2016 die nu al is begonnen met een eerste week van 18792 asielzoekers in duitsland (nederland 269)quote:Op maandag 11 januari 2016 15:28 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Oh johheeft ze alleen mannen uitgenodigd?
Weet jij dan welke worst ze voor gehouden is, en waarover ze het die hele reis gehad hebben?quote:Op maandag 11 januari 2016 15:33 schreef naiipajiiau het volgende:
Want ze denken echt recht op van alles te hebben.
Hoe ging dat in de fantasie wereld een vampier moet uitgenodigd binnen treden?quote:Op maandag 11 januari 2016 15:27 schreef riazop het volgende:
[..]
Merkel heeft ze uitgenodigd, wist je dat niet meer?
quote:Op maandag 11 januari 2016 15:39 schreef john2406 het volgende:
[..]
Weet jij dan welke worst ze voor gehouden is, en waarover ze het die hele reis gehad hebben?
neh, in zweden is het al statutory rape als je een vrouw neukt terwijl ze gedronken heeft... en elke seksuele handeling telt als een aparte verkrachting in de statistieken... dus dat zijn makkelijk 4 verkrachtingen in 1 keer...quote:Op maandag 11 januari 2016 15:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen als je Julian Assange heet,
die laatste alineaquote:Op maandag 11 januari 2016 15:40 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dit stukje van een jaar geleden blijkt achteraf nog waar te zijn ook...
https://ejbron.wordpress.(...)ngsgolf-over-europa/
Het No True Scotsman-argument is één van de belangrijkere drogredenaties.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:57 schreef Ryan3 het volgende:
Ik lees net iemand die de volgende redenering hanteert:
De mannen waren stomdronken, volgens krantenberichten. Maar moslims mogen niet drinken.
En steeds weer dezelfde verstikkende politieke correctheid. Het is om moe van te worden. Echt, ik kan de term politieke correctheid of "poco" amper nog uit m'n vingers krijgen, zo strontziek ben ik ervan.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:52 schreef empa1010 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tanden_Zweden__.html
Beerput die langzaam open lijkt te gaan
En driemaal raden wie welke groep dit wegzette als racistische, discriminerende en opruiende leugensquote:Op maandag 11 januari 2016 15:40 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Dit stukje van een jaar geleden blijkt achteraf nog waar te zijn ook...
https://ejbron.wordpress.(...)ngsgolf-over-europa/
Asielzoeker kan toch maar geen oorlogsvluchteling of niet?quote:Op maandag 11 januari 2016 16:34 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe kun je asielzoeker uit Marokko zijn btw?
Vervolgde homo die oudjaarsnacht even uit z'n rol viel.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:34 schreef Ryan3 het volgende:
De lijst der verdachten:
[ afbeelding ]
Komen ze in actie dan ? Ik merk er weinig van.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En driemaal raden wie welke groep dit wegzette als racistische, discriminerende en opruiende leugens
Zonde dat er tienduizenden slachtoffers moeten vallen voordat de politiek en overheidsinstanties eindelijk eens in actie durven te komen.
Marokkanen in de meerderheid? Dat kan toch haast niet? Die veroorzaken toch nergens overlast in de wereld?quote:Op maandag 11 januari 2016 16:34 schreef Ryan3 het volgende:
De lijst der verdachten:
[ afbeelding ]
Asielzoekers uit Marokko dus veel.
Iedereen mag asiel aanvragen, zelfs jij als Nederlander. Ze doen het voor gratis opvang totdat procedure is afgelopen om vervolgens de illegaliteit in te verdwijnen.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:34 schreef Ryan3 het volgende:
De lijst der verdachten:
[ afbeelding ]
Door uit Marokko te komen en een asielaanvraag in te dienen. Zegt nog niks over of diegene ook als vluchteling erkend gaat worden.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:34 schreef Ryan3 het volgende:
De lijst der verdachten:
[ afbeelding ]
Met andere woorden: ze hebben hun vrouw en kinderen achtergelaten.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:28 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Fijn dat iemand ze dat ook even verteld;
Waarom gebruik je het dan alsnog bijna elke post? Of is dat enkel omdat je mensen dan niet meer op de inhoud van repliek hoeft te dienen? Immers op de man spelen is dan veel eenvoudiger. En ook we logisch als je iedere onderbouwde inhoud mist...quote:Op maandag 11 januari 2016 16:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En steeds weer dezelfde verstikkende politieke correctheid. Het is om moe van te worden. Echt, ik kan de term politieke correctheid of "poco" amper nog uit m'n vingers krijgen, zo strontziek ben ik ervan.
Zoeker kan zeker, een status krijgen lijkt me onmogelijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:34 schreef Ryan3 het volgende:
De lijst der verdachten:
[ afbeelding ]
Omdat politieke correctheid precies is wat er voortdurend gebeurt. De politie verzwijgt willens en wetens misstanden vanwege dat poco-motief. De waarheid over het gedrag van groepen allochtonen mag niet verteld worden, problemen moeten worden weggemoffeld, de indruk moet worden gewekt dat er niks aan de hand is en dat allochtonen louter een "verrijking" voor onze samenleving zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:45 schreef 99.999 het volgende:
Waarom gebruik je het dan alsnog bijna elke post? Of is dat enkel omdat je mensen dan niet meer op de inhoud van repliek hoeft te dienen? Immers op de man spelen is dan veel eenvoudiger. En ook we logisch als je iedere onderbouwde inhoud mist...
Was al langer bekend; die komen voor de oprotpremie hier, en in de tussentijd zo veel mogelijk doen wat ze thuis niet mogen.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:34 schreef Ryan3 het volgende:
De lijst der verdachten:
[ afbeelding ]
Als ergens de boel verziekt kan worden staan ze meestal vooraan, oh wacht, dit mag je niet hardop zeggen.....quote:Op maandag 11 januari 2016 16:41 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Marokkanen in de meerderheid? Dat kan toch haast niet? Die veroorzaken toch nergens overlast in de wereld?
Wat is dat toch met dat volkje? Hebben die mannen daar allemaal zon ontzettend klein piemeltje dat ze zo gefrustreerd zijn? Of iets anders? Overal in Europa zorgt deze bevolkingsgroep voor problemen.......
quote:Op maandag 11 januari 2016 17:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Vanwege het enorme succes gaan we ze dan eindelijk vanaf deze week zelf importeren!
![]()
[ afbeelding ]
Door je te melden bij de politie, mede te delen dat je asiel wilt aanvragen de Marokkaanse nationaliteit hebtquote:Op maandag 11 januari 2016 16:34 schreef Ryan3 het volgende:
De lijst der verdachten:
[ afbeelding ]
Gematigde moslims dit dat alles.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:34 schreef Eufonie het volgende:
"Disgusting, pork eating outsiders nobody would miss" - opinions of "integrated" migrants on Germans
Allemaal maar even kijken
En ga je vervolgens illegaal ronddwalen.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:39 schreef Fogel het volgende:
In Noorwegen zijn zelfs 3 asielzoekers met Nederlandse pas geregistreerd. Iedereen mag het proberen, maar als je niet uit een 'onveilig land' komt wijzen ze je gewoon af.
Ja, groot probleem inderdaad, die illegale Nederlandersquote:Op maandag 11 januari 2016 17:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En ga je vervolgens illegaal ronddwalen.
Hoe lang is het nog veilig in Duitsland?quote:Op maandag 11 januari 2016 17:39 schreef Fogel het volgende:
In Noorwegen zijn zelfs 3 asielzoekers met Nederlandse pas geregistreerd. Iedereen mag het proberen, maar als je niet uit een 'onveilig land' komt wijzen ze je gewoon af.
Totaal irrelevant voor Nederlandse asielzoekers in Noorwegen.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:53 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Hoe lang is het nog veilig in Duitsland?
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:13 schreef empa1010 het volgende:
Deze al gepost?
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_Nederland___.html
"Assadgetrouwe milities" - als je het aan Poetin zou vragen zijn dat juist de 'goeden'.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:13 schreef empa1010 het volgende:
Deze al gepost?
En die Duitsers waren zelf ook geen lieverdjes.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Er zijn sowieso al meerdere foto's van fout volk dat naar Europa toe gekomen is als vluchteling, maar dat ze nu ook in Nederland zitten, is uhh....een ENORME verrassing natuurlijk, althans ongetwijfeld voor een aantal hier.
Hoewel....die zullen nu vast wel gaan roepen dat het slechts mensen zijn die er toevallig op lijken, ÓF dat je hier verder gewoon geen conclusies aan kunt binden, want je kunt de hele migrantenstroom niet ineens stilzetten omdat er een paar foute mensen tussen zitten, terwijl we in ons eigen volk ÓÓK fout volk hebben.
En dat noemt zich dan de krant van wakker Nederland.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:13 schreef empa1010 het volgende:
Deze al gepost?
quote:Op maandag 11 januari 2016 18:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En die Duitsers waren zelf ook geen lieverdjes.
Met de nadruk op "even".quote:Op maandag 11 januari 2016 17:34 schreef Eufonie het volgende:
"Disgusting, pork eating outsiders nobody would miss" - opinions of "integrated" migrants on Germans
Allemaal maar even kijken
Allemaal gebaseerd op de bron "een obscuur Twitteraccount".quote:Op maandag 11 januari 2016 18:13 schreef empa1010 het volgende:
Deze al gepost?
Ik probeer te zoeken naar het volledige interview/de documentaire waar het van is, maar kan het niet zo snel vinden. Ben ook wel benieuwd naar de context namelijk, als die er verder is.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:49 schreef Ringo het volgende:
[..]
Met de nadruk op "even".
58 seconden, we hebben het hier gvd wel over een diepte-interview.
Kan best zo zijn, toch lijkt die foto bij de belcompany-vlag niet geshopt. En dat het 1 en dezelfde persoon is, lijkt me ook vrij duidelijk te zien.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Allemaal gebaseerd op de bron "een obscuur Twitteraccount".
Verder in het artikel: "De echtheid van dergelijke berichten is moeilijk te controleren en geregeld blijken de foto’s en omschrijvingen niet bij elkaar te passen."
Bangmakerij.
Dat is niet aan mij om te beoordelen. En ook niet aan jou. En of iemand een en dezelfde persoon is, is al helemaal niet vast te stellen als op een van de foto's een zonnebril wordt gedragen.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:06 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Kan best zo zijn, toch lijkt die foto bij de belcompany-vlag niet geshopt. (leidsestraat?) en dat het 1 en dezelfde persoon is, lijkt me ook vrij duidelijk te zien.
Logisch natuurlijk, de media durven het niet te publiceren. Het zou immers maar zo een bepaalde partij in de kaart kunnen spelen.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:57 schreef Dastan het volgende:
Allemaal gebaseerd op de bron "een obscuur Twitteraccount".
Ik hoop dat het voor de Nederlanders en andere Europeanen duidelijk gaat worden dat er geen "goeden" zijn in dit conflict. Er strijden een 10-tal partijen tegen elkaar waarvan de meeste (of allemaal) op islamitische grondslag. Dus "vluchtelingen" kunnen lid geweest zijn van alle mogelijke milities. Screening lijkt mij dan ook van levensbelang (letterlijk).quote:Op maandag 11 januari 2016 18:24 schreef Igen het volgende:
"Assadgetrouwe milities" - als je het aan Poetin zou vragen zijn dat juist de 'goeden'.
Ik heb een tijd terug een ander filmpje gezien waar men ook iets dergelijks zei. Het is dus bepaald niet het beste deel van het volk dat zich hier binnen komt dringen. Maar ja dat ligt natuurlijk wel voor de hand.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik het filmpje uit een van de voorgaande postings bekijk worden mijn bedenkingen/bezwaren om 'zomaar' iedereen in Europa op te vangen steeds groter.
Het cordon sanitaire blijft na allerlei feiten maar vragen om bewijs. Word je ermee om de oren geslagen is het weer niet goed.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:11 schreef pokkerdepok het volgende:
is dit nu het ' verzamel zoveel mogelijk shit over asielzoekers' topic geworden?
kijken jullie dan ook naar alle goede berichtjes over leuke, fijne asielzoekers? anders krijg je een scheef beeld.
Post die bericht dan ook. Laatst was er nog een bericht over een asielzoeker die iemand uit het water gered had, maar nu heb ik er al een tijdje niets meer over gehoord.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:11 schreef pokkerdepok het volgende:
kijken jullie dan ook naar alle goede berichtjes over leuke, fijne asielzoekers? anders krijg je een scheef beeld.
Ik las gister een mooi verhaal: http://www.theguardian.co(...)idd?CMP=share_btn_twquote:Op maandag 11 januari 2016 19:29 schreef Wintar het volgende:
[..]
Post die bericht dan ook. Laatst was er nog een bericht over een asielzoeker die iemand uit het water gered had, maar nu heb ik er al een tijdje niets meer over gehoord.
Als Marine Le Pen vermoordt wordt door een asielzoeker.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer breekt de pleuris nou eens uit?
Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:32 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Als Marine Le Pen vermoordt wordt door een asielzoeker.
Ik ook niet, dus kunnen we nog lang wachtenquote:Op maandag 11 januari 2016 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren.
Ook de Guardian heeft zich in deze aftermath al compleet voor schut gezet. Ik vond de Guardian altijd redelijk betrouwbaar, maar die hebben kleur bekend. En nu weer dus.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:30 schreef Dastan het volgende:
Ik las gister een mooi verhaal: http://www.theguardian.co(...)idd?CMP=share_btn_tw
Jammerquote:Op maandag 11 januari 2016 19:32 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus kunnen we nog lang wachten
Dus dit verhaal is volgens jou verzonnen?quote:Op maandag 11 januari 2016 19:33 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ook de Guardian heeft zich in deze aftermath al compleet voor schut gezet. Ik vond de Guardian altijd redelijk betrouwbaar, maar die hebben kleur bekend. En nu weer dus.
Waarschijnlijk iets zodat hij kan zeggen: 'Zie je wel.'quote:Op maandag 11 januari 2016 19:34 schreef Wintar het volgende:
[..]
Wat zou je graag zien gebeuren dan?
Nee, selectief gekozen. Hoeveel slachtoffer verhalen zullen we zien in de Guardian?quote:Op maandag 11 januari 2016 19:34 schreef Dastan het volgende:
Dus dit verhaal is volgens jou verzonnen?
Het is niet mijn bedoeling er een wedstrijd van te maken. Iemand vroeg om positieve berichten over vluchtelingen en ik plaatste er een. Dat is alles.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:38 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nee, selectief gekozen. Hoeveel slachtoffer verhalen zullen we zien in de Guardian?
Het zou wel heel vreemd zijn als ze allemaal niet deugen hé. Maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer en deze man is nog niet lang in de EU er kan nog van alles veranderen.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik las gister een mooi verhaal: http://www.theguardian.co(...)idd?CMP=share_btn_tw
De Gutmenschen zijn hun geloofwaardigheid nu definitief kwijt. Dit was natuurlijk uiteindelijk onvermijdelijk maar ik vind het toch verrassend hoe snel het plotseling gaat.quote:Zweedse politie onder vuur vanwege verzwijgen massa-aanrandingen
De politie in Zweden ligt onder vuur omdat agenten zouden hebben gezwegen over de aanranding van een groot aantal meisjes en vrouwen op een festival in Stockholm in 2014. De politie bevestigt de massale aanranding, maar ontkent de zaak te hebben toegedekt. De politietop heeft een groot onderzoek aangekondigd.
De mannen die zich vergrepen aan de vrouwen, waren "geen Zweden", zegt een woordvoerder van de Stockholmse politie. Zweedse media schrijven dat het om Afghanen ging. Tientallen verdachten zijn opgepakt.
In de afgelopen oudejaarsnacht zijn ook in Malmö veel vrouwen het slachtoffer geworden van aanranders, heeft de politie van die stad bevestigd. Ook daar zouden asielzoekers bij betrokken zijn geweest.
Keulen
De krant Dagens Nyheter kwam achter de gebeurtenissen tijdens het Stockholmse festival, in de nasleep van de commotie over de massa-aanranding in Keulen met Oudjaar. De krant had inzage in interne politierapporten, waarover destijds niets naar buiten was gebracht.
Een politieman die tijdens het festival de orde had bewaard, zegt in de krant: "Dit is een pijnlijk punt. Soms durven we zaken niet openbaar te maken, omdat we vrezen dat het de (extreem-rechtse oppositiepartij) Zweden Democraten in de kaart speelt."
'Democratie verraden'
De Zweedse premier Lofven noemt het mogelijke verzwijgen van de aanrandingen onacceptabel. Het betekent volgens de premier verraad ten opzichte van de slachtoffers en een "groot probleem" voor de democratie.
Zweden en Duitsland hebben het meest ruimhartige asielbeleid in de EU. Zweden heeft het grootste aantal asielzoekers per hoofd van de bevolking opgenomen.
Maar eind vorig jaar lieten de autoriteiten weten dat de opvangmogelijkheden zijn uitgeput. Sinds vorige week zijn de controles aan de grens met Denemarken opnieuw ingevoerd om illegale asielzoekers te weren.
Peilingen geven aan dat de partij Zweden Democraten ongekend populair is.
http://nos.nl/artikel/207(...)sa-aanrandingen.html
Ah, juist, maar de grenzen moeten wel dicht als een piepklein aandeel van de vluchtelingen zich misdraagt.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het zou wel heel vreemd zijn als ze allemaal niet deugen hé. Maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer en deze man is nog niet lang in de EU er kan nog van alles veranderen.
Hoewel het natuurlijk diep triest is, is het stiekem wel lekker om tegen al mijn linkse vrienden 'I told you so' te kunnen zeggenquote:Op maandag 11 januari 2016 19:44 schreef SeLang het volgende:
[..]
De Gutmenschen zijn hun geloofwaardigheid nu definitief kwijt. Dit was natuurlijk uiteindelijk onvermijdelijk maar ik vind het toch verrassend hoe snel het plotseling gaat.
Eerst janken om bewijs en nu huilen over eenzijdige berichtgeving, wat ben je toch ook een figuurquote:Op maandag 11 januari 2016 19:11 schreef pokkerdepok het volgende:
is dit nu het ' verzamel zoveel mogelijk shit over asielzoekers' topic geworden?
Laten we vooral hopen dat de strafvervolging spoedig en rechtvaardig verloopt. Zonder uitzettingen kun je de gemoederen niet bedaren.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:44 schreef SeLang het volgende:
[..]
De Gutmenschen zijn hun geloofwaardigheid nu definitief kwijt. Dit was natuurlijk uiteindelijk onvermijdelijk maar ik vind het toch verrassend hoe snel het plotseling gaat.
Dat hoop ik ook.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Laten we vooral hopen dat de strafvervolging spoedig en rechtvaardig verloopt. Zonder uitzettingen kun je de gemoederen niet bedaren.
De grenzen moeten dicht omdat er al veel te veel migranten zijn. En als het aan mij ligt schuiven we die hier al zijn ook weer naar buiten. Ik vind trouwens de manier waarop ze hier binnen komen daveren ook een vorm van misdraging. Rutte heeft ze zo ver ik weet niet uit genodigd.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ah, juist, maar de grenzen moeten wel dicht als een piepklein aandeel van de vluchtelingen zich misdraagt.
Meten met twee maten.
Je onderbouwt je stelling met een mening.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
De grenzen moeten dicht omdat er al veel te veel migranten zijn. En als het aan mij ligt schuiven we die hier al zijn ook weer naar buiten. Ik vind trouwens de manier waarop ze hier binnen komen daveren ook een vorm van misdraging. Rutte heeft ze zo ver ik weet niet uit genodigd.
Dat ze dus fijn maar allemaal in Duitsland gaan kamperen.
Doe er wat aan dan en geef dat piepklein deel aan voordat het zich kan roeren.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ah, juist, maar de grenzen moeten wel dicht als een piepklein aandeel van de vluchtelingen zich misdraagt.
Meten met twee maten.
Asielzoekers die zich aan de wet houden en werk/onderwijs kunnen vinden mogen gewoon blijven inderdaad.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:45 schreef Dastan het volgende:
Hoe dan ook, het lijkt me vrij onzinnig om iets over alle vluchtelingen te zeggen op basis van - inderdaad - selectief materiaal. Dat geldt voor beide partijen.
Je gelijk proberen te halen met een verhaal over een vluchteling die het Westen haat of een die perfect geïntegreerd is, slaat nergens op.
Ehm, ik vind dat de misdadigers in deze kwestie hard gestraft moeten worden, hoor. Waarom denk jij van niet?quote:Op maandag 11 januari 2016 19:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Doe er wat aan dan en geef dat piepklein deel aan voordat het zich kan roeren.
Dan zijn we het daarover eens.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Asielzoekers die zich aan de wet houden en werk/onderwijs kunnen vinden mogen gewoon blijven inderdaad.
Dat beweer ik niet, wat ik wel denk is dat het meesters zijn in iets stiekem te doen, zie ze dan maar eens te vinden als het zo is.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ehm, ik vind dat de misdadigers in deze kwestie hard gestraft moeten worden, hoor. Waarom denk jij van niet?
Nog steeds 43% aan wegkijkers helaas.quote:However, Sunday's poll said 37 percent of Germans had a more negative outlook on foreigners following the alleged Cologne assaults, while 60 percent said their view remained unchanged. The poll also found that 57 percent feared refugee arrivals would trigger a rise in crime.
Dat mag jij vinden, maar iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat beweer ik niet, wat ik wel denk is dat het meesters zijn in iets stiekem te doen, zie ze dan maar eens te vinden als het zo is.
Ze hebben hier niks te zoeken zoveel duizenden km van hun thuisland. En ze komen lang niet allemaal uit oorlogsgebied. En die wel daar vandaan komen zouden het fatsoen moeten hebben om hun land en hun volk te verdedigen. Kortom je * vlucht argument * klopt niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je onderbouwt je stelling met een mening.
En besef je dat ze gevlucht zijn? Het is niet alsof ze onuitgenodigd op een verjaardag verschijnen.
Dan geef ik de schreeuwers gelijk met de grenzen dicht!quote:Op maandag 11 januari 2016 19:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Als het thuisland voor een asielzoeker niet levensbedreigend is, wordt die al teruggestuurd.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze hebben hier niks te zoeken zoveel duizenden km van hun thuisland. En ze komen lang niet allemaal uit oorlogsgebied. En die wel daar vandaan komen zouden het fatsoen moeten hebben om hun land en hun volk te verdedigen. Kortom je * vlucht argument * klopt niet.
Als ze onuitgenodigd aan mijn deur zouden staan ging de deur echt niet voor hun open. Als ze binnen zouden lopen door de openstaande tuindeur zou ik de politie bellen. Dat is helaas wat Rutte en consorten nalaat.
Oké. Maar als je de garantie wil hebben dat er geen misdadigers vrij rondlopen, moet je toch echt een plek vinden zonder mensen überhaupt.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan geef ik de schreeuwers gelijk met de grenzen dicht!
Waar denk je dat ik heen gevlucht zou kunnen hebben als ik in de tweedewereld oorlog had willen vluchten, en zou ik het geld ervoor hebben gehad?quote:Op maandag 11 januari 2016 19:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als het thuisland voor een asielzoeker niet levensbedreigend is, wordt die al teruggestuurd.
Ik vind het stuitend dat je zegt dat mensen uit een oorlogsgebied het fatsoen moeten hebben om mee te vechten. Met zulke mensen ga ik niet in discussie.
Ik begrijp niet wat je probeert te zeggen.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik heen gevlucht zou kunnen hebben als ik in de tweedewereld oorlog had willen vluchten, en zou ik het geld ervoor hebben gehad?
De arme drommels kunnen die vluchten of hebben ze het geld ervoor?
owww nou moet ik huilen......quote:Op maandag 11 januari 2016 19:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als het thuisland voor een asielzoeker niet levensbedreigend is, wordt die al teruggestuurd.
Ik vind het stuitend dat je zegt dat mensen uit een oorlogsgebied het fatsoen moeten hebben om mee te vechten. Met zulke mensen ga ik niet in discussie.
De oplossing vind ik hoort uit die groep mensen zelf te komen aangeven dus als men iets meekrijgt, men hoeft hier geen angst te hebben het kan hier gewoon!quote:Op maandag 11 januari 2016 19:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Oké. Maar als je de garantie wil hebben dat er geen misdadigers vrij rondlopen, moet je toch echt een plek vinden zonder mensen überhaupt.
Volgens mij heeft geld er alles mee te doen, hoe dan ook verkregen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je probeert te zeggen.
Volgens mij staat geld er los van.
Over welke groep heb je het nu precies? Waarom moeten onschuldige vluchtelingen met een oplossing komen voor iets wat anderen hebben veroorzaakt?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
De oplossing vind ik hoort uit die groep mensen zelf te komen aangeven dus als men iets meekrijgt, men hoeft hier geen angst te hebben het kan hier gewoon!
Je hebt duidelijk geen idee van de reis die vluchtelingen hebben moeten afleggen om hier te komen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft geld er alles mee te doen, hoe dan ook verkregen.
Als ik genoeg geld heb kan ik vertrekken zonder ben ik gedoemd te blijven zitten waar ik zit!
Heb je niet ook ooit iets gelezen over vluchtelingen die overboord gingen op de reis hiernaar toe?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Over welke groep heb je het nu precies? Waarom moeten onschuldige vluchtelingen met een oplossing komen voor iets wat anderen hebben veroorzaakt?
Wat ze te voet hebben kunnen doen heb ik het niet over, de boottocht zal betaald zijn geworden dat ben je toch met me eens of niet?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen idee van de reis die vluchtelingen hebben moeten afleggen om hier te komen.
Ik snap serieus je berichten niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb je niet ook ooit iets gelezen over vluchtelingen die overboord gingen op de reis hiernaar toe?
Dat was een vrij gebruikelijke gang van zaken of heb je dat gewoon ergens een keer gehoord?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb je niet ook ooit iets gelezen over vluchtelingen die overboord gingen op de reis hiernaar toe?
Als ik iets hoor wat jij van plan bent, en ik mag dat niet doorvertellen wat doe je dan met me?quote:
Een levensgevaarlijke boottocht die velen niet overleefd hebben. Heb jij een soort cruise voor ogen?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat ze te voet hebben kunnen doen heb ik het niet over, de boottocht zal betaald zijn geworden dat ben je toch met me eens of niet?
Geen idee.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als ik iets hoor wat jij van plan bent, en ik mag dat niet doorvertellen wat doe je dan met me?
Sorry, je posts zijn echt extreem onduidelijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als ik iets hoor wat jij van plan bent, en ik mag dat niet doorvertellen wat doe je dan met me?
Volgens mij werd het als cruise aangeboden en ik denk met bij behorend prijskaartje, bij aankomst bleek het een rubberbootje toch?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een levensgevaarlijke boottocht die velen niet overleefd hebben. Heb jij een soort cruise voor ogen?
Maar wat wil je nou zeggen?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens mij werd het als cruise aangeboden en ik denk met bij behorend prijskaartje, bij aankomst bleek het een rubberbootje toch?
De link naar asielzoekers zijn, opnieuw en vermoedelijk, ander inzichten omtrent of en hoe je omgaat met vrouwen. Iig goed dat het COA niet wegkijkt.quote:Bron: NOS nieuws 11jan16
Het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) raadt minderjarige asielzoekers af om kerkdiensten van de Eritrees-orthodoxe kerk in Rotterdam te bezoeken. De organisatie heeft meerdere signalen gekregen die wijzen op misbruik van jonge vrouwen in de gemeenschap rond de kerk....
En zo wil ik ze ook graag houden, laat ja fantasie maar werken.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Sorry, je posts zijn echt extreem onduidelijk.
Nee, vluchtelingen moeten met mensensmokkelaars in zee, die hen afpersen en achterlaten op willekeurige plekken en over lijken gaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens mij werd het als cruise aangeboden en ik denk met bij behorend prijskaartje, bij aankomst bleek het een rubberbootje toch?
twitter:AT5 twitterde op maandag 11-01-2016 om 20:10:08Van der Laan acht aanrandingen zoals in Keulen hier uitgesloten: 'Ik vind Amsterdammers daar te lief voor' https://t.co/qPTGDmcjnA reageer retweet
Dat zegt toch niets over de mensen die het wel gelukt is om te vluchten? Maakt dat hun situatie minder erg volgens jou?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat de arme drommels achterblijven, niet meer en niet minder de rest mag jezelf invullen.
60+37 wordt 97. Dus 3 procent heeft na deze incidenten een positievere kijk op asielzoekers? Hoe kan dat zelfsquote:Op maandag 11 januari 2016 19:53 schreef fixatoman het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
http://www.nbcnews.com/st(...)-sex-attacks-n494036
[..]
Nog steeds 43% aan wegkijkers helaas.
Zonder prijskaartje?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, vluchtelingen moeten met mensensmokkelaars in zee, die hen afpersen en achterlaten op willekeurige plekken en over lijken gaan.
Nogmaals, wat heeft geld er mee te maken? Waarom zouden mensen met geld niet in gevaar kunnen zijn?quote:
Waarom arme mensen dan wel?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nogmaals, wat heeft geld er mee te maken? Waarom zouden mensen met geld niet in gevaar kunnen zijn?
Dat soort types blijven volhouden tot aan het hakblok . Dan gaan ze schreeuwen als varkensquote:Op maandag 11 januari 2016 20:11 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:AT5 twitterde op maandag 11-01-2016 om 20:10:08Van der Laan acht aanrandingen zoals in Keulen hier uitgesloten: 'Ik vind Amsterdammers daar te lief voor' https://t.co/qPTGDmcjnA reageer retweet
Kom je ook niet achter ook niet, maar het weerhoudt me niet om het te schrijven, er zullen heus wel mensen zijn die verder denken.quote:
Arme zielen, laten we alles wat we ooit hebben afgesproken maar overboord gooien want Ali & Achmed hebben toch wel zo veel doorstaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen idee van de reis die vluchtelingen hebben moeten afleggen om hier te komen.
We gooien niet alles wat we ooit hebben afgesproken overboord.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:17 schreef Proximo het volgende:
[..]
Arme zielen, laten we alles wat we ooit hebben afgesproken maar overboord gooien
Dat zeg ik niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:17 schreef Proximo het volgende:
want Ali & Achmed hebben toch wel zo veel doorstaan.
Oké. Vind ik ontzettend hard om te zeggen, maar goed. Ik vraag me af wat jouw medelijden dan wel verdient.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:17 schreef Proximo het volgende:
[..]
Ze kiezen zelf om vanaf turkije door te stoten naar Griekenland en verder. Dat verdient echt geen enkel medelijden, hoeveel huilende kinderen met grote ogen de NOS ook in beeld brengt.
Waarom zijn er dan nog daar?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maar voor zo'n situatie zijn mensen toch juist gevlucht!
Al die jongemannen? En hun vrouwen, moeders of zussen dan? Die laten ze achter?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:25 schreef Dastan het volgende:
[..]
Voor zo'n situatie zijn mensen toch juist gevlucht!
Ah, dus we zijn op het punt gekomen dat iemands moraal doorslaggevend is voor het recht om hier te verblijven.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Al die jongemannen? En hun vrouwen, moeders of zussen dan? Die laten ze achter?
Jij vond ze zo zielig, niet ik.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ah, dus we zijn op het punt gekomen dat iemands moraal doorslaggevend is voor het recht om hier te verblijven.
Als je een reis van Turkije naar Nederland een soort heltocht vindt ben je wel heel weinig gewend.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
We gooien niet alles wat we ooit hebben afgesproken overboord.
[..]
Dat zeg ik niet.
[..]
Oké. Vind ik ontzettend hard om te zeggen, maar goed. Ik vraag me af wat jouw medelijden dan wel verdient.
http://www.encyclo.nl/begrip/moraalquote:Op maandag 11 januari 2016 20:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ah, dus we zijn op het punt gekomen dat iemands moraal doorslaggevend is voor het recht om hier te verblijven.
Weet ik veel hoe dat precies is gegaan. Wie wie heeft achtergelaten en om welke redenen etc. etc. Dat doet er volgens mij ook helemaal niet toe.
Dat doen we wel. Het Dublin verdrag bijvoorbeeld wordt keer op keer gewoon genegeerd.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
We gooien niet alles wat we ooit hebben afgesproken overboord.
[..]
Dat zeg ik niet.
[..]
Oké. Vind ik ontzettend hard om te zeggen, maar goed. Ik vraag me af wat jouw medelijden dan wel verdient.
Speel niet op de man.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als je een reis van Turkije naar Nederland een soort heltocht vindt ben je wel heel weinig gewend.
Geen enkele vluchteling heeft gekozen voor een oorlog.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:30 schreef Proximo het volgende:
[..]
Dat doen we wel. Het Dublin verdrag bijvoorbeeld wordt keer op keer gewoon genegeerd.
Medelijden verdienen mensen die níet voor hun situatie kiezen. De mensen die gewoon in een dorp ergens zitten en ineens beschoten worden door welke partij dan ook. Die kiezen daar niet voor.
Iedere "vluchteling" die in Griekenland aankomt is al zeker in 1 land geweest waar het helemaal niet onveilig is. Of je nou uit bangladesh komt of Syrië. Het houdt een keer op. Er is geen oorlog in Turkije of verder naar het Noorden.
Mensen willen uit de door duitsers gevulde ruif eten, daarom. Het is in Italië, Bulgarije, Portugal, Griekenland, Servië, Oostenrijk, Roemenië en zoveel andere landen gewoon hardstikke veilig.
Mijn ouders hadden ook niet gekozen voor oorlog en toch zaten ze er midden in!quote:Op maandag 11 januari 2016 20:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geen enkele vluchteling heeft gekozen voor een oorlog.
Maar wel om niet in Turkije, Libanon, Jordanië of god weet waar te gaan zitten tot het conflict weg is.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geen enkele Syriër heeft gekozen voor een oorlog.
Ik ben er trouwens gewoon voor om de vluchtelingen te 'verdelen' over de Europese landen hoor. Maar volgens mij is dat het pijnpunt niet in deze discussie.
Vind ik ook erg.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:35 schreef john2406 het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden ook niet gekozen voor oorlog en toch zaten ze er midden in!
Ja, hehe, dat ligt aan die landen zelf.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:36 schreef Proximo het volgende:
[..]
Maar wel om niet in Turkije, Libanon, Jordanië of god weet waar te gaan zitten tot het conflict weg is.
Nee, men moet en zal 20 landen verder reizen. Dan ben je gewoon geen vluchteling meer.
Dat verdelen heeft overigens helemaal geen zin want dan stappen mensen direct na ontvangst verblijfsvergunning de trein in naar een land mét sociale voorzieningen om te gebruiken.
Die gaan zich echt niet settelen in een van bovengenoemde landen.
Nee dat ligt aan de EU die mensen uitnodigt en geen poot uitsteekt om te zorgen dat ze hier niet komen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, hehe, dat ligt aan die landen zelf.
Dan verschillen we daarin van mening. Ik vind het prima dat de EU uitnodigend is naar mensen in nood toe.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:39 schreef Proximo het volgende:
[..]
Nee dat ligt aan de EU die mensen uitnodigt en geen poot uitsteekt om te zorgen dat ze hier niet komen.
Ja in het Oostblok zijn er individueel wat hekken neergezet, maar de bouw daarvan wordt eerder verkettert dan dat er steun aan wordt gegeven.
Je bent naïef als je denkt dat alleen mensen in nood hiervan gebruik maken. Effectief ben je voor de ineenstorting van de sociale kant van de EU.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin van mening. Ik vind het prima dat de EU uitnodigend is naar mensen in nood toe.
In een tijd dat sociale systemen in iedere lidstaat dan wel afwezig zijn, dan wel afgebouwd worden en de rest van de voorzieningen al onder druk staat.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin van mening. Ik vind het prima dat de EU uitnodigend is naar mensen in nood toe.
En jij bent naïef als je denkt dat zoiets in de asielprocedure niet aan het licht zou komen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je bent naïef als je denkt dat alleen mensen in nood hiervan gebruik maken. Effectief ben je voor de ineenstorting van de sociale kant van de EU.
Hier of in Duitsland?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
En jij bent naïef als je denkt dat zoiets in de asielprocedure niet aan het licht zou komen.
Ach man, alsof we het hier slecht hebben. Om eigen burgers geeft men wel een fluit. En daarom zitten we allebei achter een computer in een huis in een veilig land met goede gezondheidszorg en goed onderwijs.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef Proximo het volgende:
[..]
In een tijd dat sociale systemen in iedere lidstaat dan wel afwezig is, dan wel afgebouwd wordt en onder druk staat.
Om eigen burgers geeft men geen fluit, maar zielige mensen uit de rest van de wereld zijn van harte welkom,en waarom precies?
Laat zij die hier zo'n voorstander van zijn maar een fonds beginnen, mogen ze zelf de hele boel financieren. Ben benieuwd hoeveel mensen dan nog bereid zijn. Het is makkelijk sociaal doen met andermans geld.
Ik heb het over Nederland. Geen idee hoe dat in Duitsland gaat, maar dat zal wel vergelijkbaar zijn.quote:
Wat een grenzeloos vertrouwen in de IND en collega's.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
En jij bent naïef als je denkt dat zoiets in de asielprocedure niet aan het licht zou komen.
Leuk hoor om een moment opname te pakken. Dat bewijst niets voor de toekomst.quote:Ach man, alsof we het hier slecht hebben. Om eigen burgers geeft men wel een fluit. En daarom zitten we allebei achter een computer in een huis in een veilig land met goede gezondheidszorg en goed onderwijs.
Hoe lang wil je dat nog zo hebben dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ach man, alsof we het hier slecht hebben. Om eigen burgers geeft men wel een fluit. En daarom zitten we allebei achter een computer in een huis in een veilig land met goede gezondheidszorg en goed onderwijs.
Heeft die zo een grote achtertuin, bij zijn huisje?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:54 schreef Proximo het volgende:
Zo komen we wel aan die 200.000 van Diederik
Jaarlijks 80 miljard. Is dat op de schop??quote:Op maandag 11 januari 2016 20:45 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe lang wil je dat nog zo hebben dan?
Gezondheidszorg is al zo goed als op de schop hoor.
Tja is maar hoe je het ziet, ik zie het zo, en dan wil jij die mijarden hebben soms?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Jaarlijks 80 miljard. Is dat op de schop??
Maar tegen welke prijs? Hoeveel slachtoffers moeten er nog vallen? Is het heel vreemd om dit niet te willen gewoon om je naasten te beschermen?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:40 schreef Dastan het volgende:
Er wordt 80 miljard besteed aan zorg voor iedereen. Er gaat helemaal niets op de schop. Enkel de groei wordt afgeremd zodat we nog enkele jaren langer kunnen genieten voordat de schulden te groot worden.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Tja is maar hoe je het ziet, ik zie het zo, en dan wil jij die mijarden hebben soms?
Of kan je het licht laten schijnen in andermans ogen.
Bij de mensen waar het aan moet komen denk ik dat maar weinig aankomt trouwens.
Dat is leuk, maar ongeacht het bedrag moet het wel opgehoest worden. De overheid kan niet magisch geld toveren om daar de zorg van te betalen.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:12 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Er wordt 80 miljard besteed aan zorg voor iedereen. Er gaat helemaal niets op de schop. Enkel de groei wordt afgeremd zodat we nog enkele jaren langer kunnen genieten voordat de schulden te groot worden.
Die groei zal nog wel meer afgeremd gaan worden dan lijkt me?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:12 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Er wordt 80 miljard besteed aan zorg voor iedereen. Er gaat helemaal niets op de schop. Enkel de groei wordt afgeremd zodat we nog enkele jaren langer kunnen genieten voordat de schulden te groot worden.
Past nog net in de burger-politiek kloof, als je heel ruim denktquote:Op maandag 11 januari 2016 21:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die groei zal nog wel meer afgeremd gaan worden dan lijkt me?
Hoop dat hij vooral bij het management eraf gaat voordat het echt ten koste van de zieken gaat trouwens.
Maar ik vermoed dat die het laatste willen inleveren.
Laat ik maar niet teveel meer reageren erop wat dat gaat dadelijk niet meer over het topic of wel?
Ik vind het heel erg wat er is gebeurd op nieuwjaarsnacht, laat daar geen misverstand over zijn. Ik ben er op tegen om een hele groep te behandelen op basis van iets wat een heel klein deel daarvan heeft gedaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:12 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar tegen welke prijs? Hoeveel slachtoffers moeten er nog vallen? Is het heel vreemd om dit niet te willen gewoon om je naasten te beschermen?
Ik snap het ook niet, wel die empathie naar vluchtelingen toe (en begrijpelijk, ik vind het ook erg voor ze), maar niet naar de slachtoffers van mensen uit een andere cultuur als consequentie....
Om het ontopic te houden kan ik nog even melden dat alle asielzoekers zorg krijgen indien nodig en dat dat betaald wordt met collectieve middelen.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die groei zal nog wel meer afgeremd gaan worden dan lijkt me?
Hoop dat hij vooral bij het management eraf gaat voordat het echt ten koste van de zieken gaat trouwens.
Maar ik vermoed dat die het laatste willen inleveren.
Laat ik maar niet teveel meer reageren erop wat dat gaat dadelijk niet meer over het topic of wel?
Is toch niet meer als juist of niet?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:19 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Om het ontopic te houden kan ik nog even melden dat alle asielzoekers zorg krijgen indien nodig en dat dat betaald wordt met collectieve middelen.
Maar daar gaat het toch niet om. Het gaat om de consequenties, de slachtoffers die vielen en gaan vallen, is dat een prijs die jij wilt betalen. Is dat wat jij straks tegen de slachtoffers wil zeggen, ja, dat is nu eenmaal de keuze die ik maakte met het besef dat jij dit risico liep?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:19 schreef Dastan het volgende:
Ik vind het heel erg wat er is gebeurd op nieuwjaarsnacht, laat daar geen misverstand over zijn. Ik ben er op tegen om een hele groep te behandelen op basis van iets wat een heel klein deel daarvan heeft gedaan.
Ha als ze dat gaan doen in dat land zal het niet lang meer duren voordat er iets barst denk ik?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:22 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar daar gaat het toch niet om. Het gaat om de consequenties, de slachtoffers die vielen en gaan vallen, is dat een prijs die jij wilt betalen. Is dat wat jij straks tegen de slachtoffers wil zeggen, ja, dat is nu eenmaal de keuze die ik maakte met het besef dat jij dit risico liep?
Misschien dat mijn tekst niet helemaal duidelijk is, ik probeerde het persoonlijk te maken om iets van besef te creëren voor de keuze die je maakt als je 'vluchtelingen' opvangt.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:23 schreef john2406 het volgende:
Ha als ze dat gaan doen in dat land zal het niet lang meer duren voordat er iets barst denk ik?
Dit is in Keulen?quote:
Misdadigers zitten overal, dus een consequentie van een toename van de bevolking is inderdaad dat daar meer misdadigers tussen zullen gaan zitten. Zulke mensen moeten net als iedereen berecht worden en in sommige gevallen uitgezet worden.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:22 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar daar gaat het toch niet om. Het gaat om de consequenties, de slachtoffers die vielen en gaan vallen, is dat een prijs die jij wilt betalen. Is dat wat jij straks tegen de slachtoffers wil zeggen, ja, dat is nu eenmaal de keuze die ik maakte met het besef dat jij dit risico liep?
Dat is niet gelukt inderdaad. Omdat godzijdank een of andere debiel zijn hand eraf blies met een vuurwerkbom.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:27 schreef Hathor het volgende:
Van der Laan: Aanrandingen als Keulen hier uitgesloten
AMSTERDAM -
Burgemeester Eberhard van der Laan acht het uitgesloten dat een massa-aanranding zoals in Keulen tijdens Nieuwjaarsnacht ook in Amsterdam gebeurt. ,,Ik vind Amsterdammers daar veel te lief voor en we stellen grenzen'', zei hij maandag in het EO-radioprogramma Dit is de Dag.
,,Zonder dat ik het aannemelijk kan maken denk ik dat het uitgesloten is. In Duitsland is wat achterstand in het integratiedebat. Ik geloof dat ze in Duitsland nu een schrik hebben die wij vijftien jaar geleden al hebben gehad.''
Verder gaf Van der Laan aan dat de gemeente zich 'suf praat' met jongeren die zijn teruggekeerd uit Syrië. ,,Er worden een heleboel lelijke dingen gezegd over thee drinken, maar ik vind in dit opzicht de dialoog het belangrijkste.''
http://news.google.nl/new(...)p&ssid=h&st=1&at=dt0
Sorry ik heb geen keuze gemaakt.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:29 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Misschien dat mijn tekst niet helemaal duidelijk is, ik probeerde het persoonlijk te maken om iets van besef te creëren voor de keuze die je maakt als je 'vluchtelingen' opvangt.
Die graffiti links naast No Smoking doet mij vermoeden dat dit eerder op dat plein in Egypte is.quote:
Maar wil jij nu vertellen dat dit gedrag gelijk is aan autochtone bevolking?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:30 schreef Dastan het volgende:
Misdadigers zitten overal, dus een consequentie van een toename van de bevolking is inderdaad dat daar meer misdadigers tussen zullen gaan zitten. Zulke mensen moeten net als iedereen berecht worden en in sommige gevallen uitgezet worden.
Omdat er voor gewaarschuwd wordt. Je maakt deze keuze ondanks alle waarschuwingen, dan ga je mede verantwoordelijkheid dragen.quote:Ik snap niet hoe jij mij op een of andere manier verantwoordelijk zou kunnen houden voor deze criminaliteit. Als jij een kind op de wereld zet en het vermoordt iemand, dan vraag ik toch ook niet aan jou: wat ga jij tegen de familie van het slachtoffer zeggen? Ja, dat is nu eenmaal de keuze die ik maakte met het besef dat dit kon gebeuren?
Ja dat weet ik, maar het kan net zo goed ergens in het midden oosten zijn geweest, ik kan uit dat filmpje echt niet opmaken waar het is.quote:
Vandaar ook mijn vraag.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:31 schreef Proximo het volgende:
[..]
Die graffiti links naast No Smoking doet mij vermoeden dat dit eerder op dat plein in Egypte is.
Ook die teksten op de muur doen weinig *keuls* aan
Gelukkig er wordt nog thee gedronken met straattuig en teruggekeerde terroristen.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:27 schreef Hathor het volgende:
Van der Laan: Aanrandingen als Keulen hier uitgesloten
AMSTERDAM -
Burgemeester Eberhard van der Laan acht het uitgesloten dat een massa-aanranding zoals in Keulen tijdens Nieuwjaarsnacht ook in Amsterdam gebeurt. ,,Ik vind Amsterdammers daar veel te lief voor en we stellen grenzen'', zei hij maandag in het EO-radioprogramma Dit is de Dag.
,,Zonder dat ik het aannemelijk kan maken denk ik dat het uitgesloten is. In Duitsland is wat achterstand in het integratiedebat. Ik geloof dat ze in Duitsland nu een schrik hebben die wij vijftien jaar geleden al hebben gehad.''
Verder gaf Van der Laan aan dat de gemeente zich 'suf praat' met jongeren die zijn teruggekeerd uit Syrië. ,,Er worden een heleboel lelijke dingen gezegd over thee drinken, maar ik vind in dit opzicht de dialoog het belangrijkste.''
http://news.google.nl/new(...)p&ssid=h&st=1&at=dt0
quote:
Inderdaad je weet niet zeker. Ondanks echt afschuwelijk om te zien, of het nou in Keulen of Caïro is.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar het kan net zo goed ergens in het midden oosten zijn geweest, ik kan uit dat filmpje echt niet opmaken waar het is.
Zo extreem is het niet eerder geweest, dat klopt, maar seksueel geweld komt ook op grote schaal onder de autochtone bevolking voor.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:31 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar wil jij nu vertellen dat dit gedrag gelijk is aan autochtone bevolking?
[..]
Omdat er voor gewaarschuwd wordt. Je maakt deze keuze ondanks alle waarschuwingen, dan ga je mede verantwoordelijkheid dragen.
Goed gezocht! Hoe kwam je daar zo snel bij?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:35 schreef Proximo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfde type ingang, zelfde bord.
Fake video dus. Dit is een video van die ellende in Egypte destijds.
Er duiken wel meer *keulen* filmpjes op die eigenlijk gewoon beelden van die gebeurtenissen op Tahrir zijn. Simpel googlen op Tahrir metro entrance deed de rest, lijkt me gezien de arabische pamfletten op de muur en het niet roken bordje (waar je nét de arabische kant niet van ziet) eigenlijk wel 99% zeker dat dit niet in Keulen is. Ook links van het bordje graffiti in het arabisch te zien.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:36 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Goed gezocht! Hoe kwam je daar zo snel bij?
Dit betreft waarschijnlijk de groepen aanranders die waren ingezet door het regime ten tijde van de revolutie (baltagiyyat). (Net zo erg natuurlijk, maar geen reden om te denken dat 'Arabieren nu eenmaal zo in elkaar zitten'quote:Op maandag 11 januari 2016 21:35 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Inderdaad je weet niet zeker. Ondanks echt afschuwelijk om te zien, of het nou in Keulen of Caïro is.
Ik kan me ook voorstellen dat in Duitsland zoveel Syriërs zijn dat je vanzelf zoveel Arabische teksten zijn.
Dit is downplayen van het ergste soort.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:35 schreef Dastan het volgende:
Zo extreem is het niet eerder geweest, dat klopt, maar seksueel geweld komt ook op grote schaal onder de autochtone bevolking voor.
Je weigert ook nog eens de verantwoordelijkheid voor je keuzes. Als we verder gaan op deze weg (de weg die jij wil nemen), dan wordt het aantal incidenten hoger, de botsingen in de bevolking worden erger en extremer en dan hebben we ook nog de risico's voor de aanslagen.quote:Er wordt voor gewaarschuwd uit angst en angst is geen goede raadgever. Verder is er natuurlijk ook geen enkele garantie dat deze trend zich voortzet in de toekomst. De verantwoordelijkheid die jij me toedicht slaat nergens op.
Nee, dat is dus absoluut niet 'downplayen'. Ik zeg juist dat AL het seksueel geweld erg is en dat iedereen daar op dezelfde manier voor gestraft moet worden. Ik vind het alleen erg storend dat er wordt gesuggereerd dat zoiets in Europa eerder niet voorkwam.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:42 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dit is downplayen van het ergste soort.
[..]
Je weigert ook nog eens de verantwoordelijkheid voor je keuzes. Als we verder gaan op deze weg (de weg die jij wilt), dan wordt het aantal incidenten hoger, de botsingen in de bevolking worden erger en extremer en dan hebben we ook nog de risico's voor de aanslagen.
De slachtoffers van dat alles daar ben jij dan mede verantwoordelijk voor omdat jij voorstander bent van die keuze. Een standpunt innemen en daar niet achter staan, dus verantwoordelijkheid voor nemen is te makkelijk en niet eerlijk.
Dat ben je als je VVD stemt.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je bent naïef als je denkt dat alleen mensen in nood hiervan gebruik maken. Effectief ben je voor de ineenstorting van de sociale kant van de EU.
Het kwam 6 x minder voor en niet op deze schaalquote:Op maandag 11 januari 2016 21:43 schreef Dastan het volgende:
Ik vind het alleen erg storend dat er wordt gesuggereerd dat zoiets in Europa eerder niet voorkwam.
Maar het is verbonden aan je keuze, hoe moeilijk is dat te begrijpen.quote:Nee, natuurlijk ben ik daar niet verantwoordelijk voor. Ik zeg toch niet dat ik vind dat zulk gedrag oké is?
In jouw ogen, omdat jij een causaal verband legt tussen afkomst en seksueel geweld.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:46 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het kwam 6 x minder voor en niet op deze schaal
[..]
Maar het is verbonden aan je keuze, hoe moeilijk is dat te begrijpen.
Oké, maar stel dat we nu alleen Oost-Europese mannen hier toelaten. Dan nog komt seksueel geweld voor. Ben je daar dan ook automatisch voorstander van? Of als je vindt dat mensen vrij op straat moeten kunnen rondlopen, ben je er dan ook voorstander van dat er wekelijks 200 vrouwen aangifte doen van verkrachting?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:31 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar wil jij nu vertellen dat dit gedrag gelijk is aan autochtone bevolking?
[..]
Omdat er voor gewaarschuwd wordt. Je maakt deze keuze ondanks alle waarschuwingen, dan ga je mede verantwoordelijkheid dragen.
Dan rest de vraag. Tot welk punt ben je bereid je eigen bevolking bloot (no pun intended) te stellen aan de gevaren die deze "andere culturen" met zich mee brengen.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dat is dus absoluut niet 'downplayen'. Ik zeg juist dat AL het seksueel geweld erg is en dat iedereen daar op dezelfde manier voor gestraft moet worden. Ik vind het alleen erg storend dat er wordt gesuggereerd dat zoiets in Europa eerder niet voorkwam.
Wat?!?!quote:Op maandag 11 januari 2016 21:47 schreef Xa1pt het volgende:
Oké, maar stel dat we nu alleen Oost-Europese mannen hier toelaten. Dan nog komt seksueel geweld voor. Ben je daar dan ook automatisch voorstander van? Of als je vindt dat mensen vrij op straat moeten kunnen rondlopen, ben je er dan ook voorstander van dat er wekelijks 200 vrouwen aangifte doen van verkrachting?
Dat zijn de cijfers, ik kan er ook niets aan doen... Zou je een bron accepteren, en neem je dan nog de verantwoordelijkheid?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:47 schreef Dastan het volgende:
In jouw ogen, omdat jij een causaal verband legt tussen afkomst en seksueel geweld.
Zes keer minder voor? Hoe kom je daar nou weer bij? Hoe kun je überhaupt iets statistisch zeggen aan de hand van één incident?
Dit heeft als uitgangspunt dat opvang van vluchtelingen in Europa hoe dan ook leidt tot meer gebeurtenissen als begin deze maand. Die garantie is er simpelweg niet. Die afweging die jij schetst is dan ook niet aan de orde.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:48 schreef Proximo het volgende:
[..]
Dan rest de vraag. Tot welk punt ben je bereid je eigen bevolking bloot (no pun intended) te stellen aan de gevaren die deze "andere culturen" met zich mee brengen.
Waar leg je de grens? Is 10 verkrachtingen wel ok, maar 100 niet?
En wat dan? Want de daders straffen klinkt allemaal prachtig, maar we weten hoe dat in de praktijk eraan toe gaat. Niet eens specifiek vluchteling gerelateerd, er is al een hoop geweld, intimidatie, seksueel geweld onder allerlei andere groepen e.d waar nooit een straf voor wordt uitgedeeld.
Preventief te werk gaan lijkt me beter, dan moeten de goede onder de kwaden lijden. Echter bij ongebreidelde import lijdt de eigen bevolking.
Politici willen "the best of both worlds" maar realiseren zich niet dat de werkelijkheid niet zo werkt.
Heb je naar dat onderzoeksrapport gekeken dat ik heb geplaatst? Ja, graag, een bron, want jouw uitspraak kan niet hardgemaakt worden.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:51 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat zijn de cijfers, ik kan er ook niets aan doen... Zou je een bron accepteren, en neem je dan nog de verantwoordelijkheid?
Nee, niet gezien. Maar mijn mond valt open van verbazing dat je dit nog durft te ontkennen.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:52 schreef Dastan het volgende:
Heb je naar dat onderzoeksrapport gekeken dat ik heb geplaatst?
Kijk maar dan.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:52 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Maar mijn mond valt open van verbazing dat je dit nog durft te ontkennen.
En jij wel dan?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet soms. Geen handjes. Geen hoor.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:53 schreef ToT het volgende:
Och zijn we weer eens bezig met "Ja maar autochtone mannen kunnen soms ook de handjes niet thuis houden hoor!"?
Ik zie graag bronnen van autochtone verkrachtingszaken waar meer dan 100 man aan deelnam voorbij komen.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dat is dus absoluut niet 'downplayen'. Ik zeg juist dat AL het seksueel geweld erg is en dat iedereen daar op dezelfde manier voor gestraft moet worden. Ik vind het alleen erg storend dat er wordt gesuggereerd dat zoiets in Europa eerder niet voorkwam.
Nee, natuurlijk ben ik daar niet verantwoordelijk voor. Ik zeg toch niet dat ik vind dat zulk gedrag oké is?
Iets meer dan 3000 km voor de Marokkanen die het hier als "vluchteling" willen proberen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het maakt geen verschil verder, maar wel voor dit:quote:Op maandag 11 januari 2016 21:53 schreef ToT het volgende:
Och zijn we weer eens bezig met "Ja maar autochtone mannen kunnen soms ook de handjes niet thuis houden hoor!"?
quote:Op maandag 11 januari 2016 21:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind het alleen erg storend dat er wordt gesuggereerd dat zoiets in Europa eerder niet voorkwam.
Doe dan een link, zorg ik ook voor een bron.quote:
Het is gewoon totaal onzinnig om een vergelijking te willen maken.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet soms. Geen handjes. Geen hoor.
Nu ben jij de boel aan het 'downplayen'.
Die plaatste ik een paar berichten terugquote:Op maandag 11 januari 2016 21:55 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Doe dan een link, zorg ik ook voor een bron.
quote:Op maandag 11 januari 2016 21:38 schreef Dastan het volgende:
Hier is een bron: http://fra.europa.eu/site(...)results-apr14_en.pdf (van schokkende cijfers seksueel geweld Europa).
Totaal niet relevant voor de huidige zaak.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:55 schreef Dastan het volgende:
Het maakt geen verschil verder, maar wel voor dit:
[..]
Dat zei ik juistquote:Op maandag 11 januari 2016 21:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het is gewoon totaal onzinnig om een vergelijking te willen maken.
Tenzij je de aandacht wil afleiden van deze zaak, dan komt het uitstekend uit.
quote:Op maandag 11 januari 2016 21:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat heb ik al een paar keer duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Totaal niet relevant voor de huidige zaak.
Wat wil je er nou mee zeggen? Maakt dat de problematiek onder de huidige geïmporteerde groep tuig opeens minder erg?
Die krijgen dan ook nooit een verblijfsvergunning.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets meer dan 3000 km voor de Marokkanen die het hier als "vluchteling" willen proberen.
Gevaren kun je breed intepreteren. Maak er 'problemen' van als je wilt.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dit heeft als uitgangspunt dat opvang van vluchtelingen in Europa hoe dan ook leidt tot meer gebeurtenissen als begin deze maand. Die garantie is er simpelweg niet. Die afweging die jij schetst is dan ook niet aan de orde.
"De gevaren die andere culturen met zich meebrengen", kom op zeg.Hoor eens hoe dat klinkt.
Dat is ook gewoon zo: dit IS hier nog nooit eerder voorgekomen.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
[..]
Oke, dus we hebben vastgesteld dat autochtonen er met de haren bijslepen geen enkel nut heeft. Mooi, gaan we weer verder met de huidige problematiek onder vluchtelingen.quote:
Als ik zou willen, wat ik echter niet of nooit van plan ben, moet ik nog 30 of meer vinden die ze insluiten wil ik het op die manier doen niet?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:53 schreef ToT het volgende:
Klopt, maar wel een oprotpremie als ze braaf weer naar huis gaan na afgewezen te zijn. Tot die tijd kunnen ze hier doen en laten wat ze willen.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die krijgen dan ook nooit een verblijfsvergunning.
Ik schreef dat alleen maar omdat er werd gesuggereerd dat er wat dat betreft geen problemen waren vóór de vluchtelingentoestroomquote:Op maandag 11 januari 2016 21:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oke, dus we hebben vastgesteld dat autochtonen er met de haren bijslepen geen enkel nut heeft. Mooi, gaan we weer verder met de huidige problematiek onder vluchtelingen.
Geen idee, ik weet niet met hoeveel man ze het minimaal doen in Arabische landen.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als ik zou willen, wat ik echter niet of nooit van plan ben, moet ik nog 30 of meer vinden die ze insluiten wil ik het op die manier doen niet?
True. Rotherham, de verkrachting van minstens 1,400 veelal minderjarige meisjes door een kleine groep Moslims was al van voor de immigrantenstroom. Ik zie wel een bepaalde common denominator. Rotherham werd trouwens ook in de doofpot gestopt door de lokale elite en lokale pers. En Rotherham is lang niet het enige massale seksschandaal waarin Moslimmannen exclusief op jacht gingen op veelal minderjarige meisjes van een niet-Moslimachtergrond.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:58 schreef Dastan het volgende:
Ik schreef dat alleen maar omdat er werd gesuggereerd dat er wat dat betreft geen problemen waren vóór de vluchtelingentoestroom
Misbruik kwam binnen de Rooms-katholieke kerk op nog veel grotere schaal voor.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:01 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
True. Rotherham, de verkrachting van minstens 1,400 veelal minderjarige meisjes door een kleine groep Moslims was al van voor de immigrantenstroom. Ik zie wel een bepaalde common denominator. Rotherham werd trouwens ook in de doofpot gestopt door de lokale elite en lokale pers. En Rotherham is lang niet het enige massale seksschandaal waarin Moslimmannen exclusief op jacht gingen op veelal minderjarige meisjes van een niet-Moslimachtergrond.
Ik ben niet zo'n eigen-volk-eerst-type, nee. En sommige van de problemen die jij noemt zijn wel reëel, maar massa's mensen laten creperen omdat wij het goed hebben en dat zo willen houden, dat vind ik een groter probleem.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:57 schreef Proximo het volgende:
[..]
Gevaren kun je breed intepreteren. Maak er 'problemen' van als je wilt.
Feit is dat criminaliteit een gegeven is wat welig tiert onder immigranten binnen Europa. Wellicht niet bij Wang die hoogwaardig technisch onderzoek komt doen ergens in Veldhoven maar wel bij immigratie uit het MO & Afrika.
Je kunt dan blijven roepen van gelijke kansen, scholing, participatie etc. Maar dat kost allemaal bakken geld. Net als de politie inzet die nodig is om die criminaliteit niet geheel uit de hand te laten lopen.
Nog even los van de druk op de woningmarkt, sociaal systeem, de zorg en het onderwijs die allemaal extra vragers krijgen zonder dat daar extra geld bij komt. Er is namelijk een constante crisis waardoor uitgaven omlaag zullen moeten.
Linksom of rechtsom, je zult ergens in moeten leveren. Is het dan niet fair om de last voor de bevolking die er nu woont (En dat is inclusief allochtonen die er nu al wonen) te beperken tot een minimum.
En dat is nog even los van de minder tastbare problemen als een veranderend straatbeeld en afname van sociale cohesie, de man-vrouw verhouding binnen nieuwe groepen, een religie met hele andere denkbeelden dan we hier wenselijk achten etc. waardoor onvrede bij autochtone bevolking alleen maar verder toeneemt, dat kost wellicht niet direct geld maar is zeker geen pluspunt.
Juist dat kwam vind ik in deze leuk,weet er trouwens niet veel van gelukkig maar ook, is het dan geen verleden wat geweest is is geweest, ik wil namelijk ook geen oorlog terug omdat die er al geweest is trouwens.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Misbruik kwam binnen de Rooms-katholieke kerk op nog veel grotere schaal voor.
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat dit erger is geloof ik. Alleen de suggestie dat seksueel geweld voorbehouden is aan bepaalde nationaliteiten of groeperingen slaat nergens op.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:05 schreef Proximo het volgende:
[..]Gaan we weer.
Terreur uit naam van Allah is ook niet erg, de familie van bataclan slachtoffers moet hun bek houden. De inname van Jeruzalem door Godfried van Bouillon eiste nog veel meer slachtoffers.
Ik neem aan dat wij als ik wij mag schrijven van jullie, het ook eeuwen terug slecht gehad hebben hier in Europa, dat het zo is gekomen hier hebben de mensen toch aan hunzelf te danken en aan het sociale stelsel wat ze allemaal samen hebben opgebouwd of niet?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n eigen-volk-eerst-type, nee. En sommige van de problemen die jij noemt zijn wel reëel, maar massa's mensen laten creperen omdat wij het goed hebben en dat zo willen houden, dat vind ik een groter probleem.
Over oude koeien uit de sloot halen gesproken... In de UK zijn ca. 5% van de mensen Moslims. Alle grote seksschandelen hebben echter met Moslimmannen te maken.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:03 schreef Xa1pt het volgende:
Begrijp ik niet en toch mogen ze geen sex hebben voor het huwelijk?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:08 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Over oude koeien uit de sloot halen gesproken... In de UK zijn ca. 5% van de mensen Moslims. Alle grote seksschandelen hebben echter met Moslimmannen te maken.
Rotherham
Derby
Rochdale
Oxford
Bristol
Telford
Peterborough
Banbury
Aylesbury
Keighley
Allemaal tot aan 2010-2012 actief.
En wederom: NIEMAND doet dat, maar groepsaanranding op deze manier, op deze schaal en met deze agressie WÉL.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat dit erger is geloof ik. Alleen de suggestie dat seksueel geweld voorbehouden is aan bepaalde nationaliteiten of groeperingen slaat nergens op.
En wat voor rol speelt hun religie daar precies in? Uit de onderzoeken die ik tot dus ver heb gelezen blijkt juist dat er andere factoren aan seksueel geweld ten grondslag liggen die weinig te maken hebben met religieuze opvattingen of de religie zelf.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:08 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Over oude koeien uit de sloot halen gesproken... In de UK zijn ca. 5% van de mensen Moslims. Alle grote seksschandelen hebben echter met Moslimmannen te maken.
Rotherham
Derby
Rochdale
Oxford
Bristol
Telford
Peterborough
Banbury
Aylesbury
Keighley
Allemaal tot aan 2010-2012 actief.
Ze mogen ook geen alcohol drinken he, behalve als ze in Keulen bij het station zijn natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Begrijp ik niet en toch mogen ze geen sex hebben voor het huwelijk?
Als hij dat hoort of ziet krijgen ze dan geen maagden?
Dat rapport maakt geen onderscheid op etniciteit.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:55 schreef Dastan het volgende:
Die plaatste ik een paar berichten terug
Dat mag jij me vertellen. Gezien de kans statistisch gezien onmogelijk is dat alle grote seksschandelen door de 5% Moslimmannen gepleegd worden moet je echt compleet van de wereld zijn om een link tussen Moslimmannen en seksueel misbruik van minderjarige niet-Moslimmeisjes te ontkennen.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:12 schreef Xa1pt het volgende:
En wat voor rol speelt hun religie daar precies in?
Vrij weinig...quote:Op maandag 11 januari 2016 22:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En wat voor rol speelt hun religie daar precies in? Uit de onderzoeken die ik tot dus ver heb gelezen blijkt juist dat er andere factoren aan seksueel geweld ten grondslag liggen die weinig te maken hebben met religieuze opvattingen of de religie zelf.
Uit de onderzoeken die ik tot nu toe heb gelezen m.b.t. groepsverkrachtingen liggen er geen factoren aan ten grondslag die met religieuze opvattingen te maken hebben. Maar als je bewijzen hebt van het tegendeel lees ik die graag.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:13 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat mag jij me vertellen. Gezien de kans statistisch gezien onmogelijk is dat alle grote seksschandelen door de 5% Moslimmannen gepleegd worden moet je echt compleet van de wereld zijn om een link te ontkennen.
Ik heb een kennis die zegt al HIJ maar niet hoort of ziet!quote:Op maandag 11 januari 2016 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze mogen ook geen alcohol drinken he, behalve als ze in Keulen bij het station zijn natuurlijk.
Wat is jouw verklaring dan? "Toeval"?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Uit de onderzoeken die ik tot nu toe heb gelezen m.b.t. groepsverkrachtingen liggen er geen factoren aan ten grondslag die met religieuze opvattingen te maken hebben. Maar als je bewijzen hebt van het tegendeel lees ik die graag.
Misschien niet religieuze opvattingen, maar wel culturele opvattingen die stomtoevallig in moslimlanden voorkomen tegenover andersgelovigen.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Uit de onderzoeken die ik tot nu toe heb gelezen m.b.t. groepsverkrachtingen liggen er geen factoren aan ten grondslag die met religieuze opvattingen te maken hebben. Maar als je bewijzen hebt van het tegendeel lees ik die graag.
Zoals ik al zei, "toeval" dus?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien niet religieuze opvattingen, maar wel culturele opvattingen die stomtoevallig in moslimlanden voorkomen tegenover andersgelovigen.
Tja dat veel Arabieren alles wat vrouwelijk is als neukvee zien en nog eens extra geil worden van blanke blondines (uitleg daarover is al in een eerder deeltje gegeven), zal vast toeval zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:17 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, "toeval" dus?
Lijkt me logischer om sociaal-culturele en opvoedkundige dan religieuze redenen voor hun beestachtig gedrag te zoeken. Al komen de eerste voor een deel weer voort uit de laatste.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De link ligt er. De kans is statistisch gezien onmogelijk dat alle grote seksschandelen in de UK door de 5% Moslimmannen gepleegd worden. De verklaring moet nog gevonden worden, die kan religieus en/of cultureel zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:14 schreef Xa1pt het volgende:
Ja in een filmpje in een eerder deeltje van deze reeks zat er al eentje trots te verkondigen dat ze met 7 man een maagd verkracht hadden, dus een groen blaadje is duidelijk wel een pluspunt in hun ogen.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:19 schreef john2406 het volgende:
Maar een afgelikt snoepje willen ze toch niet?
Naar de eerste is ze al geen maagd meer, zouden ze dat wel weten?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in een filmpje in een eerder deeltje van deze reeks zat er al eentje trots te verkondigen dat ze met 7 man een maagd verkracht hadden, dus een groen blaadje is duidelijk wel een pluspunt in hun ogen.
Tja een voorlichting aan vluchtelingen over vrouwen hier was weer stigmatiserend en racistisch, dus dan zal zo'n onderzoek al HELEMAAL niet door de beugel kunnen.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:20 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
De link ligt er. De kans is statistisch gezien onmogelijk dat alle grote seksschandelen in de UK door de 5% Moslimmannen gepleegd worden. De verklaring moet nog gevonden worden, die kan religieus en/of cultureel zijn.
Ik heb trouwens nog helemaal geen "onderzoek" gezien. Lijkt me ook niet een politiek correct onderwerp. Het feit dat veel van deze zaken in de doofpot werden gestopt (net zoals Keulen en nu dus Zweden) verklaart ook veel.
Good enough, I guess.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Naar de eerste is ze al geen maagd meer, zouden ze dat wel weten?
Heb zo een vermoeden dat wij niet veel anders waren in de oertijd.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Good enough, I guess.
Maar ze waren er zwaar trots op, ook dat die griet zat te huilen enzo.
Ik ben eigenlijk op zoek naar verklaringen, niet naar beelden die bepaalde ideeën bevestigen.quote:
Er zijn al eerder onderzoeken gedaan naar seksueel geweld en vooralsnog is er geen enkele link aangetoond. Correlatie =/= causaliteit.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:20 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
De link ligt er. De kans is statistisch gezien onmogelijk dat alle grote seksschandelen in de UK door de 5% Moslimmannen gepleegd worden. De verklaring moet nog gevonden worden, die kan religieus en/of cultureel zijn.
Mwah, ik denk dat je idd wel minstens zo ver terug zou moeten gaan in de tijd daarvoor, ja, maar dan nog heb ik zo mijn twijfels.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Heb zo een vermoeden dat wij niet veel anders waren in de oertijd.
Er worden al langere tijd onderzoeken uitgevoerd, ook naar verbanden tussen geweld en etniciteiten. Leuk dat downplayen, alleen strookt het niet helemaal met de realiteit.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja een voorlichting aan vluchtelingen over vrouwen hier was weer stigmatiserend en racistisch, dus dan zal zo'n onderzoek al HELEMAAL niet door de beugel kunnen.
Mij ook, maar op de e.o.a. manier heerst hier kennelijk toch een ander beeld.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me logischer om sociaal-culturele en opvoedkundige dan religieuze redenen voor hun beestachtig gedrag te zoeken. Al komen de eerste voor een deel weer voort uit de laatste.
Imams preken tegen hun volgelingen dat ze het moeten doen. Is dat niet al een verklaring dat die volgelingen het doen?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk op zoek naar verklaringen, niet naar beelden die bepaalde ideeën bevestigen.
[..]
Er zijn al eerder onderzoeken gedaan naar seksueel geweld en vooralsnog is er geen enkele link aangetoond. Correlatie =/= causaliteit.
Nee, want waarom preken die imams dat? En waarom volgen die volgelingen dat op? En welke volgelingen volgen dat dan op?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Imams preken tegen hun volgelingen dat ze het moeten doen. Is dat niet al een verklaring dat die volgelingen het doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |