abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159026545
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:43 schreef Dastan het volgende:

[..]

Nee, dat is dus absoluut niet 'downplayen'. Ik zeg juist dat AL het seksueel geweld erg is en dat iedereen daar op dezelfde manier voor gestraft moet worden. Ik vind het alleen erg storend dat er wordt gesuggereerd dat zoiets in Europa eerder niet voorkwam.

Nee, natuurlijk ben ik daar niet verantwoordelijk voor. Ik zeg toch niet dat ik vind dat zulk gedrag oké is?
Ik zie graag bronnen van autochtone verkrachtingszaken waar meer dan 100 man aan deelnam voorbij komen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_159026556
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 20:02 schreef Dastan het volgende:

[..]

Je hebt duidelijk geen idee van de reis die vluchtelingen hebben moeten afleggen om hier te komen.
Iets meer dan 3000 km voor de Marokkanen die het hier als "vluchteling" willen proberen.
pi_159026576
quote:
2s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:53 schreef ToT het volgende:
Och zijn we weer eens bezig met "Ja maar autochtone mannen kunnen soms ook de handjes niet thuis houden hoor!"?
Het maakt geen verschil verder, maar wel voor dit:
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:43 schreef Dastan het volgende:

[..]

Ik vind het alleen erg storend dat er wordt gesuggereerd dat zoiets in Europa eerder niet voorkwam.

pi_159026577
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:53 schreef Dastan het volgende:Kijk maar dan.
Doe dan een link, zorg ik ook voor een bron.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_159026580
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:54 schreef Dastan het volgende:

[..]

Niet soms. Geen handjes. Geen hoor.

Nu ben jij de boel aan het 'downplayen'.
Het is gewoon totaal onzinnig om een vergelijking te willen maken.

Tenzij je de aandacht wil afleiden van deze zaak, dan komt het uitstekend uit.
pi_159026619
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:55 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Doe dan een link, zorg ik ook voor een bron.
Die plaatste ik een paar berichten terug

quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:38 schreef Dastan het volgende:
Hier is een bron: http://fra.europa.eu/site(...)results-apr14_en.pdf (van schokkende cijfers seksueel geweld Europa).
pi_159026625
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:55 schreef Dastan het volgende:

[..]

Totaal niet relevant voor de huidige zaak.
Wat wil je er nou mee zeggen? Maakt dat de problematiek onder de huidige geïmporteerde groep tuig opeens minder erg?
pi_159026633
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Het is gewoon totaal onzinnig om een vergelijking te willen maken.

Tenzij je de aandacht wil afleiden van deze zaak, dan komt het uitstekend uit.
Dat zei ik juist
quote:

[..]

[..]

pi_159026645
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Totaal niet relevant voor de huidige zaak.
Wat wil je er nou mee zeggen? Maakt dat de problematiek onder de huidige geïmporteerde groep tuig opeens minder erg?
Nee, dat heb ik al een paar keer duidelijk gemaakt.
pi_159026668
quote:
2s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:54 schreef ToT het volgende:

[..]

Iets meer dan 3000 km voor de Marokkanen die het hier als "vluchteling" willen proberen.
Die krijgen dan ook nooit een verblijfsvergunning.
  maandag 11 januari 2016 @ 21:57:11 #261
155616 Proximo
For god, king & country
pi_159026673
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:51 schreef Dastan het volgende:

[..]

Dit heeft als uitgangspunt dat opvang van vluchtelingen in Europa hoe dan ook leidt tot meer gebeurtenissen als begin deze maand. Die garantie is er simpelweg niet. Die afweging die jij schetst is dan ook niet aan de orde.

"De gevaren die andere culturen met zich meebrengen", kom op zeg. :') Hoor eens hoe dat klinkt.
Gevaren kun je breed intepreteren. Maak er 'problemen' van als je wilt.

Feit is dat criminaliteit een gegeven is wat welig tiert onder immigranten binnen Europa. Wellicht niet bij Wang die hoogwaardig technisch onderzoek komt doen ergens in Veldhoven maar wel bij immigratie uit het MO & Afrika.

Je kunt dan blijven roepen van gelijke kansen, scholing, participatie etc. Maar dat kost allemaal bakken geld. Net als de politie inzet die nodig is om die criminaliteit niet geheel uit de hand te laten lopen.

Nog even los van de druk op de woningmarkt, sociaal systeem, de zorg en het onderwijs die allemaal extra vragers krijgen zonder dat daar extra geld bij komt. Er is namelijk een constante crisis waardoor uitgaven omlaag zullen moeten.

Linksom of rechtsom, je zult ergens in moeten leveren. Is het dan niet fair om de last voor de bevolking die er nu woont (En dat is inclusief allochtonen die er nu al wonen) te beperken tot een minimum.

En dat is nog even los van de minder tastbare problemen als een veranderend straatbeeld en afname van sociale cohesie, de man-vrouw verhouding binnen nieuwe groepen, een religie met hele andere denkbeelden dan we hier wenselijk achten etc. waardoor onvrede bij autochtone bevolking alleen maar verder toeneemt, dat kost wellicht niet direct geld maar is zeker geen pluspunt.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_159026676
quote:

[..]

[..]

Dat is ook gewoon zo: dit IS hier nog nooit eerder voorgekomen.
Ja natuurlijk hebben we hier ook wel verkrachtingen gehad, maar niet dat 1000 man 400 mensen in een menselijke fuik vingen en massaal vrouwen gingen aanranden, 2 verkrachten en bij een aantal het slipje van het lijf gescheurd hebben en vervolgens met de vingers hebben zitten penetreren.
pi_159026682
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:56 schreef Dastan het volgende:

[..]

Dat zei ik juist

[..]

Oke, dus we hebben vastgesteld dat autochtonen er met de haren bijslepen geen enkel nut heeft. Mooi, gaan we weer verder met de huidige problematiek onder vluchtelingen.
pi_159026696
quote:
2s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:53 schreef ToT het volgende:
Och zijn we weer eens bezig met "Ja maar autochtone mannen kunnen soms ook de handjes niet thuis houden hoor!"?
Als ik zou willen, wat ik echter niet of nooit van plan ben, moet ik nog 30 of meer vinden die ze insluiten wil ik het op die manier doen niet?
pi_159026704
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:57 schreef Dastan het volgende:

[..]

Die krijgen dan ook nooit een verblijfsvergunning.
Klopt, maar wel een oprotpremie als ze braaf weer naar huis gaan na afgewezen te zijn. Tot die tijd kunnen ze hier doen en laten wat ze willen.
pi_159026708
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Oke, dus we hebben vastgesteld dat autochtonen er met de haren bijslepen geen enkel nut heeft. Mooi, gaan we weer verder met de huidige problematiek onder vluchtelingen.
Ik schreef dat alleen maar omdat er werd gesuggereerd dat er wat dat betreft geen problemen waren vóór de vluchtelingentoestroom
pi_159026759
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:57 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als ik zou willen, wat ik echter niet of nooit van plan ben, moet ik nog 30 of meer vinden die ze insluiten wil ik het op die manier doen niet?
Geen idee, ik weet niet met hoeveel man ze het minimaal doen in Arabische landen.
pi_159026839
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:58 schreef Dastan het volgende:
Ik schreef dat alleen maar omdat er werd gesuggereerd dat er wat dat betreft geen problemen waren vóór de vluchtelingentoestroom
True. Rotherham, de verkrachting van minstens 1,400 veelal minderjarige meisjes door een kleine groep Moslims was al van voor de immigrantenstroom. Ik zie wel een bepaalde common denominator. Rotherham werd trouwens ook in de doofpot gestopt door de lokale elite en lokale pers. En Rotherham is lang niet het enige massale seksschandaal waarin Moslimmannen exclusief op jacht gingen op veelal minderjarige meisjes van een niet-Moslimachtergrond.
pi_159026900
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:01 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

True. Rotherham, de verkrachting van minstens 1,400 veelal minderjarige meisjes door een kleine groep Moslims was al van voor de immigrantenstroom. Ik zie wel een bepaalde common denominator. Rotherham werd trouwens ook in de doofpot gestopt door de lokale elite en lokale pers. En Rotherham is lang niet het enige massale seksschandaal waarin Moslimmannen exclusief op jacht gingen op veelal minderjarige meisjes van een niet-Moslimachtergrond.
Misbruik kwam binnen de Rooms-katholieke kerk op nog veel grotere schaal voor.
pi_159026943
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:57 schreef Proximo het volgende:

[..]

Gevaren kun je breed intepreteren. Maak er 'problemen' van als je wilt.

Feit is dat criminaliteit een gegeven is wat welig tiert onder immigranten binnen Europa. Wellicht niet bij Wang die hoogwaardig technisch onderzoek komt doen ergens in Veldhoven maar wel bij immigratie uit het MO & Afrika.

Je kunt dan blijven roepen van gelijke kansen, scholing, participatie etc. Maar dat kost allemaal bakken geld. Net als de politie inzet die nodig is om die criminaliteit niet geheel uit de hand te laten lopen.

Nog even los van de druk op de woningmarkt, sociaal systeem, de zorg en het onderwijs die allemaal extra vragers krijgen zonder dat daar extra geld bij komt. Er is namelijk een constante crisis waardoor uitgaven omlaag zullen moeten.

Linksom of rechtsom, je zult ergens in moeten leveren. Is het dan niet fair om de last voor de bevolking die er nu woont (En dat is inclusief allochtonen die er nu al wonen) te beperken tot een minimum.

En dat is nog even los van de minder tastbare problemen als een veranderend straatbeeld en afname van sociale cohesie, de man-vrouw verhouding binnen nieuwe groepen, een religie met hele andere denkbeelden dan we hier wenselijk achten etc. waardoor onvrede bij autochtone bevolking alleen maar verder toeneemt, dat kost wellicht niet direct geld maar is zeker geen pluspunt.
Ik ben niet zo'n eigen-volk-eerst-type, nee. En sommige van de problemen die jij noemt zijn wel reëel, maar massa's mensen laten creperen omdat wij het goed hebben en dat zo willen houden, dat vind ik een groter probleem.
pi_159026990
quote:
14s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Juist dat kwam vind ik in deze leuk,weet er trouwens niet veel van gelukkig maar ook, is het dan geen verleden wat geweest is is geweest, ik wil namelijk ook geen oorlog terug omdat die er al geweest is trouwens.
Maar als het niet anders is, wil ik wel in het verzet gaan als het zo zou zijn of komen.
  maandag 11 januari 2016 @ 22:05:59 #272
155616 Proximo
For god, king & country
pi_159027005
quote:

[..]

:') Gaan we weer.

Terreur uit naam van Allah is ook niet erg, de familie van bataclan slachtoffers moet hun bek houden. De inname van Jeruzalem door Godfried van Bouillon eiste nog veel meer slachtoffers.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_159027083
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:05 schreef Proximo het volgende:

[..]

:') Gaan we weer.

Terreur uit naam van Allah is ook niet erg, de familie van bataclan slachtoffers moet hun bek houden. De inname van Jeruzalem door Godfried van Bouillon eiste nog veel meer slachtoffers.
Ik zeg nergens dat dit erger is geloof ik. Alleen de suggestie dat seksueel geweld voorbehouden is aan bepaalde nationaliteiten of groeperingen slaat nergens op.
pi_159027090
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:04 schreef Dastan het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n eigen-volk-eerst-type, nee. En sommige van de problemen die jij noemt zijn wel reëel, maar massa's mensen laten creperen omdat wij het goed hebben en dat zo willen houden, dat vind ik een groter probleem.
Ik neem aan dat wij als ik wij mag schrijven van jullie, het ook eeuwen terug slecht gehad hebben hier in Europa, dat het zo is gekomen hier hebben de mensen toch aan hunzelf te danken en aan het sociale stelsel wat ze allemaal samen hebben opgebouwd of niet?
pi_159027141
quote:
Over oude koeien uit de sloot halen gesproken... In de UK zijn ca. 5% van de mensen Moslims. Alle grote seksschandelen hebben echter met Moslimmannen te maken.
Rotherham
Derby
Rochdale
Oxford
Bristol
Telford
Peterborough
Banbury
Aylesbury
Keighley

Allemaal tot aan 2010-2012 actief.
pi_159027190
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:08 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Over oude koeien uit de sloot halen gesproken... In de UK zijn ca. 5% van de mensen Moslims. Alle grote seksschandelen hebben echter met Moslimmannen te maken.
Rotherham
Derby
Rochdale
Oxford
Bristol
Telford
Peterborough
Banbury
Aylesbury
Keighley

Begrijp ik niet en toch mogen ze geen sex hebben voor het huwelijk?

Als hij dat hoort of ziet krijgen ze dan geen maagden?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2016 22:10:49 ]
pi_159027222
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat dit erger is geloof ik. Alleen de suggestie dat seksueel geweld voorbehouden is aan bepaalde nationaliteiten of groeperingen slaat nergens op.
En wederom: NIEMAND doet dat, maar groepsaanranding op deze manier, op deze schaal en met deze agressie WÉL.
pi_159027278
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:08 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Rotherham
Derby
Rochdale
Oxford
Bristol
Telford
Peterborough
Banbury
Aylesbury
Keighley

En wat voor rol speelt hun religie daar precies in? Uit de onderzoeken die ik tot dus ver heb gelezen blijkt juist dat er andere factoren aan seksueel geweld ten grondslag liggen die weinig te maken hebben met religieuze opvattingen of de religie zelf.
pi_159027281
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:09 schreef john2406 het volgende:

[..]

Begrijp ik niet en toch mogen ze geen sex hebben voor het huwelijk?

Als hij dat hoort of ziet krijgen ze dan geen maagden?
Ze mogen ook geen alcohol drinken he, behalve als ze in Keulen bij het station zijn natuurlijk.
pi_159027294
quote:
Die plaatste ik een paar berichten terug
Dat rapport maakt geen onderscheid op etniciteit.
Check deze uit 2005 ; http://nl.aup.nl/wosmedia(...)ie_en_etniciteit.pdf

En ga je al verantwoording nemen voor de slachtoffers?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_159027324
quote:
14s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:12 schreef Xa1pt het volgende:
En wat voor rol speelt hun religie daar precies in?
Dat mag jij me vertellen. Gezien de kans statistisch gezien onmogelijk is dat alle grote seksschandelen door de 5% Moslimmannen gepleegd worden moet je echt compleet van de wereld zijn om een link tussen Moslimmannen en seksueel misbruik van minderjarige niet-Moslimmeisjes te ontkennen.
pi_159027355
quote:
14s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En wat voor rol speelt hun religie daar precies in? Uit de onderzoeken die ik tot dus ver heb gelezen blijkt juist dat er andere factoren aan seksueel geweld ten grondslag liggen die weinig te maken hebben met religieuze opvattingen of de religie zelf.
Vrij weinig...

pi_159027386
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:13 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Dat mag jij me vertellen. Gezien de kans statistisch gezien onmogelijk is dat alle grote seksschandelen door de 5% Moslimmannen gepleegd worden moet je echt compleet van de wereld zijn om een link te ontkennen.
Uit de onderzoeken die ik tot nu toe heb gelezen m.b.t. groepsverkrachtingen liggen er geen factoren aan ten grondslag die met religieuze opvattingen te maken hebben. Maar als je bewijzen hebt van het tegendeel lees ik die graag.
pi_159027418
quote:
2s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:12 schreef ToT het volgende:

[..]

Ze mogen ook geen alcohol drinken he, behalve als ze in Keulen bij het station zijn natuurlijk.
Ik heb een kennis die zegt al HIJ maar niet hoort of ziet!
pi_159027423
quote:
14s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Uit de onderzoeken die ik tot nu toe heb gelezen m.b.t. groepsverkrachtingen liggen er geen factoren aan ten grondslag die met religieuze opvattingen te maken hebben. Maar als je bewijzen hebt van het tegendeel lees ik die graag.
Wat is jouw verklaring dan? "Toeval"?
pi_159027435
quote:

[..]

Misschien niet religieuze opvattingen, maar wel culturele opvattingen die stomtoevallig in moslimlanden voorkomen tegenover andersgelovigen.
pi_159027463
quote:
2s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:16 schreef ToT het volgende:

[..]

Misschien niet religieuze opvattingen, maar wel culturele opvattingen die stomtoevallig in moslimlanden voorkomen tegenover andersgelovigen.
Zoals ik al zei, "toeval" dus? :P
pi_159027510
quote:
6s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:17 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, "toeval" dus? :P
Tja dat veel Arabieren alles wat vrouwelijk is als neukvee zien en nog eens extra geil worden van blanke blondines (uitleg daarover is al in een eerder deeltje gegeven), zal vast toeval zijn.
  maandag 11 januari 2016 @ 22:18:51 #289
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_159027520
quote:

[..]

Lijkt me logischer om sociaal-culturele en opvoedkundige dan religieuze redenen voor hun beestachtig gedrag te zoeken. Al komen de eerste voor een deel weer voort uit de laatste.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_159027555
Maar een afgelikt snoepje willen ze toch niet?
pi_159027582
quote:
De link ligt er. De kans is statistisch gezien onmogelijk dat alle grote seksschandelen in de UK door de 5% Moslimmannen gepleegd worden. De verklaring moet nog gevonden worden, die kan religieus en/of cultureel zijn.

Ik heb trouwens nog helemaal geen "onderzoek" gezien. Lijkt me ook niet een politiek correct onderwerp. Het feit dat veel van deze zaken in de doofpot werden gestopt (net zoals Keulen en nu dus Zweden) verklaart ook veel. Zelfs nu nog hebben ze het over mannen met een "Asian" achtergrond; alle Chinezen, Indiers etc worden ook voor het gemak meegenomen.
pi_159027600
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:19 schreef john2406 het volgende:
Maar een afgelikt snoepje willen ze toch niet?
Ja in een filmpje in een eerder deeltje van deze reeks zat er al eentje trots te verkondigen dat ze met 7 man een maagd verkracht hadden, dus een groen blaadje is duidelijk wel een pluspunt in hun ogen.
pi_159027648
quote:
2s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:21 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja in een filmpje in een eerder deeltje van deze reeks zat er al eentje trots te verkondigen dat ze met 7 man een maagd verkracht hadden, dus een groen blaadje is duidelijk wel een pluspunt in hun ogen.
Naar de eerste is ze al geen maagd meer, zouden ze dat wel weten?
pi_159027662
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:20 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

De link ligt er. De kans is statistisch gezien onmogelijk dat alle grote seksschandelen in de UK door de 5% Moslimmannen gepleegd worden. De verklaring moet nog gevonden worden, die kan religieus en/of cultureel zijn.

Ik heb trouwens nog helemaal geen "onderzoek" gezien. Lijkt me ook niet een politiek correct onderwerp. Het feit dat veel van deze zaken in de doofpot werden gestopt (net zoals Keulen en nu dus Zweden) verklaart ook veel.
Tja een voorlichting aan vluchtelingen over vrouwen hier was weer stigmatiserend en racistisch, dus dan zal zo'n onderzoek al HELEMAAL niet door de beugel kunnen.
pi_159027678
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:22 schreef john2406 het volgende:

[..]

Naar de eerste is ze al geen maagd meer, zouden ze dat wel weten?
Good enough, I guess.

Maar ze waren er zwaar trots op, ook dat die griet zat te huilen enzo. :X
pi_159027815
quote:
2s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:22 schreef ToT het volgende:

[..]

Good enough, I guess.

Maar ze waren er zwaar trots op, ook dat die griet zat te huilen enzo. :X
Heb zo een vermoeden dat wij niet veel anders waren in de oertijd.

En lees aub begrijpend he!

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2016 22:28:00 ]
pi_159027849
quote:
Ik ben eigenlijk op zoek naar verklaringen, niet naar beelden die bepaalde ideeën bevestigen.
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:20 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Er zijn al eerder onderzoeken gedaan naar seksueel geweld en vooralsnog is er geen enkele link aangetoond. Correlatie =/= causaliteit.
pi_159027858
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:27 schreef john2406 het volgende:

[..]

Heb zo een vermoeden dat wij niet veel anders waren in de oertijd.
Mwah, ik denk dat je idd wel minstens zo ver terug zou moeten gaan in de tijd daarvoor, ja, maar dan nog heb ik zo mijn twijfels.
pi_159027882
quote:
2s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:22 schreef ToT het volgende:

[..]

Tja een voorlichting aan vluchtelingen over vrouwen hier was weer stigmatiserend en racistisch, dus dan zal zo'n onderzoek al HELEMAAL niet door de beugel kunnen.
Er worden al langere tijd onderzoeken uitgevoerd, ook naar verbanden tussen geweld en etniciteiten. Leuk dat downplayen, alleen strookt het niet helemaal met de realiteit.

quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:18 schreef Perrin het volgende:

[..]

Lijkt me logischer om sociaal-culturele en opvoedkundige dan religieuze redenen voor hun beestachtig gedrag te zoeken. Al komen de eerste voor een deel weer voort uit de laatste.
Mij ook, maar op de e.o.a. manier heerst hier kennelijk toch een ander beeld.
pi_159027905
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk op zoek naar verklaringen, niet naar beelden die bepaalde ideeën bevestigen.

[..]

Er zijn al eerder onderzoeken gedaan naar seksueel geweld en vooralsnog is er geen enkele link aangetoond. Correlatie =/= causaliteit.
Imams preken tegen hun volgelingen dat ze het moeten doen. Is dat niet al een verklaring dat die volgelingen het doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')