abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 januari 2016 @ 21:03:01 #201
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159024772
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 20:45 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hoe lang wil je dat nog zo hebben dan?
Gezondheidszorg is al zo goed als op de schop hoor.
Jaarlijks 80 miljard. Is dat op de schop??
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_159025062
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:03 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Jaarlijks 80 miljard. Is dat op de schop??
Tja is maar hoe je het ziet, ik zie het zo, en dan wil jij die mijarden hebben soms?
Of kan je het licht laten schijnen in andermans ogen.
Bij de mensen waar het aan moet komen denk ik dat maar weinig aankomt trouwens.
pi_159025101
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 20:40 schreef Dastan het volgende:
Dan verschillen we daarin van mening. Ik vind het prima dat de EU uitnodigend is naar mensen in nood toe.
Maar tegen welke prijs? Hoeveel slachtoffers moeten er nog vallen? Is het heel vreemd om dit niet te willen gewoon om je naasten te beschermen?

Ik snap het ook niet, wel die empathie naar vluchtelingen toe (en begrijpelijk, ik vind het ook erg voor ze), maar niet naar de slachtoffers van mensen uit een andere cultuur als consequentie....
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  maandag 11 januari 2016 @ 21:12:49 #204
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159025119
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:10 schreef john2406 het volgende:

[..]

Tja is maar hoe je het ziet, ik zie het zo, en dan wil jij die mijarden hebben soms?
Of kan je het licht laten schijnen in andermans ogen.
Bij de mensen waar het aan moet komen denk ik dat maar weinig aankomt trouwens.
Er wordt 80 miljard besteed aan zorg voor iedereen. Er gaat helemaal niets op de schop. Enkel de groei wordt afgeremd zodat we nog enkele jaren langer kunnen genieten voordat de schulden te groot worden.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  maandag 11 januari 2016 @ 21:15:22 #205
155616 Proximo
For god, king & country
pi_159025191
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:12 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Er wordt 80 miljard besteed aan zorg voor iedereen. Er gaat helemaal niets op de schop. Enkel de groei wordt afgeremd zodat we nog enkele jaren langer kunnen genieten voordat de schulden te groot worden.
Dat is leuk, maar ongeacht het bedrag moet het wel opgehoest worden. De overheid kan niet magisch geld toveren om daar de zorg van te betalen.
Met in het achterhoofd de bovengemiddelde zorgkosten van allochtonen en hun lage arbeidsparticipatie kun je wel degelijk je vraagtekens zetten bij de betaalbaarheid van de zorg in relatie tot de nieuwe import.
Het aantal banen gaat ook niet bepaald omhoog in de toekomst.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_159025200
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:12 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Die groei zal nog wel meer afgeremd gaan worden dan lijkt me?
Hoop dat hij vooral bij het management eraf gaat voordat het echt ten koste van de zieken gaat trouwens.
Maar ik vermoed dat die het laatste willen inleveren.
Laat ik maar niet teveel meer reageren erop wat dat gaat dadelijk niet meer over het topic of wel?
  maandag 11 januari 2016 @ 21:16:23 #207
155616 Proximo
For god, king & country
pi_159025229
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:15 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hoop dat hij vooral bij het management eraf gaat voordat het echt ten koste van de zieken gaat trouwens.
Laat ik maar niet teveel meer reageren erop wat dat gaat dadelijk niet meer over het topic of wel?
Past nog net in de burger-politiek kloof, als je heel ruim denkt :s)
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_159025323
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:12 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar tegen welke prijs? Hoeveel slachtoffers moeten er nog vallen? Is het heel vreemd om dit niet te willen gewoon om je naasten te beschermen?

Ik snap het ook niet, wel die empathie naar vluchtelingen toe (en begrijpelijk, ik vind het ook erg voor ze), maar niet naar de slachtoffers van mensen uit een andere cultuur als consequentie....
Ik vind het heel erg wat er is gebeurd op nieuwjaarsnacht, laat daar geen misverstand over zijn. Ik ben er op tegen om een hele groep te behandelen op basis van iets wat een heel klein deel daarvan heeft gedaan.
  maandag 11 januari 2016 @ 21:19:17 #209
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159025327
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:15 schreef john2406 het volgende:

[..]

Om het ontopic te houden kan ik nog even melden dat alle asielzoekers zorg krijgen indien nodig en dat dat betaald wordt met collectieve middelen.
pi_159025428
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:19 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Om het ontopic te houden kan ik nog even melden dat alle asielzoekers zorg krijgen indien nodig en dat dat betaald wordt met collectieve middelen.
Is toch niet meer als juist of niet?
Of wil je iets anders horen, meldt het dan even of vul het zelf in.
pi_159025435
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:19 schreef Dastan het volgende:
Ik vind het heel erg wat er is gebeurd op nieuwjaarsnacht, laat daar geen misverstand over zijn. Ik ben er op tegen om een hele groep te behandelen op basis van iets wat een heel klein deel daarvan heeft gedaan.
Maar daar gaat het toch niet om. Het gaat om de consequenties, de slachtoffers die vielen en gaan vallen, is dat een prijs die jij wilt betalen. Is dat wat jij straks tegen de slachtoffers wil zeggen, ja, dat is nu eenmaal de keuze die ik maakte met het besef dat jij dit risico liep?
pi_159025482
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:22 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar daar gaat het toch niet om. Het gaat om de consequenties, de slachtoffers die vielen en gaan vallen, is dat een prijs die jij wilt betalen. Is dat wat jij straks tegen de slachtoffers wil zeggen, ja, dat is nu eenmaal de keuze die ik maakte met het besef dat jij dit risico liep?
Ha als ze dat gaan doen in dat land zal het niet lang meer duren voordat er iets barst denk ik?
pi_159025603
Van der Laan: Aanrandingen als Keulen hier uitgesloten

AMSTERDAM -
Burgemeester Eberhard van der Laan acht het uitgesloten dat een massa-aanranding zoals in Keulen tijdens Nieuwjaarsnacht ook in Amsterdam gebeurt. ,,Ik vind Amsterdammers daar veel te lief voor en we stellen grenzen'', zei hij maandag in het EO-radioprogramma Dit is de Dag.

,,Zonder dat ik het aannemelijk kan maken denk ik dat het uitgesloten is. In Duitsland is wat achterstand in het integratiedebat. Ik geloof dat ze in Duitsland nu een schrik hebben die wij vijftien jaar geleden al hebben gehad.''

Verder gaf Van der Laan aan dat de gemeente zich 'suf praat' met jongeren die zijn teruggekeerd uit Syrië. ,,Er worden een heleboel lelijke dingen gezegd over thee drinken, maar ik vind in dit opzicht de dialoog het belangrijkste.''

http://news.google.nl/new(...)p&ssid=h&st=1&at=dt0

:')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_159025657
Is dit filmpje al gepost? Afschuwelijk als dit echt is.
Believe that anything you can imagine, you can make real.
pi_159025680
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:23 schreef john2406 het volgende:
Ha als ze dat gaan doen in dat land zal het niet lang meer duren voordat er iets barst denk ik?
Misschien dat mijn tekst niet helemaal duidelijk is, ik probeerde het persoonlijk te maken om iets van besef te creëren voor de keuze die je maakt als je 'vluchtelingen' opvangt.
pi_159025710
quote:
Dit is in Keulen?
pi_159025711
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:22 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Misdadigers zitten overal, dus een consequentie van een toename van de bevolking is inderdaad dat daar meer misdadigers tussen zullen gaan zitten. Zulke mensen moeten net als iedereen berecht worden en in sommige gevallen uitgezet worden.

Ik snap niet hoe jij mij op een of andere manier verantwoordelijk zou kunnen houden voor deze criminaliteit. Als jij een kind op de wereld zet en het vermoordt iemand, dan vraag ik toch ook niet aan jou: wat ga jij tegen de familie van het slachtoffer zeggen? Ja, dat is nu eenmaal de keuze die ik maakte met het besef dat dit kon gebeuren?
  maandag 11 januari 2016 @ 21:30:06 #218
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159025714
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:27 schreef Hathor het volgende:

AMSTERDAM -
Burgemeester Eberhard van der Laan acht het uitgesloten dat een massa-aanranding zoals in Keulen tijdens Nieuwjaarsnacht ook in Amsterdam gebeurt. ,,Ik vind Amsterdammers daar veel te lief voor en we stellen grenzen'', zei hij maandag in het EO-radioprogramma Dit is de Dag.

,,Zonder dat ik het aannemelijk kan maken denk ik dat het uitgesloten is. In Duitsland is wat achterstand in het integratiedebat. Ik geloof dat ze in Duitsland nu een schrik hebben die wij vijftien jaar geleden al hebben gehad.''

Verder gaf Van der Laan aan dat de gemeente zich 'suf praat' met jongeren die zijn teruggekeerd uit Syrië. ,,Er worden een heleboel lelijke dingen gezegd over thee drinken, maar ik vind in dit opzicht de dialoog het belangrijkste.''

Dat is niet gelukt inderdaad. Omdat godzijdank een of andere debiel zijn hand eraf blies met een vuurwerkbom.
pi_159025732
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dit is in Keulen?
Cologne = Keulen.
Believe that anything you can imagine, you can make real.
pi_159025735
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:29 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Misschien dat mijn tekst niet helemaal duidelijk is, ik probeerde het persoonlijk te maken om iets van besef te creëren voor de keuze die je maakt als je 'vluchtelingen' opvangt.
Sorry ik heb geen keuze gemaakt.
  maandag 11 januari 2016 @ 21:31:09 #221
155616 Proximo
For god, king & country
pi_159025751
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dit is in Keulen?
Die graffiti links naast No Smoking doet mij vermoeden dat dit eerder op dat plein in Egypte is.

Ook die teksten op de muur doen weinig *keuls* aan
pi_159025783
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:30 schreef Dastan het volgende:
Misdadigers zitten overal, dus een consequentie van een toename van de bevolking is inderdaad dat daar meer misdadigers tussen zullen gaan zitten. Zulke mensen moeten net als iedereen berecht worden en in sommige gevallen uitgezet worden.
Maar wil jij nu vertellen dat dit gedrag gelijk is aan autochtone bevolking?
quote:
Ik snap niet hoe jij mij op een of andere manier verantwoordelijk zou kunnen houden voor deze criminaliteit. Als jij een kind op de wereld zet en het vermoordt iemand, dan vraag ik toch ook niet aan jou: wat ga jij tegen de familie van het slachtoffer zeggen? Ja, dat is nu eenmaal de keuze die ik maakte met het besef dat dit kon gebeuren?
Omdat er voor gewaarschuwd wordt. Je maakt deze keuze ondanks alle waarschuwingen, dan ga je mede verantwoordelijkheid dragen.
pi_159025790
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:30 schreef kwaliteit. het volgende:

[..]

Cologne = Keulen.
Ja dat weet ik, maar het kan net zo goed ergens in het midden oosten zijn geweest, ik kan uit dat filmpje echt niet opmaken waar het is.
pi_159025801
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:31 schreef Proximo het volgende:

[..]

Die graffiti links naast No Smoking doet mij vermoeden dat dit eerder op dat plein in Egypte is.

Ook die teksten op de muur doen weinig *keuls* aan
Vandaar ook mijn vraag.
pi_159025880
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:27 schreef Hathor het volgende:

AMSTERDAM -

Gelukkig er wordt nog thee gedronken met straattuig en teruggekeerde terroristen. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')