abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159022028
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:29 schreef Wintar het volgende:

[..]

Post die bericht dan ook. Laatst was er nog een bericht over een asielzoeker die iemand uit het water gered had, maar nu heb ik er al een tijdje niets meer over gehoord.
Ik las gister een mooi verhaal: http://www.theguardian.co(...)idd?CMP=share_btn_tw
pi_159022050
Wanneer breekt de pleuris nou eens uit?
Zonder wrijving geen glans
pi_159022089
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer breekt de pleuris nou eens uit?
Als Marine Le Pen vermoordt wordt door een asielzoeker.
pi_159022107
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:32 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Als Marine Le Pen vermoordt wordt door een asielzoeker.
Dat zie ik niet gebeuren.
pi_159022116
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Dat zie ik niet gebeuren.
Ik ook niet, dus kunnen we nog lang wachten :P
pi_159022140
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:30 schreef Dastan het volgende:
Ik las gister een mooi verhaal: http://www.theguardian.co(...)idd?CMP=share_btn_tw
Ook de Guardian heeft zich in deze aftermath al compleet voor schut gezet. Ik vond de Guardian altijd redelijk betrouwbaar, maar die hebben kleur bekend. En nu weer dus.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_159022145
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:32 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Ik ook niet, dus kunnen we nog lang wachten :P
Jammer :{
pi_159022165
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Jammer :{
Wat zou je graag zien gebeuren dan?
pi_159022168
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:33 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ook de Guardian heeft zich in deze aftermath al compleet voor schut gezet. Ik vond de Guardian altijd redelijk betrouwbaar, maar die hebben kleur bekend. En nu weer dus.
Dus dit verhaal is volgens jou verzonnen?
pi_159022180
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:34 schreef Wintar het volgende:

[..]

Wat zou je graag zien gebeuren dan?
Waarschijnlijk iets zodat hij kan zeggen: 'Zie je wel.'
pi_159022238
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:34 schreef Dastan het volgende:
Dus dit verhaal is volgens jou verzonnen?
Nee, selectief gekozen. Hoeveel slachtoffer verhalen zullen we zien in de Guardian?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_159022263
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:38 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nee, selectief gekozen. Hoeveel slachtoffer verhalen zullen we zien in de Guardian?
Het is niet mijn bedoeling er een wedstrijd van te maken. Iemand vroeg om positieve berichten over vluchtelingen en ik plaatste er een. Dat is alles.
  maandag 11 januari 2016 @ 19:44:01 #113
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_159022412
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:30 schreef Dastan het volgende:

[..]

Het zou wel heel vreemd zijn als ze allemaal niet deugen hé. Maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer en deze man is nog niet lang in de EU er kan nog van alles veranderen. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 11 januari 2016 @ 19:44:22 #114
78918 SeLang
Black swans matter
pi_159022421
quote:
Zweedse politie onder vuur vanwege verzwijgen massa-aanrandingen

De politie in Zweden ligt onder vuur omdat agenten zouden hebben gezwegen over de aanranding van een groot aantal meisjes en vrouwen op een festival in Stockholm in 2014. De politie bevestigt de massale aanranding, maar ontkent de zaak te hebben toegedekt. De politietop heeft een groot onderzoek aangekondigd.

De mannen die zich vergrepen aan de vrouwen, waren "geen Zweden", zegt een woordvoerder van de Stockholmse politie. Zweedse media schrijven dat het om Afghanen ging. Tientallen verdachten zijn opgepakt.

In de afgelopen oudejaarsnacht zijn ook in Malmö veel vrouwen het slachtoffer geworden van aanranders, heeft de politie van die stad bevestigd. Ook daar zouden asielzoekers bij betrokken zijn geweest.

Keulen
De krant Dagens Nyheter kwam achter de gebeurtenissen tijdens het Stockholmse festival, in de nasleep van de commotie over de massa-aanranding in Keulen met Oudjaar. De krant had inzage in interne politierapporten, waarover destijds niets naar buiten was gebracht.

Een politieman die tijdens het festival de orde had bewaard, zegt in de krant: "Dit is een pijnlijk punt. Soms durven we zaken niet openbaar te maken, omdat we vrezen dat het de (extreem-rechtse oppositiepartij) Zweden Democraten in de kaart speelt."

'Democratie verraden'
De Zweedse premier Lofven noemt het mogelijke verzwijgen van de aanrandingen onacceptabel. Het betekent volgens de premier verraad ten opzichte van de slachtoffers en een "groot probleem" voor de democratie.

Zweden en Duitsland hebben het meest ruimhartige asielbeleid in de EU. Zweden heeft het grootste aantal asielzoekers per hoofd van de bevolking opgenomen.

Maar eind vorig jaar lieten de autoriteiten weten dat de opvangmogelijkheden zijn uitgeput. Sinds vorige week zijn de controles aan de grens met Denemarken opnieuw ingevoerd om illegale asielzoekers te weren.

Peilingen geven aan dat de partij Zweden Democraten ongekend populair is.

http://nos.nl/artikel/207(...)sa-aanrandingen.html
De Gutmenschen zijn hun geloofwaardigheid nu definitief kwijt. Dit was natuurlijk uiteindelijk onvermijdelijk maar ik vind het toch verrassend hoe snel het plotseling gaat.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_159022441
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:44 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Het zou wel heel vreemd zijn als ze allemaal niet deugen hé. Maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer en deze man is nog niet lang in de EU er kan nog van alles veranderen. :D
Ah, juist, maar de grenzen moeten wel dicht als een piepklein aandeel van de vluchtelingen zich misdraagt.

Meten met twee maten.
pi_159022461
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:44 schreef SeLang het volgende:

[..]

De Gutmenschen zijn hun geloofwaardigheid nu definitief kwijt. Dit was natuurlijk uiteindelijk onvermijdelijk maar ik vind het toch verrassend hoe snel het plotseling gaat.
Hoewel het natuurlijk diep triest is, is het stiekem wel lekker om tegen al mijn linkse vrienden 'I told you so' te kunnen zeggen :P
pi_159022464
Hoe dan ook, het lijkt me vrij onzinnig om iets over alle vluchtelingen te zeggen op basis van - inderdaad - selectief materiaal. Dat geldt voor beide partijen.

Je gelijk proberen te halen met een verhaal over een vluchteling die het Westen haat of een die perfect geïntegreerd is, slaat nergens op.
pi_159022467
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:11 schreef pokkerdepok het volgende:
is dit nu het ' verzamel zoveel mogelijk shit over asielzoekers' topic geworden?

kijken jullie dan ook naar alle goede berichtjes over leuke, fijne asielzoekers? anders krijg je een scheef beeld. :)
Eerst janken om bewijs en nu huilen over eenzijdige berichtgeving, wat ben je toch ook een figuur :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 11 januari 2016 @ 19:46:29 #119
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159022510
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:44 schreef SeLang het volgende:

[..]

Laten we vooral hopen dat de strafvervolging spoedig en rechtvaardig verloopt. Zonder uitzettingen kun je de gemoederen niet bedaren.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_159022549
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:46 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Laten we vooral hopen dat de strafvervolging spoedig en rechtvaardig verloopt. Zonder uitzettingen kun je de gemoederen niet bedaren.
Dat hoop ik ook.
  maandag 11 januari 2016 @ 19:48:28 #121
78780 deedeetee
pi_159022582
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:44 schreef Dastan het volgende:

[..]

Ah, juist, maar de grenzen moeten wel dicht als een piepklein aandeel van de vluchtelingen zich misdraagt.

Meten met twee maten.
De grenzen moeten dicht omdat er al veel te veel migranten zijn. En als het aan mij ligt schuiven we die hier al zijn ook weer naar buiten. Ik vind trouwens de manier waarop ze hier binnen komen daveren ook een vorm van misdraging. Rutte heeft ze zo ver ik weet niet uit genodigd.
Dat ze dus fijn maar allemaal in Duitsland gaan kamperen.
pi_159022622
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:48 schreef deedeetee het volgende:

[..]

De grenzen moeten dicht omdat er al veel te veel migranten zijn. En als het aan mij ligt schuiven we die hier al zijn ook weer naar buiten. Ik vind trouwens de manier waarop ze hier binnen komen daveren ook een vorm van misdraging. Rutte heeft ze zo ver ik weet niet uit genodigd.
Dat ze dus fijn maar allemaal in Duitsland gaan kamperen.
Je onderbouwt je stelling met een mening.

En besef je dat ze gevlucht zijn? Het is niet alsof ze onuitgenodigd op een verjaardag verschijnen.
pi_159022642
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:44 schreef Dastan het volgende:

[..]

Meten met twee maten.
Doe er wat aan dan en geef dat piepklein deel aan voordat het zich kan roeren.
  maandag 11 januari 2016 @ 19:50:37 #124
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159022647
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:45 schreef Dastan het volgende:
Hoe dan ook, het lijkt me vrij onzinnig om iets over alle vluchtelingen te zeggen op basis van - inderdaad - selectief materiaal. Dat geldt voor beide partijen.

Je gelijk proberen te halen met een verhaal over een vluchteling die het Westen haat of een die perfect geïntegreerd is, slaat nergens op.
Asielzoekers die zich aan de wet houden en werk/onderwijs kunnen vinden mogen gewoon blijven inderdaad.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_159022682
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:50 schreef john2406 het volgende:

[..]

Doe er wat aan dan en geef dat piepklein deel aan voordat het zich kan roeren.
Ehm, ik vind dat de misdadigers in deze kwestie hard gestraft moeten worden, hoor. Waarom denk jij van niet?
pi_159022691
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:50 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Asielzoekers die zich aan de wet houden en werk/onderwijs kunnen vinden mogen gewoon blijven inderdaad.
Dan zijn we het daarover eens.
pi_159022726
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:51 schreef Dastan het volgende:

[..]

Ehm, ik vind dat de misdadigers in deze kwestie hard gestraft moeten worden, hoor. Waarom denk jij van niet?
Dat beweer ik niet, wat ik wel denk is dat het meesters zijn in iets stiekem te doen, zie ze dan maar eens te vinden als het zo is.
pi_159022757
Deze al voorbij gekomen?

http://www.nbcnews.com/st(...)-sex-attacks-n494036

quote:
However, Sunday's poll said 37 percent of Germans had a more negative outlook on foreigners following the alleged Cologne assaults, while 60 percent said their view remained unchanged. The poll also found that 57 percent feared refugee arrivals would trigger a rise in crime.
Nog steeds 43% aan wegkijkers helaas.
pi_159022768
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:53 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dat beweer ik niet, wat ik wel denk is dat het meesters zijn in iets stiekem te doen, zie ze dan maar eens te vinden als het zo is.
Dat mag jij vinden, maar iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
  maandag 11 januari 2016 @ 19:54:06 #130
78780 deedeetee
pi_159022769
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:49 schreef Dastan het volgende:

[..]

Je onderbouwt je stelling met een mening.

En besef je dat ze gevlucht zijn? Het is niet alsof ze onuitgenodigd op een verjaardag verschijnen.
Ze hebben hier niks te zoeken zoveel duizenden km van hun thuisland. En ze komen lang niet allemaal uit oorlogsgebied. En die wel daar vandaan komen zouden het fatsoen moeten hebben om hun land en hun volk te verdedigen. Kortom je * vlucht argument * klopt niet.
Als ze onuitgenodigd aan mijn deur zouden staan ging de deur echt niet voor hun open. Als ze binnen zouden lopen door de openstaande tuindeur zou ik de politie bellen. Dat is helaas wat Rutte en consorten nalaat.
pi_159022796
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:54 schreef Dastan het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden, maar iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Dan geef ik de schreeuwers gelijk met de grenzen dicht!
pi_159022827
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:54 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ze hebben hier niks te zoeken zoveel duizenden km van hun thuisland. En ze komen lang niet allemaal uit oorlogsgebied. En die wel daar vandaan komen zouden het fatsoen moeten hebben om hun land en hun volk te verdedigen. Kortom je * vlucht argument * klopt niet.
Als ze onuitgenodigd aan mijn deur zouden staan ging de deur echt niet voor hun open. Als ze binnen zouden lopen door de openstaande tuindeur zou ik de politie bellen. Dat is helaas wat Rutte en consorten nalaat.
Als het thuisland voor een asielzoeker niet levensbedreigend is, wordt die al teruggestuurd.

Ik vind het stuitend dat je zegt dat mensen uit een oorlogsgebied het fatsoen moeten hebben om mee te vechten. Met zulke mensen ga ik niet in discussie.
pi_159022859
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:55 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan geef ik de schreeuwers gelijk met de grenzen dicht!
Oké. Maar als je de garantie wil hebben dat er geen misdadigers vrij rondlopen, moet je toch echt een plek vinden zonder mensen überhaupt.
pi_159022910
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:56 schreef Dastan het volgende:

[..]

Als het thuisland voor een asielzoeker niet levensbedreigend is, wordt die al teruggestuurd.

Ik vind het stuitend dat je zegt dat mensen uit een oorlogsgebied het fatsoen moeten hebben om mee te vechten. Met zulke mensen ga ik niet in discussie.
Waar denk je dat ik heen gevlucht zou kunnen hebben als ik in de tweedewereld oorlog had willen vluchten, en zou ik het geld ervoor hebben gehad?
De arme drommels kunnen die vluchten of hebben ze het geld ervoor?
pi_159022932
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:59 schreef john2406 het volgende:

[..]

Waar denk je dat ik heen gevlucht zou kunnen hebben als ik in de tweedewereld oorlog had willen vluchten, en zou ik het geld ervoor hebben gehad?
De arme drommels kunnen die vluchten of hebben ze het geld ervoor?
Ik begrijp niet wat je probeert te zeggen.

Volgens mij staat geld er los van.
  maandag 11 januari 2016 @ 20:00:40 #136
78780 deedeetee
pi_159022935
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:56 schreef Dastan het volgende:

[..]

owww nou moet ik huilen...... :'(
pi_159022942
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 19:57 schreef Dastan het volgende:

[..]

Oké. Maar als je de garantie wil hebben dat er geen misdadigers vrij rondlopen, moet je toch echt een plek vinden zonder mensen überhaupt.
De oplossing vind ik hoort uit die groep mensen zelf te komen aangeven dus als men iets meekrijgt, men hoeft hier geen angst te hebben het kan hier gewoon!
pi_159022965
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 20:00 schreef Dastan het volgende:

[..]

Ik begrijp niet wat je probeert te zeggen.

Volgens mij staat geld er los van.
Volgens mij heeft geld er alles mee te doen, hoe dan ook verkregen.
Als ik genoeg geld heb kan ik vertrekken zonder ben ik gedoemd te blijven zitten waar ik zit!
pi_159022967
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 20:01 schreef john2406 het volgende:

[..]

De oplossing vind ik hoort uit die groep mensen zelf te komen aangeven dus als men iets meekrijgt, men hoeft hier geen angst te hebben het kan hier gewoon!
Over welke groep heb je het nu precies? Waarom moeten onschuldige vluchtelingen met een oplossing komen voor iets wat anderen hebben veroorzaakt?
pi_159022977
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 20:02 schreef john2406 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft geld er alles mee te doen, hoe dan ook verkregen.
Als ik genoeg geld heb kan ik vertrekken zonder ben ik gedoemd te blijven zitten waar ik zit!
Je hebt duidelijk geen idee van de reis die vluchtelingen hebben moeten afleggen om hier te komen.
pi_159022992
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 20:02 schreef Dastan het volgende:

[..]

Over welke groep heb je het nu precies? Waarom moeten onschuldige vluchtelingen met een oplossing komen voor iets wat anderen hebben veroorzaakt?
Heb je niet ook ooit iets gelezen over vluchtelingen die overboord gingen op de reis hiernaar toe?
pi_159023009
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 20:02 schreef Dastan het volgende:

[..]

Je hebt duidelijk geen idee van de reis die vluchtelingen hebben moeten afleggen om hier te komen.
Wat ze te voet hebben kunnen doen heb ik het niet over, de boottocht zal betaald zijn geworden dat ben je toch met me eens of niet?
pi_159023014
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 20:03 schreef john2406 het volgende:

[..]

Heb je niet ook ooit iets gelezen over vluchtelingen die overboord gingen op de reis hiernaar toe?
Ik snap serieus je berichten niet.
pi_159023020
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 20:03 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dat was een vrij gebruikelijke gang van zaken of heb je dat gewoon ergens een keer gehoord?
pi_159023039
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 20:04 schreef Dastan het volgende:

[..]

Ik snap serieus je berichten niet.
Als ik iets hoor wat jij van plan bent, en ik mag dat niet doorvertellen wat doe je dan met me?
pi_159023081
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 20:04 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat ze te voet hebben kunnen doen heb ik het niet over, de boottocht zal betaald zijn geworden dat ben je toch met me eens of niet?
Een levensgevaarlijke boottocht die velen niet overleefd hebben. Heb jij een soort cruise voor ogen?
pi_159023101
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 20:05 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als ik iets hoor wat jij van plan bent, en ik mag dat niet doorvertellen wat doe je dan met me?
Geen idee.
pi_159023104
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 20:05 schreef john2406 het volgende:

[..]

Sorry, je posts zijn echt extreem onduidelijk.
pi_159023116
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 20:06 schreef Dastan het volgende:

[..]

Een levensgevaarlijke boottocht die velen niet overleefd hebben. Heb jij een soort cruise voor ogen?
Volgens mij werd het als cruise aangeboden en ik denk met bij behorend prijskaartje, bij aankomst bleek het een rubberbootje toch?
pi_159023132
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 20:07 schreef john2406 het volgende:

[..]

Volgens mij werd het als cruise aangeboden en ik denk met bij behorend prijskaartje, bij aankomst bleek het een rubberbootje toch?
Maar wat wil je nou zeggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')