Ja. Als jij zegt:quote:
suggereer je natuurlijk dat "grote randdebielen die mensen aanvallen op uiterlijk, afkomst, religie of nationaliteit" uitsluitend "onze eigen mongolen" zijn.quote:De tweede uitdaging is het in de hand houden van de even grote randdebielen die mensen aanvallen op uiterlijk, afkomst, religie of nationaliteit. Dergelijke typen dienen eveneens opgespoord en bestraft te worden. Terugsturen zal niet lukken, dat zijn onze eigen mongolen.
Nope.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:01 schreef mcmlxiv het volgende:
Of vind jij het wel een goed idee om een random moslim in elkaar te trappen omdat een andere moslim (of groep moslims) een vrouw, homo of christen te pakken heeft genomen?
Que? Waarom denk je dat charlie hebdo is aangevallen? Bataclan, Stade de France en de cafe's. Zomaar als voorbeeld.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:44 schreef mcmlxiv het volgende:
De tweede uitdaging is het in de hand houden van de even grote randdebielen die mensen aanvallen op uiterlijk, afkomst, religie of nationaliteit. Dergelijke typen dienen eveneens opgespoord en bestraft te worden. Terugsturen zal niet lukken, dat zijn onze eigen mongolen.
Dan hoop je dus op dat ´oogstseizoen´, want als dat niet plaatsvindt wordt er helemaal niemand verwijderd uit Europa.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is ook een normale post, met een metafoor die ik aan grijp. Jij verdraait vervolgens woorden omdat je iets verondersteld.
Maar waarom druk je mij zo in de verdediging? Ik zeg nergens dat ik hoop dat het verkeerd gaat, ik denk alleen dat het wel gaat gebeuren. Want de sfeer is gecreëerd en de voedingsbodem is aanwezig.
Het enige wat ik hoop is dat die idioten van de gutmensch-policor-knuffelaars eindelijk in gaan zien wat voor stompzinnige idioterie ze uitkramen en dat de rotte appels uit Europa verwijdert worden, zodat iedereen hier weer gewoon prima kan leven.
Je hebt het vaak over de term 'kafir', maar wat houdt dat eigenlijk in? Op internet vind ik niet heel erg spannende verklaringen.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Que? Waarom denk je dat charlie hebdo is aangevallen? Bataclan, Stade de France en de cafe's. Zomaar als voorbeeld.
Wel eens van de term kafir gehoord? Alle aanvallen op het westen zijn gebaseerd op uiterlijk, afkomst, religie of nationaliteit.
De grootste racisten zijn die mafkezen zelf. Zij gaan over tot moord uit religie omdat de ander dat sprookje en levenswijze niet aanhoudt.
Ook voor jou: nee: oogstseizoen is in mijn ogen een grote georganiseerde rellen tegenover alle moslims. Soort van kristalnacht. Dus nee.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan hoop je dus op dat ´oogstseizoen´, want als dat niet plaatsvindt wordt er helemaal niemand verwijderd uit Europa.
Dus je hoopt dat de situatie blijft zoals die is? Gelukkig maar.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ook voor jou: nee: oogstseizoen is in mijn ogen een grote georganiseerde rellen tegenover alle moslims. Soort van kristalnacht. Dus nee.
Er worden ook nu mensen verwijdert uit Europa die hier niets meer te zoeken hebben.
?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je hebt het vaak over de term 'kafir', maar wat houdt dat eigenlijk in? Op internet vind ik niet heel erg spannende verklaringen.
Euh nee, wederom moeilijk aan het doen koos?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus je hoopt dat de situatie blijft zoals die is?
Maar jij vindt de sfeer van nu dus prima waarin terroristen onder de vluchtelingen met bootjes ongestoord mee kunnen komen? En gelukszoekers van ons sociale stelsel kunnen profiteren zonder toegevoegde waarde aan de maatschappij te geven? En jij vindt het dus prima dat in grote steden asielzoekers en andere niet-westerse allochtonen vrouwen kunnen aanvallen en het onder de pet moet blijven?quote:Gelukkig maar.
Met de situatie zoals die is, bedoelde ik dat je blijkbaar hoopt dat het oogstseizoen uitblijft.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Euh nee, wederom moeilijk aan het doen koos?
Hoop jij dan op een gelijke situatie als nu waarin asielzoekers misdaden kunnen plegen zonder dat ze daarvoor bestraft gaan worden en het vooral in de doofpot blijft zitten om vooral maar niet extreem rechts in de kaart te spelen?
Hoop jij dat er een onophoudelijke stroom van asielzoekers naar Europa kan komen zonder duidelijke beperkingen zodat het huidige geciviliseerde Europa daar geen schade van gaat ondervinden?
[..]
Maar jij vindt de sfeer van nu dus prima waarin terroristen onder de vluchtelingen met bootjes ongestoord mee kunnen komen? En gelukszoekers van ons sociale stelsel kunnen profiteren zonder toegevoegde waarde aan de maatschappij te geven? En jij vindt het dus prima dat in grote steden asielzoekers en andere niet-westerse allochtonen vrouwen kunnen aanvallen en het onder de pet moet blijven?
Zoals ik die me voorstel, wel ja. Maar alles is aanwezig op dit moment, lijkt het.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met de situatie zoals die is, bedoelde ik dat je blijkbaar hoopt dat het oogstseizoen uitblijft.
Het betekent toch gewoon letterlijk 'ongelovige'? Zo schokkend vind ik dat woord op zich niet. Dat de extremisten dan roepen van 'ja, kafir dus dan mag dat' maakt het woord op zich niet erger dan 'ongelovige' zelf.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
?
Met alle respect, dan denk ik dat je even beter moet zoeken. Dat is de vorm waaronder alle niet-moslims worden gezet en waarmee onder de islam alle misdaden tegen de ongelovige, goedgepraat kunnen worden.
Typisch neo liberale visie.quote:Op maandag 11 januari 2016 08:57 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Yeah. Echter, voor mensen die huren, en voor starters, is die woningprijsstijging negatief. Alleen huisbezitters profiteren.
Die economische groei wordt ook vaak aangehaald door pro-immigratie mensen, maar is echter pure misleiding. Als de Zweede bevolking met 100K immigranten groeit en als een direct gevolg daarvan de economie met EUR 2 miljard extra, is iedereen slechter af omdat het GDP per capita als een direct gevolg van immigratie dan gedaald is.
De grootte van de economie is alleen een zinnige metric als je de totale bevolking er in mee neemt. Immers, de Duitse economie is ruim 4x groter dan de Nederlandse economie. De gemiddelde Duitser heeft echter niet meer te besteden dan de gemiddelde Nederlander.
Het woord is ook niet schokkend. Het is wat die gasten er van maken wat het idioot maakt. Maar dat is met alles zo, een mes is ook niet schokkend als mes op zich. Maar als er iemand mee onthoofd wordt, dan wel.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het betekent toch gewoon letterlijk 'ongelovige'? Zo schokkend vind ik dat woord op zich niet. Dat de extremisten dan roepen van 'ja, kafir dus dan mag dat' maakt het woord op zich niet erger dan 'ongelovige' zelf.
Als je deze draad doorleest wordt vrij snel duidelijk WAAR dat middeleeuws gedachtegoed zich precies situeert.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De bevolking wordt vervangen door mensen met een middeleeuws gedachtegoed,...
In Nederland MAG een asielzoeker nu net NIET werken. In Duitsland, Belgie en Zweden MOET dat juist wel.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:48 schreef Heilwasser het volgende:
Werkloze jongemannen zijn inderdaad een risico. Daarom moet je enkel immigranten met garantie op een baan binnenlaten. Deze basale les wordt door bijna geen enkele politicus onderstreept.
Een aanranding is niet iets waar je als vrouw makkelijk over praat. Als je de afgelopen jaren sommige reacties hier op Fok leest: "ze zal het wel uitgelokt hebben."quote:Op zondag 10 januari 2016 22:03 schreef Falco het volgende:
Wat is dat toch met de Duitsers? Die politie en burgemeester is traag met het onderkennen van die aanrandingen, maar die slachtoffers zijn nog trager. Waarom nù pas aangifte gaan doen. Ik weet niet meer wat ik moet geloven.
De oplossing is hetzelfde beleid hanteren als Canada: enkel gezinnen binnenlaten.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:48 schreef Heilwasser het volgende:
Werkloze jongemannen zijn inderdaad een risico. Daarom moet je enkel immigranten met garantie op een baan binnenlaten. Deze basale les wordt door bijna geen enkele politicus onderstreept.
Canada heeft de luxe dat je er niet even in een bootje heen dobbert of heen wandelt. Europa krijgt pardoes een hele zwik jonge mannen in de achtertuin.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:43 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
De oplossing is hetzelfde beleid hanteren als Canada: enkel gezinnen binnenlaten.
Ben je extreem links ofzo, die denken dat je met woorden de realiteit kunt veranderen (verbieden van woorden als neger, allochtoon, de gedachten politie in het museum, censuur in films etc)quote:Op maandag 11 januari 2016 11:44 schreef Ludachrist het volgende:
Het betekent toch gewoon letterlijk 'ongelovige'? Zo schokkend vind ik dat woord op zich niet. Dat de extremisten dan roepen van 'ja, kafir dus dan mag dat' maakt het woord op zich niet erger dan 'ongelovige' zelf.
Hoezo profiteren die? Als ze gaan verhuizen moeten ze ook weer meer betalen voor een ander huis en stijgen hun woonlasten.quote:Op maandag 11 januari 2016 08:57 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Yeah. Echter, voor mensen die huren, en voor starters, is die woningprijsstijging negatief. Alleen huisbezitters profiteren.
Heeft men niet genoeg weg en water bouw kundige hier om een gracht om het land te leggen al dan niet met krokodillen en piranjas?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:45 schreef trabant het volgende:
[..]
Canada heeft de luxe dat je er niet even in een bootje heen dobbert of heen wandelt. Europa krijgt pardoes een hele zwik jonge mannen in de achtertuin.
Ik schaam me er bijna voor om te vertellen en ik ben dan wel geen vrouw maar dit is mij vorig jaar om twintig voor 12 tijdens de jaarwisseling ook op straat overkomen in Berlijn. Zo'n Berberaap met een aantal vrienden die jolig om je heen komt dansen en weg was mijn beurs. Het was dat ik 5 seconden daarna aan m'n kontzak voelde anders was die gast weg. Ben omgedraaid en heb m'n beurs teruggevraagd. Was nog te verbouwereerd om hem een hengst te geven.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:32 schreef AchJa het volgende:
3. Is er een precedent voor deze vorm van criminaliteit?
In Nordrhein-Westfalen waarschuwt de politie al een jaar voor bendes die gebruikmaken van seksuele intimidatie bij het plegen van berovingen. Volgens lokale media zijn bendes van Antanzdiebe actief die in discotheken en op straat vrouwen beroven nadat ze hun slachtoffers hebben afgeleid door dicht tegen hen aan te dansen of zich op straat tegen hen aan te dringen. Maar de aanrandingen op Oudejaarsnacht waren grootschaliger en gingen vaak een stuk verder; twee vrouwen deden aangifte van verkrachting.
NRC
Want alleen extreem links kent de kracht van woorden? Ik ga hier verder niet eens op in.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:46 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ben je extreem links ofzo, die denken dat je met woorden de realiteit kunt veranderen (verbieden van woorden als neger, allochtoon, de gedachten politie in het museum, censuur in films etc)
Of werkelijk onschuldig zou dat kunnen?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:30 schreef trabant het volgende:
Daarbij: de indruk heerst dat een gepakte dader korter op het politiebureau zit dan het slachtoffer voor de aangifte. Ook in Keulen waren twee gasten al weer erg snel op vrije voeten, die had je op grond van een terrorismewet echt wel wat langer vast kunnen houden totdat er meer duidelijkheid over vorken en stelen was.
Gooi eens zoiets lulligs als een waxinelichthouder naar een voertuig met 4 pk...quote:Op maandag 11 januari 2016 12:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Of werkelijk onschuldig zou dat kunnen?
Hoe vaak kan hier nog eens het voorarrest verlengt worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |