En de groeiende haat tegen vluchtelingen.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bij het volgende festival of evenement zal het blauw (groen in Duitsland) staan van de politie. Maar dat neemt het onderliggende probleem niet weg, de grote immigratiestroom en de haat tegen het westen.
Zweden is reddeloos verloren.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:14 schreef topdeck het volgende:
http://www.svt.se/nyheter(...)vergrepp-pa-festival
je moet het maar goegoe translaten maar jezus zeg, sommige slachtoffers waren 11-12 yo.
Sinds dat Zweden als een raket afstevent op de 10 miljoen inwoners, stijgen de woningprijzen en groeit de economie ontstuimigquote:
Stijgende woningprijzen kan ook duiden op een tekort aan huisvesting en de groei van de economie kan komen doordat de overheid meer moet lenen/uitgeven. Daarnaast zijn dit soort cijfers niet alles. Qatar heeft een hoger BBP per capita dan Nederland, maar ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Sinds dat Zweden als een raket afstevent op de 10 miljoen inwoners, stijgen de woningprijzen en groeit de economie ontstuimig
"Mijn huis vliegt in brand, maar dat maakt niet uit want nu hoef ik niet meer m'n kamer op te ruimen :^)"quote:Op maandag 11 januari 2016 01:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Sinds dat Zweden als een raket afstevent op de 10 miljoen inwoners, stijgen de woningprijzen en groeit de economie ontstuimig
Economische groei die als een boemerang terugkomt bij de volgende kredietcrisis, je moet het maar willen...quote:Op maandag 11 januari 2016 01:25 schreef riazop het volgende:
Oh mijn god....een aantal forummers zijn nu ook al doodsbang voor economische groei.....
Dāt is inderdaad verreweg het grootste probleem.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:18 schreef nikky het volgende:
[..]
En de groeiende haat tegen vluchtelingen.
En dat alles is te danken aan de slappe politici.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dāt is inderdaad verreweg het grootste probleem.
Alledrie zijn belangrijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 januari 2016 01:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Alsof het aan jou is om te oordelen wat het grootste probleem is. Honderden vrouwen aangerand in Duitsland. Meer dan honderd mensen vermoord in Frankrijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:33 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Economic_bubblequote:Op maandag 11 januari 2016 01:25 schreef riazop het volgende:
Oh mijn god....een aantal forummers zijn nu ook al doodsbang voor economische groei.....
De bevolking wordt vervangen door mensen met een middeleeuws gedachtegoed, woningen worden onbetaalbaar en de overheid moet bakken met geld investeren om die mafkezen op te vangen. Inderdaad heel positief.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. De Zweden zouden moeten reageren met "m'n 11 jarig dochtertje is bruut verkracht door een groep "vluchtelingen" maar gelukkig hebben we economische groei"quote:Op maandag 11 januari 2016 01:25 schreef riazop het volgende:
Als je 'islam' vervangt door 'judaisme' en 'moslims' door 'joden' klink je net als een nazi begin jaren dertig. Is dat je zelf wel eens opgevallen?quote:Op maandag 11 januari 2016 01:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Alsof het aan jou is om te oordelen wat het grootste probleem is. Honderden vrouwen aangerand in Duitsland. Meer dan honderd mensen vermoord in Frankrijk.
Wat ik wel wil stellen is dat het ene probleem het andere voedt. Veel mensen hebben het gehad met de islam, hierdoor sluiten moslims zich verder af van het westen en worden radicaler. Waardoor mensen weer meer dan genoeg hebben van de (radicale) islam. Kortom, een vicieuze cirkel van desintegratie en uiteindelijk geweld.
quote:Op maandag 11 januari 2016 01:23 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Stijgende woningprijzen kan ook duiden op een tekort aan huisvesting en de groei van de economie kan komen doordat de overheid meer moet lenen/uitgeven. Daarnaast zijn dit soort cijfers niet alles. Qatar heeft een hoger BBP per capita dan Nederland, maar ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
quote:Op maandag 11 januari 2016 01:23 schreef topdeck het volgende:
[..]
"Mijn huis vliegt in brand, maar dat maakt niet uit want nu hoef ik niet meer m'n kamer op te ruimen :^)"
quote:Op maandag 11 januari 2016 01:26 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Economische groei die als een boemerang terugkomt bij de volgende kredietcrisis, je moet het maar willen...
quote:Op maandag 11 januari 2016 01:43 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Economic_bubble
quote:Op maandag 11 januari 2016 01:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De bevolking wordt vervangen door mensen met een middeleeuws gedachtegoed, woningen worden onbetaalbaar en de overheid moet bakken met geld investeren om die mafkezen op te vangen. Inderdaad heel positief.
Zo, iedereen nu genoeg gehapt op troll riazop?quote:Op maandag 11 januari 2016 01:47 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. De Zweden zouden moeten reageren met "m'n 11 jarig dochtertje is bruut verkracht door een groep "vluchtelingen" maar gelukkig hebben we economische groei"
Wat er nu met Zweden gaande is staat de rest van Europa ook te gebeuren als er geen actie wordt ondernomen.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De bevolking wordt vervangen door mensen met een middeleeuws gedachtegoed, woningen worden onbetaalbaar en de overheid moet bakken met geld investeren om die mafkezen op te vangen. Inderdaad heel positief.
Ik beschrijf gewoon feiten. Nu honderden vrouwen aangerand. Eerder meer dan honderd doden in Frankrijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als je 'islam' vervangt door 'judaisme' en 'moslims' door 'joden' klink je net als een nazi begin jaren dertig. Is dat je zelf wel eens opgevallen?
En weet je waar dat soort hersenloos gebral toe geleid heeft?
Zoals ik al zei, je gebruikt exact dezelfde argumentatie als de nazi's voordat ze aan de macht kwamen. Alleen richt jij je haat op moslims in plaats van op joden.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik beschrijf gewoon feiten. Nu honderden vrouwen aangerand. Eerder meer dan honderd doden in Frankrijk.
Er is een negatieve spiraal gaande, ook van intolerantie van autochtonen. Bijvoorbeeld demonstraites en azc's in Duitsland die in de brand worden gestoken.
Ik zou niet weten wat mijn observatie met joden en judaīsme te maken heeft.
Een Gutmensch die opkomt voor de joden.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Als je 'islam' vervangt door 'judaisme' en 'moslims' door 'joden' klink je net als een nazi begin jaren dertig. Is dat je zelf wel eens opgevallen?
Ook jij hebt gelijk. In de jaren 30 waren er talloze aanslagen en groepsverkrachtingen gepleegd door joden oh en natuurlijk de massademonstraties na elke vermeende belediging waar ze borden omhoog hielden met bijzonder vredige teksten.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Slecht onderbouwde Godwin.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je gebruikt exact dezelfde argumentatie als de nazi's voordat ze aan de macht kwamen. Alleen richt jij je haat op moslims in plaats van op joden.
quote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 01:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo, iedereen nu genoeg gehapt op troll riazopGutmensch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |