Door achterlijkheid te importeren; juist ja.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Jij bent één van de weinigen in deze draadjes die met een realistische argumentatie tevoorschijn komt.
DEMOGRAFIE is natuurlijk een fenomeen dat niet genoeg geneomd kan worden in een draad als deze.
Zo is Merkel bezig het demografische deficiet van Duitsland te herstellen.
Gek zeg, er werd hier steeds gezegd dat we bang moesten zijn voor asielzoekers...quote:Op maandag 11 januari 2016 00:39 schreef karton2 het volgende:
Eerste asielzoekers zijn al aangevallen door extremisten:
[..]
Ik vermoed dat in deze draad meer eencelligen zitten dan in een gemiddeld azcquote:Op maandag 11 januari 2016 00:40 schreef karton2 het volgende:
[..]
Door achterlijkheid te importeren; juist ja.
Aldus trendwatcher Bakas.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:35 schreef karton2 het volgende:
[..]
Dit is een interessant artikel over verwachtingen binnen Nederland/Europa op (de korte) termijn:
- Gewenning aan zware controles (tassen e.d.)
- Grensbewaking gaat er absoluut komen
- Mini-Schengen zeer waarnschijnlijke optie
- Vermogende Europeanen kopen vastgoed in het buitenland (buiten Europa) om te gaan vertrekken, voor als het foutloopt
- Europees Jodendom bestaat niet meer binnen een paar decennia vanwege emigratie
- Verder wordt Israel keer op keer aangehaald als voorbeeld en inspiratiebron
Persoonlijk denk ik ook dat de kritiek op Israel gaat verstommen. Dat land bevindt zich sinds de oprichting aan de frontlinie. Nu die frontlinie verbroken is en het extremisme hierheen komt wordt de situatie van Israel begrijpelijker; hun hekken, veiligheidscontroles, medogenloos hard ingrijpen als het nodig is.
Twee/derde van de migranten in DLD kan niet lezen of schrijven; ik denk dat het in deze draad wel meevalt qua eencelligen.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:41 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik vermoed dat in deze draad meer eencelligen zitten dan in een gemiddeld azc
Dat ook, maar evengoed interessant om te lezen.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Aldus trendwatcher Bakas.
[ afbeelding ]
Het probleem heeft niets met huidskleur te maken. Volgens mij benoemt hij precies het probleem:quote:Op maandag 11 januari 2016 00:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Aldus trendwatcher Bakas.
[ afbeelding ]
Verder, nogmaals, misschien niet in Nederland, maar er zijn zeker spanningen tussen Christelijke Afrikanen en Moslims in bijv London. Dit conflict heeft niets met huidskleur te maken.quote:Burgemeester Van Aartsen van Den Haag liet salafistische voormannen tijdens Oud en Nieuw mede de orde bewaken. Is dat een goed voorbeeld?
“Ben je gek!? Nee, het salafisme zou hier direct verboden moeten worden. Het zijn de nieuwe nazi’s, salafistische moskeeën zijn nazifilialen. Er zijn voldoende gematigde moslims, die zouden we veel meer moeten insluiten. Dat geldt voor Nederland, maar ook mondiaal. We zouden ons ook veel onafhankelijker van Saoedi-Arabië moeten maken.”
misschien moet je het artikel even lezen als je het hier linkt?quote:Op maandag 11 januari 2016 00:42 schreef karton2 het volgende:
[..]
Twee/derde van de migranten in DLD kan niet lezen of schrijven;
er zijn ook spanningen tussen ajax en feyenoordsupporters. die mogen zelfs niet bij elkaar op bezoek....quote:Op maandag 11 januari 2016 00:45 schreef Pharmacist het volgende:
maar er zijn zeker spanningen tussen Christelijke Afrikanen en Moslims in bijv London. Dit conflict heeft niets met huidskleur te maken.
quote:Buitenlanders aangevallen in Keulen
In het centrum van Keulen zijn gisteren bij twee incidenten buitenlanders aangevallen. De slachtoffers waren Pakistanen en een Syriër, berichten lokale media.
Aan het begin van de avond werden zes Pakistanen aangevallen door een groep van twintig. Twee Pakistanen moesten voor behandeling naar het ziekenhuis.
Kort daarna werd in de binnenstad een Syriër aangevallen door tien Duitsers. Hij raakte gewond, maar hoefde niet te worden behandeld.
De politie in Keulen heeft zo'n honderd verdachten gecontroleerd, twee van hen zitten nog vast omdat ze niet luisterden naar politiebevelen.
Wie achter de aanvallen zit is nog onduidelijk. Mogelijk behoorden de daders tot rechts-extremistische kringen, maar het kunnen ook hooligans geweest zijn.
De aanvallen tegen buitenlanders houden mogelijk verband met de massale aanrandingen en berovingen van vrouwen tijdens Oud en Nieuw. Er hebben inmiddels meer dan 500 vrouwen aangifte gedaan.
Right. Echter, als je op de hoogte bent van de situatie in bijv Kenia en Nigeria weet je dat wat Europa te "voorduren" heeft mbt Moslimterreur peunuts is (en dat de Ajax-Feyenoord rivaliteit van een andere dimensie is).quote:Op maandag 11 januari 2016 00:49 schreef riazop het volgende:
er zijn ook spanningen tussen ajax en feyenoordsupporters. die mogen zelfs niet bij elkaar op bezoek....
....Nederlandse cultuur..
Ik heb het helemaal niet over huidskleur gehad. Leg me geen woorden in de mond.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:45 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Het probleem heeft niets met huidskleur te maken. Volgens mij benoemt hij precies het probleem:
[..]
Verder, nogmaals, misschien niet in Nederland, maar er zijn zeker spanningen tussen Christelijke Afrikanen en Moslims in bijv London. Dit conflict heeft niets met huidskleur te maken.
Israel verbiedt het Arabieren in Gaza om eigen bedrijfjes te starten. De Israëlische militairen moeten namelijk overzicht houden om de joodse nederzettingen te beschermen. Is dat een positief voorbeeld over hoe om te gaan met moslims?quote:En er is nog een ander punt waarnaar we kunnen kijken als het om Israël gaat, en dat is de omgang met moslims. Ik zie hier in Nederland een zeer eenzijdige benadering van moslims. In Israël zitten er veel meer Arabieren op belangrijke posities. Kijk naar de voorzitter van het hooggerechtshof daar: dat is een Arabier. We vergeten in Nederland vaak dat Israël een enorme Arabische populatie heeft en daar hebben ze veel meer goede maatschappelijke posities dan die paar moslims die hier in Nederland rolmodel zijn.”
Well, daar weet ik verder weinig van aangezien ik nog nooit van die dude gehoord had. Echter, het is vrijwel onmogelijk een dude te vinden met precies dezelfde mening als jezelf. Het feit dat hij Salafisten als Nazi's ziet en enigszins positief tov Iran staat is voor mij genoegquote:Op maandag 11 januari 2016 00:54 schreef luxerobots het volgende:
Israel verbiedt het Arabieren in Gaza om eigen bedrijfjes te starten. De Israëlische militairen moeten namelijk overzicht houden om de joodse nederzettingen te beschermen. Is dat een positief voorbeeld over hoe om te gaan met moslims?
Ik heb Bakas ook op de tv onzin horen uitkramen over de gekleurde wijken in Nederland. Hij zei, we moeten de Schilderswijk positief zien als een 'little Marrakesh'.
Ik denk dat dat in onze contreien juist minder resoneert.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:53 schreef Pharmacist het volgende:
Daar mag je nog bovenopleggen dat Christelijke Afrikanen veel strenger gelovig zijn dat Europese native Christenen. Het is dus vrij logisch dat Afrikaanse Christenen sterke gevoelens hebben mbt Moslims.
Hahhahahh, denk dat dr. Goebbels trots op haar zou zijn. Hebben ze niet gewoon gelogen in Duitseland dat hij al zijn kinderen heeft omgebracht?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:28 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Inderdaad. Duitsland wil google en facebook censureren. E.g. http://www.bloomberg.com/(...)-policing-hate-posts
Ook als harde werker, wat de eerste generatie ongetwijfeld was, kun je nog op een overheidgeefmijgeld (oftewel linkse) partij stemmen. Dat zal uit eigen belang ook wel zijn gebeurd, en dat is die mensen niet kwalijk te nemen. De PvdA heeft vervolgens blijkbaar zijn standpunt laten varen, toen ze dat ontdekten. Probleem voor de PvdA nu is alleen dat zowel de traditionele arbeider de partij de rug toekeert, als de immigrant. Dan houd je eigenlijk alleen nog de linkse intellectuelen over, maar die zijn niet genoeg om de partij (weer) groot te maken.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
De eerste denk ik niet, mijn ouders nooit iets horen zeggen erover, volgens mij harde werkers toen?
Wel hadden bepaalde nationaliteiten een naam van houdt je dochters of vrouwen er bij uit de buurt.
Hij zegt toevallig nu wat zinnige dingen. Wat ook niet zo moeilijk is. Merkel heeft de deuren open gezet. Er is een grote stroom vluchtelingen op gang gekomen.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:58 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Well, daar weet ik verder weinig van aangezien ik nog nooit van die dude gehoord had. Echter, het is vrijwel onmogelijk een dude te vinden met precies dezelfde mening als jezelf. Het feit dat hij Salafisten als Nazi's ziet en enigszins positief tov Iran staat is voor mij genoeg.
Verder, excuses mbt dat ik dacht dat huidskleur jouw issue met hem was, maar alleen het posten van zijn foto suggereerde bepaalde dingen.
De vlak-taks, tech-taks en het basisinkomen en de zorg leuker en goedkoper.quote:4. De Toekomst van Werk
Hoe om te gaan met steeds meer zzp-ers en hybride arbeidsrelaties? Omgaan met digitalisering en virtualisering. Nieuwe technologie zorgt er op den duur voor dat er meer welvaart wordt gecreëerd door minder mensen. Het gaat er in de toekomst dan ook niet zozeer om dat iedereen fulltime werkt, maar dat het werk eerlijker wordt verdeeld en dat mensen inkomenszekerheid hebben. Bijvoorbeeld door een basisinkomen voor iedereen te introduceren, en dit te koppelen aan een vlak-taks en de afschaffing van toeslagen en uitkeringen. De invoering van een tech-taks op robots en software zou een basisinkomen mede kunnen bekostigen.
6 . De Toekomst van Gezondheid
Onze zorgindustrie is drie keer zo duur als die in het even rijke Singapore. Hoe doorbreken we het oude paradigma van zorgbranche als zelfrijzend bakmeel? Hoe kan zorg leuker en goedkoper worden?
Prachtig Europa wordt dit, je kunt ongestraft vrouwen lastigvallen. Maar simpele woorden moet keihard aangepakt worden. Echt geweldig dit.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:35 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Well, dat hangt van de definitie van "offensive content". Die is nogal rekbaar. Charlie Hebdo is bijv ook "offensive".
Washington Post:
German authorities, meanwhile, have reached a deal with Facebook, Google and Twitter to get tougher on offensive content, with the outlets agreeing to apply domestic laws, rather than their own corporate policies, to reviews of posts.
Natuurlijk blijven het incidenten en resoneert het minder hier. Het zou wel heel ziek worden als Moslims, zoals in Kenia, de Moslims van de Christenen scheiden en de Christenen vervolgens doodschieten.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:02 schreef riazop het volgende:
Ik denk dat dat in onze contreien juist minder resoneert.
Je hebt in Duitsland ook spanningen gehad tussen Koerden en Turken.
Maar in Turkije zelf culmineert dat in een permanente gewapende strijd. In Europa blijven dat incidenten
De linkse intellectueel kan ook kiezen tussen D66 en GroenLinks.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:05 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ook als harde werker, wat de eerste generatie ongetwijfeld was, kun je nog op een overheidgeefmijgeld (oftewel linkse) partij stemmen. Dat zal uit eigen belang ook wel zijn gebeurd, en dat is die mensen niet kwalijk te nemen. De PvdA heeft vervolgens blijkbaar zijn standpunt laten varen, toen ze dat ontdekten. Probleem voor de PvdA nu is alleen dat zowel de traditionele arbeider de partij de rug toekeert, als de immigrant. Dan houd je eigenlijk alleen nog de linkse intellectuelen over, maar die zijn niet genoeg om de partij (weer) groot te maken.
Bij het volgende festival of evenement zal het blauw (groen in Duitsland) staan van de politie. Maar dat neemt het onderliggende probleem niet weg, de grote immigratiestroom en de haat tegen het westen.quote:Op maandag 11 januari 2016 01:14 schreef topdeck het volgende:
http://www.svt.se/nyheter(...)vergrepp-pa-festival
je moet het maar goegoe translaten maar jezus zeg, sommige slachtoffers waren 11-12 yo.
denk ook opkomende vigilantes/militiesquote:Op maandag 11 januari 2016 01:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bij het volgende festival of evenement zal het blauw (groen in Duitsland) staan van de politie. Maar dat neemt het onderliggende probleem niet weg, de grote immigratiestroom en de haat tegen het westen.
Dat heeft ook te maken met religie. Rotterdammers hebben een enorme hekel aan joden.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:49 schreef riazop het volgende:
[..]
er zijn ook spanningen tussen ajax en feyenoordsupporters. die mogen zelfs niet bij elkaar op bezoek....
....Nederlandse cultuur..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |