abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159559418
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 21:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is weliswaar zeer ernstig, maar bij lange na geen revolutie.
Jij denkt dat het daarmee stopt.

Ze doen dit één keer en dan stoppen ze ermee?

Mensen die dit doen zijn al over een bepaald punt heen denk ik.
pi_159559652
Ik hoop dat Karskens gelijk krijgt. Hoe eerder de pleuris uitbreekt, hoe beter. West-Europa is niet meer te redden, maar Oost-Europa is nog Europees. Als nu de pleuris uitbreekt, is Oost-Europa nog gered en dat is beter dan niets.
pi_159559983
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:21 schreef Heilwasser het volgende:
De NVU is een jodenhatende club onrendabelen die doodsbang is voor het joodse wereldcomplot. De PVV is een anti-islam partij die vrij normale banden wil met Israël. De tegenstelling lijkt me duidelijk.
In dat opzicht heeft de NVU meer gemeen met radicale moslims/extreem links die overal een zionistisch complot in zien.
  maandag 1 februari 2016 @ 01:43:01 #279
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159560512
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 00:46 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

In dat opzicht heeft de NVU meer gemeen met radicale moslims/extreem links die overal een zionistisch complot in zien.
Jij ziet nergens een zionistisch complot? Je weet hopelijk dat zionisten zichzelf als het uitverkoren volk zien en vinden dat ze daarom zo ongeveer alles kunnen maken?

En dit zegt by the way niks over Joden aangezien Joden en zionisten twee totaal verschillende dingen zijn. Zionisten zijn vergelijkbaar met radicale Moslims.
Feyenoord!
pi_159561697
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 00:09 schreef Kloon7 het volgende:

[..]

Jij denkt dat het daarmee stopt.

Ze doen dit één keer en dan stoppen ze ermee?

Mensen die dit doen zijn al over een bepaald punt heen denk ik.
En dan?

Wat je dan krijgt, is een groep criminelen die op regelmatige basis de straat terroriseert. Zeer zorgwekkend, maar bij lange na geen revolutie.

Denk ook niet dat de massa zich achter je schaart als je willekeurige immigranten in elkaar gaat timmeren. Dat spreekt tot iets minder tot de verbeelding dan je verzetten tegen een tirannieke overheid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 1 februari 2016 @ 08:53:42 #281
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_159561721
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 08:49 schreef KoosVogels het volgende:
Denk ook niet dat de massa zich achter je schaart als je willekeurige immigranten in elkaar gaat timmeren. Dat spreekt tot iets minder tot de verbeelding dan je verzetten tegen een tirannieke overheid.
Mwoah. Nog een paar jaartjes gevuld met incidenten als in Keulen, hier en daar een aanslag en je zal je nog verbazen waar de massa allemaal achter kan staan, vrees ik.
  maandag 1 februari 2016 @ 08:57:46 #282
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159561751
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2016 08:53 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Mwoah. Nog een paar jaartjes gevuld met incidenten als in Keulen, hier en daar een aanslag en je zal je nog verbazen waar de massa allemaal achter kan staan, vrees ik.
Precies, ik snap niet goed waarom men aanneemt dat het allemaal wel los loopt. Je hebt gezien hoe snel het tot een ellende kan komen. Die vluchtelingencrisis kwam ook uit het niets, en binnen een paar weken begon het heen en weer alweer.

Vanmorgen was er in het nieuws dat het dit jaar verdubbelt. De overheid kennende wordt dat nog meer.

Verder heeft Duitsland 50 miljard uitgetrokken voor 2016 en 2017

Als je dat doorrekent naar de Nederlandse burgers met de verder de zelfde parameters dan kom je uit op 300 euro per persoon per jaar.

Dat komt bovenop de ellende die vooral de onderlaag al te verduren heeft. Natuurlijk wordt er ge nivelleert meer dat betekent dus dat de onderlaag groter wordt. Dus meer PVV aanhang.

Logischer kan ik het niet maken.
pi_159561752
quote:
7s.gif Op maandag 1 februari 2016 08:53 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Voor een Kristalnacht was jarenlange nazi-indoctrinatie nodig. De groep geweldplegers zal wellicht groeien, maar de meerderheid zal zich tegen dergelijk geweld blijven keren.

En zo niet, dan dient de politie keihard op te treden. Want als het aan mij ligt wordt een revolutie niet gebouwd op geweld tegen willekeurige immigranten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 1 februari 2016 @ 08:59:33 #284
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159561761
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 01:43 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Jij ziet nergens een zionistisch complot? Je weet hopelijk dat zionisten zichzelf als het uitverkoren volk zien en vinden dat ze daarom zo ongeveer alles kunnen maken?

En dit zegt by the way niks over Joden aangezien Joden en zionisten twee totaal verschillende dingen zijn. Zionisten zijn vergelijkbaar met radicale Moslims.
Hehe, nee. Maar je haat is duidelijk. Zie je sowieso veel onder werklozen die een zondebok zoeken.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_159561859
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 08:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Voor een Kristalnacht was jarenlange nazi-indoctrinatie nodig. De groep geweldplegers zal wellicht groeien, maar de meerderheid zal zich tegen dergelijk geweld blijven keren.

En zo niet, dan dient de politie keihard op te treden. Want als het aan mij ligt wordt een revolutie niet gebouwd op geweld tegen willekeurige immigranten.
Helemaal eens hoewel de agressieve inborst van bepaalde figuren hier wel wat zorgen oproept.
  maandag 1 februari 2016 @ 11:39:50 #286
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_159564226
quote:

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_159564447
Ja jammer genoeg gaf Nederland niet genoeg om Theo Van Gogh en dus zijn we gewoon doorgegaan als of er niks gebeurd was. En P fortuyn is vermoord door een Nederlander
Dus ja dat waaide ook gewoon over.

Het lijkt er nu op dat de voetbal Hooligans het begin van verzet aankondigen ^O^
De rest zal wel volgen als er meer doden vallen :s)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  maandag 1 februari 2016 @ 11:53:00 #288
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_159564511
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 11:49 schreef MMXMMX het volgende:
Ja jammer genoeg gaf Nederland niet genoeg om Theo Van Gogh en dus zijn we gewoon doorgegaan als of er niks gebeurd was. En P fortuyn is vermoord door een Nederlander

Het lijkt er nu op dat de voetbal Hooligans het begin van verzet aankondigen ^O^
:N
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_159564910
quote:
2s.gif Op maandag 1 februari 2016 09:10 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Helemaal eens hoewel de agressieve inborst van bepaalde figuren hier wel wat zorgen oproept.
Het is aan de moderatie hier of ze een podium krijgen ja of nee.
  maandag 1 februari 2016 @ 12:14:56 #290
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_159565021
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 11:49 schreef MMXMMX het volgende:

"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 1 februari 2016 @ 12:24:28 #291
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_159565297
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 12:14 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je denkt toch niet serieus dat de gemiddelde Nederlander bereidt is om een stel herzenloze neanderthalers te volgen 'in de strijd'?

Ik denk dat als er morgen 100 hooligans om komen door 'de Revolutie' ( :') ) dat de meest gehoorde reactie zal zijn: "Opgeruimd staat netjes."
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 1 februari 2016 @ 12:26:27 #292
390376 Goldenrush
Everything is a remix.
pi_159565352
ja en op 21 december 2012 eindigde de wereld
pi_159565420
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 12:26 schreef Goldenrush het volgende:
Een komeet of zoiets blijft altijd welkom. Krijgt een andere levensvorm over een paar miljoen weer een nieuwe kans.
pi_159565883
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 12:26 schreef Goldenrush het volgende:
He das jammer dat moet ik dan gemist hebben :'(

Zijn hier beelden van ?
pi_159566041
Wat ik altijd zo wreed fint is je bent hier maar 1 keer op de aarde en dat je dan je laatste 50 jaar in de bak zit _O-

Na ja dit is wel of topic maar ik moest het ff kwijt :@
  maandag 1 februari 2016 @ 12:57:25 #296
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_159566177
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2016 08:59 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Hehe, nee. Maar je haat is duidelijk. Zie je sowieso veel onder werklozen die een zondebok zoeken.
:P

Ten eerste haat ik niks of niemand. Ten tweede ben ik niet werkloos. Maar goed, weet eigenlijk niet waarom ik op je post inga. Ik geef alleen feiten mbt Zionisten en daar word jij blijkbaar kwaad van? Waarom bezorgt je dat zoveel woede?

United Nations General Assembly Resolution 3379, adopted on November 10, 1975 by a vote of 72 to 35 (with 32 abstentions), "determine[d] that Zionism is a form of racism and racial discrimination".

Het verhaal van Miko Peled, op deze film, duurt een half uur. Het is erg de moeite waard om voor te gaan zitten. Peled is geboren in een bekend zionistisch gezin, in Jeruzalem in 1961.

Zijn grootvader Avraham Katsnelson was een van de ondertekenaars van de Israelische Onafhankelijkheidsverklaring. Zijn vader Matti Peled was in 1948 een jonge officier, en een generaal in de oorlog van 1967 toen Israel onder andere de Westoever en de Gazastrook veroverde. Maar tegelijk wist zijn vader al in 1967 dat Israel de historische kans had om mee te helpen een Palestijnse staat op te richten, en dat het slecht af zou lopen als ze die kans lieten schieten - en hij heeft erg gelijk gekregen.

Ook zijn moeder, hoewel overtuigd zioniste, stelde grenzen aan wat ze acceptabel vond. Zo was ze getuige van de plundering van de huizen van welgestelde en hoogopgeleide Palestijnen in Katamon, in Jeruzalem, en zag de soldaten de tapijten wegslepen. Zij weigerde om in een van die mooie Palestijnse huizen te gaan wonen van een familie die niet meer terug mocht keren en verder moest leven in een vluchtelingenkamp.

Miko Peled heeft zelf meegemaakt wat het kan betekenen om deel uit de maken van een bezettingsmacht. Zijn nichtje Smadar, dochter van zijn zuster, kwam om bij een Palestijnse aanslag. Toch heeft hij zich niet tegen de Palestijnen gekeerd. Hij gelooft in een gedeeld land, een seculiere democratie met gelijke rechten voor alle burgers, jood en Palestijn.

In het lange interview vertelt hij over zijn zoektocht naar de feiten, de mythen die moesten worden opgeruimd. Over de etnische zuivering van 1948 dus, die niet valt te ontkennen. Ook over het feit dat 1967 geen verdedigingsoorlog was. En over de niet de accepteren misdadige aanval op Gaza. Een integer man. Zijn boek heb ik nog niet gelezen - ga ik wel doen - maar je krijgt al veel te horen als je naar hem luistert.

http://www.anjameulenbelt(...)oon-van-de-generaal/

[ Bericht 30% gewijzigd door Japie77 op 01-02-2016 13:07:11 ]
Feyenoord!
  maandag 1 februari 2016 @ 13:23:05 #297
321876 Cherna
Fuck the System
pi_159566836
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 18:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Er wordt wat te gemakkelijk voorbij gegaan aan bepaalde problemen door sommige mensen hier: de groeiende staatschuld (en de pak hem beet 4% van onze nationale begroting die we kwijt zijn aan enkel rente), de toenemende werkonzekerheid, de vergrijzing, het schaarser worden van natural resources, de toenemende onzekerheid op de woningmarkt, in het bijzonder als je niet een goed inkomen hebt, het wegvallen van sociale voorzieningen (inclusief moderne slavenarbeid zoals plantsoenmedewerkers en vuilnismannen die zijn ontslagen en vervolgens hetzelfde werk doen, minder uren per week, voor een behoud van een zeer lage bijstandsuitkering waarmee ze niet rondkomen), het steeds hoger worden van de studiekosten etc
Een voorbeeldje van de toenemende werkonzekerheid en bestaansonzekerheid: http://www.npo.nl/zembla/27-01-2012/VARA_101279996

Het is trouwens tekenend dat er in Nederland steeds meer twee werkelijkheden zijn: een voor bepaalde groepen hogeropgeleide mensen die er warmpjes bij zitten en een voor de onderklasse, de lage middenklasse en de modale middenklasse.
De problemen die je benoemd zijn er inderdaad. Maar deze zijn niet groot genoeg om een revolutie te ontketenen. Dit zijn tijdelijke problemen die we ook in de jaren 80 hadden. Tenzij je de jaren 80 waar jongeren zich behoorlijk hebben misdragen en tegen het systeem schopte een revolutie noemt. Maar een revolutie is toch iets geheel anders. Dan denk ik met name aan een totaal andere politieke structuur.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_159567676
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 12:51 schreef MMXMMX het volgende:
Wat ik altijd zo wreed fint is je bent hier maar 1 keer op de aarde en dat je dan je laatste 50 jaar in de bak zit _O-

Na ja dit is wel of topic maar ik moest het ff kwijt :@
50 jr?
Wat heeft iemand dan gedaan voor 50jr te krijgen, lees vaker bij moord nog minder als dat.
pi_159585047
quote:

[..]

Je mist een belangrijk gegeven.

Indien terroristen een tweede 9/11 uitvoeren in Europa in meerdere landen tegelijk met duizenden doden, dan kan het snel gaan.

En ja, experts zijn bang voor dit soort gecoördineerde aanslagen in Europa in 2016.
pi_159585209
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 12:28 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een komeet of zoiets blijft altijd welkom. Krijgt een andere levensvorm over een paar miljoen weer een nieuwe kans.
Daar behoeft men toch geen komeet voor, dat haalt men zich zo wel op de aarde zonder komeet!

En wat men niet haalt, daar gaat het fout waar de mens voor god gaat spelen vind ik.
En of die perfect was, weet ik niet?
Zou die dan de mens gecreëerd hebben?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2016 23:42:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')